Právě je 20.09.2019 13:44



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 910 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 61  Další
 Atmosféra vs. downsizing motory 
Autor Zpráva
Test driver
Test driver
Uživatelský avatar

Registrován: 05.02.2013 19:38
Příspěvky: 4200
Bydliště: Praha
Odeslat Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Znovu opakujes co, hloupost? Porovnavame preci stejny vykon a NM, ve dvou ruzne pojatych motorech. Co by na tom melo byt vtipneho, vzdyt je to srovnani zcela logicke.
Jestli tedy potrebujes od nas slyset, ze 2.0i a 2.0 turbo je rychlejsi a vykonejsi turbo, tak to ti tady hadam odsouhlasi vsichni vcetne ballua a mohli jsme si usetrit spoustu casu :mrgreen:

_________________
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi


12.06.2019 00:17
Profil E-mail
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: 27.10.2012 10:01
Příspěvky: 632
Bydliště: Milowitz
Odeslat Re: Atmosféra vs. downsizing motory
enjoy napsal:
Zkus mi schvalne odpovedet na otazku. Mel by jsi ujet 10 tisic km " v kuse" a mel by jsi na vyber litr ecoboost a dvoulitr afmosferu, oboje by melo najeto 150 tisic km. Ktere auto by jsi si vybral? S ohledem na to, kolik km mas pred sebou? Co by podle tebe byla spolehlivejsi volba? Tim se totiz vratime na zacatek tohoto celeho tematu.


Odpovím ti stejnou otázkou a to : Měl by si ujet 10 tisic km " vkuse" a měl by si na výběr 2,0 EB a 2,0 atms. oboje by melo najeto 150 tisic km. Ktere auto by jsi si vybral?


Znovu opakuji, zkuste porovnávat stejný obsah v atmosféře a v EB a né porovnávat vtipně 1,0 EB s 2,0 atmos. a to ještě 3V s 4V :wink:

_________________
JEN DEMENT MŮŽE POROVNÁVAT 1,0 EB s 2,0 atmos.
Je - Ford Focus III combi ST-Line 110kW/134kW r.v.2018
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -85kW/92kW ,r.v.2007
Byl - Ford Focus I combi 1,8-16v -85 kW LPG ,r.v.2000
Byla - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v -76kW LPG ,r.v.1990


12.06.2019 00:20
Profil E-mail
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: 27.10.2012 10:01
Příspěvky: 632
Bydliště: Milowitz
Odeslat Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A když chceš porovnávat stejný výkon , tak jestli se nepletu 2,0 atms. má 110kW a k tomu bych dal spíše motor 1,5 EB s 110kW s 4V - to už mi příjde tak nějak adekvátní nemyslíte pánové ?? A ta 1,5 EB je taky proti 2,0 atms. DOWNSIZING :wink:

_________________
JEN DEMENT MŮŽE POROVNÁVAT 1,0 EB s 2,0 atmos.
Je - Ford Focus III combi ST-Line 110kW/134kW r.v.2018
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -85kW/92kW ,r.v.2007
Byl - Ford Focus I combi 1,8-16v -85 kW LPG ,r.v.2000
Byla - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v -76kW LPG ,r.v.1990


12.06.2019 00:23
Profil E-mail
Test driver
Test driver
Uživatelský avatar

Registrován: 05.02.2013 19:38
Příspěvky: 4200
Bydliště: Praha
Odeslat Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Wolf78 napsal:
enjoy napsal:
Zkus mi schvalne odpovedet na otazku. Mel by jsi ujet 10 tisic km " v kuse" a mel by jsi na vyber litr ecoboost a dvoulitr afmosferu, oboje by melo najeto 150 tisic km. Ktere auto by jsi si vybral? S ohledem na to, kolik km mas pred sebou? Co by podle tebe byla spolehlivejsi volba? Tim se totiz vratime na zacatek tohoto celeho tematu.


Odpovím ti stejnou otázkou a to : Měl by si ujet 10 tisic km " vkuse" a měl by si na výběr 2,0 EB a 2,0 atms. oboje by melo najeto 150 tisic km. Ktere auto by jsi si vybral?


Znovu opakuji, zkuste porovnávat stejný obsah v atmosféře a v EB a né porovnávat vtipně 1,0 EB s 2,0 atmos. a to ještě 3V s 4V :wink:


Otazku jsi sice polozil uplne spatne, protoze se snazime drzet porovnatelneho vykonu, ne holeho obsahu motoru.
Ale i tak ti kdpovim. Vybral bych si turbo. A to proto, ze turbo benzin povazuji za nejlepsi kombinaci motoru a preplnovani. Kecam, nejlepsi je benzin s kompresorem, ale to je dnes hodne neralne, takze ponechme turbo a benzin.
Ale nevybral bych si litrovy turbo benzin. U 1.5 turbo benzinu bych mel problem s tim, ze je to jiz taky principalne dowsizing. Ale i tak bych si asi vybral ten.
A pokud se chces nejak smysluplne pobavit dal, tak uz prosim nedavej rovnitko mezi oturbene a neoturbene stejne obsahy. O tom se tu totiz bavis jen ty a jsi trochu mimo tema.

_________________
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi


12.06.2019 00:31
Profil E-mail
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 01.04.2009 18:21
Příspěvky: 7633
Bydliště: Třinec
Odeslat Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Wolf78 napsal:
miki21 napsal:
ovšem nezapomeňte na dochlazování turba,
:lol: to už se snad nedělá :lol:



Ne? Nedával jsi ve škole pozor, chlapče. :mrgreen: Tak proč všude píšou takové kraviny? :wallbash:
:arrow: https://search.seznam.cz/?q=jak+se+chov ... PMQCZwM%3D

http://search.seznam.cz/?q=jak+se+chova ... PMQC3oQ%3D

_________________
Fofo II 1,8 16v modrá combi
FoFoI 1,6 16v combi,r.v.2000,100 stříbrných italských hřebečků v skromné Ghia výbavě
Všechno co děláme zmrvíte Vy!
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.


12.06.2019 07:14
Profil E-mail
Test driver
Test driver
Uživatelský avatar

Registrován: 10.09.2011 09:51
Příspěvky: 3614
Bydliště: Přerov
Odeslat Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Nema i ten malej 3hrnek dochlazovani vodou? Osobne po jizde na dalnici taky nevypinam hned motor, ale mam to od ni 5km. :D

_________________
Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 2011 Hatchback
Obrázek


12.06.2019 07:26
Profil E-mail
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: 27.10.2012 10:01
Příspěvky: 632
Bydliště: Milowitz
Odeslat Re: Atmosféra vs. downsizing motory
to miki21 :lol: možná by bylo dobrý se trošku více zajímat o motory které pracují v autě jménem Ford :wink:

_________________
JEN DEMENT MŮŽE POROVNÁVAT 1,0 EB s 2,0 atmos.
Je - Ford Focus III combi ST-Line 110kW/134kW r.v.2018
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -85kW/92kW ,r.v.2007
Byl - Ford Focus I combi 1,8-16v -85 kW LPG ,r.v.2000
Byla - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v -76kW LPG ,r.v.1990


12.06.2019 08:55
Profil E-mail
Test driver
Test driver

Registrován: 16.10.2009 19:27
Příspěvky: 2243
Bydliště: střední čechy
Odeslat Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Na služebních TSI sem nikoho neviděl,že by dochlazoval a nevím o jediným zničeným turbu.

_________________
Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek


12.06.2019 08:58
Profil E-mail
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: 27.10.2012 10:01
Příspěvky: 632
Bydliště: Milowitz
Odeslat Re: Atmosféra vs. downsizing motory
enjoy napsal:
A pokud se chces nejak smysluplne pobavit dal, tak uz prosim nedavej rovnitko mezi oturbene a neoturbene stejne obsahy. O tom se tu totiz bavis jen ty a jsi trochu mimo tema.

No nezlob se ,ale kdo je a není mimo mísu v tomto tématu už vypovídá z reakcí místních , který porovnávají neporovnatelné :dih: a to obsah 1,0 EB s 3V a 2,0 s 4V :lol:
Jak říkám ,zkusme porovnávat DOWNSIZING motor 1,5 EB s 4V a třeba tu vaši vrcholnou motorizaci 2,0 atms. 4V :wink: aby tady někdo nebyl opravdu mimo MÍSU :wink:

_________________
JEN DEMENT MŮŽE POROVNÁVAT 1,0 EB s 2,0 atmos.
Je - Ford Focus III combi ST-Line 110kW/134kW r.v.2018
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -85kW/92kW ,r.v.2007
Byl - Ford Focus I combi 1,8-16v -85 kW LPG ,r.v.2000
Byla - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v -76kW LPG ,r.v.1990


12.06.2019 09:03
Profil E-mail
Zkušený
Zkušený

Registrován: 25.04.2008 19:25
Příspěvky: 1834
Bydliště: Praha
Odeslat Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Zrovna dnes jsem jel autem do prace a jeste pozde, takze byly uz zacpy. A pri popojizdeni na jedničku/dvojku kolem 1200 otm jsem si říkal, jak by se to muselo jet s EB, aby mi nevylitaly nahodou valce ;) nehlede na to, ze u te atmosfery je to prace spis se spojkou nez s plynem, protoze uz od volnobehu to ma silu na zrychlovani :)
Legrace je, ze zastanci atmosfery nemaji problem priznat, ze je to linejsi nez tb se stejnym vykonem a ze ta atmo zere vic (i kdyz tohle neni pravda vzdycky). A o spolehlivosti mame taktne mlcet :)

_________________
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001


12.06.2019 09:16
Profil E-mail
Test driver
Test driver
Uživatelský avatar

Registrován: 05.02.2013 19:38
Příspěvky: 4200
Bydliště: Praha
Odeslat Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Wolf78:
Vůbec nerozumím tomu, proč se v každém tvém přízpěvku snažíš popichovat nebo urážet.
Nicméně, co se týče porovnání 2.0i vs. 1.5 ecoboost, tak 2.0i je se svými 107kW řekněme témeř na maximu továrního(složitě neupravovaného výkonu), jelikož dřívější 2.0i u Fordu měly cca 96kW a nejvýkonější 2.0i mají řekněme kolem 120kW, BMW, Honda).
Kdežto 1.5 ecoboost je ve verzi 110kW jen uškrcená 134kW.A Fordí 1.5ecoboost má i 147kW.
Takže prosímtě, vratmě se k porovnatelnému a to 2.0i a 1.0 ecoboost.

_________________
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi


Naposledy upravil enjoy dne 12.06.2019 09:21, celkově upraveno 1

12.06.2019 09:18
Profil E-mail
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: 27.10.2012 10:01
Příspěvky: 632
Bydliště: Milowitz
Odeslat Re: Atmosféra vs. downsizing motory
enjoy napsal:
Vůbec nerozumím tomu, proč se v každém tvém přízpěvku snažíš popichovat nebo urážet. PROČ ??? odpověděl jsi si sám :wink:

Takže prosímtě, vratmě se k porovnatelnému a to 2.0i a 1.0 ecoboost.
je to marné , je to marné , je to marné :roll:

_________________
JEN DEMENT MŮŽE POROVNÁVAT 1,0 EB s 2,0 atmos.
Je - Ford Focus III combi ST-Line 110kW/134kW r.v.2018
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -85kW/92kW ,r.v.2007
Byl - Ford Focus I combi 1,8-16v -85 kW LPG ,r.v.2000
Byla - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v -76kW LPG ,r.v.1990


12.06.2019 09:21
Profil E-mail
Test driver
Test driver
Uživatelský avatar

Registrován: 05.02.2013 19:38
Příspěvky: 4200
Bydliště: Praha
Odeslat Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tak v tom se shodneme.

_________________
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi


12.06.2019 09:23
Profil E-mail
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 01.04.2009 18:21
Příspěvky: 7633
Bydliště: Třinec
Odeslat Re: Atmosféra vs. downsizing motory
fofok napsal:
Na služebních TSI sem nikoho neviděl,že by dochlazoval a nevím o jediným zničeným turbu.


JJ služební je nejlepší offroad. Po pár letech jde stejně do světa, tak co. :mrgreen:

Wolf78-" Další co uvažuje o koupi ojezděné služební mrdky a pak tady bude brečet, že se to posralo"

Tak jak. 175tis s ecobuřtem je ojetá mrdka, nebo auto se spolehlivým a nejlepším motorem.Trochu si protiřečíš. :wink:
viewtopic.php?f=13&t=41142&start=255&st=0&sk=t&sd=a

_________________
Fofo II 1,8 16v modrá combi
FoFoI 1,6 16v combi,r.v.2000,100 stříbrných italských hřebečků v skromné Ghia výbavě
Všechno co děláme zmrvíte Vy!
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.


12.06.2019 09:45
Profil E-mail
Test driver
Test driver
Uživatelský avatar

Registrován: 28.01.2009 23:46
Příspěvky: 3985
Bydliště: Brno
Odeslat Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jen trochu o provětrání paměti. Proč tedy ve F1 motory byly 3000cm atmosféry a turba jen 1500cm ? Proč tedy nejezdilly 3L s turby? Zdejší turbomotoráři určitě náležitě vysvětlí.

_________________
Fungující veterán 2,0L benzín


12.06.2019 11:15
Profil E-mail
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 910 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 61  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přeskočit na:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
[ Time : 0.115s | 12 Queries | GZIP : Off ]