Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 11.06.2019 07:03

IvanSt píše:...jako slyšet mnichy bavit se a rozumovat o ženách :nazdravi:
Jj :) vy se modlete, at se vas to taky netyka (uprimne to fakt nikomu nepreju) a my se budeme modlit, at to konecne vychytaji a muzeme v tom beze strachu jezdit taky. Protoze za nejaky cas tu budeme spolecne brecet, kde jsou ty casy, kdy se delaly spalovaky s manualy a cloveku delalo jezdeni radost :nazdravi:
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od IvanSt » 11.06.2019 16:53

A ty se modlíš, aby se ti nerozkočila převodovka, nezadřel motor, nebo abys nepíchl kolo?
Život je krátký, tak si užívejte a nebojte se vystrčit hlavu z písku, pokud o to stojíte. Něco vychytat nejde nikdy a oplakávat se dá nakonec všechno :)
Ford Focus ST 2014

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 11.06.2019 19:42

To jsem nějak nepochopil... kolik domrvenejch prevodovekm nebo zadrenejch motoru jsi videl? :)
Ja jsem nikdy netouzil byt betatesterem...nejen pro motory :)
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13029
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od miki21 » 11.06.2019 20:29

JJ, užívejte si a neřešte kraviny... ovšem nezapomeňte na dochlazování turba, jezdit v režimech, aby nedocházelo k LSPI a hlídat ještě pár nějakých jiných věcí. :mrgreen:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od enjoy » 11.06.2019 20:37

Nepomlouvej pokrok ty zpatecniku! :mrgreen:
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 11.06.2019 21:33

Točím motor málo, hrozí LSPI. Točím motor ve vyšších otáčkách , abych využil výkon, zase to žere více, než je deklarováno výrobcem. Nějak jsem nepochopil ten pokrok.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13029
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od miki21 » 11.06.2019 21:52

Ticho budeš dinosaure? :mrgreen:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Wolf78 » 11.06.2019 22:00

miki21 píše: ovšem nezapomeňte na dochlazování turba,
:lol: to už se snad nedělá :lol:


Pánové a k čemu vám bude stará atmosféra (která nejede a pokud někdo chce jet ,tak to žere :lol: , účinnost motoru :palec_dolu: ) , když vám zrezne kastle a bezpečnost 10 - 20 letého auta je taky na bodě 0 proti novějším autům :lol: ??
Zlatá doba PÁRY :totlsmile:
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 11.06.2019 22:18

Nechápeš nic, celou dobu tobě a tobě podobným, je poukazováno to, že směr oturbovaných babet byla slepá ulička, a že za pomocí nových technologií jde vyrábět atmosféra nové generace. Zatím majitelé těch malohrnků budou pokusní králící , absolvující veškeré svolávačky, s životností agregátu ve hvězdách. Jen lituji ty, kteří si pak vaše káry koupí. Před sto tisíci je prodáte, důvod bude, že manželka chtěla větší, ale to, že z motoru začaly jít divné zvuky, nepřiznáte ani jeden. Nechci se vracet k páře, ale v dnešní době je takový pokrok, že jde udělat i slušná atmosféra jak na spotřebu i výkon.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od enjoy » 11.06.2019 22:21

:D
Bezpecnost meho 11 let stareho auta oproti tvemu zanovnimu Focusu? Chces vedet, jak by dopadla vzajemna bouracka?
Co tim chci rict... ze zbytecne zobecnujes.
Ps: ona ta atmosfera jede :D a nikde nic nerezne :D
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4779
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 11.06.2019 22:57

Ballu už se konečně svěz v něčem novějším než dvacet let ať tu nemlátíš furt prázdnou slámu,to samí ostatní.Ten plevel se už nedá číst.Doma taky nemáte televizi,ledničku a pračku?Ale valchu,elektronkový rádio a jídlo dáváváte za okno jako kdysi moje babička?Pokrok nezastavíš už i Eliška Junková měla Bugatti ve třicátých letech přeplňovaný kompresorem.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od enjoy » 11.06.2019 23:20

O to nejde...
Jde tu urcite skupine lidi(vcetne me) o to, ze trivalcove litry nejsou pokrok. Cokoliv, co nevznika ze svobodneho vyvoje, ale z diktatu restrikci a narizeni, nemuze prinest pokrok, ale jen prizpusobeni se podminkam.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Wolf78 » 11.06.2019 23:31

Když ještě nebyla na světě EB motory tak se tady majítelé motorů které žerou a nejedou a když chtějí jet tak jim to žere a ještě to musí být obsah více jak 2,0 aby to jelo :lol: tzv. ZASTARALÉ MOTORY - naváželi do majitelů TDCi-ček stejně jako do majitelů EB jakéhokoliv obsahu úplně stejně :lol: asi to bude od majitelů atmosfér nějaký kolorit :lol:
enjoy píše::D
Chces vedet, jak by dopadla vzajemna bouracka?
raději ani ne , vidím to dnes a denně v TV zprávách jak dopadají staré auta :lol:
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od enjoy » 11.06.2019 23:59

Ty asi neznas platne uslovi, ktere nevymyslel nikdo znas( nastesti. Protoze jinak by jsi ho mohl podobne demagogicky prekroutit), ze "objem nicim nenahradis" vid? :D
Dovol mi parafrazovat: "majitele motoru, ktere sice tolik nezerou, ale nejedou a kdyz chceji aby jely, tak maji holt smulu..."
Zkus mi schvalne odpovedet na otazku. Mel by jsi ujet 10 tisic km " v kuse" a mel by jsi na vyber litr ecoboost a dvoulitr afmosferu, oboje by melo najeto 150 tisic km. Ktere auto by jsi si vybral? S ohledem na to, kolik km mas pred sebou? Co by podle tebe byla spolehlivejsi volba? Tim se totiz vratime na zacatek tohoto celeho tematu.
Naposledy upravil(a) enjoy dne 12.06.2019 00:11, celkem upraveno 1 x.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Wolf78 » 12.06.2019 00:08

enjoy píše:Ty asi neznas platne uslovi, ....... ze "objem nicim nenahradis" vid? :D - takže majitelé jinych motorizací si mají koupit obří parní stroj ?? :lol:
Dovol mi parafrazovat: "majitele atmosfér motoru, ktere zerou, ale nejedou a kdyz chtěji aby jely, tak maji holt smulu..." - pod to se podepisuji :palec_nahoru:
Znovu opakuji, zkuste porovnávat stejný obsah v atmosféře a v EB a né porovnávat vtipně 1,0 EB s 2,0 atmos. a to ještě 3V s 4V :wink:
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů