C max 2011 2,0 TDCI 85kW s Powershiftem, 102 000 km poctivých.
Výpis diagnostiky Launch I Diag s poslední dostupnou verzí SW Ford (11/2014) před vymazáním chyb:
====2015-04-03 13:27:21=====
U3003 Battery Voltage PSCM
B10D7 Passive Anti Theft System(PATS) Key BCM
B1130 Light Switch Module BCM
B10A2 Crash Input BCMii
B113D Sunroof Global Open/Close Control BCM
B112D Rear Window Defrost BCM
B10EF Sunroof Speed Output BCM
U3003 Battery Voltage EPS
P003A Turbocharger/Supercharger Boost Control A Position Exceeded Learning Limit PCM
P068A ECM/PCM Power Relay DE-Energized Too Early PCM
B119F GPS Antenna FCDIM
B12DD Rear Window Motion/Position Sensor PDM
P0850 Park / Neutral Switch Input Circuit IPC
U0073 Control Module Communication Bus Off IPC
Poté vše smazáno a provedena zkušební jízda cca 25 km. Po "nasátí" diagnostikou se znovu objevily tyto:
=====2015-04-03 14:11:22=====
U3003 Battery Voltage PSCM
B10EF Sunroof Speed Output BCM
U3003 Battery Voltage EPS
B12DD Rear Window Motion/Position Sensor PDM
U0010 Medium Speed CAN Communication Bus PDM
P0850 Park / Neutral Switch Input Circuit IPC
U0073 Control Module Communication Bus Off IPC
Všechny pomíjím, podle mě banality - např. šíbr tam není, takže "sunroof" mi fakt nejde ani k patě jen přemýšlím o předposlední, která je v ŘJ přístrojové desky (Instrument Cluster)
Vozidlo nemá chybičku z pohledu všech funkcí, výkonu, jízdních vlastností, chování převodovky, nikde nesvítí žádná kontrolka, přístrojovka signalizuje "All systems OK".
Nějaké názory či nápady?
P.S.
Kdyby někdo chtěl reagovat "a zkúšal si ELM 238" nebo "jeden známy mi povedal"- tak to ani nepište
C-max Powershift
- Wolodyjowsski
- Zkušený
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 29.10.2010 20:15
- Kontaktovat uživatele:
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23479
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: C-max Powershift
> B10EF Sunroof Speed Output BCM
tohle vypada na nepuvodni GEM, ktery nekdo spatne nakonfiguroval (vytopene auto? bourane na bok?)
> B12DD Rear Window Motion/Position Sensor PDM
chyba dverniho modulu za spolujedcem (voda ve dverich? bourane na bok a znicena kabelaz? modul/motorek z FF2 misto Cmax?)
> U0010 Medium Speed CAN Communication Bus PDM
chyba na sbernici, pravdepodobne kvuli predchazejici chybe
> P0850 Park / Neutral Switch Input Circuit IPC
spinac polohy radici paky nema spojeni s budikama
> U0073 Control Module Communication Bus Off IPC
mozna souvisi s predeslou chybou
tohle vypada na nepuvodni GEM, ktery nekdo spatne nakonfiguroval (vytopene auto? bourane na bok?)
> B12DD Rear Window Motion/Position Sensor PDM
chyba dverniho modulu za spolujedcem (voda ve dverich? bourane na bok a znicena kabelaz? modul/motorek z FF2 misto Cmax?)
> U0010 Medium Speed CAN Communication Bus PDM
chyba na sbernici, pravdepodobne kvuli predchazejici chybe
> P0850 Park / Neutral Switch Input Circuit IPC
spinac polohy radici paky nema spojeni s budikama
> U0073 Control Module Communication Bus Off IPC
mozna souvisi s predeslou chybou
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Wolodyjowsski
- Zkušený
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 29.10.2010 20:15
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů