Budoucí vývoj automobilismu

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
Sentik
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1920
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Sentik » 09.09.2021 11:04

https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv
Vše jde podle plánu :oops:
Nejdřív nesmyslný a šibeniční termíny, zaříznutí spalováků skrz pseudoekologii, která nemá s ekologií moc společnýho.
Následuje postupný zdražování "běžných" aut a přidáme ještě zdražení PHM .. a je pomalu vymalováno :palec_nahoru:

Joo a u nás, abych nezapomněl ... pomalu je v přípravě ta dotace na nabíječky do baráků:
https://fdrive.cz/clanky/vime-kdy-budou ... anice-7542

To mají lidi např. z bytovek a paneláků určitě radost, že lidem s barákem přispějou nesmyslný peníze na to, aby si udělali wallbox, kterej teda zatim vůbec nepotřebujou, ale víš jak, prachy se musej utrácet a jednou ho potřebovat budeme :mrgreen:
https://2030.novazelenausporam.cz/rodinne-domy/
Je: Focus ST 2.3EB, 206kW, (r.v. 20) + Puma 1.0EB 92kW ST-Line X (r.v.21)
Byl: Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, R&B ed. (r.v. 17)// Focus II 1.6, 74kW (r.v.09)
Fiesta 1.25 (r.v.11)// Fiesta 1.3 (r.v.03) // Ka 1.3 (r.v.98)
Fiesta XR2i 1.6

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5056
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od enjoy » 09.09.2021 12:23

Bohatý lidi budou jezdit autem, socky(jako já) budou muset mastnou tyčí..
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Uživatelský avatar
jenikHK
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1657
Registrován: 10.03.2008 14:30
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od jenikHK » 09.09.2021 12:32

Dělá to perfektní prostor pro uvalení spotřební daně na elektřinu používanou (nejen) na dobíjení.
Jo, líp už bylo. :nixw:
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Obrázek

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5056
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od enjoy » 09.09.2021 12:37

Já jsem se třeba v jedné diskusi(do které jsem nic nepsal, je to totiž totální dno, ale zábava to číst) k nějakému článku na toto téma na seznamu dozvěděl(to jsem do té doby neměl tušení), že pražák, který má dvě auta, je arogantní a blbé hovado. Takže to jsem já :mrgreen:
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Uživatelský avatar
miki21
moderátor
moderátor
Příspěvky: 9927
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od miki21 » 09.09.2021 12:56

Já mam taky dvě, mám se odstěhovat do Prahy? :mrgreen:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.


Uživatelský avatar
miki21
moderátor
moderátor
Příspěvky: 9927
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od miki21 » 09.09.2021 13:11

Asi si u home creditu půjčím na třetí a budu nejlepší. :totlsmile:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 9445
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od stano. » 09.09.2021 13:15

Ty si uz teraz najlepsi :perfect:

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5417
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Karel2 » 09.09.2021 13:29

miki21 píše: 09.09.2021 12:56 Já mam taky dvě, mám se odstěhovat do Prahy? :mrgreen:
to nedelej, tam si za rok pr. platu vydelas jen na 3m² bytu :mrgreen:

a abych nebyl O.T., tak by me zajimalo, kolik ten "protektor" vydrzi, kdyz chteji menit jen "vzorek", sice je dnes jina technologie, ele uz jen pocit, pojedu 200 a budu premyslet co na to guma :nixw:
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Uživatelský avatar
jenikHK
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1657
Registrován: 10.03.2008 14:30
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od jenikHK » 09.09.2021 20:35

Vždyť ta budoucnost je vlastně krásně namalovaná

https://www.garaz.cz/clanek/skoda-enyaq ... s-21006771

Obzvláště se mi líbí reprezentativní příklad druhého auta v rodině s nájezdem 30 tis/rok a to sice Discovery :mrgreen:
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Obrázek

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Uživatelský avatar
321910336
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1028
Registrován: 20.01.2012 23:10
Bydliště: Přerov

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od 321910336 » 09.09.2021 22:46

Ford Focus 2018 1.0 92 kw Titanium Obrázek
Ford Focus 2007 1.6 74 kW Trend LPG

Uživatelský avatar
Sentik
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1920
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Sentik » 10.09.2021 09:27

Z článku:
Škoda používá u Enyaqu modulární systém a vrcholná verze iV80 má trakční baterii s 12 moduly, každý s 24 články. Pokud by se s baterií něco stalo, tak spíše poklesne kapacita některého z modulů. Ten se dá měnit samostatně a stojí oficiálně bez daně 36 600 Kč, celý velký akumulátor stojí 375 700 Kč. S DPH je to za 454 597 Kč.

Až to začne lid kupovat jako ojetiny... a články začnou pomalu chcípat .. by mě zajímalo kolik jich musí bejt funkčních, aby auto tak nějak jelo... Protože když se rozhlídnu, s jakýma šrotama jezdí lidi dneska u nás na vesnici, často nedosahujou ceny toho jednoho modulu tý baterky :mrgreen:
Je: Focus ST 2.3EB, 206kW, (r.v. 20) + Puma 1.0EB 92kW ST-Line X (r.v.21)
Byl: Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, R&B ed. (r.v. 17)// Focus II 1.6, 74kW (r.v.09)
Fiesta 1.25 (r.v.11)// Fiesta 1.3 (r.v.03) // Ka 1.3 (r.v.98)
Fiesta XR2i 1.6

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 19942
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ZaQik » 10.09.2021 09:44

budes vadny modul menit za jiny z nejake bouracky, ne za novy ... to da prece rozum, ne? :)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
321910336
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1028
Registrován: 20.01.2012 23:10
Bydliště: Přerov

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od 321910336 » 10.09.2021 15:34

Sentik píše: 10.09.2021 09:27
Z článku:
Škoda používá u Enyaqu modulární systém a vrcholná verze iV80 má trakční baterii s 12 moduly, každý s 24 články. Pokud by se s baterií něco stalo, tak spíše poklesne kapacita některého z modulů. Ten se dá měnit samostatně a stojí oficiálně bez daně 36 600 Kč, celý velký akumulátor stojí 375 700 Kč. S DPH je to za 454 597 Kč.

Až to začne lid kupovat jako ojetiny... a články začnou pomalu chcípat .. by mě zajímalo kolik jich musí bejt funkčních, aby auto tak nějak jelo... Protože když se rozhlídnu, s jakýma šrotama jezdí lidi dneska u nás na vesnici, často nedosahujou ceny toho jednoho modulu tý baterky :mrgreen:
Ti lidi, co jezdí úplným šrotem, budou nákup elektrické ojetiny řešit tak někdy za dvacet let.
Ford Focus 2018 1.0 92 kw Titanium Obrázek
Ford Focus 2007 1.6 74 kW Trend LPG

Uživatelský avatar
miki21
moderátor
moderátor
Příspěvky: 9927
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od miki21 » 10.09.2021 16:56

Elektromobil bude jako ojetina téměř neprodejný. :wink:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Stanley_vy a 15 hostů