Budoucí vývoj automobilismu
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4753
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Elektrický trabant.
YouTube Video
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23378
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
https://www.idnes.cz/technet/technika/e ... chnika_nyv
spis je to reklamni clanek na pouzivani elektromobilu (s vetsinou uvedenych argumentu nesouhlasim a daji se snadno vyvratit), ale doporucuji precist si i nazory lidi, kde nektere jsou mnohem prinosnejsi nez samotny clanek
spis je to reklamni clanek na pouzivani elektromobilu (s vetsinou uvedenych argumentu nesouhlasim a daji se snadno vyvratit), ale doporucuji precist si i nazory lidi, kde nektere jsou mnohem prinosnejsi nez samotny clanek
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12850
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Urcite to podobne vyzeralo, ked do konskych povozov zacali montovat parne motory
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6581
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
to tezko, nikdo konske povozy direktivne nevyrazoval z vyroby a taky nedonutil danemi vyrobce podstatne zdrazovat jejich vyrobu ci chov koni
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12850
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Tak urcite. Vobec nezakazovali vstup konom do miest. Lebo boli obsrate vsetky cesty a chodniky.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6581
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
stano, to byla spise ironie na "Urcite to podobne vyzeralo" , v tomhle si kazdej najde argument, jakej se mu zrovna hodi
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 666
- Registrován: 24.01.2020 17:38
- Bydliště: Chrudim/PCE
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12850
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
O com tocis? Ty si tiez ten z mudrlantov, co mali parne auta za diablove stroje. Ludia na nich nemohli jazdit, lebo by urcite umreli z vysokej rychlosti. A bolo treba zostat na konoch, len s vylepsovakom aby tahali kanalizacne hadice za sebou.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 666
- Registrován: 24.01.2020 17:38
- Bydliště: Chrudim/PCE
Re: Budoucí vývoj automobilismu
koukám, že jsi další šiřitel hoaxů a asi netušíš, že se tu rozebírá článek o Nývlta
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4753
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Budoucí vývoj automobilismu
„... můžete mi prosím vysvětlit, proč bych si měl kupovat auto, které stojí min 2x tolik, váží min 2x tolik dojede maximálně polovinu (ale v realitě a v porovnání s turbodiesely spíše čtvrtinu)? A vejde se do něj polovina objemu?...“
Zjevnou nadsázku pan Nývlt bere doslova a ve svém článku vyvrací:
Nývlt píše, že elektrické Volvo XC40 je dražší o 17%, elektrický Hyundai Kona o 70%... u Dacie spring cenu ani neuvedl, odpovídající benzínové auto Dacia nemá (Sandero je větší); u Renaultu můžete mít benzínové Clio za 363 tisíc nebo elektrické Zoe za cenu lehce přes milion (to Nývlt nezmiňuje vůbec).
Že jsou elektrická auta dotovaná ať už přímo nebo skrytě, je veřejné tajemství, tzn. sami výrobci mají nastavené vyšší marže na spalovacích autech, aby kompenzovali nižší marže na elektro, protože je MUSÍ vyrábět a prodávat, jinou volbu nemají...
Elektroauto je těžší, konkrétně XC40 o 37% (což není málo), OK, není to 2x tolik, ale taky to není zanedbatelné.
Dacia spring má objem kufru 270 litrů, Sandero 410, přitom spring stojí lehce přes půl mega, sandero 289 tisíc (a např. v roce 2008 stálo 179 tisíc)...
Zjevnou nadsázku pan Nývlt bere doslova a ve svém článku vyvrací:
Nývlt píše, že elektrické Volvo XC40 je dražší o 17%, elektrický Hyundai Kona o 70%... u Dacie spring cenu ani neuvedl, odpovídající benzínové auto Dacia nemá (Sandero je větší); u Renaultu můžete mít benzínové Clio za 363 tisíc nebo elektrické Zoe za cenu lehce přes milion (to Nývlt nezmiňuje vůbec).
Že jsou elektrická auta dotovaná ať už přímo nebo skrytě, je veřejné tajemství, tzn. sami výrobci mají nastavené vyšší marže na spalovacích autech, aby kompenzovali nižší marže na elektro, protože je MUSÍ vyrábět a prodávat, jinou volbu nemají...
Elektroauto je těžší, konkrétně XC40 o 37% (což není málo), OK, není to 2x tolik, ale taky to není zanedbatelné.
Dacia spring má objem kufru 270 litrů, Sandero 410, přitom spring stojí lehce přes půl mega, sandero 289 tisíc (a např. v roce 2008 stálo 179 tisíc)...
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3669
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Tak elektroauta už se dost rozšiřujou, tak má člověk i zkušenosti z okolí...
Známej koupil ID3, jedno z těch prvních. Protože je to multimilionář , tak si to umí zařídit a slušnou část ceny vykrejvala nějaká dotace, tzn. né jako my pitomci, že si auto zaplatí komplet ze svyho, ale část jsme mu zaplatili my všichni.
No a po pár letech když jsem se ho teď ptal jak jde život a co ID3ka, tak - pokusím se citovat: "Na běžnej život je to nepoužitelný, na pendlování mezi Prahou a JČ totálně, tak jsem to dal dětem..."
A to je člověk, kterej si elektroauto může asi nabíjet u svých baráků, firem atd.
Naopak pro moje každodenní využití by bylo elektroauto v principu uplně OK, denně najedu běžně málo. Ale nařizovat to direktivně všem, zvlášt mimo města - imho totální hovadina
Známej koupil ID3, jedno z těch prvních. Protože je to multimilionář , tak si to umí zařídit a slušnou část ceny vykrejvala nějaká dotace, tzn. né jako my pitomci, že si auto zaplatí komplet ze svyho, ale část jsme mu zaplatili my všichni.
No a po pár letech když jsem se ho teď ptal jak jde život a co ID3ka, tak - pokusím se citovat: "Na běžnej život je to nepoužitelný, na pendlování mezi Prahou a JČ totálně, tak jsem to dal dětem..."
A to je člověk, kterej si elektroauto může asi nabíjet u svých baráků, firem atd.
Naopak pro moje každodenní využití by bylo elektroauto v principu uplně OK, denně najedu běžně málo. Ale nařizovat to direktivně všem, zvlášt mimo města - imho totální hovadina
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 666
- Registrován: 24.01.2020 17:38
- Bydliště: Chrudim/PCE
Re: Budoucí vývoj automobilismu
on si celkově dost vybírá to, co se mu hodí do krámu a dokonce i lže
Zajímalo by mne jakou alternativu by třeba vybral k Hyundai Staria ... něco podobného ani snad neexistuje
Zajímalo by mne jakou alternativu by třeba vybral k Hyundai Staria ... něco podobného ani snad neexistuje
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6581
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
https://www.bloomberg.com/news/articles ... #xj4y7vzkg
no pokud to udela vice velkych firem, tak pujde EU do kopru, mozna ale jen strasi, aby dnesni problemy politici vyresili
no pokud to udela vice velkych firem, tak pujde EU do kopru, mozna ale jen strasi, aby dnesni problemy politici vyresili
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4753
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Budoucí vývoj automobilismu
ID3 má mít dojezd 400km, to nedojede z Prahy do Budějc a zpátky? Nebo ho prostě sralo, že kamkoliv přijede, musí hledat nějakou zásuvku?
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3669
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Budoucí vývoj automobilismu
No, podle infa, který mi dával .. a neni důvod mu nevěřit, tak ta ID3ka nedojede ani z Prahy na Lipno.... když se sejdou okolnosti a to je fakt vopruz.
(že by to otočila tam i zpět je úplná říše snů....)
I s nejužranějším autem, co má v garáži, tak i kdyby stejnou trasu na nádrž taky nedojel, tak má ale dotankováno za 5 min.
Jinak jo, prej je to nepraktický, otravný a tak vůbec. Nejezdí v tom, at si to řeší děti a manželka prej.
(jak jsem nakoupil, tak prodávám.... , mně by ta ID3 na courání do kanclu a zpět stačila... )
(že by to otočila tam i zpět je úplná říše snů....)
I s nejužranějším autem, co má v garáži, tak i kdyby stejnou trasu na nádrž taky nedojel, tak má ale dotankováno za 5 min.
Jinak jo, prej je to nepraktický, otravný a tak vůbec. Nejezdí v tom, at si to řeší děti a manželka prej.
(jak jsem nakoupil, tak prodávám.... , mně by ta ID3 na courání do kanclu a zpět stačila... )
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host