Atmosféra vs. downsizing motory
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5340
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jo, bezproblémového ecoboosta s 52 tis km. Tou dobou už, dle slov největšího odborníka, bych měl mít druhý motor.
Ale myslím, že i můj předchozí příspěvek hodnotove navazoval na předchozí ve vlakne.
Ale myslím, že i můj předchozí příspěvek hodnotove navazoval na předchozí ve vlakne.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6600
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Stanley_vy: vsim jsi si, ze tu byla "rec" o testu skodovackeho 3hrnku a posouzeni dat v nem pouzitych? To se zdejsi "klika" zmuze jen na tohle? Pojd se bavit trochu o tech vecech co ballu napsal, tedy tech technickych . Argumenty, nikdy neridil, skoncil v roce 2001, uz si musim koupit dalsi motor atd. atd. jsou opravdu prinosne. Uz tu chybi, aby do toho nekdo zatah rusaky, ti prece muzou za vsechno.
Vcera jsem cetl tohle http://www.autoforum.cz/technika/expert ... s-nemluvi/ coz je zajimavy nazor na dane tema.
Vcera jsem cetl tohle http://www.autoforum.cz/technika/expert ... s-nemluvi/ coz je zajimavy nazor na dane tema.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/au ... uji-obavy/
To trvalo, než konečně po pravdě něco napsali.
Myslím si, že zdejším zastáncům Babet, to vonět nebude.
Pro životnost oturbovaných babet byl etalon průměrná životnost atmosféry. Kolik turbobabet se jí nedožilo, je zarážející.
To trvalo, než konečně po pravdě něco napsali.
Myslím si, že zdejším zastáncům Babet, to vonět nebude.
Pro životnost oturbovaných babet byl etalon průměrná životnost atmosféry. Kolik turbobabet se jí nedožilo, je zarážející.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3702
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Směšný téma, fakt jo.
Starci tu obhajujou dosluhující atmosféry a vzpomínaj jak tráva byla zelenější a vše bylo lepší a dýl vydrželo.
Znova říkám, ukažte mi jedinýho člověka, třeba tady na foru, kterej si koupil EB .. a strašne rád by se vrátil k atmo motoru.
Minulej tejden jsem přeskakoval mezi starou 1.6 100koní a 1.0 EB 100koní ... ta moje stará 1.6 je proti tomu novýmu příšerná, hlučná, víc žere, pocitově nejede.
V rodině už s ní jezdí jen důchodci
Nevzal bych si to už dneska ani nahodou. Ale vratme se zpet na začatek a vysvetlet mi, jak nam všem ty EB chcipnou, jasně.
Jinak članky na autoforu od Prokopce? Jak je pod tím podepsaný tohle individuum, nemá vůbec žádnej smysl článek číst.
Starci tu obhajujou dosluhující atmosféry a vzpomínaj jak tráva byla zelenější a vše bylo lepší a dýl vydrželo.
Znova říkám, ukažte mi jedinýho člověka, třeba tady na foru, kterej si koupil EB .. a strašne rád by se vrátil k atmo motoru.
Minulej tejden jsem přeskakoval mezi starou 1.6 100koní a 1.0 EB 100koní ... ta moje stará 1.6 je proti tomu novýmu příšerná, hlučná, víc žere, pocitově nejede.
V rodině už s ní jezdí jen důchodci
Nevzal bych si to už dneska ani nahodou. Ale vratme se zpet na začatek a vysvetlet mi, jak nam všem ty EB chcipnou, jasně.
Jinak članky na autoforu od Prokopce? Jak je pod tím podepsaný tohle individuum, nemá vůbec žádnej smysl článek číst.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Nikdo tady nenapíše, že mu chcípl ekobuřt, protože by se mu ti starci mohli smát.
Hádat se nemá smysl.
Hádat se nemá smysl.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3702
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ale jo, psali to tu tušim dvá, proč by to nemohli napsat? Ony snad atmosféry nechcípaly?
Např. me jedna užásná kdysi tak napůl chcipla ...
Měl jsem to od nova, poctive servisováno a taky se v 60k téměř odporoučela. A taky z toho hned nevyvozuju a nespamuju fora, že VSECHNY atmo motory stojí za starou belu.
Tak se nám doba někam posunula, atmo končí .. nahrazuje to něco novýho, tak to už je.
Nakonec vše zlý je pro něco dobrý, protože podívej se jakýma autama jezdil běžnej řidič před doslova pár lety 44-55kW a jakýma se jezdí dneska.
