Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4797
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 03.11.2019 18:42

V rapidu byl starej s řetězovýma rozvodama a ten žral víc než novější ea 211 v o3.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od TomFocus » 03.11.2019 19:08

maverick píše:
TomFocus píše:Jaký asistenti jsou fajn - buď konkrétní.
tempomat, svetelny senzor pri poloze AUTO, couvaci kamera...

a vseobecne, doba pokrocila a do aut se dava kdeco a muzete na to nadavat atd...proc teda mate dotykove telefony a ne pevnou linku nebo tlacitkove pro seniory, kdyz vas pokrok tak trapi, hmmm ?
No...? :D doba pokročila a otázka je v čem kupředu a v čem dozadu :mrgreen:
Telefony a pc neřeším jsme v ,,autech,, :idea: :wink:
Dnes může poloblb (každý pátý zaměstnanec, milenka či náročnější manželka) sednout do správného auta a vyrazit z domu či firmy na komunikaci - co se poté děje slyšíme v rádiu a vidíme v tv a na netu.
Tyhle lidi drží na cestě za jakéhokoliv počasí automat, ABS, ESP, asistent světel a vše ostatní....
Bohužel pro tyhle lidi neumí auto zkrotit fyziku a myšlení ostatních.
Proto bezmozci potřebují stále asistenty a zákony.
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

maverick
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 981
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od maverick » 03.11.2019 19:32

asistenti jsou krok zpatky ? ano, par by se naslo, ale vetsina je pomoc resp kvuli bezpecnosti
ajeje :roll: telefony byl jako priklad, taky mas dnes v aute hodne navic nez pred 20ti lety, ze jo...
co ma automat spolecneho s pocasim ?
doufam, ze ti nynejsi auto vydrzi 740tkm (jako autobus student agency) jinak dle vyjadreni neni kde, a hlavne co brat...vsechno vadi, motorizace, asistenti, ridici, zakony... :roll:
FFIII kombi 1.5 110kW

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od TomFocus » 03.11.2019 20:17

Vše dobře myšlené nemusí zákonitě dobře posloužit.
Pokud je auto plné asistentů a reklamy řvou na plný pecky, tak solidní procento spoléhá na tyhle technologie a zapomene na svůj úsudek...
Super příklady jsou slepé následování NAVI - pak vidíme auto ležící na pupku na cykloztezce a řidiče vymlouvajícího se na navi :mrgreen: atd atd...milón atd..
Tahle doba dělá z většiny lidí ovce bez snahy používat vlastní rozum a asistenti v autech jdou nemehlám jenom naproti - před 15lety by řídit nemohly.

OT - celý :oops:
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od TomFocus » 03.11.2019 20:23

maverick píše:asistenti jsou krok zpatky ? ano, par by se naslo, ale vetsina je pomoc resp kvuli bezpecnosti
ajeje :roll: telefony byl jako priklad, taky mas dnes v aute hodne navic nez pred 20ti lety, ze jo...
co ma automat spolecneho s pocasim ?
doufam, ze ti nynejsi auto vydrzi 740tkm (jako autobus student agency) jinak dle vyjadreni neni kde, a hlavne co brat...vsechno vadi, motorizace, asistenti, ridici, zakony... :roll:
Co má společného MOJE auto s tím co tu píši! Vychvaluji ho zde?! Zmiňuji ho zde?! :shocked:

Ano automat má zrovna s počasím velmi velmi společného, představ si okresku plnou břečky/sněhu a pomalou 90stupň zatáčku a k ní se blíží ,,odkázalec,, na techniku a automat mu podřadí těsně před apexem :wink:
Mě to dělal, těžký předek znervozněl a potřeboval sem i s esp a abs i krajnici aby se auto z toho ,,samo,, dostalo. Prostě úplně zbytečně.

Přestaň si mě plést s čím nejsem ok :wink:
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od IvanSt » 03.11.2019 22:07

Proč házet všechny asistenty do jednoho pytle. Většina se dá vypnout, nebo se nemusí používat a obecně zvyšují komfort a bezpečnost.
Samozřejmě záleží, kde a jak člověk jezdí. Nějaký blbec na cyklostezce "díky navigaci" přeci není důvod, aby ji miliony normálních lidí přestali používat.
Ford Focus ST 2014

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 04.11.2019 07:59

Tak tak :-D Tuhle jsem v OCčku parkoval s Focusem a tam není ani kamera ani parkovací senzory a ťuknul jsem do auta za sebou. Nějak jsem se zamyslel a zapoměl na to, že to nepípá a ani že nic nevidím...

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6589
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Karel2 » 04.11.2019 08:11

Ted jsi presne popsal o co de, lidi spolehaji a neridi hlavou(nic osobniho). :nixw: Na mem prednim blatniku je taky videt to spolehani na parkovisti. V podstate je to jako argument "koupim delsi zaruku a ta to pokryje", tedy ze nemusim myslet na motor, pri svem stylu jizdy.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Uživatelský avatar
Quickie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7224
Registrován: 10.03.2008 21:18
Bydliště: Revúca, Trnava

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Quickie » 04.11.2019 09:37

zastavime tento flame a vrátime sa k názvu témy 8)

maverick
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 981
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od maverick » 04.11.2019 10:20

TomFocus píše:Co má společného MOJE auto s tím co tu píši! Vychvaluji ho zde?! Zmiňuji ho zde?! :shocked:
halooo, mysleno tak, ze jses negativni na asistenty atd atd takze dalsi (novejsi) auto uz ty veci bude mit, pokud teda nechces poridit veterana atd...comprende ?

a mit automat neznamena, ze lidi jsou lini a spolehaji na vychytavky...ten priklad se zatackou v spojeni s automatem je pritazeny za vlasy
FFIII kombi 1.5 110kW

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od IvanSt » 04.11.2019 10:21

https://www.youtube.com/watch?v=djaDAAP_Hac
Zde je dobře patrný celkový technologický pokrok Ford Escort RS Cosworth VS Ford Fiesta ST 3R 1.5EB, ač na papíře drží veškeré trumfy Cosworth.

https://www.youtube.com/watch?v=X-qw4CShgjg
2016 Ford Focus RS vs Subaru STI Rally Car

Proto bych nové technologie, motory, nebo asistenční prvky (zvláště ty bezpečnostní) rozhodně nezavrhoval, protože přinášejí zlepšení. Ale rozumím, že pro některé je těžké si to jen představit :nazdravi:
Ford Focus ST 2014

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6589
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Karel2 » 04.11.2019 11:08

Ivane, vzdyt je to porad dokola, nikdo ten pokrok nezavrhuje(aspon ja ne) jen proste pokrok v motorech nejde dohromady s ekologii EU. Bezpecnostni, asistencni prvky jsou v podstate ochrana ridice a ten jako takovy, by mel jezdit jako by tam nebyly, kdyz se neco prihodi tak mu pomuzou, ne to flaknout do zatacky a myslet si, vsak mam ESP. To video ukazuje nejen pokrok v motoru, ale i celkovou konstrukci auta a tedy nekolik dekad rozdilu. Zajimave by to spis bylo mit tak oba motory v jednom stejnem aute aute. :D
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 04.11.2019 11:20

Kdyz ma pokrok pro me vyhody, tak se mu rozhodne nebranim. Ale u tb to tak neni. Fakt si radsi priplatim par korun za benal, nez abych řešil pri mem jizdnim rezimu karbon apod. Co je na tom k nepochopeni?
Je to kazdeho vec, co preferuje a napadani kvuli tomu, ze nekdo uprednostnil starší auto ci starší technologie svedci jen o nizke inteligenci toho, kdo takto napada.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13048
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od miki21 » 04.11.2019 11:27

Je fakt, že radši bych měl v garáži zastaralého Coswortha bez asistentů, než feungl nového eccobuřta s všemožnými fičurami. :wink:

Tady se počítá i radost a požitek z jízdy, což v moderními auty, co za mně i spláchnou záchod, je dost diskutabilní. :mrgreen:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 04.11.2019 11:38

Jednoznacne. To je jako Mustang 5.0 s manualem vs. Eb s automatem. Ale pokud nekdo nerad ridi, tak to proste vidi jinak.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot], Semrush [Bot] a 7 hostů