Stránka 1 z 33

Seznam DTC kódů Ford

Napsal: 04.10.2009 18:15
od viperk
Soupis forďáckejch kódů DTC v přiloženém souboru.

Třeba se někomu občas hodí :wink: (doufám,že už to tu snad není :oops: )

Vyčtené chyby z diagnostiky

Napsal: 28.11.2009 16:09
od Mafoo26
chcem sa opýtať či nahodou niekto neve...bol som dnes na tom pc a ukazalo tam takuto chybu :
B2141- identifikacia modulu rizeni motoru nebyla rozeznána systemem modulu pasívneho zabeznepecni...

nevieš nahodou o čo ide? diky

Chybový kod P1129

Napsal: 17.01.2010 22:14
od makac102
Nevie niekto kde môže byť chyba?Auto ide normálne.Presny vypis chyby je:

P1129 - Downstream Oxygen Sensors Swapped from Bank to Bank (HO2S-12-22)
The HEGO monitor checks and determines if the HO2S signal response for a fuel shift corresponds to the correct engine bank. The test fails when a response from the HO2S(s) being tested is not indicated. Crossed HO2S harness connectors (downstream).
Crossed HO2S wiring at the harness connectors (downstream).
Crossed HO2S wiring at the 104-pin harness connectors (downstream).

chybová hlášení

Napsal: 18.01.2010 18:50
od zuntak
Máte někdo možnost získat co znamená chybové hlášení na diagnostice mě to začíná písmenem U ale je to střední zavada nic zvlaštního někde chyba v komunikaci a jedná se o chyby U 1900 v elektrickem obvodu,a pak U 2516 to je u obouch zadních dveří,dá se někde sehnat co ty čísla znamenaj?

Re: Seznam DTC kódů Ford

Napsal: 19.06.2010 20:09
od B.u.k.a.j
jde nějak vyblikat chybove kody bez te vecicky diagnosticke ? nefunguje mi abs a koukam do seznamu kodu , ze by melo ukazat presne co nefunguje ... predem dik za odpoved

Re: Seznam DTC kódů Ford

Napsal: 06.07.2010 13:29
od V12
Vo vyssie uvedenom PDF nie su vsetky kody, nasiel som iny zoznam, zda sa kompletnejsi. Je v prilohe.

Diagnostika-chyby

Napsal: 28.10.2011 15:44
od mancini
Dobrý den,chci se zeptat,mám ford focus 1.6 benzín 74kW r.v.2001 a rozsvítila se mi kontrolka motoru,hlásilo mi to chybnou lambda sondu,kterou jsem vyměnil,ale kontrolka se rozsvítila opět,tak jsme to znovu napíchli a ukázalo nám to chyby P1000 a P0136.pokud máte s tím nějaké zkušenosti,tak mi prosím poraďte,díky moc

Re: Diagnostika-chyby

Napsal: 28.10.2011 15:49
od zaks

P0234-během akcelerace vysoký tlak přeplňování-1,6tdci66kW

Napsal: 22.02.2012 07:38
od Mef
Zdravím,
v poslední době jsem řešil problémy s naftou, respektive s filtrem.
Auto bylo jak u mého dvorního servicemana, tak i ve značkovém servisu.
Na výpisu závad se vždy objevila závada:
P0234 - Podmínky přeplňování turbodmychadlem - během akcelerace zjištěn neočekávaně vysoký tlak přeplňování
Nikdo ze servisáků to neřešil, ani mi o tom nic neříkal.
Když jsem cca 2 roky zpět měl prvně auto na servisu s prasklou hadicí za IC, tak mi servisák říkal, že "rozpohybovával" nějaký ovládací ventil turba.
Má to souvislost s danou závadou? Jak vážná je to závada?
Díky za případné info

Re: P0234-během akcelerace vysoký tlak přeplňování-1,6tdci66kW

Napsal: 22.02.2012 07:41
od V12
66 kW motor ma turbo s pevnou geometriou a obtokovym ventilom. Prave ten ventil je stale zavrety a sposobuje pretlakovanie motora. Pricin moze byt viacero - vada podtlakoveho otvarania, mechanicke zadretie atd. atd. Musi to pozriet mechanik, toto by nemal byt drahy problem.

Re: P0234-během akcelerace vysoký tlak přeplňování-1,6tdci66kW

Napsal: 22.02.2012 07:58
od Mef
Mechanik mi tenkrát říkal, že bylo něco zatuhlého a že to musel rozhýbat.
Je možné, že mluvil o nějaké tyčce, nebo něčem podobném?

Jinak díky za info.

Re: P0234-během akcelerace vysoký tlak přeplňování-1,6tdci66kW

Napsal: 22.02.2012 09:08
od V12
Ano, je to mozne.
Ze ty ale jazdis na spotrebu a nedavas motorku kvapky ? Vtedy to zatuhne. Aspon raz za 200 km tomu poriadne sliapni na krk a toc ho co da, nebudes mat taketo problemy. V opacnom pripade sadze a karbon zanesu wastegate a skonci to touto poruchou. Keby mechanik vybral to turbo a rozobral ho, rucim za to, ze z neho vyklepe pol kila bordelu. Keby si mal 80kW verziu motora s variabilnym turbom, mas zadelano na docela drahu opravu.

Re: P0234-během akcelerace vysoký tlak přeplňování-1,6tdci66kW

Napsal: 22.02.2012 09:19
od lucky.jack
Jj u koncernu klasický problém u 81kW motorů s variabilem. Zahuhlý lopatky z důvodu nánosu bordelu.
U pevných lopatek zase N75. U obojích zároveň vyrezlý aktuátor.
Obojí se nechá opravit, jen nevím jestli u PSA motorů turba někdo rozebírá a čistí :nixw:

Re: P0234-během akcelerace vysoký tlak přeplňování-1,6tdci66kW

Napsal: 22.02.2012 22:51
od Mef
V12: Ono, do práce to mám do 10km, takže moc není kdy a kde to protáhnout a tady u nás "v zapadákově" není moc místa na nějaké blbnutí.

lucky.jack: Co to je N75?

Jak z problému ven? Podotýkám, že s autem krom problému s filtrem a čidlem tlaku paliva nejsou problémy.

Re: P0234-během akcelerace vysoký tlak přeplňování-1,6tdci66kW

Napsal: 22.02.2012 23:07
od V12
10 km do prace bez dialnice je na diesel vrazedne cestovanie. Necuduj sa, ze sa serie. A bude este viac. Ked to nepojde inak, skus raz za 100km nezaradit patku a ist to na stvorke v co najvyssich otackach. Diesel fakt potrebuje z casu na cas precistit komin.
Ja to mam do roboty tiez 10 - 11 km, ale po dialnici, takze nejaku tu rychlostnu skusku si mozem dovolit.