Slabý atmosféry patří historii, na smetiště dějin.
EDIT: Ještě dotaz na vás zastance starych, poctivých, nezničitelných, nesmrtelných atmosfér .. to vše tedy do příští STK .. jakej motor budete kupovat při výměně auta? Ptám se tedy těch, který si hodlaj koupit auto třeba i nový a né zas nějakou 10letou sotva zajetou poctivnou, nesmrtelnou .. no však to znáte.
Např. me jedna užásná kdysi tak napůl chcipla ...
Měl jsem to od nova, poctive servisováno a taky se v 60k téměř odporoučela. A taky z toho hned nevyvozuju a nespamuju fora, že VSECHNY atmo motory stojí za starou belu.
Tak se nám doba někam posunula, atmo končí .. nahrazuje to něco novýho, tak to už je.
Nakonec vše zlý je pro něco dobrý, protože podívej se jakýma autama jezdil běžnej řidič před doslova pár lety 44-55kW a jakýma se jezdí dneska.
Slabý atmosféry patří historii, na smetiště dějin.
EDIT: Ještě dotaz na vás zastance starych, poctivých, nezničitelných, nesmrtelných atmosfér .. to vše tedy do příští STK .. jakej motor budete kupovat při výměně auta? Ptám se tedy těch, který si hodlaj koupit auto třeba i nový a né zas nějakou 10letou sotva zajetou poctivnou, nesmrtelnou .. no však to znáte.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Abych nechodil kolem horké kaše, když máš s EB takové zkušenosti.
U EB se snížil počet válců na 3 , a dalo turbo oproti atmosféře. Můžeš mě i ostatním vypsat, co dalšího na motoru přibylo za kurvítek, aby motor vůbec fungoval, co museli předělat, aby aspoň papírově to mělo nižší spotřebu a deklarovaný výkon?
A až dojde STK, již žádné auto nebude. Taxi vyjde levněji.
U EB se snížil počet válců na 3 , a dalo turbo oproti atmosféře. Můžeš mě i ostatním vypsat, co dalšího na motoru přibylo za kurvítek, aby motor vůbec fungoval, co museli předělat, aby aspoň papírově to mělo nižší spotřebu a deklarovaný výkon?
A až dojde STK, již žádné auto nebude. Taxi vyjde levněji.
Naposledy upravil(a) ballu dne 07.07.2019 11:25, celkem upraveno 1 x.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Až já si budu kupovat nové auto, tak ty největší průsery už vychytají pokusní králíci.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3702
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Nejdřív mi prosím odpověz na otázku ohledně výběru motoru do novýho auta, jsem na to moc zvědav.
Jinak jak jistě víš, né každý EB je 3válec, sám EB 3v nevlastním.
Jinak s 1.5 EB jezdim realně za mín než s 1.6 atmo .. výkon motorů neporovnatelnej, pocit z jízdy - neporovnatelnej. Nevím o jaký papírový spotřebě mluvíš.
A jinak samozřejmě, je to plný kurvítek, odejde to po 30k km, žere to 10 na sto atd. atd., víme.
2Miki:
A do kdy budeš čekat? Já jen že EB je na trhu tuším od 2010, každou chvíli vyjíždí nová a nová verze, vždyt se koukni kolik už jich bylo.
https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_EcoBoost_engine
Já jen aby ses dočkal ... než to přejde na nějakou komplet elektriku
EDIT: Ballu - díky za odpoved. Jen teda doufám, že Taxikář bude jezdit poctivou atmosférou, abyste dojeli.
Jinak jak jistě víš, né každý EB je 3válec, sám EB 3v nevlastním.
Jinak s 1.5 EB jezdim realně za mín než s 1.6 atmo .. výkon motorů neporovnatelnej, pocit z jízdy - neporovnatelnej. Nevím o jaký papírový spotřebě mluvíš.
A jinak samozřejmě, je to plný kurvítek, odejde to po 30k km, žere to 10 na sto atd. atd., víme.
2Miki:
A do kdy budeš čekat? Já jen že EB je na trhu tuším od 2010, každou chvíli vyjíždí nová a nová verze, vždyt se koukni kolik už jich bylo.
https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_EcoBoost_engine
Já jen aby ses dočkal ... než to přejde na nějakou komplet elektriku
EDIT: Ballu - díky za odpoved. Jen teda doufám, že Taxikář bude jezdit poctivou atmosférou, abyste dojeli.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Já se seriozně ptal, a tvá odpověď???
Jaká motorizace, žádná, auto dojezdí STK synem, a nic dalšího nebude. TAXI mne vyjde levněji a bez starostí.
Možná časem, až ZELENÝ pověstí za koule do průvanu a automobilky začnou zase vyrábět auta.
Jaká motorizace, žádná, auto dojezdí STK synem, a nic dalšího nebude. TAXI mne vyjde levněji a bez starostí.
Možná časem, až ZELENÝ pověstí za koule do průvanu a automobilky začnou zase vyrábět auta.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
a ještě tu pohádku o sněhurce prosímballu píše: automobilky začnou zase vyrábět auta.
"TAXI mne vyjde levněji a bez starostí. " a ty na to budeš mít ? Já myslel , že si poslední peníze dal za PC před lety a za veterána který stojí před panelákem ? Možná tě výjde levněji "šalinkarta" a hlavně si při čekání na šalinu můžeš popovídat - jak bylo před XX lety krásně , má to i své výhody
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ve tvém případě myslet, znamená hovno vědět a urážet.
A nyní o té Sněhurce. Ten pokec u šaliny bude kratší, než tvé čekání na auto při svolávačkách.
A nyní o té Sněhurce. Ten pokec u šaliny bude kratší, než tvé čekání na auto při svolávačkách.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
ballu - tebe urážet to ani snad nejde to bych si snad ani nedovolil
Kdy bude zase nějaká svolávačka , už se něco v šalině povídá ?? V úterý jedu do Forda , tak se musím zeptat co se plánuje u downsizingového motoru 1.5EB 4V za svolávačku , prý už se o tom mluví v šalině na 1.0 EB se ptát ani nebudu , jelikož to už u tohoto motoru nejsou svolávačky ,ale fordí srazy
Kdy bude zase nějaká svolávačka , už se něco v šalině povídá ?? V úterý jedu do Forda , tak se musím zeptat co se plánuje u downsizingového motoru 1.5EB 4V za svolávačku , prý už se o tom mluví v šalině na 1.0 EB se ptát ani nebudu , jelikož to už u tohoto motoru nejsou svolávačky ,ale fordí srazy
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jak tak koukám na ty turbo motory a jejich problémy , tak mi připadá , že největší problém sním mají majitelé atmosfér kterých se to ale vůbec netýka a těch majitelů co se to má týkat tak si na nic nestěžují a jezdí a pochvalují si jak jim to dobře jezdí.
V čem to asi bude ?
V čem to asi bude ?
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Než to tady dají admíní do pořádku, nemíním zde něco technického psát.
Je tu parta technických ignoratů, kteří si něco koupí, a všema způsby, i urážkami obhajují. Nikde jsem nepsal, že jsem proti turbám, jak je mi to podsouváno, ale proti motorům 1 - 1,6L s turbem, které mají mít malou spotřebu a výkon 2,5L atmosféry.
Stále žadoní a uráží na každém kroku. Když sami sem dají rozborku škodovácké babety, kde výsledkem je opotřebení "0" po 100 tisících, tak vezmu kalkulačku a zjistím, že hodnoty nesedí a jsou na prahu hodnot povoleného opotřebení. To znamená, účelově složený motor pro tuto akci.
Místo aby se k tomu vyjádřili, začnou urážet a debatu odvádět jiným směrem, jestli mám na šalinu. Dosti ubohé v technickém tématu.
Jak u škodovky, tak by to dopadlo i u jiné značky, u Fordu taky.
Shrnuto, jakékoliv naměřené hodnoty ignorují, jim to jezdí suprově,zatím.
Je tu parta technických ignoratů, kteří si něco koupí, a všema způsby, i urážkami obhajují. Nikde jsem nepsal, že jsem proti turbám, jak je mi to podsouváno, ale proti motorům 1 - 1,6L s turbem, které mají mít malou spotřebu a výkon 2,5L atmosféry.
Stále žadoní a uráží na každém kroku. Když sami sem dají rozborku škodovácké babety, kde výsledkem je opotřebení "0" po 100 tisících, tak vezmu kalkulačku a zjistím, že hodnoty nesedí a jsou na prahu hodnot povoleného opotřebení. To znamená, účelově složený motor pro tuto akci.
Místo aby se k tomu vyjádřili, začnou urážet a debatu odvádět jiným směrem, jestli mám na šalinu. Dosti ubohé v technickém tématu.
Jak u škodovky, tak by to dopadlo i u jiné značky, u Fordu taky.
Shrnuto, jakékoliv naměřené hodnoty ignorují, jim to jezdí suprově,zatím.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů