Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 13.12.2019 08:21

Ma.rt: Při 160-170 km/h to byl opravdu rozdíl 1L :| Ale otázka jestli nekecá PP :-)

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 13.12.2019 14:00

A rozdil mezi kolika? 7 vs 8?
S 1.5tsi jsem nejel, ale s 1.2tsi v yeti dalnice byla pres 8 jako nic a to vic jak 150 tacho nejezdim.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 13.12.2019 14:08

jjj, 7 vs 8

Mám ještě zkušenost s Rapid 1.2 TSI 81kW a tam se dalo lítat 160+ a podle PP to bylo 7,5L což mi přijde hooodně dobrý :)

Jetti je velká krabice co má velký odpor no :-)

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 18.12.2019 21:40

Tak jsem prolezl emisemi i se studenym katem :) motor pry skvela volba - jedna z veci, co pry resit nebudu. Tak uvidime.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4803
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 18.12.2019 21:49

Nic zvláštního na chlubení.Neznám nikoho kdo by s jakýmkoli benzínem pokud mu nesvítí vrtulník nebo neshnil vejfuk neprolezl emisema.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 19.12.2019 05:33

Se studenym katem vsichni neprolezou. S minulym mondeem uz jsme to taky turovali, aby emise spadly do zelenyho, protoze motor nebyl ohratej.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 19.12.2019 07:15

No mě se ted na Focusu rozvístila kontrolka motoru :evil: Objednal jsem si v alze ELM diagnostiku a napíchnu to tak uvidíme. Auto jede normálně, necuká, spotřeba furt 7,2 - 7,3 L :nixw:

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4803
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 19.12.2019 20:46

Ma.rt píše:Se studenym katem vsichni neprolezou. S minulym mondeem uz jsme to taky turovali, aby emise spadly do zelenyho, protoze motor nebyl ohratej.
Tak to musel bejt strašnej vrak.O zahlřívání jsem ještě neslyšel ani jsem to neviděl a dneska je na emisích fronta min na půl hoďky vždy.Ballu by možná mohl poreferovat,ten se v těchhle historickejch věcech vyžívá.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od TomFocus » 19.12.2019 21:04

Kat se musí zahřát na provozní teplotu. Proto i benzíny zvyšují dávku benzínu pro zahřátí katu. A tím mají ze začátku ,,divnej,, zvuk a ředí olej. A proto se katy posunují co nejblíže k hlavě motoru.
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4803
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 19.12.2019 21:18

To jo,ale že by to tůrovali na emisích benzín,že nesplnil jsem ještě neviděl.Pokud se s ním jelo před půl hoďkou no problém.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 20.12.2019 07:01

Fofok, a ty se vyžíváš v čem? Maximálně v rýpání, když má někdo jiný názor.
Chlapci od Babet to neznají, na první STK jedou již s vyměněným motorem.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4803
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 20.12.2019 07:10

:totlsmile: :palec_nahoru:
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 20.12.2019 09:25

Fofok: Ty jsi toho asi jeste nevidel. Ja nepsal, ze jedu na emise pul hodiny. Mam to asi 6km, to se toho moc v motoru neprohreje. A pokud tam ještě cekam se zhasnutym motorem, tak tim hur. Vrak to nebyl, nakonec ty emise byly nekolikanasobne nizsi. A ted to prolezlo i se studenym katem a to jsem taky hodne pod limitem, ted papir nemam pred sebou. Nicmene dalsi clovek, co se auty opravdu zabyva (ne blije nesmysly na netu) mi potvrdil, ze tohle je obecne lepsi volba nez EB.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4803
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 20.12.2019 12:25

Hele já myslím,že to je vůbec nejlepší motor na světě,podle toho jak to tu vychvalujete.A já nikde nepsal o jízdě půl hodiny.6 km ti musí stačit.Já to mám 10 km hodinu to tam stálo a nikdo nic netůroval a prošlo to.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 20.12.2019 13:57

O nejlepsim motoru na svete pises jen Ty. Nikdo jiny to tu netvrdil. A pokud mi emisni & stk technik rekne, ze projit se studenym katem neni bezne, ma to pro me vetsi vahu nez tvrzeni nejakeho mouly na netu (tim nemyslim Tebe, ale myslim to obecne).
Vlastně nikdo z lidi, kteri u aut delaji, mi eb nedoporucil pred 2.0. Oni nikdy az na vyjimky moc neresili tyhle motory, ale s EB resi problémy porad.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 hostů