Ford Focus Forum
https://www.ford-focus.cz/forum/

diagnostika LPG - BRC origo FORD
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopic.php?f=277&t=45941
Stránka 1 z 1

Autor:  Jurawood [ 14.12.2016 15:41 ]
Předmět příspěvku:  diagnostika LPG - BRC origo FORD

Sem dávejte postřehy, servisy nejen v ČR (možná totiž nebude ani jeden), a další pouze k LPG BRC

FOFO II 2009, motor SYDA originál zástavba LPG od BRC.
Jednotka má 3 dráty pro interface.
Jednotka je BRC PLUG&DRIVE.


smazáno kvůli přehlednosti, výsledek je níže....

Autor:  Tomin123 [ 14.12.2016 16:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: diagnostika LPG - BRC origo FORD

Co to je za "kmitani" mimo ten hlavni signal zde
https://drive.google.com/file/d/0B2jNEz ... huV1U/view
?
V mezerach mezi daty by to melo byt snad v klidu = na stejnem napeti.

Ta linka u BRC ma byt RS232 nebo TTL ?
Na Tvem schematu vidim obe varianty, coz rozhodne neni koser.
RS232 ma aktivni signal MENE jak MINUS 3Volty, coz bez prevodniku neudelas.

Autor:  Jurawood [ 14.12.2016 18:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: diagnostika LPG - BRC origo FORD

To kmitani je co jsem do komunikace posilal ja pres terminal, ma to vyzsi tok, a nizsi napeti...to mohu pridat.
Brc ma na vystupu do pc 5.2V. Takze ttl.
Tak myslim, ze bych mel posilat taky 5V

Autor:  Tomin123 [ 14.12.2016 19:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: diagnostika LPG - BRC origo FORD

5.2Volt nemusi nic znamenat.
RS232 ma v jedne log. urovni 3 az 12Volt
a v druhe -3 az -12Volt
Takze +5Volt muze byt klidne v rozsahu i te RS232.

Detailne jsem nestudoval cos popisoval (pro me moc nesourode), takze jen pro jistotu:
- vysila to BRC nejaka data samo ?
- pokud ano, jdou v aktivni zone jen do 0Volt, nebo pod 0Volt ?

Autor:  Jurawood [ 14.12.2016 20:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: diagnostika LPG - BRC origo FORD

rs232 od TTL rozeznám :D ... je to TTL 5V,

Zkusím zvednou to napětí co posílám já...

Autor:  Tomin123 [ 15.12.2016 11:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: diagnostika LPG - BRC origo FORD

Pokud vyuzivas az pin listu na Arduinu, tak se ti to muze prat s tam osazenym Atmega8
Pokud ma svuj signal TX nastaveny jako vystup ....
Bud se napoj pred tam osazene 1K odpory (RN4A a RN4B, blize k ATMEGA8U2 = prevodniku COMu),
nebo drz ten ATMEGA8 v resetu privedenim kostry na reset signal na ISP konektoru.

Autor:  Jurawood [ 26.01.2017 19:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: diagnostika LPG - BRC origo FORD

Tak už mě to funguje :Dancer: :hhura:

a ještě jsem si ověřil kolik má auto najeto a celkem to sedí.

Obrázek

Obrázek

Autor:  Tomin123 [ 26.01.2017 20:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: diagnostika LPG - BRC origo FORD

Tak gratuluji ! Parada.
Podelis se o vysledne pripojeni atd. ?

Autor:  Jurawood [ 26.01.2017 20:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: diagnostika LPG - BRC origo FORD

schema jsem použil tohle
https://drive.google.com/file/d/0B2jNEz ... dJdXc/view
akorát to chtělo zvednout TTL na 5V

Použil jsem čínský CH340

Autor:  croc [ 26.01.2017 20:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: diagnostika LPG - BRC origo FORD

Paráda :palec_nahoru:

Autor:  Jurawood [ 30.01.2017 17:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: diagnostika LPG - BRC origo FORD

takže ještě vyhráno není :|
Obrázek

sice jsem si upravil kalibraci nádrže, přečetl a vymazal chyby v ECU., jdou upravit mapy...
sledovat a logovat provozní údaje, adaptace, tlaky, časy apod...
každopádně narazil jsem na jakousi blokaci či nekompabilitu, zatím nebudu zacházet dál, dokud to nevyřeším... pár lidí jsem oslovil i tady z fóra, díky za poskytnuté informace.
A pochybuji, že tady ten kdo o tom cokoliv ví, něco řekne, takový mám závěr po týdenním laborování.
Oslovil jsem 3 firmy, neexistuje. Někdo s tím zase nemá nejmenší problém. Zvláštní situace.

Moje LPG šlape jak hodinky a nechci zatím jít dále cestou vymazání, změna firmwaru apod.. jedině že by se mi podařilo za cca 2 tisíce koupit jinou jednotku na pokusy.. nová jednotka stojí naprostý nesmysl.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/