Tohle jsem přesně čekal a s dovolením vysvětlím. Už dýl se rozhoduju mezi nějakým FoFo ST/RS nebo Mustangem (vím, každý je úplně jiný, ale oboje mě baví) a k tomu Mustangu (je to přeci jen muscle car) ta silná atmosféra víc patří, proto po ní pokukuju.... U ST/RS bych samozřejmě nadšeně skákal z turbaKarel2 píše:Panove, no to se dovidam veci, jeden hani atmosfery a pokukuje po ni v Mustangu
To abys v tom nehledal buhví co, že pokukuju jen po atmosféře. Vše má svoje zasazení...
Jo a tohle mě baví ještě víc Co si to vůbec dovoluju, vid? Jezdit 30 km denne po okreskách a chtít si to užívat. Vzdyt atmo 44kW z nařízení vlády musí stačit všem! No, tak si představ, že co člověk, to preference a mě vůůůbec nevadilo si připlatit za to, že si to po tý okresce užiju s tim turbem. Stejně jako si jiní připlatí a jezdí stejnou trasu ještě značně lepšíma autama, možnost volby - parádní věc.maverick píše: a ak jazdis denne mesto resp do 20-30km, naco ti je 150kW a turbo ?
A k tomuhle - souhlasím a ze svý zkušenosti. Pokud muzu porovnavat cca 74kW ve Focusu ... tak raději jsem jezdil s tim malym 1.0 EB než atmosferou, To auto jelo pocitově líp, klidně si me za to křižujte jak chceteKarel2 píše: Vzdyt je to porad dokola, porovnejte stejne vykonny a stejna auta. Srovnavat vykonove auto s 74kW vuci 1,5Eb s 110-130kW to je opravdu argument. Je rozdil mit novy auto a po zaruce ho prodat a nebo ho v tech 150k koupit.