Mám pár dotazů Galaxy/S-Max 2014 tedy po FL. Koupil jsem z číny levně klíč a dálka na 433MHZ ID63 80bit jede dobře. Klíč i vypadá bytelně, ale je to čína. Tato tabulka končí u roku 2010 a přesný typ stejně nevyčtu.
Ale lze sehnat pouze dálku?
Parkuji ve worku v povodňové zóně, jsem déle pryč a hodilo by se, aby kolega a kámoš měli pro tento případ klíče. Nechávat u šéfa fakt ne. A protože je auto na "hlídaném" dvoře, je zbytečné jim dělat celý klíč. U starého jsme ho nechával v zapalování a jen zamykal dálkou.
K tomu IMO je pro mě důležité zda 60 či 80bit? Vzal jsem 80bit s tím ,že snad by mohl i jako 60bit fungovat. Zd amám 60bit či 80bit netuším. Předpokládám, že 2014 kodování imo již nepůjde ani přes diagnostiku a jedině FORD nebo klon čipu.
Kodování dálky proběhlo OK, ale mám info, že ty čínské je jeden klon a jeden klíč v tisíci kopiích na vše. Že tedy nedoporučují. Máte někdo odzkoušené?
Je rozdíl mezi starším klíčem nahoře a novějším pod ním. Raději byc hnovější (jen zvhled) a netuším zda jsou 100% stejné.
starý (zde se starou planžetou).
nový
Klíče, dálka, imobilizér.
- jivo
- Člen klubu
- Příspěvky: 142
- Registrován: 19.02.2019 20:35
- Bydliště: Někde mezi D0
Klíče, dálka, imobilizér.
Galaxy TDCI 2.0 120kW euroV
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23479
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Klíče, dálka, imobilizér.
Ale lze sehnat pouze dálku?
taky; ale muzes koupit klic a naucit jen dalku, ne imobilizer
K tomu IMO je pro mě důležité zda 60 či 80bit?
podle mych pokusu s klici ano
Předpokládám, že 2014 kodování imo již nepůjde ani přes diagnostiku a jedině FORD nebo klon čipu.
ford to dela taky pres diagnostiku
Kodování dálky proběhlo OK, ale mám info, že ty čínské je jeden klon a jeden klíč v tisíci kopiích na vše.
ne, tak to rozhodne neni
Je rozdíl mezi starším klíčem nahoře a novějším pod ním.
to zalezi na elektronice uvnitr; cinan vzdy pise, do jakych aut konkretni klic pasuje
taky; ale muzes koupit klic a naucit jen dalku, ne imobilizer
K tomu IMO je pro mě důležité zda 60 či 80bit?
podle mych pokusu s klici ano
Předpokládám, že 2014 kodování imo již nepůjde ani přes diagnostiku a jedině FORD nebo klon čipu.
ford to dela taky pres diagnostiku
Kodování dálky proběhlo OK, ale mám info, že ty čínské je jeden klon a jeden klíč v tisíci kopiích na vše.
ne, tak to rozhodne neni
Je rozdíl mezi starším klíčem nahoře a novějším pod ním.
to zalezi na elektronice uvnitr; cinan vzdy pise, do jakych aut konkretni klic pasuje
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- jivo
- Člen klubu
- Příspěvky: 142
- Registrován: 19.02.2019 20:35
- Bydliště: Někde mezi D0
Re: Klíče, dálka, imobilizér.
Dík, tak asi vezmu ještě jeden jako dálku. Oni auta udávají ,ale já k jejich popisům moc důvěry nemám. I když za tu cenu to neřeším. Tou dálkou jsem chtěl něco menšího, klíč už je přívěšek jak kráva.
K tomu IMO je pro mě důležité zda 60 či 80bit?
podle mych pokusu s klici ano
A jak ověřím, zda mám 80ti či 40ti bitový čip (tech 60 byl překlep)?
Dle tohoto to již nebude 4D63, ale právě 80bit 4DST80 80bit.
http://www.transpondery.com/transponder ... talog.html
K tomu IMO je pro mě důležité zda 60 či 80bit?
podle mych pokusu s klici ano
A jak ověřím, zda mám 80ti či 40ti bitový čip (tech 60 byl překlep)?
Dle tohoto to již nebude 4D63, ale právě 80bit 4DST80 80bit.
http://www.transpondery.com/transponder ... talog.html
Galaxy TDCI 2.0 120kW euroV
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů