Právě je 17.10.2019 18:00



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 998 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67  Další
 Atmosféra vs. downsizing motory 
Autor Zpráva
Online
Zkušený
Zkušený

Registrován: 25.04.2008 19:25
Příspěvky: 1866
Bydliště: Praha
Odeslat Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jinak muzu jeste srovnavat s 1.8 92kW. S tou se mi taky jezdilo dobre. Ta sla az do 7000 a ve vysokych otackach mela taky slušný zatah. to ten dvoulitr za 6500 uz nechce, na druhou stranu to ani tolik neni potreba, je takovy vyrovnanejsi a tahne vice odspodu.

_________________
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001


03.10.2019 16:40
Profil E-mail
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 05.11.2010 18:55
Příspěvky: 3809
Bydliště: Brno a okoli
Odeslat Atmosféra vs. downsizing motory
To je ta, co chodila obvykle nejdřív na go, že zrala olej?

_________________
Galerie: Mondeo 1.6 ecoboost viewtopic.php?f=256&t=46148
focus II 07', 1.6tdci 80kw, no DPF
byl: escort 97', 1.8tdi 66kw


03.10.2019 20:32
Profil E-mail
Online
Zkušený
Zkušený

Registrován: 25.04.2008 19:25
Příspěvky: 1866
Bydliště: Praha
Odeslat Re: Atmosféra vs. downsizing motory
To si me s nekym pletes :) prodával jsem ji s 200 tis.km a nebrala nic...max.3mm na rysce od vymeny do vymeny, nekdy to drzelo na max porad. A to jezdila vyhradne na A5 olej.

_________________
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001


03.10.2019 21:35
Profil E-mail
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 05.11.2010 18:55
Příspěvky: 3809
Bydliště: Brno a okoli
Odeslat Atmosféra vs. downsizing motory
Nn, to jsem myslel obecně tyto motory.

Řešilo se tu na fóru, že 1.8 bývá potřeba generalkovat.

_________________
Galerie: Mondeo 1.6 ecoboost viewtopic.php?f=256&t=46148
focus II 07', 1.6tdci 80kw, no DPF
byl: escort 97', 1.8tdi 66kw


03.10.2019 23:18
Profil E-mail
Online
Zkušený
Zkušený

Registrován: 25.04.2008 19:25
Příspěvky: 1866
Bydliště: Praha
Odeslat Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Co jsem se setkal, tak mi prislo, ze spis olej berou dvoulitry. Ale ty motory jsou prakticky stejne.
Co jsem mel posledni zpravy o me byvale 1.8, pri cca 240 tis.km porad bez problemu jezdila:)

_________________
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001


04.10.2019 05:16
Profil E-mail
Test driver
Test driver
Uživatelský avatar

Registrován: 10.09.2011 09:51
Příspěvky: 3649
Bydliště: Přerov
Odeslat Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Koho to jeste zajima z technickeho pohledu, tak at koukne i na video, odkaz je dole v clanku. http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/te ... ru-paliva/?

_________________
Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 2011 Hatchback
Obrázek


07.10.2019 11:02
Profil E-mail
Test driver
Test driver

Registrován: 16.10.2009 19:27
Příspěvky: 2252
Bydliště: střední čechy
Odeslat Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Pokud vím tak tohle je normální chlazení katalizátoru i u nepřímovsřikových atmosfér,že se tam ho tam pouští víc a nespáleným se chladí.Se divím,že nezmínili něco o Fordu.

_________________
Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek


07.10.2019 13:26
Profil E-mail
Online
Zkušený
Zkušený

Registrován: 25.04.2008 19:25
Příspěvky: 1866
Bydliště: Praha
Odeslat Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Karel2 napsal:
Koho to jeste zajima z technickeho pohledu, tak at koukne i na video, odkaz je dole v clanku. http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/te ... ru-paliva/?


Citace: zatímco s motorem 2,0 turbo jedete pomalu za 8 l/100 km a s motorem 3,0 bez turba za 10 litrů, ostře jedete s tím prvním za 28 litrů a s druhým za 18.

Kdybych mel jet pomalu se svym atmodvoulitrem za 8, sel by z domu :-) ale asi to bylo jen pro demonstraci vlastnosti atmosfery vs tb

_________________
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001


07.10.2019 15:45
Profil E-mail
.
.
Uživatelský avatar

Registrován: 16.07.2017 18:01
Příspěvky: 202
Odeslat Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Atmosféra e92 330i 200kW s pohonem na zadek měla spotřebu 12-15 litrů při ostřejší jízdě po okreskách. To se mi nepodařilo se žádným moderním i rychlejším 2.0 turbo motorem. 30 litrů žralo staré Evo 4x4 na okruhu, s tou hodnotou bych na normální silnici nestrašil.

_________________
Ford Focus ST 2014


07.10.2019 23:00
Profil E-mail
Online
Zkušený
Zkušený

Registrován: 25.04.2008 19:25
Příspěvky: 1866
Bydliště: Praha
Odeslat Re: Atmosféra vs. downsizing motory
2.0T ale asi 200kW mit nebude

_________________
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001


09.10.2019 21:25
Profil E-mail
.
.
Uživatelský avatar

Registrován: 16.07.2017 18:01
Příspěvky: 202
Odeslat Re: Atmosféra vs. downsizing motory
V dnešní době většina rychlejších vozů s 2.0T méně než 200kW nemá. Není proto moudré srovnávat "pomalou" jízdu v takovém autě s autem s polovičním výkonem. 2.0T pojede o dost rychleji než obyčejná 2.0 atmoška za stejných průměrných 8 litrů na 100km.

_________________
Ford Focus ST 2014


11.10.2019 16:29
Profil E-mail
Test driver
Test driver
Uživatelský avatar

Registrován: 10.09.2011 09:51
Příspěvky: 3649
Bydliště: Přerov
Odeslat Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Nedavno jsem koukal na video o Hyundai i30 N PERF. a tam autor zrovna rikal, ze je pri "normalnim" provozu skoro problem se dostat pod 10l/100km. Auta s takovym vykonem ale nejsou kupovana "na spotrebu", ale rozumim proc jsi to napsal.

_________________
Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 2011 Hatchback
Obrázek


12.10.2019 08:25
Profil E-mail
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 16.02.2018 21:56
Příspěvky: 124
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Odeslat Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Za mě ... 1.6 benzin 74kW ve FF2 prostě miluju, do města a okresky je to prostě nejlepší volba, ten motor i auto vydrží strašný věci a zacházení a strašně mě to auto po městě baví. Když vyjedu za konec obce tak chci sedět v mondeu 2.0eco 149kW a to turboefekt u tohohle pohonu není nijak obrovský oproti současným motorům.Na Zábavnosti možná ubírá i fakt že o mondeo mám větší strach oproti FF2 kde je mi to už vcelku jedno :D a taky to že s mondeem prostě nejde jed na krev jak z FF2 které neumí uplně hrubě překračovat silniční pravidla. Spotreba techto dvou vozů ve stejnem jizdnim režimu maximalně o litr vic u mondea

Každopádně závěrem je pro mě turbo efekt něco nežádoucího co z jízdy dělá nepříjemnou záležitost, za me lepší plynulej zátah, v pracovnim Berlingu(1.6 nafta papirove silnější verze) je to něco tak nepříjemnýho... človekem to neustále škube v tom autě ... nic se neděje, pak auto dostane pocitově sílu jako hrom a za dvě vteřiny už zase skoro nejede a na dalším rychlostním stupni znovu a znovu... porod (Ale znám lidi který tohle vysloveně vyžadují od auta a je to pro ně měřítkem výkonu potažmo i rychlosti jejich vozu)

_________________
mondeo combi 11/2011 2.0 ecoboost 149kW


12.10.2019 09:20
Profil E-mail
.
.
Uživatelský avatar

Registrován: 16.07.2017 18:01
Příspěvky: 202
Odeslat Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Karel2 napsal:
Nedavno jsem koukal na video o Hyundai i30 N PERF. a tam autor zrovna rikal, ze je pri "normalnim" provozu skoro problem se dostat pod 10l/100km. Auta s takovym vykonem ale nejsou kupovana "na spotrebu", ale rozumim proc jsi to napsal.

Proto není nad osobní zkušenost. Možná kdyby dostal stejný recenzent 1.6 atmo, psal by, jaký je problém dostat se pod 8 litrů. Takovej Marty by s Nkem jezdil max za 7.5l s úsměvem od ucha k uchu :lol:

patekradek napsal:
Každopádně závěrem je pro mě turbo efekt něco nežádoucího co z jízdy dělá nepříjemnou záležitost, ......

V STčku co mám já se stejným motorem jsi nejel? Jsem spokojen, nezapínám ani race režim, který by měl reakci zrychlit. Občas se svezu s jedničkovou octavií RS a tam je turbo efekt značný, obecně jako u všech starých turbo motorů. Ale opět jsme u toho, že není nad osobní zkušenost a v tomto případě i o nastavení motoru. Sám jsem zvědavý na nové ST s antilag systémem.

Citace ze 4 roky staré recenze Ferrari 488 GTB Turbo:

A odezva na pohyb plynového pedálu je 0,8 sekundy. To je na turbomotor velmi dobrá hodnota, atmosférický předchůdce, který je z podstaty věci v takové disciplíně vždycky lepší, měl reakci rychlejší jen o desetinu sekundy. Ferrariho vývojáři navíc tvrdí, že některým přeplňovaným konkurentům naměřili prodlevu až dvě sekundy.
https://www.idnes.cz/auto/magazin/test-ferrari-488-gtb.A140429_130544_ak_aktual_sko

_________________
Ford Focus ST 2014


12.10.2019 13:00
Profil E-mail
Test driver
Test driver
Uživatelský avatar

Registrován: 28.01.2009 23:46
Příspěvky: 3991
Bydliště: Brno
Odeslat Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Při dodržování předpisů ,bere má atmosféra po 255 000 km bez dělání rozvodů s olejem 10W40 ubohých 6.7L /100km .

_________________
Fungující veterán 2,0L benzín


12.10.2019 15:59
Profil E-mail
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 998 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Ma.rt a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přeskočit na:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
[ Time : 0.132s | 13 Queries | GZIP : Off ]