jiná funkce displeje tachometru- Diagnostický mód

Moderátor:ZaQik
Odpovědět
swm
Junior
Junior
Příspěvky: 335
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava, Bílovec

Příspěvek od swm » 22.05.2006 17:57

hide píše:K čemu je dobrý to automatický zamykání ? Abych jako při jízde nevypadnul ? A když zastavím, tak se to samo odemkne, nebo jak je to ?
Muzou ti na krizovatce ukradnou veci, ktere vezes na zadnich sedadlech nebo i vedle sebe. Automatickym zamknutim se auto zamkne jakoby zvenci (zevnitr jde otevrit).
Ford Focus 1.8, combi, panther black, '03

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 22.05.2006 18:00

satan píše:takze jsem to vyzkoušel a vypis z registru zavad přístrojove desky mi vyhodil chybu 9202 coz je modulovy obvod palivoveho čerpadla. mužete nekdo me technickemu antitalentu vysvetlit co si pod tim mam vse predstavit? :roll:
Jiný popis kódů:

http://www.focusfanatics.com/forum/show ... adid=59286

Additional DTC codes:


9202 Fuel Sender Open (rozpojený obvod čidla palivového čerpadla)
9204 Fuel Sender Short to Ground
9213 Anti-Theft Number of Programmed Keys is Below Minimum
A103 Antenna Not Connected / Defective Transceiver
9317 Battery Voltage High
9318 Battery Voltage Low
9342 ECU Is Defective
9356 Ignition RUN Circuit Open
9364 Ignition START Circuit Open
9600 PATS Ignition Key Transponder Signal Is Not Received / Damaged Key or Non-PATS Key
9601 PATS Received Incorrect Key-Code From Ignition Key Transponder (Unprogrammed Encoded Ignition Key)
9602 PATS Received Invalid Format Of Key-Code From Ignition Key Transponder (Partial Key Read)
9681 PATS Transceiver Signal Is Not Received (Not Connected, Damaged, or Wiring)
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
hide
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 872
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od hide » 22.05.2006 18:27

romanm píše:
hide píše:K čemu je dobrý to automatický zamykání ? Abych jako při jízde nevypadnul ? A když zastavím, tak se to samo odemkne, nebo jak je to ?
když zamknu jednoduchým zamknutím (což je asi případ automatického zamykání po rozjezdu) tak auto otevřu normálně zevnitř. Myslím :idea: že je to proto,aby při stání třeba na semaforech tě někdo nevytáhl z auta a nezdrhnul i s FOFO :lol:
Nevytáhne. Sem připoutanej. :roll:

Uživatelský avatar
Peter
Junior
Junior
Příspěvky: 326
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlate Moravce

Příspěvek od Peter » 22.05.2006 18:40

satan píše:takze jsem to vyzkoušel a vypis z registru zavad přístrojove desky mi vyhodil chybu 9202 coz je modulovy obvod palivoveho čerpadla. mužete nekdo me technickemu antitalentu vysvetlit co si pod tim mam vse predstavit? :roll:
ja som to tiez pred casom skusal a mne tam ukazalo 9359 (Ignition Run/ACC circuit failure) vobec neviem co to moze byt vymazal som to niekolkonasobnym vypnutim a zapnutim kluča zapalovania to mi poradil kamarat :roll:
Ford Focus r.v. 99 1.8TDDi Trend 3dv Panther black
Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 22.05.2006 20:18

Ta porucha by mela po urcite dobe zmizet sama, pokud se znova neobjevi.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

petulka
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 530
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Letovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petulka » 13.07.2006 17:26

RE:
Spotreba na motoroch ZE-TEC

Následujúce riadky patria iba majiteľom značky FORD, ktorý majú motor ZE-TEC.
.......často sa stretávam s vetou „ten môj ZE-TEC – to je žrút benzínu“.. takže čím to je?

Akonáhle odpojíte batériu na pár hodín, alebo robíte niečo s motorom , či ste mali auto u klampiara a ten mal baterku odpojenú 2 dni , počítač sa nastaví do tzv. núdzového režimu .... auto stratí výkon a len žere ... ale nieje nič stratené. Dole popísaný postup nám dali v našom skvelom servise FORD-RAŠINO Hodonín , takže urobte všetko ako je tam napísané a keď sa Vám spotreba neupraví tak ho urobte ešte raz ! lebo ste to asi neurobili správne.
Tento reštart počítača je len na motory ZE-TEC ! Takže majitelia iných motorov nech skúsia niečo iné ))
1. NA 1 HODINU ODPOJIŤ BATÉRIU (stačí 1 pól )
2. PRIPOJIŤ, NAŠTARTOVAT, NECHAŤ NA VOĽNOBEH 3 MINÚTY
3. 2 MINÚTY DRŽAŤ OTÁČKY 1200ot/MIN (mierne zvýšený voľnobeh)
4. NAJAZDIŤ S AUTOM 8 AŽ 10 KM V METSKOM CYKLE (rozbiehať sa, zastavovať, podraďovať, radiť – všetky režimy jazdy)
5. CELÝ CYKLUS BEZ VYPNUTIA MOTORA !!!!!
6. ďalších 100km už môžete jazdiť bežne a spotreba sa upraví .....




Je to možné, že by se u FoFo nulovala paměť řídící jednotky po odpojení aku ??? Tento postup praktikuju u Feldy, když potřebuju načíst řídící jednotku od LPG. Jednotku od benzinu není třeba načítat... :?: Jo a motor musí být zahřátý na provozní teplotu, aby byla prohřátá i lamda sonda...

Uživatelský avatar
petpol
Nováček
Nováček
Příspěvky: 47
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Branky na Moravě

Autotest

Příspěvek od petpol » 07.09.2006 10:37

Zdravím všechny, kteří jsou fokusováni na Ford.
Je to můj první příspěvek na zdejších stránkách. U mého stroje končí tento měsíc záruka, proto jsem si provedl autotest s níže uvedenými výsledky.
Zajímá mne od zdejších zkušených osob, jestli i přes skutečnost, že vyloženě nebyla detekována chyba jsou dosažené výsledky v pořádku. Rád bych ještě případně reklamaci udělal v rámci záruky.

Po objevení "tESt" bez chodu motoru
1. 8888
2. některékontrolky nesvítí (vlevo zvrchu 3,4? vpravo 2?)
3. r31
4. E00I
5. FFFF
6. non E
7. 000.0
8. 000.0
9. 000.c
10. 0000
11. 000.t
12. F117
13. L009
14. 222.F
15. 006.C
16. 06C.C
17. 000.0
18. CHE.2
19. b11.1
20. Ab - L
21. Eb - L
22. IL - L
23. 0800
24. 0500
25. Cr - H
26. 0 - 02
27. I - IC
28. I - 18
29. 2 - 00
30. 3 - 90
31. 4 - 88přeblikává, takže nelze přesně zjistit
32. 5 - 00
33. 6 - 88přeblikává, takže nelze přesně zjistit
34. 8 - 88přeblikává, takže nelze přesně zjistit
35. 9 - 88přeblikává, takže nelze přesně zjistit
36. 0153
37. 1070
38. 2171
39. 3000
40. 4255
41. P115
42. P2FF
43. P3FF
44. P4FF
Ford Focus, 1,8 ZETEC Combi, r.v. 9/2004, modrá - tonic
Obrázek

Uživatelský avatar
petpol
Nováček
Nováček
Příspěvky: 47
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Branky na Moravě

Ke předchozímu příspěvku a kontrolkám

Příspěvek od petpol » 07.09.2006 10:43

Z manuálu.
Zleva od vrchu
- 3 snad není asi obsazena
- 4 je airbag, který mám, všiml jsme si však , že před starem se krátkodobě rozsvítí, takže otázka zní proč nesvítí v testu?

Zprava od vrchu
- 2 je ESP, které nemám

Je pro mne celkem zhada proč například svítí kontrolka žhavení i když jde o benzínový motor.

Uživatelský avatar
hide
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 872
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od hide » 07.09.2006 14:19

to žhavení mi taky svítí a mám benzin. :roll:

Uživatelský avatar
Krtho
Nováček
Nováček
Příspěvky: 34
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Krtho » 07.09.2006 14:40

Len by som chcel doplnit ze tento test je pouzitelny aj na FoFo 2. :wink:
Ford Focus Kombi 1.8TDCi Ghia Panther Black r.v.2006

Uživatelský avatar
r_a_d_e_k
Příspěvky: 1
Registrován: 02.02.2008 03:18

Jak na Diagnostický mód palubního počítače?

Příspěvek od r_a_d_e_k » 20.02.2007 19:00

Stiskněte a podržte tlačítko "S" vedle displeje palubního počítače - žádné tlačítko tam nemám. Co je tlačítko "S"???

Mám Focus 2 Ghia

Uživatelský avatar
Beri
Junior
Junior
Příspěvky: 318
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Česká Lípa / Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Beri » 24.05.2007 10:49

satan píše:takze jsem to vyzkoušel a vypis z registru zavad přístrojove desky mi vyhodil chybu 9202 coz je modulovy obvod palivoveho čerpadla. mužete nekdo me technickemu antitalentu vysvetlit co si pod tim mam vse predstavit? :roll:
Mám ten samý problém, taky mi to hlásí chybu 9202, ale vše funguje a auto jezdí. Jen mě teď vrtá hlavou co to vlastně je.
A druhá věc na kterou jsem přišel, že to ukazuje divné napětí v palubní síti. Při nastartovaným autě to ukazuje cca 18,5V ale když vlezu do módu bez nastartování, tak mi to ukazuje 15,5V! Což je úplná kravina, takže něco někde měří blbě a taky by mě zajímalo kde a co.
Že já vůl lezl do tohoto módu přístrojové desky... :twisted: teď nebudu mít klidné spaní než tomu příjdu na kobylku :wink:
Ford Focus 1.8 16V Ghia, 1999, combi
Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 24.05.2007 20:57

9202 Fuel Sender Open (rozpojený obvod čidla palivového čerpadla)
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Beri
Junior
Junior
Příspěvky: 318
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Česká Lípa / Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Beri » 24.05.2007 21:07

to pelen:
díky, ale tohle jsem si už zjistil, ale nevím kde jaký obvod mám hledat, když všechno funguje, auto jezdí..., tak nevím. Asi to není nic důležitého na provoz auta, aspoň si myslím. Ale byl bych rád, kdyby mi to ukazovalo Dtc: None :wink:
popř. kde mám to čidlo čerpadla hledat a jak vypadá
Ford Focus 1.8 16V Ghia, 1999, combi
Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 24.05.2007 22:06

Zacal bych pod pravym zadnim sedadlem:

Obrázek
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Diagnostika a SW“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů