Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5340
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Stanley_vy » 06.07.2019 22:09

Jo, bezproblémového ecoboosta s 52 tis km. Tou dobou už, dle slov největšího odborníka, bych měl mít druhý motor. :cooler:

Ale myslím, že i můj předchozí příspěvek hodnotove navazoval na předchozí ve vlakne. :hah:

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6600
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Karel2 » 07.07.2019 08:52

Stanley_vy: vsim jsi si, ze tu byla "rec" o testu skodovackeho 3hrnku a posouzeni dat v nem pouzitych? To se zdejsi "klika" zmuze jen na tohle? Pojd se bavit trochu o tech vecech co ballu napsal, tedy tech technickych :mrgreen: . Argumenty, nikdy neridil, skoncil v roce 2001, uz si musim koupit dalsi motor atd. atd. jsou opravdu prinosne. :roll: Uz tu chybi, aby do toho nekdo zatah rusaky, ti prece muzou za vsechno.
Vcera jsem cetl tohle http://www.autoforum.cz/technika/expert ... s-nemluvi/ coz je zajimavy nazor na dane tema.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 07.07.2019 09:39

http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/au ... uji-obavy/

To trvalo, než konečně po pravdě něco napsali.
Myslím si, že zdejším zastáncům Babet, to vonět nebude.
Pro životnost oturbovaných babet byl etalon průměrná životnost atmosféry. Kolik turbobabet se jí nedožilo, je zarážející.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3702
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Sentik » 07.07.2019 10:44

Směšný téma, fakt jo.

Starci tu obhajujou dosluhující atmosféry a vzpomínaj jak tráva byla zelenější a vše bylo lepší a dýl vydrželo.
Znova říkám, ukažte mi jedinýho člověka, třeba tady na foru, kterej si koupil EB .. a strašne rád by se vrátil k atmo motoru.

Minulej tejden jsem přeskakoval mezi starou 1.6 100koní a 1.0 EB 100koní ... ta moje stará 1.6 je proti tomu novýmu příšerná, hlučná, víc žere, pocitově nejede.
V rodině už s ní jezdí jen důchodci :mrgreen:

Nevzal bych si to už dneska ani nahodou. Ale vratme se zpet na začatek a vysvetlet mi, jak nam všem ty EB chcipnou, jasně.

Jinak članky na autoforu od Prokopce? Jak je pod tím podepsaný tohle individuum, nemá vůbec žádnej smysl článek číst.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13063
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od miki21 » 07.07.2019 10:51

Nikdo tady nenapíše, že mu chcípl ekobuřt, protože by se mu ti starci mohli smát. :totlsmile:

Hádat se nemá smysl. :wink:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3702
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Sentik » 07.07.2019 10:54

Ale jo, psali to tu tušim dvá, proč by to nemohli napsat? Ony snad atmosféry nechcípaly?
Např. me jedna užásná kdysi tak napůl chcipla ...
Měl jsem to od nova, poctive servisováno a taky se v 60k téměř odporoučela. A taky z toho hned nevyvozuju a nespamuju fora, že VSECHNY atmo motory stojí za starou belu.

Tak se nám doba někam posunula, atmo končí .. nahrazuje to něco novýho, tak to už je.
Nakonec vše zlý je pro něco dobrý, protože podívej se jakýma autama jezdil běžnej řidič před doslova pár lety 44-55kW a jakýma se jezdí dneska.
Slabý atmosféry patří historii, na smetiště dějin. :mrgreen:

EDIT: Ještě dotaz na vás zastance starych, poctivých, nezničitelných, nesmrtelných atmosfér .. to vše tedy do příští STK .. jakej motor budete kupovat při výměně auta? Ptám se tedy těch, který si hodlaj koupit auto třeba i nový a né zas nějakou 10letou sotva zajetou poctivnou, nesmrtelnou .. no však to znáte.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 07.07.2019 11:16

Abych nechodil kolem horké kaše, když máš s EB takové zkušenosti.
U EB se snížil počet válců na 3 , a dalo turbo oproti atmosféře. Můžeš mě i ostatním vypsat, co dalšího na motoru přibylo za kurvítek, aby motor vůbec fungoval, co museli předělat, aby aspoň papírově to mělo nižší spotřebu a deklarovaný výkon?

A až dojde STK, již žádné auto nebude. Taxi vyjde levněji.
Naposledy upravil(a) ballu dne 07.07.2019 11:25, celkem upraveno 1 x.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13063
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od miki21 » 07.07.2019 11:23

Až já si budu kupovat nové auto, tak ty největší průsery už vychytají pokusní králíci. :mrgreen:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3702
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Sentik » 07.07.2019 11:25

Nejdřív mi prosím odpověz na otázku ohledně výběru motoru do novýho auta, jsem na to moc zvědav.
Jinak jak jistě víš, né každý EB je 3válec, sám EB 3v nevlastním.

Jinak s 1.5 EB jezdim realně za mín než s 1.6 atmo .. výkon motorů neporovnatelnej, pocit z jízdy - neporovnatelnej. Nevím o jaký papírový spotřebě mluvíš.

A jinak samozřejmě, je to plný kurvítek, odejde to po 30k km, žere to 10 na sto atd. atd., víme.

2Miki:
A do kdy budeš čekat? :mrgreen: Já jen že EB je na trhu tuším od 2010, každou chvíli vyjíždí nová a nová verze, vždyt se koukni kolik už jich bylo.
https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_EcoBoost_engine

Já jen aby ses dočkal ... než to přejde na nějakou komplet elektriku :roll:

EDIT: Ballu - díky za odpoved. Jen teda doufám, že Taxikář bude jezdit poctivou atmosférou, abyste dojeli.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 07.07.2019 11:32

Já se seriozně ptal, a tvá odpověď???

Jaká motorizace, žádná, auto dojezdí STK synem, a nic dalšího nebude. TAXI mne vyjde levněji a bez starostí.
Možná časem, až ZELENÝ pověstí za koule do průvanu a automobilky začnou zase vyrábět auta.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Wolf78 » 07.07.2019 11:43

ballu píše: automobilky začnou zase vyrábět auta.
a ještě tu pohádku o sněhurce prosím :lol: :lol:
"TAXI mne vyjde levněji a bez starostí. " a ty na to budeš mít ? Já myslel , že si poslední peníze dal za PC před lety a za veterána který stojí před panelákem ? Možná tě výjde levněji "šalinkarta" a hlavně si při čekání na šalinu můžeš popovídat - jak bylo před XX lety krásně , má to i své výhody :wink:
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 07.07.2019 13:12

Ve tvém případě myslet, znamená hovno vědět a urážet.
A nyní o té Sněhurce. Ten pokec u šaliny bude kratší, než tvé čekání na auto při svolávačkách.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Wolf78 » 07.07.2019 13:44

ballu - tebe urážet to ani snad nejde :lol: to bych si snad ani nedovolil :lol:

Kdy bude zase nějaká svolávačka , už se něco v šalině povídá ?? V úterý jedu do Forda , tak se musím zeptat co se plánuje u downsizingového motoru 1.5EB 4V za svolávačku , prý už se o tom mluví v šalině :wink: na 1.0 EB se ptát ani nebudu , jelikož to už u tohoto motoru nejsou svolávačky ,ale fordí srazy :lol:
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Wolf78 » 07.07.2019 13:49

Jak tak koukám na ty turbo motory a jejich problémy , tak mi připadá , že největší problém sním mají majitelé atmosfér kterých se to ale vůbec netýka :lol: a těch majitelů co se to má týkat tak si na nic nestěžují a jezdí a pochvalují si jak jim to dobře jezdí.
V čem to asi bude ? :ble2:
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 07.07.2019 13:54

Než to tady dají admíní do pořádku, nemíním zde něco technického psát.
Je tu parta technických ignoratů, kteří si něco koupí, a všema způsby, i urážkami obhajují. Nikde jsem nepsal, že jsem proti turbám, jak je mi to podsouváno, ale proti motorům 1 - 1,6L s turbem, které mají mít malou spotřebu a výkon 2,5L atmosféry.
Stále žadoní a uráží na každém kroku. Když sami sem dají rozborku škodovácké babety, kde výsledkem je opotřebení "0" po 100 tisících, tak vezmu kalkulačku a zjistím, že hodnoty nesedí a jsou na prahu hodnot povoleného opotřebení. To znamená, účelově složený motor pro tuto akci.
Místo aby se k tomu vyjádřili, začnou urážet a debatu odvádět jiným směrem, jestli mám na šalinu. Dosti ubohé v technickém tématu.
Jak u škodovky, tak by to dopadlo i u jiné značky, u Fordu taky.
Shrnuto, jakékoliv naměřené hodnoty ignorují, jim to jezdí suprově,zatím.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů