Právě je 17.10.2019 17:25



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
 "P1632 Smart Alternator Faults Sensor/Circuit Malfunction" 
Autor Zpráva
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 07.03.2011 00:29
Příspěvky: 2659
Bydliště: Vyškov
Odeslat "P1632 Smart Alternator Faults Sensor/Circuit Malfunction"
Od středy řeším svítící kontrolku dobíjení. Po nastartování zhasne, ale po chvíli se zase rozsvítí. Auto jezdí, svítí, topí, chladí, vyhřívá, dle měření i dobíjí, ale vypisuje dvě chyby s kódem P1632 k chytrému dobíjení (neočekávaná činnost, nízký výkon). Směřuje mě to proto buď na nefunční regulátor nebo přerušenou kabeláž.

Nicméně jsem vyčetl (ve schematech to nejsem za boha schopný najít), že alternátor má mít konektor se třemi dráty. Já však vidím jen jeden silový kabel a jeden konektor s jediným drátem (modrý s bílým pruhem) vedoucím do svazku směrem k pojistkové skříni.

Chyby jsem vymazal, ale po rozsvícení kontrolky naběhnou znovu.

Dokáže někdo poradit, co ještě zkontrolovat než odvezu auto do servisu?

_________________
"Ford Focus III ST-Line kombi 1.5 EcoBoost 110 kW Deep Impact Blue (2016)
"Ford Galaxy 1.8 TDCi 92 kW Avalon (2009)


Byl:Ford Focus II S Combi 2.0 TDCi (2007)


13.09.2019 13:37
Profil E-mail
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 08.05.2014 17:06
Příspěvky: 98
Bydliště: KE
Odeslat Re: "P1632 Smart Alternator Faults Sensor/Circuit Malfunction"
Tieto SMART dobíjacie systémy majú kontrolku dobíjania, ktorá signalizuje komunikáciu medzi alternátorom a riadiacou jednotkou motora. Nie samotné dobíjanie. Takže v pohode nastane stav, kedy alternátor dobíja správne, ale z nejakého dôvodu nekomunikuje s PCM a kontrolka svieti. ( napr. vadný regulátor na alternátore..) Nastať môže aj opačná situácia ( a toto by som považoval za absurdnosť tohto systému) že kontrolka nesvieti a alternátor nedobíja. Vodič to zistí až keď nenaštartuje. Takže ak ti nesvieti kontrolka a dobíjanie funguje chyba je v komunikácii alternátor-PCM. Všetko vlastná, trpká skúsenosť.

edit: Ešte by som dodal, že v prípade straty komunikácie alternátor-PCM prejde dobíjanie do klasického stavu bez SMART funkcie. T.j. dobíja konštantne okolo 14,6V. Čiže de facto to baterke len prospeje.

_________________
Focus III, 2,0TDCi, 103 kW, Titanium


13.09.2019 17:50
Profil E-mail
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 07.03.2011 00:29
Příspěvky: 2659
Bydliště: Vyškov
Odeslat Re: "P1632 Smart Alternator Faults Sensor/Circuit Malfunction"
Tak nakonec nejspíš alternator. Zítra půjde do servisu.
Příloha:
rps20190915_101040.jpg
rps20190915_101040.jpg [ 174 KB | Zobrazeno 26 krát ]

_________________
"Ford Focus III ST-Line kombi 1.5 EcoBoost 110 kW Deep Impact Blue (2016)
"Ford Galaxy 1.8 TDCi 92 kW Avalon (2009)


Byl:Ford Focus II S Combi 2.0 TDCi (2007)


15.09.2019 10:12
Profil E-mail
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přeskočit na:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
[ Time : 0.106s | 14 Queries | GZIP : Off ]