turbo kit MK1?
- 
				Maser
- Zkušený 
- Příspěvky: 1156
- Registrován: 30.04.2011 15:33
turbo kit MK1?
zdravím,na ebay jsem narazil na toto.Nevim co si o tom mam myslet?
http://www.ebay.com/itm/00-04-Ford-Focu ... 9e&vxp=mtr
			
									
									http://www.ebay.com/itm/00-04-Ford-Focu ... 9e&vxp=mtr
Ford Focus I black 2.0 96KWWW, 17"+215/40/17,polokůže,štelovák supersport,LED.....
						- Dragic
- Člen klubu 
- Příspěvky: 3773
- Registrován: 14.12.2010 19:36
- Bydliště: Liberec
Re: turbo kit MK1?
sakra to je pěkné  
			
									
									
Ford Mustang r.v.1967 
Ford Focus Combi, +-1.6i, r.v.2000 st170
Ford Focus Combi, r.v.2003 st170
Ford Transit 85 T300 r.v.2004
Ex:
Ford Focus 3dvéř, 1,8 TDDI 66kW, r.v.1999 Bombónek
Ford Focus Combi, 1,8 TDCI 85kW, r.v.2003 Fén ix
Galerie Focus
Galerie Mustang
						Ford Focus Combi, +-1.6i, r.v.2000 st170
Ford Focus Combi, r.v.2003 st170
Ford Transit 85 T300 r.v.2004
Ex:
Ford Focus 3dvéř, 1,8 TDDI 66kW, r.v.1999 Bombónek
Ford Focus Combi, 1,8 TDCI 85kW, r.v.2003 Fén ix
Galerie Focus
Galerie Mustang
- Nonid
- Test driver 
- Příspěvky: 5275
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Re: turbo kit MK1?
Mokrej sen vsech mk1 blaznu... Taky me obcas sere absence turba a mit takovejch 190 koniku na 1.8ce 
			
									
									
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
						Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
- 
				Maser
- Zkušený 
- Příspěvky: 1156
- Registrován: 30.04.2011 15:33
Re: turbo kit MK1?
me by zajimalo zda je to realny ,jestli to neni nejaka kravina a zda treba muj 2.0 je staven tak ze kdyz by se na nej toto pripojilo tak vse bude slapat v pohode a nebude zadny problem.Koukal jsem a na cizim foru jsem nasel němce který má ve 2.0 turbo kit ale ne primo tento..Ty penize bych klidne obětoval kdyz bych videl vysledek 
			
									
									
Ford Focus I black 2.0 96KWWW, 17"+215/40/17,polokůže,štelovák supersport,LED.....
						- Dragic
- Člen klubu 
- Příspěvky: 3773
- Registrován: 14.12.2010 19:36
- Bydliště: Liberec
Re: turbo kit MK1?
myslím že se to tu už někde řešílo a ten motor to dá 
rozhodně bych do toho taky šel
			
									
									rozhodně bych do toho taky šel

Ford Mustang r.v.1967 
Ford Focus Combi, +-1.6i, r.v.2000 st170
Ford Focus Combi, r.v.2003 st170
Ford Transit 85 T300 r.v.2004
Ex:
Ford Focus 3dvéř, 1,8 TDDI 66kW, r.v.1999 Bombónek
Ford Focus Combi, 1,8 TDCI 85kW, r.v.2003 Fén ix
Galerie Focus
Galerie Mustang
						Ford Focus Combi, +-1.6i, r.v.2000 st170
Ford Focus Combi, r.v.2003 st170
Ford Transit 85 T300 r.v.2004
Ex:
Ford Focus 3dvéř, 1,8 TDDI 66kW, r.v.1999 Bombónek
Ford Focus Combi, 1,8 TDCI 85kW, r.v.2003 Fén ix
Galerie Focus
Galerie Mustang
- miki21
- Test driver 
- Příspěvky: 13521
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: turbo kit MK1?
A proč se tohle řeší v sekci podvozek a ne třeba v tjúningu? 
			
									
									
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
						Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- 
				Maser
- Zkušený 
- Příspěvky: 1156
- Registrován: 30.04.2011 15:33
Re: turbo kit MK1?
omlouvám se ale spletl jsem si kategorii ani nevim proc jsem to dal sem  Spis bych to presunul do sekce motor
 Spis bych to presunul do sekce motor 
			
									
									 Spis bych to presunul do sekce motor
 Spis bych to presunul do sekce motor 
Ford Focus I black 2.0 96KWWW, 17"+215/40/17,polokůže,štelovák supersport,LED.....
						- 
				Maser
- Zkušený 
- Příspěvky: 1156
- Registrován: 30.04.2011 15:33
Re: turbo kit MK1?
nevis nahodou kde to vlákno o tom je?Celke bych o tom početl..Za tydle penize mít 2.0 v turbu proc ne 
			
									
									
Ford Focus I black 2.0 96KWWW, 17"+215/40/17,polokůže,štelovák supersport,LED.....
						- miki21
- Test driver 
- Příspěvky: 13521
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: turbo kit MK1?
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
						Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- 
				Maser
- Zkušený 
- Příspěvky: 1156
- Registrován: 30.04.2011 15:33
Re: turbo kit MK1?
Ford Focus I black 2.0 96KWWW, 17"+215/40/17,polokůže,štelovák supersport,LED.....
						- 
				Maser
- Zkušený 
- Příspěvky: 1156
- Registrován: 30.04.2011 15:33
Re: turbo kit MK1?
tady jsem nasel nejspis odpoved  
 
Přídám si.
Taky jsem to rozebíral, ale pokud nechceš měnit motory jako na běžícím pásu.. i po úpravách ti nevydrží blok motoru. Je to stavěný na jiný tlaky.
Musel bys dávat všechno kovaný - jen pro představu jeden válec (hlavice pístu kovaný titan - cca 2.650kč, kroužky ze slitiny wolfram/vanad - 500kč, čep hlavice pístu - 450kč, ojnice - cca 1500, klikovka - cca 8.000kč, k tomu musíš koupit ventil - 270kč x počet na jeden válec, pružinku pod ventil - 340kč x počet na jeden válec)... Krom klikovky, jsou to ceny na jeden válec, nebo kus.
Na 1.8 v 16ventil by to vyšlo na necelých 38.200 kč a to bez práce.
Ceny čerpány z ze stránek Central Florida Motorsport - ODKAZ
Nemám započítané turbo, ale když se podíváš na nějaké repasované, tak je to cena kolem 8mi tis. Kč. Nevím, kolik by tě přišlo origo, ale počítejme z cenou kolem 35.tis.kč. Spasování výfuku z nerezové ocely - cca 150kč/bm (nevím kolik přesně by byla potřeba) a svařování. Protože svody budou na zakázku a atip, tak klidně i 10 -15 tis.kč. K tomu mezichladič - do 5.000kč, vedení mazání pro turbo - z vraku nějakýho TDDička - 1.000kč a nějaký instalační materiál.
 Protože svody budou na zakázku a atip, tak klidně i 10 -15 tis.kč. K tomu mezichladič - do 5.000kč, vedení mazání pro turbo - z vraku nějakýho TDDička - 1.000kč a nějaký instalační materiál.
Sečteno___________ cca 95.000kč
Si myslím, že za to bys měl Cougara, kde ten výkon je někde jinde. S 2,4l 6V a je tam 145kW a ještě by ti zbylo tak cca 20tis.kč. Nebo můžeš došetřit dalších 50sát tis. a máš ST170tku.
 Nebo můžeš došetřit dalších 50sát tis. a máš ST170tku. 
			
									
									 
 Přídám si.

Taky jsem to rozebíral, ale pokud nechceš měnit motory jako na běžícím pásu.. i po úpravách ti nevydrží blok motoru. Je to stavěný na jiný tlaky.
Musel bys dávat všechno kovaný - jen pro představu jeden válec (hlavice pístu kovaný titan - cca 2.650kč, kroužky ze slitiny wolfram/vanad - 500kč, čep hlavice pístu - 450kč, ojnice - cca 1500, klikovka - cca 8.000kč, k tomu musíš koupit ventil - 270kč x počet na jeden válec, pružinku pod ventil - 340kč x počet na jeden válec)... Krom klikovky, jsou to ceny na jeden válec, nebo kus.

Na 1.8 v 16ventil by to vyšlo na necelých 38.200 kč a to bez práce.
Ceny čerpány z ze stránek Central Florida Motorsport - ODKAZ
Nemám započítané turbo, ale když se podíváš na nějaké repasované, tak je to cena kolem 8mi tis. Kč. Nevím, kolik by tě přišlo origo, ale počítejme z cenou kolem 35.tis.kč. Spasování výfuku z nerezové ocely - cca 150kč/bm (nevím kolik přesně by byla potřeba) a svařování.
 Protože svody budou na zakázku a atip, tak klidně i 10 -15 tis.kč. K tomu mezichladič - do 5.000kč, vedení mazání pro turbo - z vraku nějakýho TDDička - 1.000kč a nějaký instalační materiál.
 Protože svody budou na zakázku a atip, tak klidně i 10 -15 tis.kč. K tomu mezichladič - do 5.000kč, vedení mazání pro turbo - z vraku nějakýho TDDička - 1.000kč a nějaký instalační materiál.Sečteno___________ cca 95.000kč
Si myslím, že za to bys měl Cougara, kde ten výkon je někde jinde. S 2,4l 6V a je tam 145kW a ještě by ti zbylo tak cca 20tis.kč.
 Nebo můžeš došetřit dalších 50sát tis. a máš ST170tku.
 Nebo můžeš došetřit dalších 50sát tis. a máš ST170tku. 
Ford Focus I black 2.0 96KWWW, 17"+215/40/17,polokůže,štelovák supersport,LED.....
						- miki21
- Test driver 
- Příspěvky: 13521
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: turbo kit MK1?
asi tak-přesunuto
			
									
									Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
						Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- 
				Maser
- Zkušený 
- Příspěvky: 1156
- Registrován: 30.04.2011 15:33
Re: turbo kit MK1?
za dalsi ctu v te diskuzi ze ten kit co jsem poslal v odkazu je nepouzitlny srot 
			
									
									
Ford Focus I black 2.0 96KWWW, 17"+215/40/17,polokůže,štelovák supersport,LED.....
						- foki
- Admin 
- Příspěvky: 19243
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo kit MK1?
sice rs ale pekne sviti 
narazil jsem na to kdyz jsem hledal obycejneho 2,0
http://youtu.be/F_wO8jTRF2U
http://youtu.be/yr0awoiuE4s
			
									
									narazil jsem na to kdyz jsem hledal obycejneho 2,0
http://youtu.be/F_wO8jTRF2U
http://youtu.be/yr0awoiuE4s
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
						Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- r0mik
- . 
- Příspěvky: 9352
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo kit MK1?
myslel jsem ze tu nekteri clenove maji vice nacteno a vedomosti, a neplacnou tu takovou kokotinu.. 
Mam skladem elektriku a ridici management motoru na Focus RS (ridici jednotka, imobilizer, motorova elektrika prava i leva, elektrika zpod palubky, čidla motoru). Naladeno na 250hp. Akorat za ni uctuju okolo 20.000kč. Najdu i 2x origo vyfukove svody, zadrene turbo, hadicky, trubicky na propojeni turba.
Realna cena prestavby 2.0 na 2.0T by mela byt okolo 100tis, akorat to pak seriovka focus neubrzdi a bude to chtit investice do auta at je v top technickem stavu
To uz je jednodussi pustit do ST170 cca 40tis a prekopat motor na 4klapku, plne programovatelnou ecu, atd..A muze byt z toho neco malo pod 200 atmosferickych koni bez turbodiry a hromady jinych technickych zadrhelu
			
									
									Mam skladem elektriku a ridici management motoru na Focus RS (ridici jednotka, imobilizer, motorova elektrika prava i leva, elektrika zpod palubky, čidla motoru). Naladeno na 250hp. Akorat za ni uctuju okolo 20.000kč. Najdu i 2x origo vyfukove svody, zadrene turbo, hadicky, trubicky na propojeni turba.
Realna cena prestavby 2.0 na 2.0T by mela byt okolo 100tis, akorat to pak seriovka focus neubrzdi a bude to chtit investice do auta at je v top technickem stavu
To uz je jednodussi pustit do ST170 cca 40tis a prekopat motor na 4klapku, plne programovatelnou ecu, atd..A muze byt z toho neco malo pod 200 atmosferickych koni bez turbodiry a hromady jinych technickych zadrhelu
Focus 2002 RS "WRC Ášín"-track car
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T
						Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host





 jinak zde je video montaze nejakyho němce
 jinak zde je video montaze nejakyho němce
