Budoucí vývoj automobilismu
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6600
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
jak je to s tou zelenou "ideologii" elektroaut si vsimaji i americe https://www.patria.cz/zpravodajstvi/462 ... obily.html
v souvislosti s vyrobou jsem nedavno zaznamenal narizeni komise EU(nevim jestli to bylo narizeni), ze firmy v EU nebudou moci nakupovat od firem (cely svet) co nedodrzuji pravidla LGBT, ci pomer zen ve vedeni firem atd. a hlavne lidska prava. Prave to me napadlo pri myslence z ceho asi budou automobilky vyrabet, kdyz napr. Kobalt je ze 70% z Afriky a vime jak se tam tezi, jsou i dalsi priklady.
v souvislosti s vyrobou jsem nedavno zaznamenal narizeni komise EU(nevim jestli to bylo narizeni), ze firmy v EU nebudou moci nakupovat od firem (cely svet) co nedodrzuji pravidla LGBT, ci pomer zen ve vedeni firem atd. a hlavne lidska prava. Prave to me napadlo pri myslence z ceho asi budou automobilky vyrabet, kdyz napr. Kobalt je ze 70% z Afriky a vime jak se tam tezi, jsou i dalsi priklady.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 676
- Registrován: 24.01.2020 17:38
- Bydliště: Chrudim/PCE
Re: Budoucí vývoj automobilismu
tak to je drsné
jendoduše vezmou to od "prostředníka", který splňuje podmínky a navíc netoxický drahý kobalt je pomalu na ústupu (např. Tesla zvětší podíl toxického niklu a někde valí levné LiFePO4 a na obzoru jsou SSB)
jendoduše vezmou to od "prostředníka", který splňuje podmínky a navíc netoxický drahý kobalt je pomalu na ústupu (např. Tesla zvětší podíl toxického niklu a někde valí levné LiFePO4 a na obzoru jsou SSB)
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3701
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Budoucí vývoj automobilismu
https://www.auto.cz/peugeot-nechysta-sp ... ily-138464
RIP
Budoucnost je v nudných bzučivých a neekologických škatulích.... Na denní ježdění, co naděláme, ale že to zabije i tu radost okolo, to je zlo.
RIP
Budoucnost je v nudných bzučivých a neekologických škatulích.... Na denní ježdění, co naděláme, ale že to zabije i tu radost okolo, to je zlo.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 676
- Registrován: 24.01.2020 17:38
- Bydliště: Chrudim/PCE
Re: Budoucí vývoj automobilismu
elektromobilita není špatná >> špatný je způsob jakým se to prosazuje a k tomu ještě bateriový koncept, který je pro masové rozšíření spíše zlem ..
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3701
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Blackbox:
Naprostej souhlas
Naprostej souhlas
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4754
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Špatné je i to, jak jsou atomobilky tlačeny do výroby elektroaut. Když dělají elektroauta ne protože je (přirozená) poptávka na trhu, ale protože musí, dopadne to jako s tou novou elektrickou Dacií, která má akceleraci horší než 40 let stará škoda 120. Tím vyrobili auto, které není v ničem lepší než benzínový ekvivalent.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 676
- Registrován: 24.01.2020 17:38
- Bydliště: Chrudim/PCE
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4754
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Budoucí vývoj automobilismu
To je jak ze židovskýho vtipu:
Kohn: Nechtěj koupit elektrický auto? Udělám jim cenu!
Roubíček: A co to umí?
Kohn: Přece jezdit na elektriku.
Roubíček: Takže to dojede dál než to benzínové od Silbersteina?
Kohn: Ne.
Roubíček: Tak je to levnější?
Kohn: Ne.
Roubíček: A je to aspoň větší?
Kohn: Ne.
Roubíček: Tak je to rychlejší?
Kohn: Tak sakra Roubíček, chtěj jezdit autem nebo udělat dobrej kauf?
Roubíček: Vždyť říkali, že není levnější než to na benzín, co prodává Silberstein, tak jakejpak dobrej kauf?
Kohn: Přece když ho voni koupěj, tak já nebudu muset platit emisní pokutu!
Kohn: Nechtěj koupit elektrický auto? Udělám jim cenu!
Roubíček: A co to umí?
Kohn: Přece jezdit na elektriku.
Roubíček: Takže to dojede dál než to benzínové od Silbersteina?
Kohn: Ne.
Roubíček: Tak je to levnější?
Kohn: Ne.
Roubíček: A je to aspoň větší?
Kohn: Ne.
Roubíček: Tak je to rychlejší?
Kohn: Tak sakra Roubíček, chtěj jezdit autem nebo udělat dobrej kauf?
Roubíček: Vždyť říkali, že není levnější než to na benzín, co prodává Silberstein, tak jakejpak dobrej kauf?
Kohn: Přece když ho voni koupěj, tak já nebudu muset platit emisní pokutu!
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23474
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
https://www.autosalon.tv/novinky/nova-a ... utomobilka
... kdyz poradne argumentuje, tak to jde
... kdyz poradne argumentuje, tak to jde
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6600
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
https://www.autoforum.cz/predstaveni/te ... svych-aut/?
vse neni tak ruzove, osobne jsem pro dosazitelny dojezd napsany v parametrech auta
vse neni tak ruzove, osobne jsem pro dosazitelny dojezd napsany v parametrech auta
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4754
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Tohle je bomba, Tesla bude mít pod kapotou TDI motor, vyřeší tím problémy majitelů, kteří nemají auto kde dobíjet, zatímco benzínka je na každém rohu. Podařilo se jim do prostoru místo předního kufru vestavět malý agregát 1.2 TDI od VW, ten bude pohánět generátor pro nabíjení baterií, nádrž na palivo bude 15l, kombinovaný dojezd až 1200km:
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9407
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Tohle bylo jako april uz minuly rok
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4754
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Cože? Našel jsem jen z ledna 2020 startup na předělávku Tesel s vyjetými bateriemi
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23474
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6600
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
opravdu je tohle cesta? https://www.autoforum.cz/bleskovky/nejn ... i-hurikan/
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 25 hostů