Muzou ti na krizovatce ukradnou veci, ktere vezes na zadnich sedadlech nebo i vedle sebe. Automatickym zamknutim se auto zamkne jakoby zvenci (zevnitr jde otevrit).hide píše:K čemu je dobrý to automatický zamykání ? Abych jako při jízde nevypadnul ? A když zastavím, tak se to samo odemkne, nebo jak je to ?
jiná funkce displeje tachometru- Diagnostický mód
-
- Junior
- Příspěvky: 335
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava, Bílovec
Ford Focus 1.8, combi, panther black, '03
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Jiný popis kódů:satan píše:takze jsem to vyzkoušel a vypis z registru zavad přístrojove desky mi vyhodil chybu 9202 coz je modulovy obvod palivoveho čerpadla. mužete nekdo me technickemu antitalentu vysvetlit co si pod tim mam vse predstavit?
http://www.focusfanatics.com/forum/show ... adid=59286
Additional DTC codes:
9202 Fuel Sender Open (rozpojený obvod čidla palivového čerpadla)
9204 Fuel Sender Short to Ground
9213 Anti-Theft Number of Programmed Keys is Below Minimum
A103 Antenna Not Connected / Defective Transceiver
9317 Battery Voltage High
9318 Battery Voltage Low
9342 ECU Is Defective
9356 Ignition RUN Circuit Open
9364 Ignition START Circuit Open
9600 PATS Ignition Key Transponder Signal Is Not Received / Damaged Key or Non-PATS Key
9601 PATS Received Incorrect Key-Code From Ignition Key Transponder (Unprogrammed Encoded Ignition Key)
9602 PATS Received Invalid Format Of Key-Code From Ignition Key Transponder (Partial Key Read)
9681 PATS Transceiver Signal Is Not Received (Not Connected, Damaged, or Wiring)
- hide
- Pokročilý
- Příspěvky: 872
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Šumperk
Nevytáhne. Sem připoutanej.romanm píše:když zamknu jednoduchým zamknutím (což je asi případ automatického zamykání po rozjezdu) tak auto otevřu normálně zevnitř. Myslím že je to proto,aby při stání třeba na semaforech tě někdo nevytáhl z auta a nezdrhnul i s FOFOhide píše:K čemu je dobrý to automatický zamykání ? Abych jako při jízde nevypadnul ? A když zastavím, tak se to samo odemkne, nebo jak je to ?
- Peter
- Junior
- Příspěvky: 326
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlate Moravce
ja som to tiez pred casom skusal a mne tam ukazalo 9359 (Ignition Run/ACC circuit failure) vobec neviem co to moze byt vymazal som to niekolkonasobnym vypnutim a zapnutim kluča zapalovania to mi poradil kamaratsatan píše:takze jsem to vyzkoušel a vypis z registru zavad přístrojove desky mi vyhodil chybu 9202 coz je modulovy obvod palivoveho čerpadla. mužete nekdo me technickemu antitalentu vysvetlit co si pod tim mam vse predstavit?
Ford Focus r.v. 99 1.8TDDi Trend 3dv Panther black
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 530
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Letovice
- Kontaktovat uživatele:
RE:
Spotreba na motoroch ZE-TEC
Následujúce riadky patria iba majiteľom značky FORD, ktorý majú motor ZE-TEC.
.......často sa stretávam s vetou „ten môj ZE-TEC – to je žrút benzínu“.. takže čím to je?
Akonáhle odpojíte batériu na pár hodín, alebo robíte niečo s motorom , či ste mali auto u klampiara a ten mal baterku odpojenú 2 dni , počítač sa nastaví do tzv. núdzového režimu .... auto stratí výkon a len žere ... ale nieje nič stratené. Dole popísaný postup nám dali v našom skvelom servise FORD-RAŠINO Hodonín , takže urobte všetko ako je tam napísané a keď sa Vám spotreba neupraví tak ho urobte ešte raz ! lebo ste to asi neurobili správne.
Tento reštart počítača je len na motory ZE-TEC ! Takže majitelia iných motorov nech skúsia niečo iné ))
1. NA 1 HODINU ODPOJIŤ BATÉRIU (stačí 1 pól )
2. PRIPOJIŤ, NAŠTARTOVAT, NECHAŤ NA VOĽNOBEH 3 MINÚTY
3. 2 MINÚTY DRŽAŤ OTÁČKY 1200ot/MIN (mierne zvýšený voľnobeh)
4. NAJAZDIŤ S AUTOM 8 AŽ 10 KM V METSKOM CYKLE (rozbiehať sa, zastavovať, podraďovať, radiť – všetky režimy jazdy)
5. CELÝ CYKLUS BEZ VYPNUTIA MOTORA !!!!!
6. ďalších 100km už môžete jazdiť bežne a spotreba sa upraví .....
Je to možné, že by se u FoFo nulovala paměť řídící jednotky po odpojení aku ??? Tento postup praktikuju u Feldy, když potřebuju načíst řídící jednotku od LPG. Jednotku od benzinu není třeba načítat... Jo a motor musí být zahřátý na provozní teplotu, aby byla prohřátá i lamda sonda...
Spotreba na motoroch ZE-TEC
Následujúce riadky patria iba majiteľom značky FORD, ktorý majú motor ZE-TEC.
.......často sa stretávam s vetou „ten môj ZE-TEC – to je žrút benzínu“.. takže čím to je?
Akonáhle odpojíte batériu na pár hodín, alebo robíte niečo s motorom , či ste mali auto u klampiara a ten mal baterku odpojenú 2 dni , počítač sa nastaví do tzv. núdzového režimu .... auto stratí výkon a len žere ... ale nieje nič stratené. Dole popísaný postup nám dali v našom skvelom servise FORD-RAŠINO Hodonín , takže urobte všetko ako je tam napísané a keď sa Vám spotreba neupraví tak ho urobte ešte raz ! lebo ste to asi neurobili správne.
Tento reštart počítača je len na motory ZE-TEC ! Takže majitelia iných motorov nech skúsia niečo iné ))
1. NA 1 HODINU ODPOJIŤ BATÉRIU (stačí 1 pól )
2. PRIPOJIŤ, NAŠTARTOVAT, NECHAŤ NA VOĽNOBEH 3 MINÚTY
3. 2 MINÚTY DRŽAŤ OTÁČKY 1200ot/MIN (mierne zvýšený voľnobeh)
4. NAJAZDIŤ S AUTOM 8 AŽ 10 KM V METSKOM CYKLE (rozbiehať sa, zastavovať, podraďovať, radiť – všetky režimy jazdy)
5. CELÝ CYKLUS BEZ VYPNUTIA MOTORA !!!!!
6. ďalších 100km už môžete jazdiť bežne a spotreba sa upraví .....
Je to možné, že by se u FoFo nulovala paměť řídící jednotky po odpojení aku ??? Tento postup praktikuju u Feldy, když potřebuju načíst řídící jednotku od LPG. Jednotku od benzinu není třeba načítat... Jo a motor musí být zahřátý na provozní teplotu, aby byla prohřátá i lamda sonda...
- petpol
- Nováček
- Příspěvky: 47
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Branky na Moravě
Autotest
Zdravím všechny, kteří jsou fokusováni na Ford.
Je to můj první příspěvek na zdejších stránkách. U mého stroje končí tento měsíc záruka, proto jsem si provedl autotest s níže uvedenými výsledky.
Zajímá mne od zdejších zkušených osob, jestli i přes skutečnost, že vyloženě nebyla detekována chyba jsou dosažené výsledky v pořádku. Rád bych ještě případně reklamaci udělal v rámci záruky.
Po objevení "tESt" bez chodu motoru
1. 8888
2. některékontrolky nesvítí (vlevo zvrchu 3,4? vpravo 2?)
3. r31
4. E00I
5. FFFF
6. non E
7. 000.0
8. 000.0
9. 000.c
10. 0000
11. 000.t
12. F117
13. L009
14. 222.F
15. 006.C
16. 06C.C
17. 000.0
18. CHE.2
19. b11.1
20. Ab - L
21. Eb - L
22. IL - L
23. 0800
24. 0500
25. Cr - H
26. 0 - 02
27. I - IC
28. I - 18
29. 2 - 00
30. 3 - 90
31. 4 - 88přeblikává, takže nelze přesně zjistit
32. 5 - 00
33. 6 - 88přeblikává, takže nelze přesně zjistit
34. 8 - 88přeblikává, takže nelze přesně zjistit
35. 9 - 88přeblikává, takže nelze přesně zjistit
36. 0153
37. 1070
38. 2171
39. 3000
40. 4255
41. P115
42. P2FF
43. P3FF
44. P4FF
Je to můj první příspěvek na zdejších stránkách. U mého stroje končí tento měsíc záruka, proto jsem si provedl autotest s níže uvedenými výsledky.
Zajímá mne od zdejších zkušených osob, jestli i přes skutečnost, že vyloženě nebyla detekována chyba jsou dosažené výsledky v pořádku. Rád bych ještě případně reklamaci udělal v rámci záruky.
Po objevení "tESt" bez chodu motoru
1. 8888
2. některékontrolky nesvítí (vlevo zvrchu 3,4? vpravo 2?)
3. r31
4. E00I
5. FFFF
6. non E
7. 000.0
8. 000.0
9. 000.c
10. 0000
11. 000.t
12. F117
13. L009
14. 222.F
15. 006.C
16. 06C.C
17. 000.0
18. CHE.2
19. b11.1
20. Ab - L
21. Eb - L
22. IL - L
23. 0800
24. 0500
25. Cr - H
26. 0 - 02
27. I - IC
28. I - 18
29. 2 - 00
30. 3 - 90
31. 4 - 88přeblikává, takže nelze přesně zjistit
32. 5 - 00
33. 6 - 88přeblikává, takže nelze přesně zjistit
34. 8 - 88přeblikává, takže nelze přesně zjistit
35. 9 - 88přeblikává, takže nelze přesně zjistit
36. 0153
37. 1070
38. 2171
39. 3000
40. 4255
41. P115
42. P2FF
43. P3FF
44. P4FF
- petpol
- Nováček
- Příspěvky: 47
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Branky na Moravě
Ke předchozímu příspěvku a kontrolkám
Z manuálu.
Zleva od vrchu
- 3 snad není asi obsazena
- 4 je airbag, který mám, všiml jsme si však , že před starem se krátkodobě rozsvítí, takže otázka zní proč nesvítí v testu?
Zprava od vrchu
- 2 je ESP, které nemám
Je pro mne celkem zhada proč například svítí kontrolka žhavení i když jde o benzínový motor.
Zleva od vrchu
- 3 snad není asi obsazena
- 4 je airbag, který mám, všiml jsme si však , že před starem se krátkodobě rozsvítí, takže otázka zní proč nesvítí v testu?
Zprava od vrchu
- 2 je ESP, které nemám
Je pro mne celkem zhada proč například svítí kontrolka žhavení i když jde o benzínový motor.
- r_a_d_e_k
- Příspěvky: 1
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Jak na Diagnostický mód palubního počítače?
Stiskněte a podržte tlačítko "S" vedle displeje palubního počítače - žádné tlačítko tam nemám. Co je tlačítko "S"???
Mám Focus 2 Ghia
Mám Focus 2 Ghia
- Beri
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Česká Lípa / Praha
- Kontaktovat uživatele:
Mám ten samý problém, taky mi to hlásí chybu 9202, ale vše funguje a auto jezdí. Jen mě teď vrtá hlavou co to vlastně je.satan píše:takze jsem to vyzkoušel a vypis z registru zavad přístrojove desky mi vyhodil chybu 9202 coz je modulovy obvod palivoveho čerpadla. mužete nekdo me technickemu antitalentu vysvetlit co si pod tim mam vse predstavit?
A druhá věc na kterou jsem přišel, že to ukazuje divné napětí v palubní síti. Při nastartovaným autě to ukazuje cca 18,5V ale když vlezu do módu bez nastartování, tak mi to ukazuje 15,5V! Což je úplná kravina, takže něco někde měří blbě a taky by mě zajímalo kde a co.
Že já vůl lezl do tohoto módu přístrojové desky... teď nebudu mít klidné spaní než tomu příjdu na kobylku
Ford Focus 1.8 16V Ghia, 1999, combi
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Beri
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Česká Lípa / Praha
- Kontaktovat uživatele:
to pelen:
díky, ale tohle jsem si už zjistil, ale nevím kde jaký obvod mám hledat, když všechno funguje, auto jezdí..., tak nevím. Asi to není nic důležitého na provoz auta, aspoň si myslím. Ale byl bych rád, kdyby mi to ukazovalo Dtc: None
popř. kde mám to čidlo čerpadla hledat a jak vypadá
díky, ale tohle jsem si už zjistil, ale nevím kde jaký obvod mám hledat, když všechno funguje, auto jezdí..., tak nevím. Asi to není nic důležitého na provoz auta, aspoň si myslím. Ale byl bych rád, kdyby mi to ukazovalo Dtc: None
popř. kde mám to čidlo čerpadla hledat a jak vypadá
Ford Focus 1.8 16V Ghia, 1999, combi
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů