Atmosféra vs. downsizing motory
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
To bylo jen na rozesmátí pro znalé, měl jsi chvilku počkat s reakcí, to bychom se zase zdověděli .....
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Pořád dokola.. Člověk přijde s hezkou aktivní mladou ženskou a dědci u piva po chvíli očumování začnou brblat "vždyť se na tebe stejně vykašle". Kopnou do sebe frťana na žal a potáhnou domů k té své legendě připravené za dveřmi s hadrem v ruce.
Třeba mají pravdu, ale kdo má rád dobrou jízdu, měl by to zkusit. Kdo jezdí kvůli spotřebě na čtyřku po dálnici, ať klidně dál zůstane u toho brblání.
Třeba mají pravdu, ale kdo má rád dobrou jízdu, měl by to zkusit. Kdo jezdí kvůli spotřebě na čtyřku po dálnici, ať klidně dál zůstane u toho brblání.
Ford Focus ST 2014
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Vím na co narážíš, ale opětovně vycucnuto z kontextu pro ostatní nepochopitelné, tak že ze sebe děláš vola. A jinak , ty naše umí vařit, ty musíš se jít nažrat do hospody.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Vola si ze sebe udělal sám. Už po několikáté a to už tu většina pochopila. Asi nemáš moc veselý pohled na život viď? A příště prosím bez těch vulgarismů.
Jinak díky za doplnění... a dědci u piva po chvíli očumování začnou brblat "vždyť se na tebe stejně vykašle a ty naše umí vařit"
Jinak díky za doplnění... a dědci u piva po chvíli očumování začnou brblat "vždyť se na tebe stejně vykašle a ty naše umí vařit"
Ford Focus ST 2014
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jak , ty hvězdo ST, já píší po dálnici za čtyři , nebo ty. Myslím si, že do očí co píšeš, by jsi mě neřekl. A co jsem napsal, za tím si stojím. Já oproti tobě auta znám, ty jen manuál, značkový servis a diagnostiku. Pro tebe je šroubovák tak akorát na vypichnutí oka, a rozumování přes sklo PC.
PS: vůl není vulgarismus, a nepíšu že jsi, jen se tak chováš.
.
PS: vůl není vulgarismus, a nepíšu že jsi, jen se tak chováš.
.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12916
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
IvanSt: To si nemal zacinat Nevies pohladom na olej urcit, ako maze v motore, ako sa sprava pod zatazou, ani kolko km s nim motor vydrzi. To tahas za kratsi koniec
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1116
- Registrován: 11.12.2018 23:36
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
To je konec kam se tahle diskuze od oleju dostala vyvoj hold nezastavis (i kdyz ne optimálním smerem)
- hunger
- Pokročilý
- Příspěvky: 966
- Registrován: 02.03.2013 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Abych trochu uzemnil Wolfa Ivana atd... tak těch kleklejch Ecosraček s malým nájezdem tady na foru bylo hooodně na to kolik tady je lidí viz vlákno na který se už bohužel zapomnělo: viewtopic.php?f=241&t=41207&start=0
Jinak nejsem ani na straně atmosférických Fanatiků typu Ballu a spol, který by do nízkoobsahovýho turbomotoru nesedli ani kdyby ho dostali zadarmo, a kdyby to byl náhodou ještě k tomu tříválec tak by je z toho kleplo
Každopádně proč sem píšu??? PROSÍM MODERÁTORY O LOCK A PŘESUN DO VLÁKNA KAM TYHLE SRAČKY PATŘÍ A KDE UŽ JSME JE JEDNOU ŘEŠILI VIZ: viewtopic.php?f=3&t=40760&st=0&sk=t&sd=a&start=105
Jak je doháje možný že každýho nováčka tady buzerujete se zamykáním dotazů a odkazováním na funkci hledat a necháte tady bandu děcek předvádět kdo má lepší hračku a většího "pinďíka"
Díky
Jinak nejsem ani na straně atmosférických Fanatiků typu Ballu a spol, který by do nízkoobsahovýho turbomotoru nesedli ani kdyby ho dostali zadarmo, a kdyby to byl náhodou ještě k tomu tříválec tak by je z toho kleplo
Každopádně proč sem píšu??? PROSÍM MODERÁTORY O LOCK A PŘESUN DO VLÁKNA KAM TYHLE SRAČKY PATŘÍ A KDE UŽ JSME JE JEDNOU ŘEŠILI VIZ: viewtopic.php?f=3&t=40760&st=0&sk=t&sd=a&start=105
Jak je doháje možný že každýho nováčka tady buzerujete se zamykáním dotazů a odkazováním na funkci hledat a necháte tady bandu děcek předvádět kdo má lepší hračku a většího "pinďíka"
Díky
Focus mk2 1.6 Zetec-S
Ford Mondeo MK3 1.8
Ford Mondeo MK3 1.8
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23524
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
slouceno - diky
je to v casti pokec, neni to technicke vlakno, takze me odbihani od tematu a vylevani si zlosti z celeho dne (nebo zivota?) navadi
je to v casti pokec, neni to technicke vlakno, takze me odbihani od tematu a vylevani si zlosti z celeho dne (nebo zivota?) navadi
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3713
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Absolutní souhlasIvanSt píše:Pořád dokola.. Člověk přijde s hezkou aktivní mladou ženskou a dědci u piva po chvíli očumování začnou brblat "vždyť se na tebe stejně vykašle". Kopnou do sebe frťana na žal a potáhnou domů k té své legendě připravené za dveřmi s hadrem v ruce.
Třeba mají pravdu, ale kdo má rád dobrou jízdu, měl by to zkusit. Kdo jezdí kvůli spotřebě na čtyřku po dálnici, ať klidně dál zůstane u toho brblání.
Jinak jsem měl o víkendu malou chvilku šanci se svézt se zcela novou oturbenou babetou Fiestou ST.
Po 40ce jsem se znova zamiloval Je mi úplně jedno, že je to (a ted hezky po hospodsku) oturbenej tříhrnek. Ježiš, to bylo tak úžasných pár kilometrů, že bych nejraději to FoFo prodal a přesedlal. Že já do toho lezl
EDIT: Jo a samozřejmě jsem si celých pár km říkal, že je děsná škoda, že to nemá poctivou atmosféru
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12916
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Po suhlase s predchadzajucim odstavcom som dufal v zmenu temy:
Myslel som si, ze pribeh bude pokracovat prsnatou modelkouSentik píše:Jinak jsem měl o víkendu malou chvilku šanci se svézt se ....
- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A čím že chceš uzemňovat já osobně vůbec neřeším 1,6 EB tam jsou známé problémy zkus mě uzemnit něčím ohledně 1,5 EB hlavně né těmi 2 motory (jedním motorem a jedním turbem) tady na fóru Díkhunger píše:Abych trochu uzemnil Wolfa Ivana atd... tak těch kleklejch Ecosraček s malým nájezdem tady na foru bylo hooodně na to kolik tady je lidí viz vlákno na který se už bohužel zapomnělo: viewtopic.php?f=241&t=41207&start=0
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Je vidět , že to máme všichni čtyřicátníci stejnýSentik píše: Jinak jsem měl o víkendu malou chvilku šanci se svézt se zcela novou oturbenou babetou Fiestou ST.
Po 40ce jsem se znova zamiloval ...................
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
To věřím, že si se taky zamiloval, když do předcházejících benzínů jsi měl narvaný LPG, to pak jede opravdu lépe.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host