Budoucí vývoj automobilismu
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
S dojezdem 300km a potrebnou dobou na dobiti by elektro nebylo vyhrou, ani kdyby stalo tolik jako motor se spalovacim motorem.
Ad Mazda: sice opravdu složitý motor, ale nikde nejsou stohy clanku o tom, jak se to sype. Asi u toho vyvoje i premysleli.
Ad Mazda: sice opravdu složitý motor, ale nikde nejsou stohy clanku o tom, jak se to sype. Asi u toho vyvoje i premysleli.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4802
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Znáš někoho s Mazdou Sky active?To do tebe spíš práští blesk než ji potkáš.To samí někoho s vysypaným turbem.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ma.rt: najedu denně 90 km, párkrát za rok 200km. Dojezd 300km je pro mě úplně v pohodě s vidinou toho, že se bude během let technologie baterií zlepšovat.
Ten poslední skyactiv zatím teda podle recenzí moc nefunguje.
Ten poslední skyactiv zatím teda podle recenzí moc nefunguje.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
S vysypanym turbem, turbomotorem ci preskocenymi rozvody z důvodu setreni vyrobcem znam lidi nekolik. To neni nic mimořádneho.
Pri nájezdu 90km denne se ti zda dojezd 300km v pohodě? Staci hodne mrazivy den a jedna dlouha kolona, kde uvíznes a domu nedojedes. A dovolené/vylety taky delate kolem bydliste? 300km je zatracene malo.
Pri nájezdu 90km denne se ti zda dojezd 300km v pohodě? Staci hodne mrazivy den a jedna dlouha kolona, kde uvíznes a domu nedojedes. A dovolené/vylety taky delate kolem bydliste? 300km je zatracene malo.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4802
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Jsou lidi co si to na takovýhle šmrdladčky kupujou.Dobijou doma přes noc.Jak to to v koloně žere, když tam většinu času prostojíš.Bratr jezdí se služebním Egolfem a s adaptivním tempomatem je elektromotor super v kolonách.Bere si ho radši než fosila.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Pri popojizdeni bez rekuperace a současném vytapeni v zime to bude zrat dost. No a lide, co nemají garaz, tak to je uplny vopruz. Kdyz vidim, jak lidi stoji a nabiji u globusu a ctou si pri tom knihu dokazu si teda představit lepe straveny cas.
Jako druhy auto na nákup a do skoly misto fiesty asi jo. Ale jako prvni auto tezko a to bude platit jeste dlouho.
Jako druhy auto na nákup a do skoly misto fiesty asi jo. Ale jako prvni auto tezko a to bude platit jeste dlouho.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4802
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Má to tepelný čerpadlo ne odporovej drát a to ti zase tolik dojezdu nesebere ani výhřev sedaček ti to o tolik nesníží.Víc to žere při vyšších rychlostech a když tomu šlapeš na krk.V koloňě se cítí jako ryba ve vodě na to je to ideál.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12889
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Najlepsie ked sa k elektromobilom vyjadruju ti, co s nim mali najblizsi kontakt pocas hejtovania pri pive v krcme. To iste plati o turbobenzinoch.
Dajme si rychly filter. Kto tu jazdil v elektromobile, akom? Kto tu jazdil v maloobjemovom turbobenzine?
Dajme si rychly filter. Kto tu jazdil v elektromobile, akom? Kto tu jazdil v maloobjemovom turbobenzine?
Naposledy upravil(a) stano. dne 25.03.2020 10:19, celkem upraveno 1 x.
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Budoucí vývoj automobilismu
+1 asi tak
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Kolega, co sedí vedle mne v práci ho má. Čekal na ní 3 měsíce. Je v tom 2,0L atmosféra a jezdí průměr 6,2L/ 100km na krátké trasy.fofok píše:Znáš někoho s Mazdou Sky active?To do tebe spíš práští blesk než ji potkáš.To samí někoho s vysypaným turbem.
A nyní pro Stana.
Ty toho rýpání nenecháš? Tak rýpat já už mě zdejší páni dávají ban.
Pro admíny: zase to nedovedete ukočírovat , zavčasu, než začnu.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 4802
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
No pak tohle vlákno by bylo v podstatě o ničem.Pár postů a tak tři strany.Takhle je to samej flame jak říkáš s tím,že teď se do hospody nesmí,tak je to tu alespoň taková náhražkastano. píše:Najlepsie ked sa k elektromobilom vyjadruju ti, co s nim mali najblizsi kontakt pocas hejtovania pri pive v krcme. To iste plati o turbobenzinoch.
Dajme si rychly filter. Kto tu jazdil v elektromobile, akom? Kto tu jazdil v maloobjemovom turbobenzine?
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12889
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Cim rypem? Nech najprv kazdy napise, ci vobec v elektromobile alebo maloobjemovom turbobenzine jazdil? A potom budeme vediet, kto tu len hejtuje a prd o tom vie? Aspon vieme, preco sa to dotklo rovno teba.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6600
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Stano, je malo videi, recenzi, testu a dokonce i s propoctem financni narocnosti treba Tesly? Benzin a elktrina je obrovskej rozdil, v el.aute toho moc nepokazis, narozdil od benzinu/nafty, teda myslim ridic.
Takze tve rypnuti je podle me blbost.
Takze tve rypnuti je podle me blbost.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12889
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ved to, ze toho prisli nepokazis. Automat mas od vyroby. Na chodenie okolo baraku idealne. Tesla je specialny pripad. A nie je to auto na chodenie okolo baraku.
Nech sa o sposobe zitia, jazdy, dojazdu atd. vyjadruju ti, ktori s tym jazdili. A nie krcmovi analytici.
Nech sa o sposobe zitia, jazdy, dojazdu atd. vyjadruju ti, ktori s tym jazdili. A nie krcmovi analytici.
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Běžně jezdím do práce 45 km s dojezdem třeba 80 km, že si naberu až u ověřené benzínky. Do práce to mám bez kolon. Kdyby zůstal někde trčet tak si stáhnu topení a obleču si bundu. Tyhle problémy mě vůbec netrápí. Kdybych jel na dovolenou tak bych si musel naplánovat zastávky u nabíječek a výlety třeba do Jeseníků, nebo na Slovensko mám stále v dojezdové vzdálenosti.Ma.rt píše: Pri nájezdu 90km denne se ti zda dojezd 300km v pohodě? Staci hodne mrazivy den a jedna dlouha kolona, kde uvíznes a domu nedojedes. A dovolené/vylety taky delate kolem bydliste? 300km je zatracene malo.
Když nebude mít někdo prostor pro nabíjení, tak si čistě elektrické auto nebude kupovat.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 15 hostů