Jj vy se modlete, at se vas to taky netyka (uprimne to fakt nikomu nepreju) a my se budeme modlit, at to konecne vychytaji a muzeme v tom beze strachu jezdit taky. Protoze za nejaky cas tu budeme spolecne brecet, kde jsou ty casy, kdy se delaly spalovaky s manualy a cloveku delalo jezdeni radostIvanSt píše:...jako slyšet mnichy bavit se a rozumovat o ženách
Atmosféra vs. downsizing motory
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A ty se modlíš, aby se ti nerozkočila převodovka, nezadřel motor, nebo abys nepíchl kolo?
Život je krátký, tak si užívejte a nebojte se vystrčit hlavu z písku, pokud o to stojíte. Něco vychytat nejde nikdy a oplakávat se dá nakonec všechno
Život je krátký, tak si užívejte a nebojte se vystrčit hlavu z písku, pokud o to stojíte. Něco vychytat nejde nikdy a oplakávat se dá nakonec všechno
Ford Focus ST 2014
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
To jsem nějak nepochopil... kolik domrvenejch prevodovekm nebo zadrenejch motoru jsi videl?
Ja jsem nikdy netouzil byt betatesterem...nejen pro motory
Ja jsem nikdy netouzil byt betatesterem...nejen pro motory
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13029
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
JJ, užívejte si a neřešte kraviny... ovšem nezapomeňte na dochlazování turba, jezdit v režimech, aby nedocházelo k LSPI a hlídat ještě pár nějakých jiných věcí.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Nepomlouvej pokrok ty zpatecniku!
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Točím motor málo, hrozí LSPI. Točím motor ve vyšších otáčkách , abych využil výkon, zase to žere více, než je deklarováno výrobcem. Nějak jsem nepochopil ten pokrok.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13029
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ticho budeš dinosaure?
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
to už se snad nedělámiki21 píše: ovšem nezapomeňte na dochlazování turba,
Pánové a k čemu vám bude stará atmosféra (která nejede a pokud někdo chce jet ,tak to žere , účinnost motoru ) , když vám zrezne kastle a bezpečnost 10 - 20 letého auta je taky na bodě 0 proti novějším autům ??
Zlatá doba PÁRY
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Nechápeš nic, celou dobu tobě a tobě podobným, je poukazováno to, že směr oturbovaných babet byla slepá ulička, a že za pomocí nových technologií jde vyrábět atmosféra nové generace. Zatím majitelé těch malohrnků budou pokusní králící , absolvující veškeré svolávačky, s životností agregátu ve hvězdách. Jen lituji ty, kteří si pak vaše káry koupí. Před sto tisíci je prodáte, důvod bude, že manželka chtěla větší, ale to, že z motoru začaly jít divné zvuky, nepřiznáte ani jeden. Nechci se vracet k páře, ale v dnešní době je takový pokrok, že jde udělat i slušná atmosféra jak na spotřebu i výkon.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Bezpecnost meho 11 let stareho auta oproti tvemu zanovnimu Focusu? Chces vedet, jak by dopadla vzajemna bouracka?
Co tim chci rict... ze zbytecne zobecnujes.
Ps: ona ta atmosfera jede a nikde nic nerezne
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Test driver
- Příspěvky: 4779
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ballu už se konečně svěz v něčem novějším než dvacet let ať tu nemlátíš furt prázdnou slámu,to samí ostatní.Ten plevel se už nedá číst.Doma taky nemáte televizi,ledničku a pračku?Ale valchu,elektronkový rádio a jídlo dáváváte za okno jako kdysi moje babička?Pokrok nezastavíš už i Eliška Junková měla Bugatti ve třicátých letech přeplňovaný kompresorem.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
O to nejde...
Jde tu urcite skupine lidi(vcetne me) o to, ze trivalcove litry nejsou pokrok. Cokoliv, co nevznika ze svobodneho vyvoje, ale z diktatu restrikci a narizeni, nemuze prinest pokrok, ale jen prizpusobeni se podminkam.
Jde tu urcite skupine lidi(vcetne me) o to, ze trivalcove litry nejsou pokrok. Cokoliv, co nevznika ze svobodneho vyvoje, ale z diktatu restrikci a narizeni, nemuze prinest pokrok, ale jen prizpusobeni se podminkam.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Když ještě nebyla na světě EB motory tak se tady majítelé motorů které žerou a nejedou a když chtějí jet tak jim to žere a ještě to musí být obsah více jak 2,0 aby to jelo tzv. ZASTARALÉ MOTORY - naváželi do majitelů TDCi-ček stejně jako do majitelů EB jakéhokoliv obsahu úplně stejně asi to bude od majitelů atmosfér nějaký kolorit
raději ani ne , vidím to dnes a denně v TV zprávách jak dopadají staré autaenjoy píše:
Chces vedet, jak by dopadla vzajemna bouracka?
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ty asi neznas platne uslovi, ktere nevymyslel nikdo znas( nastesti. Protoze jinak by jsi ho mohl podobne demagogicky prekroutit), ze "objem nicim nenahradis" vid?
Dovol mi parafrazovat: "majitele motoru, ktere sice tolik nezerou, ale nejedou a kdyz chceji aby jely, tak maji holt smulu..."
Zkus mi schvalne odpovedet na otazku. Mel by jsi ujet 10 tisic km " v kuse" a mel by jsi na vyber litr ecoboost a dvoulitr afmosferu, oboje by melo najeto 150 tisic km. Ktere auto by jsi si vybral? S ohledem na to, kolik km mas pred sebou? Co by podle tebe byla spolehlivejsi volba? Tim se totiz vratime na zacatek tohoto celeho tematu.
Dovol mi parafrazovat: "majitele motoru, ktere sice tolik nezerou, ale nejedou a kdyz chceji aby jely, tak maji holt smulu..."
Zkus mi schvalne odpovedet na otazku. Mel by jsi ujet 10 tisic km " v kuse" a mel by jsi na vyber litr ecoboost a dvoulitr afmosferu, oboje by melo najeto 150 tisic km. Ktere auto by jsi si vybral? S ohledem na to, kolik km mas pred sebou? Co by podle tebe byla spolehlivejsi volba? Tim se totiz vratime na zacatek tohoto celeho tematu.
Naposledy upravil(a) enjoy dne 12.06.2019 00:11, celkem upraveno 1 x.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Znovu opakuji, zkuste porovnávat stejný obsah v atmosféře a v EB a né porovnávat vtipně 1,0 EB s 2,0 atmos. a to ještě 3V s 4Venjoy píše:Ty asi neznas platne uslovi, ....... ze "objem nicim nenahradis" vid? - takže majitelé jinych motorizací si mají koupit obří parní stroj ??
Dovol mi parafrazovat: "majitele atmosfér motoru, ktere zerou, ale nejedou a kdyz chtěji aby jely, tak maji holt smulu..." - pod to se podepisuji
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů