Stránka 41 z 187

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 12.06.2019 11:34
od fofok
miki21 píše:
fofok píše:Na služebních TSI sem nikoho neviděl,že by dochlazoval a nevím o jediným zničeným turbu.
JJ služební je nejlepší offroad. Po pár letech jde stejně do světa, tak co. :mrgreen:
Některý mají ke dvěstě tisícům a světe div se oni furt jezdí a nic se na nich nepokazilo.Na sterejch 1,2 se měnily akorát řetězy.Podle zdejších hospodskej odborníků už by měli mít pátý turbo a třetí motor.HTP atmosféra je větší kepl,tam máme jeden potkanej na odpis asi stopade najeto.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 12.06.2019 11:51
od Ma.rt
HTP jsou do urciteho roku opravdu kepl.
Kupodivu u VW byly problemy spis s retezy nez LSPI. Ale vsechno to ma jednoho jmenovatele. Brutalne se setri.
Ale ze jde udelat dobry tb, to uz ukazalo VW s 1.8T. To skutecne celkem drzelo. Jak uz jsem psal, podle me vetsi zlo nez turbo je primy vstrik. A do toho motormanagement, jehoz vysledek ma byt v souladu s uredniky, ne s vývojovým centrem automobilky.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 12.06.2019 12:51
od ballu
Fofok: nechceš si náhodou nechat od cesty ty hospodský odborníky. Osobně mně prošlo rukama za měsíc tolik rozebraných motorů, co zdejším guglodborníkům neprošlo za celý život. A když napíši, že oturbované babety je krok do slepé uličky, tak vím na 100%, co píší. Naopak v hospodě slyším jen nové majitele turbobabet, jak po městě jim to žere 4L??????

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 12.06.2019 13:14
od fofok
A na kterej přízpěvek to vlastně reaguješ? :beer: :beer:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 12.06.2019 13:22
od fofok
Aha potrefená husa se ozvala.Tak nám sem dej fotky co ti všechno prošlo v rukách a ne půllitry.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 12.06.2019 13:49
od Wolf78
miki21 píše: Wolf78-" Další co uvažuje o koupi ojezděné služební mrdky a pak tady bude brečet, že se to posralo"

Tak jak. 175tis s ecobuřtem je ojetá mrdka, nebo auto se spolehlivým a nejlepším motorem.Trochu si protiřečíš. :wink:
Asi tak 90 % provozovatelů služebních aut jezdí jako hovada s autem , které jim nepatří a je jim vše jedno ,vždyť stejně za rok až dva dostanou nové . Takže nějaké pozvolné zahřívání auta na začátku jízdy ( je úplně jedno jestli je to nějaká chcíplá atmosféra , EB či TSi motor , nebo nafta ) jim neříká nic a podle toho ty auta taky vypadají při následném prodeji . Každy kupuje auto s vidinou toho , že má třeba 3 roky a 180 tis.km ,ale nikdy si neuvědomuje , že auto je na pokraji konce , jen z důvodu zacházení řidiče , kterému je úplně jedno , co s autem bude třeba za 3 roky . :wink: Takže tak asi :wink: A pak vznikají tady na fóru situace , že si někdo takové auto koupí a po pár km se mu auto "vysere" a stěžuje si na značku Ford , motor a td . a někdo se toho tady chytí a je na XX stránkách řešeno , že motory např. 1,0 EB jsou špatný :lol: :lol:
Já bych si NIKDY služební auto nekoupil !!!
A za mě říkám , viz to co si našel v jiném tématu zde na fóru ojezděné služební mrdky

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 12.06.2019 14:06
od Ma.rt
Neni to tak cernobile.
Lidi jako prasata jezdi casto i se svym autem. A dost zalezi, v jake firme auto jezdi. A jestli je to sluzebni, kde jezdi jen jeden, nebo zda se strida vice lidi.
Sluzebni auto dostane aspon poradny servis.
A pokud je najezdeno 180tkm na dlouhych trasach a po dalnici, muze mit motor odkrouceno mene nez soukromy vuz s 80 tkm.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 12.06.2019 14:13
od Wolf78
jak říkáš :wink: :palec_nahoru:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 12.06.2019 14:22
od Ma.rt
Pobavila me "chcipla atmosfera" :-D
A muze byt i chciply turbobenzin? :-D nebo turbodiesel?
Jsem myslel doted, ze parametry chciplosti se tykaji kW/Nm a ne druhu motoru... :-D

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 12.06.2019 15:13
od Wolf78
Ono záleží jestli porovnáváš chcíplou atmosféru např. 1,4 proti 3,0 :lol: nebo např. 1,5 EB proti 2,3 EB a td ,ale nejlepší je porovnání 1,0 EB 3V proti 2,0 atms. 4V :lol: :lol:
Ma.rt píše:Pobavila me "chcipla atmosfera" :-D
Jsem myslel doted, ze parametry chciplosti se tykaji kW/Nm a ne druhu motoru... :-D
Ono záleží, jak si to chce někdo upravit dle svého :wink: aby pak mohl tvrdit , že to jeho je to nejlepší :lol: ( 1,0 EB & 2,0 )

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 12.06.2019 15:17
od ballu
fofok píše:Aha potrefená husa se ozvala.Tak nám sem dej fotky co ti všechno prošlo v rukách a ne půllitry.
První kejhání přišlo od tebe. A již se snažíš zase rýpat ty rozume. Já chodil do práce dělat repase a ne fotit. To ty asi většinu času promrdáš u PC na fordích stránkách, aby ti něco neuteklo a hlavně si mohl rýpnout.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 12.06.2019 15:33
od fofok
No jo to jsem celej já. :mrgreen:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 12.06.2019 15:52
od Ma.rt
Wolf78
porovnavat 1.0 EB a 2.0i smysl dava. Ja to uváděl pro ilustraci, kdy udajne zdechly motor porazi ten uzasny vykvet techniky :)

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 12.06.2019 17:50
od Gossip
jeden link od zaQika a jak je tu zas zivo :D
A jo ja tu "sluzebni mrdku" mam :nixw: bohuzel na novy jsme nemeli a zadluzovat jsme se taky nechteli. Hold budu doufat ze se mi v pristich 60k nevysere vse najednou :D

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 12.06.2019 22:22
od Ma.rt
link? strasne v nem kecaj :Dancer: