jiná funkce displeje tachometru- Diagnostický mód

Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
petnov
Junior
Junior
Příspěvky: 230
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nová Role,okr. Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petnov » 13.07.2007 12:17

Měl bych dotaz k té chybě 9202 Fuel Sender Open (rozpojený obvod čidla palivového čerpadla).
Přišel někdo na to jak tento problém odstranit?
Zkoušeli jsme ten test a ukázalo nám to tuto chybu. :cry:
FoFo 1.6i 16V 74kW Trend,silver, kombi, r.v. 2004, můj druhý
Obrázek
FoFo 1.6i 16V 74kW Trend, Tm. Modrá, HTB, r.v. 1999, můj první

Uživatelský avatar
Beri
Junior
Junior
Příspěvky: 318
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Česká Lípa / Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Beri » 13.07.2007 13:15

to petnov:
Podle mě, co já si myslím, je to způsobený plovákem v nádrži. A to tak, že když natankuješ hodně paliva a plovák se Ti dostane na doraz až moc, tak tam dojde k elektrickému rozpojení jezdce plováku a tím taky spadne ručička ukazatele na palubovce. Díky tomuto se zaznamená tato chyba. Ale nevím jak ji vymazat z toho registru, zkoušel jsem odpojit baterku (i přes noc) a nepomohlo to, tak nevím a neřeším to, hlavně že to jezdí.
To s tím plovákem jsem se dočetl v dokumentaci TIS kde to řeší výměnou toho plováku za nový (to mi může být ukradený, abych to měnil)
Tankování přestávám po prvním vypnutí pistole a už se mi to neprojevuje (padání ručičky na nulu), takže mám klid, jen mě tam trochu štve, že to hlásí tu chybu a nevím jak ji vymazat. Asi se musí před servisní konektor.
Ford Focus 1.8 16V Ghia, 1999, combi
Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 13.07.2007 21:25

Tato diagnostika je pasivni, pouze precte nektere chyby. Poznac si nekde tuto chybu a az pujdes nekdy na diagnostiku do Forda na WDS, tak jim rekni, aby ti ji vymazali.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
petnov
Junior
Junior
Příspěvky: 230
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nová Role,okr. Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petnov » 14.07.2007 11:15

Díky Vám obou.Od doby co Fofo máme nám ručička nepadla, takže to asi dělalo původnímu majiteli.
Hlavně jsem rád, že je to jenom pasivní chyba. 8)
FoFo 1.6i 16V 74kW Trend,silver, kombi, r.v. 2004, můj druhý
Obrázek
FoFo 1.6i 16V 74kW Trend, Tm. Modrá, HTB, r.v. 1999, můj první

Uživatelský avatar
martinsk
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 554
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Liesek-Orava-Slovensko

Příspěvek od martinsk » 20.09.2007 21:28

Tak som to dnes vyskúšal, chvíľu mi trvalo kým som prišiel na to ako sa to spúšťa. Resetovať som začal až keď som mal kľúčik v polohe II, až po niekoľkých pokusoch som zistil že resetovať musím stále od polohy O až do polohy II.
zistené : nezasvietia sa mi všetky kontrolky ( vľavo 4 zvrch, pravo 2 )
- nezasvietili smerovky - v skutočnosti fungujú, kontrolka otvorených dverí, ktorá tiež v skutočnosti funguje.
a zarazilo ma napäte baterky b11,4
Chcel by som sa spýtať na tie ďalšie ukazovatele - niektoré sú tu opísané, ale nie všetky.
Focus combi, TDCi, 6/2004, 85 kW,Ghia, Machine Silver   Obrázek

Uživatelský avatar
zewl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8645
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak na Diagnostický mód palubního počítače?

Příspěvek od zewl » 21.09.2007 07:19

r_a_d_e_k píše:Stiskněte a podržte tlačítko "S" vedle displeje palubního počítače - žádné tlačítko tam nemám. Co je tlačítko "S"???

Mám Focus 2 Ghia
Mam Focus 1 s BC a mam vedle displeje BC dve tlacitka: R (reset) a S. Takze tohle je to tvoje "S" :wink:
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek

Uživatelský avatar
zewl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8645
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zewl » 21.09.2007 07:29

Stenly píše:...Diagnostický mód palubního počítače
....
1. Kontrola displeje a zvukového signálu
2. Kontrolka všech žárovek palubního počítače
3. Zobrazuje aktuální rychlost v km/h
4. Zobrazuje okamžitý průtok paliva v litrech za hodinu

5. Zobrazuje okamžitou spotřebu v litrech na 100 km
6. Zobrazuje počet litrů zbývajících v nádrži
7. Zobrazuje napětí z plováku v nádrži - ve voltech
8. Zobrazuje opravnou konstantu pro úpravu údaje z plováku - v procentech
9. Venkovní teplota ve stupních Celsia
10. Osvětlení displeje - HI (zapnuto) / LO (vypnuto)
11. Napětí v elektrické síti
12. verze ROM.....
zkousel jsem to a bod 3. a 4. se mi nezda:
bod 3: neni to aktualni rychlost, protoze cislo se stale zvysuje, takze spis nejaky pocitadlo (desitek) metru - na dalnici jsem jel cca. 110 km/hod a tam uz bylo 250 a furt to (rychle) pribyvalo. Pribyvalo to podstatne rychleji nez ve meste, takze je to zavisle na rychlosti
bod 4: neni to okamzity prutok paliva, ale opet se cislo stale zvysuje, takze spis kolik uz proteklo (zacina se od nuly), kdyz dam plyn na podlahu, cislo se zvysuje rychleji

bod 2 mi nefunguje (jak pri nastartovanem, tak i prenastartovanem motoru)

Zkouseli jste to taky nekdo?
Ale uznavam, ze pocet zbyvajicich litru v nadrzi je hoooodne sikovna vec (a zhruba to souhlasi) -> porovnam presne, az doberu do plne :wink:
Stenly píše:Automatické zamykání (pouze od roku 2002)
Všechny vozy od roku výroby 2002 jsou vybaveny tzv. automatickým zamykáním. Tato funkce uzamyká všechny dveře, pokud nastartujete motor a současně je rychlost automobilu 7 km/h nebo vyšší. Tuto funkci lze aktivovat v servisu přes WDS nebo také následujícím postupem:
...
tohle mi taky nefunguje, a to mam stroj z 12/2002 :roll:
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek

Uživatelský avatar
Srnka
Nováček
Nováček
Příspěvky: 47
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Varnsdorf

Příspěvek od Srnka » 09.10.2007 09:59

Beri píše:
satan píše:takze jsem to vyzkoušel a vypis z registru zavad přístrojove desky mi vyhodil chybu 9202 coz je modulovy obvod palivoveho čerpadla. mužete nekdo me technickemu antitalentu vysvetlit co si pod tim mam vse predstavit? :roll:
Mám ten samý problém, taky mi to hlásí chybu 9202, ale vše funguje a auto jezdí. Jen mě teď vrtá hlavou co to vlastně je.
A druhá věc na kterou jsem přišel, že to ukazuje divné napětí v palubní síti. Při nastartovaným autě to ukazuje cca 18,5V ale když vlezu do módu bez nastartování, tak mi to ukazuje 15,5V! Což je úplná kravina, takže něco někde měří blbě a taky by mě zajímalo kde a co.
Že já vůl lezl do tohoto módu přístrojové desky... :twisted: teď nebudu mít klidné spaní než tomu příjdu na kobylku :wink:
Mám tentýž problém, jenom něco navíc. Před 14 dny jsem naplnil plnou nádrž z kanystru - bez pistole z benzinky. Ručička hned klesla na nulu a po nějakých kilometrech se vrátila na max. Jenom co se nestalo, když mi po čase začala svítit kontrolka prázdné nádrže, tak jsem byl už na suchu :o( Po natankování 5 litrů benzinu mi ručička začala ukazovat půl nádrže. Kolik stojí nový plovák? V testu mi to hlásí chybu 9202 ..... ve verzy ROM : r20. Nemáte s touto verzí někdo skušenost?

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 11.10.2007 18:54

tak som si prešiel diagnosticky mode a budem potrebovat od vas par rad pri určitych položkách. Do teraz sa mi nepodarilo rozchodit dojazd..myslel som, ze sa to spraví po par natankovaniach :?

rozpíšem 2 varianty
A/ nastartovany motor
B/ vypnutý motor

1-display check A,B OK
2-spotreba km/h A,B OK
3-spotreba L/h A,B OK
4-priemer.spotreba A,B OK
5-dojazd nadrž A-zobrazenie na display (--- litrov) B -(S-C litrov)
6-litre v nadrži A-(O-C) B -(rýchle sa meniace hodnoty od 1 do 3)???nerozumiem..
7- (0 MPG) A,B to iste (nerozumiem hlaske)
8-vonkajsia teplota A,B OK
9- display zap.podsvetenie A,B OK (LO,HI)
10- (Hbt) A,B to iste (nerozumiem hlaske)
11 - r3.0 - software update A,B OK

podla toho čo sa tu pisalo, tak sa mi ten check zo vsetkym nezhoduje, hlavne by ma zaujimalo, či viete niekto rozklucovat tie abnormality, mohol som fakt zapojit niečo zle... :cry:

dík chmelko

Uživatelský avatar
zewl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8645
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zewl » 11.10.2007 19:57

chtel jsem ti pomoct, ale mas to tam vazne divne... Treba ty litry v nadrzi... Treba tam jsi mel opravdu jenom litr :wink:
Ale fakt nevim.

A mimochodem si z toho nic nedelej, me tam taky to funguje nejak chaoticky nektere hodnoty, viz muj prispevek vyse...
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 11.10.2007 20:00

a čo zbytok? nemate niekde slovnik na rozklucovanie hlasok? :?
mam tam 3/4 nadrže, zapojil som to normalne na budiky ale dojazd mi stale nevypočíta..
inač ako ste spominali to napatie plovaku, tak me tam vypisuje nejaku hlasku..niečo tam je zle..

Uživatelský avatar
jamaka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2509
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od jamaka » 12.10.2007 00:09

chmelko píše:a čo zbytok? nemate niekde slovnik na rozklucovanie hlasok? :?
mam tam 3/4 nadrže, zapojil som to normalne na budiky ale dojazd mi stale nevypočíta..
inač ako ste spominali to napatie plovaku, tak me tam vypisuje nejaku hlasku..niečo tam je zle..
Otazka znie ci nema byt iny plavak v nadrzi??? ja len davam moznost.
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 12.10.2007 07:00

nikde sa o tom v navode nezmienovalo, dufam, že nie.. :?

Uživatelský avatar
malej99
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od malej99 » 16.10.2007 13:35

Nám to při diagnostickém modu přístrojové desky píše stejně zmatené hodnoty jako psal Srnka. Tj. cca 18V po nastartování, bez startování cca 15V (přitom měřeno přímo na baterce (případně přes zapalovač) je napětí cca 14,5V po nastartování, resp. cca 12V bez startování). Jinak žádné kontrolky za jízdy nesvítí, ani baterie nevypadá na přebíjení...
Dá se z tohoto usuzovat na nějakou závadu na přístrojové desce nebo třeba nějakou závadu v softwaru? Pomůže třeba update softwaru? Stejné hodnoty to dává i po resetu pomocí odpojení baterie...
Díky za případné rady.
Ford Focus combi 1,6V 74kW, r.v.1999

Uživatelský avatar
tapa
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1089
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tapa » 11.11.2007 14:39

Ahoj lidicky.tak sem to dnes zkousel a ukazalo mi to hodnoty ktere nejaky vim ale prevazne nevim co jaky znamenaj.byl by tu nekdo ochotnej ze by mi rek co znamena kazdy udaj?

udaje:
888,8
kontrolky sviti
r20
e004
9209/DTC
000,0
000,0
0000
F073
057C
b150
Ab-L
Eb-L
IL-L
Cr-H
A-6C
b-08
C-dl
D-3F
150
1255
2015
3255
4073
5000
6000
7000
P117
P2FF
P3FF
P4FF
opakuje se rozkmit rucicek
a zase dokola


Snad si nekdo udela cas a povi mi co kazdy cislo znamena.nebo aspon mi poradit kde bych to nasel.Ale v Cj :lol:
Ford Focus 2,0 16v 1999,Goodyear Eagle F1 Asymmetric † † †



Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Diagnostika a SW“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů