Já používám na sledování pouze budíky
DASHBOARD a vypadá to nějak takto :
- Vlevo nactene budiky s hodnotama
vpravo jejich nastaveni
Vyberte budíky a nic neuvidíte. Nahoře máte šipku jako RUN a vedle ozubené kolečko jako SETUP tři tečky pro ZOOM/SAVE/OPEN, kde to ulož/načti nefunguje. Postup je stejný jako u TABLES/GRAPH a lze vyzkoušet vše.
Vyberte ozubené kolečko SETUP a budete mít prázdnou obrazovku podobnou jako je nahoře vpravo.
Vyberte plus a vybírejte si hodnoty. Lze hledat dle textu a já svoje popíši na konci. Co tam mám částečně vidíte nahoře na výběru. Malým červeným
X mažete, vpravo je posuvník na posouvání. Lze tedy i později řadit.
Zde poté nahoře u třech teček uložte a můžete používat dál. Doporučuji pak soubor z Downloads/FORscan zazálohovat.
Poté vyberte vlevo nahoře šipku zpět u auta a budíky se načtou. Šipkou RUN spustíte čtení hodnot.
ZDE BUDE VIDEO, MAM TAM PAR SMS a STRIHAM A DODAM POZDEJI.
Moje nastavení:
TOTDIST : Celková ujetá vzdálenost
VSS : Rychlost vozidla
RUNTM: Běh motoru od startu
OUTTMP: Venkovní teplota
ECT: Teplota chladící kapaliny
RPM: Otáčky motoru
LOAD: Jak je motor zatížen.
VNTP: Nastavení lopatek turbodmychadla (sledujete, zda jedou v plném rozsahu, u mě <10 a >90%, tedy OK
MAINECUV : Napětí systému, tedy volmetr.
APP_D: Jeden z údajů o poloze plynu. Jsou tam asi 4 a každý ukazuje jinak. Asi plyn, nastavení klapky, skutečnost
FRP: Tlak paliva
MAP : Senzom MAP, tlak vzduchu
VAPORIZER_MES: on/off zda u euroV je žhaven DPF k vypalování. Tedy sepnuté relé.
DPF_LOAD: Zanesení filtru, toto nějak necjápu, beri hodnotu DPF_SOOT_LD
DPF_SOOT_LT: Cyklické zanesení, u mě 24-88%, vypalovat nikdy nezačalo auto pod 72%
DP_DPF: Paricální tlak mezi před a za filtrem.
EGR_ERR: chyba požadavku a nastavení EGR, občas naskočí něco málo a hned se srová, asi OK, ALE ...
EGR_PCT: EGR má mraky parametrů, zde nastavení nebo požadavek.
EGT11/12: Teplota před a za DPF. Při vypalování až nad 650 stupňů.
INJ_BAL1-4: Nějaké parametry reg.vstřiků - toto zatím neznám
GRIL_A_CMD: Požadavek na nastavení žaluzie chladiče.
FLI: Stav paliva v nádrži, u mě odhadem 1%=1.05litrů. Když nádrž už tekla, tak nebylo ani 70%.
MIL_DIS: unetá vzdálenost s chybou motoru (kontrolka svítí - neznám).
NOTCSDDTDT: Počet chyb při testu, asi jen s kontrolkou, protože pár banalit mám.
PID z jiného motoru, kde ne vše u mě funguje najdete
zde. Chce to zkoušet a doplňovat.
!!! VÍCE HODNOT !!!
Nevšiml jsem si, že při nastavování mám vybráno pouze PCM, tedy motor. Pokud chcete více hodnot, změňte na ALL a musíte vybrat vše opět.