Atmosféra vs. downsizing motory
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Já jsem to asi nepochopil. 6000 E za co s baterkou? Co s ní udělají? To teď mluvíš o elektro autě?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Proč to tu usnulo zrovna po mém dotazu? Bylo to moc off topic?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
My jsme se tu uz zkamaradili a nehadame se, protoze jsme se shodli na tom, ze největší zlo je elektro do aut
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Prej nehadame se. Joke of the day.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Taky jsem si pr.el dělal
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12894
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Má sice stejný výkon (85 kW, 115 koní), ale vyšší točivý moment (280 Nm místo 260). .....
Spotřeba přesto citelně vzrostla, místo udávaných 4,1 až 4,5 litru jsme rázem na 4,8 až 5,6 litru nafty na 100 km.
Uzasne.
Spotřeba přesto citelně vzrostla, místo udávaných 4,1 až 4,5 litru jsme rázem na 4,8 až 5,6 litru nafty na 100 km.
Uzasne.
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Zapomněl jsi na o sekundu lepší 0-100
Otázka taky je zda původní motor nebyl měřen metodou NEDC a nový už WLTP.
Otázka taky je zda původní motor nebyl měřen metodou NEDC a nový už WLTP.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Test driver
- Příspěvky: 4803
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Autoforum no co čekat a článek o ničem.Dvoulitry se dávali souběžně s 1,5 d od Renaultu a celý je to o tom,že se zastaralý 1,5 DCI časem vyřadí
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Hezky obkecáno.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4803
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No alespoň sem nečetl jenom nadpis jako ty
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
když myslíš
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6603
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
fofok: neprestava me udivovat jak dokazes prekroutit smysl clanku vzdyt je to jen o tom, ze davat, jak by rekl klasik, oturbeny babety i do velkych aut je co se tyka spotreby(realne) nesmysl a automobilky to pochopily a nasazuji tam osvedcenejsi motory, kdy ta spotreba neni jen na papire
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Test driver
- Příspěvky: 4803
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Víš kolik automobilek přešlo u různejch modelů na jeden diesel i menší objemem jenom v různejch výkonovejch variantách a na autoforum o tom nepíšou jako o senzaci a konci downsizingu a jak dlouho se ta 1,5 DCI od Renaultu vyrábí?To byl ještě downsizing hodně v plenkách.Smysl v tom článku je bulvarizovat normální vyřazení vývojově a konstrukčně starýho motoru a nic tam nepíšu o tom,že tu novější 1,6 DCI od Renaultu berou stále
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 4803
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Černý na bílým
Turbodiesely jsou rovnou zcela nové. Stávající duo šestnáctistovky odvozené od francouzského motoru 1.6 dCi
Turbodiesely jsou rovnou zcela nové. Stávající duo šestnáctistovky odvozené od francouzského motoru 1.6 dCi
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 42 hostů