Tuning v zahraničí
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1720
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Traplice - Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning v zahraničí
přesně tak....snad to romik vezme s nadsazkou
- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: Tuning v zahraničí
Ahoj, jako čerstvý uživatel profesionální úpravy Focusu II vřele doporučuji následující firmu:kricaml píše:Ahoj,
mam dotaz ohledne tuningové upravy auta v Rakousku, Slovinsku a Chorvatsku jestli jsou s tim nejaké problemy nebo jestli jim je to jedno jako tady ))
http://www.wolf-racing.de/index.php
Jedná se o autorizovaného úpravce Fordů, na vše má certifikáty TUV, Fordy upravuje a ladí již 30 let. V současné době je Wolf v rámci Evropy (teď do toho nepočítám GB) asi nejlepší úpravce. A dělají všechny typy Fordů, což je sympatické - nejen ST jako je ta moje "oranžáda".
Pokud Tě zajímá něco z úpravy těch nejsilnějších fordovských motorů, mrkni na téma "RS a ST - úpravy motorů" na několik mých čerstvých příspěvků.
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1764
- Registrován: 05.02.2009 12:30
Re: Tuning v zahraničí
Bob Wolf: Obávám se, že jsi nepochopil otázku ptal se co tamní policie bude říkat například na zatmavení oken, dodělávané spoilery, ...
Ex ST220 model 2004
- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: Tuning v zahraničí
Spojlery v SRN nikdo neřeší - alespoň pokud si vzpomínám (a jezdím tam celkem často za posledních 20 let). Ale nemůžu to samozřejmě garantovat u všech případů - vzhledem k tomu, že tuning v SRN je o trošku jiném než často bohužel vidíme u nás...m.a.x.i.m.u.s píše:Bob Wolf: Obávám se, že jsi nepochopil otázku ptal se co tamní policie bude říkat například na zatmavení oken, dodělávané spoilery, ...
Obecně vím, že silné, sportovní vozy v SRN (např. BMW M3, Porsche 911, Audi S4 apod.) bývají v 95% případů ve "standardním" továrním provedení - pro Němce je důležitý motor a podvozek, doplňky moc neřeší (i když jsou řídké výjimky).
Zatmavování skel - dost specifická otázka. Např. v Rusku v současné době 99% offroadů a cca 85% dražších sedanů má maximálně zatmavená skla. Novodobí ruští boháči (většinou původem z šedé a černé ekonomiky) si tímto způsobem zkoušejí zvýšit pasivní bezpečnost (ochrana před zvědavým okolím). Před rokem jsem v Moskvě viděl např. i to, že mnohé z mlaďoučkých, krásných manželek těchto bossů mají tmavá skla i na svých "malých" vozech (např. na Audi A3).
V Německu černých skel v současnosti už není vidět moc. Jestli s tím tam mají řidiči špatné zkušenosti - nevím, ale faktem je, že zatmavení tam používají spíše mírnější. Oni jsou obecně více ohleduplní řidiči než u nás - neznám hnusnější pocit než jet v koloně trošku rychleji za autem z černými skly, skrz které není směrem dopředu vidět nic z toho, co se děje na silnici před tímto autem - to má pak člověk velkou honičku, když to takovýto "mafián" znenadání prudce zašlápne...
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Tuning v zahraničí
No s tema tmavyma sklama mas pravdu, ze pres to nejde videt, ale zase treba ja mivam plne auto drahych veci a musim je ochranit takze mam vzadu nejtmavsi a vpredu mam nejsvetlejsi. Ale nikdy sem nemel zadne problemy...
- uruem
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 27.08.2009 17:43
Re: Tuning v zahraničí
V Rakousku sme problém neměli ... po skoro dni cesty nás v Kladně před barákem zastaví policajti po půl hodině sme dojeli na prošlou lékarničku
Ford Focus TDDi 1,8 rv. 2000
Toyota Celica STi 1992 (5. generace) https://www.toyotaklub.cz/forum/viewtopic.php?t=23840
Toyota Celica GT 1994 (6. generace) https://www.toyotaklub.cz/forum/viewtopic.php?t=24236
Toyota Celica STi 1992 (5. generace) https://www.toyotaklub.cz/forum/viewtopic.php?t=23840
Toyota Celica GT 1994 (6. generace) https://www.toyotaklub.cz/forum/viewtopic.php?t=24236
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů