Vyčtené chyby z diagnostiky

Moderátor:ZaQik
Odpovědět
stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 7639
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od stano. » 25.05.2018 00:02

1.8 Duratec, po FL:
korekcie zoro.png
Co sa deje nad 50% zatazenim, ze tam je to ok? Co moze sposobit takto uletene adaptacie?

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 7639
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od stano. » 26.05.2018 18:24

Uz som z toho zufaly. Dnesne zistenia:

Dal som si live data. Pri rozbiehani dvojka-plny plyn, trojka-plny, stvorka-plny, sa drzal budik LOAD na 40%, raz skocil myslim na 42%. Preco nejde vyssie? To by aj vysvetlovalo, preco adaptacna mapa je len do 50%.

Dalej prikladam budiky za jazdy ustalenou rychostou:
budiky jazda.png
budiky jazda 2.png
Pri brzdeni motorom kratkodoba korekcia 1. a 2. lambdy (STFT) je presne 1.00 (to je ok).
A volnobeh:
volnobeh.png
Nejaky napad co s tym?

Fordiag pise:

Kód: Vybrat vše

 Model      : Focus/C-Max 2003+/Focus MKII
 Type       : I4
 Subtype    : 1.8L
 VIN        : WF0SXXGCDS9D72660
 Catch CODE : 
 SW version : 
 SW date    : 3. 9. 2010
 Calibr.ID  : 
 Part number: 7M51-12A650-VJ
 Hardware   : ESU-411
 ROM size   : 2048
 Copyright  : 
Nemoze ist o nejaky upraveny soft? Preco nepise SW version?

cpujky
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 23.03.2012 18:34

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od cpujky » 11.07.2018 17:23

Vcera jsem poridil OBD2 a nacetl chybove kody:
P0341
P042F
P0490
P1402
P1412
Focus 1,6 TDCi 66kW, problem s obcasnou ztratou vykonu, auto nereaguje na plyn (po dlouhe jizde na tempomat ustalenou rychlosti), pri startech obcas vyfoukne saze, vic nez je bezne (kolega ma stejny motor)

Jestli se nemylim, tak krom prvniho kodu jsou zbyle k EGR. Takze nezbyde nez navsteva servisu, nejdrive asi neznackovy na vymontova a kontrolu, pokud bude potreba tak asi Ford a vymenu a nakodovani.

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 17204
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od ZaQik » 11.07.2018 17:48

proc davas jeden prispevek 2x?!?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

cpujky
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 23.03.2012 18:34

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od cpujky » 12.07.2018 09:03

Sekci o chybach z diagnostiky jsem nasel az posleze, rikal jsem si, ze je lepsi ty chyby napsat sem, proto. V druhem vlaknu uz v tom nebudu pokracovat.
Kody jsem vymazal a udelal testovaci jizdu, zatim zadna chyba. Budu situaci monitorovat a uvidim zda se chyba objevi v pripade problemu popsaneho vyse.

Uživatelský avatar
Jemar
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 1351
Registrován: 02.02.2008 04:18
Bydliště: čáslavsko

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od Jemar » 22.07.2018 04:01

===RKE DTC B2AE3-60===
Kód: B2AE3 - Pravý přední spínač západky spojky/odblokování tahem - korelace

Stav:
- DTC přítomno v okamžiku požadavku
- Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru vypnutá

Jednotka: Bezklíčový vstup

===END RKE DTC B2AE3-60===

===RKE DTC B2AE7-20===
Kód: B2AE7 - Levý přední spínač západky spojky/odblokování tahem - korelace

Stav:
- Uložené DTC - v okamžiku požadavku se nevyskytují
- Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru vypnutá

Jednotka: Bezklíčový vstup

===END RKE DTC B2AE7-20===

Nesetkal jste se s tím někdo? Na funkci jednotky se nic nezměnilo, alespoň jsem si ničeho nevšiml. Ani hledání těchto chyb na netu nepřineslo žádný výsledek. Zatím zkusím reset modulu, třeba si dá říct :wink:

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 17204
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od ZaQik » 22.07.2018 06:04

auto nema bezklicovy pristup - zaskrtls v parametrech, ze ho mas? pak by to mohly byt tyto chyby
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
Jemar
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 1351
Registrován: 02.02.2008 04:18
Bydliště: čáslavsko

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od Jemar » 22.07.2018 10:30

Parametry neměním bezhlavě, když jsem auto koupil, nastavení jsem si zálohoval. Jednou se mi stalo, že nešlo zamykat tlačítkem na liště kufru. Nejdřív jsem myslel, že odešel mikrospínač, ale napadl mě restart jednotky a ten pomohl. Od té doby zase zamykání na kufru opět funguje. Nyní jsem si nevšiml, že by byly nějaké problémy, snad možná se mi zdála nižší citlivost systému na klíč, tedy klíč musel být blíž než obvykle. Není to nijak změřené nebo zmapované, jen dojem. Chyby jsem smazal, restatroval jednotku a budu sledovat.

Nastavení v GEM - KVM feature mám zatrženo
Nastavení v KVM - Keyless entry and start mám uloženo

O dalších možných nastaveních nevím a ani jsem nikdy nic neměnil, nebyl důvod.

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 17204
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od ZaQik » 22.07.2018 12:35

aha, takze mas i bezklicovy vstup ... pak by to mohlo byt neco s cidlama na klice, ktere signalizuji, zes zatahl za kliku :nixw:
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
jirkaj
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 761
Registrován: 28.04.2013 20:47
Bydliště: Vsetín

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od jirkaj » 22.07.2018 12:44

Jemar má komplet bezklíč od výroby.

Uživatelský avatar
Mates94
Nováček
Nováček
Příspěvky: 121
Registrován: 01.02.2015 14:29
Bydliště: Litovel/Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od Mates94 » 11.08.2018 12:31

1.8 16v 85kw 99rok (svíčky, kabely, paliv filtr rok z5) Tankuje se jen na Benzině + aditiva.
Za plynem auto jde, nepřijde mi, že by netáhlo nějak

Proč, ale do 3000ot je to barevný jak dětská omalávánka a pak nic ?? :o :) Kdyby tam byl občas zápis. Auto lineárně táhne až do 5tis. Je pravda, že jsem z ST zvyklý na jiný výkon.

Smazat tabulku a projet nějaký okruh na různé styly jízdy ?
Přílohy
1.8 aja adaptace 11.8.2018.jpg
ex - Focus turnier 1.8i 85kw - daily car

Focus turnier 1.8 TDCi "Beats packet" - daily car two -
Focus ST170 2.0i 127kw - weekend car - https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 94&t=48751

Uživatelský avatar
Jemar
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 1351
Registrován: 02.02.2008 04:18
Bydliště: čáslavsko

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od Jemar » 11.08.2018 13:18

Používám Fordiag a nějakou tabulku už jsem v životě viděl. Tomin k tomu asi řekne víc, ale já bych to zatím neřešil. Do odchylky 10% to nemá smysl. Zajímavé je, že ty "nejhorší" buňky jsou vesměs osamocené, ty sousední jsou naprosto v pořádku. Podle mě to může být jen chybný přepočet.

Uživatelský avatar
Mates94
Nováček
Nováček
Příspěvky: 121
Registrován: 01.02.2015 14:29
Bydliště: Litovel/Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od Mates94 » 11.08.2018 13:22

Jemar Tak motor má 279.8xx km na hrbu. O adaptaci jsem si něco načetl a stejně vím houbelec. Jestli do 10% neřešit..... Zatím děkuju
ex - Focus turnier 1.8i 85kw - daily car

Focus turnier 1.8 TDCi "Beats packet" - daily car two -
Focus ST170 2.0i 127kw - weekend car - https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 94&t=48751

Uživatelský avatar
MajklHe
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 802
Registrován: 16.05.2015 19:37
Bydliště: Humenné SR

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od MajklHe » 20.09.2018 20:49

čauko, dnes nudzový režim, po zohriatí motora, vypnutí a zapnutí ok, chyba z FORscan:

===PCM DTC P0380-21===
Code: P0380 - Glowplug control circuit

Additional Fault Symptom:
- Signal is Above Maximum Threshold

Status:
- Previously Set DTC - Not Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

Module: Powertrain Control Module

Diagnostic Trouble Code details

Glowplug control circuit

This DTC is set when one or more of the following conditions occur.

Glow control unit-glow plug failure, relay failure, plug short or over-current.

This DTC may be caused by :

Inspect connectors for signs of damage, water ingress, corrosion, etc.

Wiring harness chafe in the area of the transmission.

Open Circuit

Short circuit to ground or battery

Glowplug control circuit

Glow plug relay.

Glow plug relay coil short circuit to battery positive.

Glow plug relay coil open/short circuit to ground.

Faulty glow plugs

Glow Plug open circuit

Glow plug short circuit to ground

Refer to TSB 17/2005.

Refer to TSB 40/2005.


čo to presne znamená? :nixw:

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 17204
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od ZaQik » 20.09.2018 21:37

ptas se na to same v dalsim vlaknu - porusujes pravidla - ban na 24 hodin
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Odpovědět

Zpět na „Diagnostika a SW“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů