Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3668
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Sentik » 29.05.2019 14:55

Karel2 píše:Panove, no to se dovidam veci, jeden hani atmosfery a pokukuje po ni v Mustangu
Tohle jsem přesně čekal a s dovolením vysvětlím. Už dýl se rozhoduju mezi nějakým FoFo ST/RS nebo Mustangem (vím, každý je úplně jiný, ale oboje mě baví) a k tomu Mustangu (je to přeci jen muscle car) ta silná atmosféra víc patří, proto po ní pokukuju.... U ST/RS bych samozřejmě nadšeně skákal z turba :wink:
To abys v tom nehledal buhví co, že pokukuju jen po atmosféře. Vše má svoje zasazení...
maverick píše: a ak jazdis denne mesto resp do 20-30km, naco ti je 150kW a turbo ?
Jo a tohle mě baví ještě víc :mrgreen: Co si to vůbec dovoluju, vid? Jezdit 30 km denne po okreskách a chtít si to užívat. Vzdyt atmo 44kW z nařízení vlády musí stačit všem! No, tak si představ, že co člověk, to preference a mě vůůůbec nevadilo si připlatit za to, že si to po tý okresce užiju s tim turbem. Stejně jako si jiní připlatí a jezdí stejnou trasu ještě značně lepšíma autama, možnost volby - parádní věc.
Karel2 píše: Vzdyt je to porad dokola, porovnejte stejne vykonny a stejna auta. Srovnavat vykonove auto s 74kW vuci 1,5Eb s 110-130kW to je opravdu argument. :nixw: Je rozdil mit novy auto a po zaruce ho prodat a nebo ho v tech 150k koupit.
A k tomuhle - souhlasím a ze svý zkušenosti. Pokud muzu porovnavat cca 74kW ve Focusu ... tak raději jsem jezdil s tim malym 1.0 EB než atmosferou, To auto jelo pocitově líp, klidně si me za to křižujte jak chcete :mrgreen:
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6579
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Karel2 » 29.05.2019 15:32

Sentik, s Mustangem souhlas, dat do tohohle auta 2,3EB byla slusne receno blbost a je to videt i na cenach tech aut v americe. Ja spise narazel na to "delší životnost". Ten 3hrnek ve fousu jsem zkousel v 92kw verzi a to byl rozdil, jenze to jsem pricital vyssimu vykonu , kroutaku a lepsimu odhlucneni, ta slabsi verze ma myslim vetsi kroutak jak atmo 1,6 ne? Uz jen k vuli turbu jsou tyhle motory pocitove zivejsi, ale vzpominam na hadky ropa-benzin tahne to hned, ale umre to ve 4k ot. za to benzin jde krasne do otacek atd. atd. Pro mne je zazitek i stary benzin s velkym turbem, jak to pri vyssich otackach nakopne, ale to je o preferencich ridice. Jako u FFIII Rs, Je mu vytykano, ze je pomalejsi jak ostatni rychla GTcka, jenze staci se zamyslet proc tam nesoupli haldex a udelali "svou" 4kolku. Je to proste o pozitku z jizdy a nekdo potrebuje kvedlat sajtrpakou, nekdo mackat padla, nekomu se libi projev-zvuk 8-12valc. motoru bez turba a nekdo preferuje nove turbomotory. Tady je to jako v tematu o politice, proste 5 lidi a 7 nazoru. :lol:
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3668
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Sentik » 29.05.2019 15:43

Naprostý souhlas ve všech bodech obžaloby :mrgreen: :wink:

S EB v Mustangu je to přesně jak píšeš ... některý 2015/2016ky, nákupka v lepší výbavě 32k dolarů, po roce to už padalo na 19k. Proti CR i tak parádní ceny, ale to je na uplně jinou diskuzi a sem to nepatří.
Naproti tomu 5.0 padá pomalu, je to logický, k tomu autu to patří, ale v ČR a na našich silnicích je to už podle me téměř nevyužitelná bestie.
Naopak "ten samej" 2.3 EB bude v novym FoFo ST super, o tom jsem přesvědčen.

Jinak je to opravdu o zasazení, jsou auta, kde má velká atmo samozřejmě smysl .. žel bohu jejich doba končí. A zase jsou auta, kde je i malej 1.0 + turbo až až.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

maverick
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 981
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od maverick » 30.05.2019 09:13

sentik píše: Jo a tohle mě baví ještě víc :mrgreen: Co si to vůbec dovoluju, vid? Jezdit 30 km denne po okreskách a chtít si to užívat...
halooo, ja pisem vyslovene o meste, nie okreskach :dih:
vykon a turbo si moc v popojizdeni, kolonach a priem. rychlosti 40km/h neuzijes

ale ak niekto do mesta dochadza z okolia, to je uz OK :cooler:
FFIII kombi 1.5 110kW

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3668
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Sentik » 30.05.2019 09:16

maverick píše: vykon a turbo si moc v popojizdeni, kolonach a priem. rychlosti 40km/h neuzijes
To máš naprostou pravdu ... Jsou dny, kdy člověk většinu času tráví doslova v autovlaku mezi mestama a upřímně, v tu chvíli by mi bylo naprosto jedno, jakej motor to auto má...
Ale takovych dní je naštěstí u mne minimum a proto jsem vybíral jak jsem vybíral a řízení auta si užívám.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

Uživatelský avatar
lenzi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 137
Registrován: 10.06.2018 13:17

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od lenzi » 30.05.2019 11:44

Na toto si známy kúpil automat a adapťák a číta si pri tom knižku... 8)
Ale je otázne, či je to k niečomu, sťahovať sa do satelitov a takto tráviť čas...
Ford Focus Combi ST Line Magnetic Grey, 1.5 Ecoboost, 150k, 2018
Rezervné: Škoda Fabia Combi, 1.2HTP, 2008
Bolo: Škoda Felicia Combi, 1.3MPI, 1996

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ZaQik » 09.06.2019 07:39

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 09.06.2019 13:53

A když jsem napsal já, že tímto šly automobilky do slepě uličky, to tu bylo keců.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 10.06.2019 15:00

Zajimave je, ze LSPI je dusledek primeho vstriku, ale umocnilo se to nastupem turb. Primy vstrik jako takovy se pouziva uz dlouho, ne ze by to bylo bezproblemove, ale o LSPI se tehdy snad ani nepsalo.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13029
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od miki21 » 10.06.2019 15:35

žeby to bylo tím, jak se do malého štamprlete fouká a žene do krajnosti, aby to mělo nějaký výkon?
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 10.06.2019 20:35

Dalo by se rict... ale postihuje to i 2.0EB a to uz neni stamprdle :)
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od IvanSt » 10.06.2019 20:52

Článek nového data, který přináší shrnutí starých věcí. Nejnovější poznámka o nové certifikaci oleje je z roku 2018.
Ovšem stejně jako hnůj půdě, přispívá i tento odkaz k úrodné diskuzi majitelů, kterých se to netýká :palec_nahoru:
Ford Focus ST 2014

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 10.06.2019 21:10

..nastesti :-D
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od IvanSt » 10.06.2019 22:18

...jako slyšet mnichy bavit se a rozumovat o ženách :nazdravi:
Ford Focus ST 2014

Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Wolf78 » 10.06.2019 22:45

IvanSt píše: diskuzi majitelů, kterých se to netýká :palec_nahoru:
:palec_nahoru:
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 10 hostů