Výpadky přístrojového štítu - Ford Focus TDDI 2003 55kW

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3068
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výpadky přístrojového štítu - Ford Focus TDDI 2003 55kW

Příspěvek od vitut » 15.12.2019 08:07

Lze vymenit kus za kus, diagnostika neni treba. Uprava km je slozitejsi, ForScan umi upravit jen smerem nahoru (pokud vubec) ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

skoprc
Nováček
Nováček
Příspěvky: 46
Registrován: 25.12.2009 15:53

Re: Výpadky přístrojového štítu - Ford Focus TDDI 2003 55kW

Příspěvek od skoprc » 15.12.2019 08:16

Díky za rychlou odpověď. Ty km umí jen nahoru, to by stačilo. Já jen jestli nebude problém s imobilizérem a klíčema. Ty sice forscan taky umí, ale on má jen jeden klíč a tak proto se ptám.

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Výpadky přístrojového štítu - Ford Focus TDDI 2003 55kW

Příspěvek od ZaQik » 16.12.2019 14:41

- zmena km jde jen nahoru
- immobilizer je v budikach

EDIT: immo je jen v PCM, v budikach ne
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
djdekl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3913
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od djdekl » 16.12.2019 16:56

Pokud se jedna o MK1 Focus, tak immo v budikach neni.

skoprc
Nováček
Nováček
Příspěvky: 46
Registrován: 25.12.2009 15:53

Re: Výpadky přístrojového štítu - Ford Focus TDDI 2003 55kW

Příspěvek od skoprc » 16.12.2019 17:29

Tak teď jste mě dostali. Jak to teda je? Zítra mám domluvenou přístrojovku na vrakovišti a chtěl jsem ji tam rovnou odzkoušet. Nerad bych narazil na to, že tam dám jinou a už neodjedu ani s tou starou. Nesmaže to klíče z imma? Pokud ano, půjde to ještě dát zpět i s jedním klíčem? Možná se ptám blbě, ale nerad bych něco po..al.

Uživatelský avatar
Jemar
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1659
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: čáslavsko

Re: Výpadky přístrojového štítu - Ford Focus TDDI 2003 55kW

Příspěvek od Jemar » 16.12.2019 18:10

Immobilizér ve FFI je v ŘJ motoru. FFI bez budíků klidně jede.

skoprc
Nováček
Nováček
Příspěvky: 46
Registrován: 25.12.2009 15:53

Re: Výpadky přístrojového štítu - Ford Focus TDDI 2003 55kW

Příspěvek od skoprc » 16.12.2019 18:28

OK tož to su klidný. Už jsem řešil, jak to udělám. Díky za klid.

skoprc
Nováček
Nováček
Příspěvky: 46
Registrován: 25.12.2009 15:53

Re: Výpadky přístrojového štítu - Ford Focus TDDI 2003 55kW

Příspěvek od skoprc » 22.12.2019 16:59

Tak se podařilo ke vší spokolenosti vše opravit. Po rozebrání budíků, jsem desku tišťáku lehce prohnul a display naskočil. Tak jsem trafopájkou propájel okolí domělého místa ohybu včetně blízkého procesoru a nějaké dyody s odporem. Po zpětné montáži vše funguje, zakže se nic měnit nemuselo. Díky všem za rady a pomoc. Přeji všem mnoho úspěchů při opravách a hezké vánoce.

Odpovědět

Zpět na „Focus - budíky (palubní počítač, kontrolky)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti