Budoucí vývoj automobilismu
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23472
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Klesl jim zisk na 25mld Kč, tak to zadotujeme. Já se najednou se tedy hodí podporovat i ty spalovací motory. V krizi to najednou umíme přehodnotit - ale na dlouho to nebude. Jen co zmizí auta ze skladů, začne to nanovo.
Bohužel automobilovému průmyslu naházeli více klacků úředníci než nějaký virus.
Bohužel automobilovému průmyslu naházeli více klacků úředníci než nějaký virus.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 676
- Registrován: 24.01.2020 17:38
- Bydliště: Chrudim/PCE
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23472
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6599
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
https://www.autoforum.cz/predstaveni/s- ... k-porsche/?
takze zpet 6-8 valce , no jestli z 3 valce(1,0) na 6 valec 1,2 tak to bude konstrukterska lahudka, kdysi jsem videl 6 valec obsah 50ccm
takze zpet 6-8 valce , no jestli z 3 valce(1,0) na 6 valec 1,2 tak to bude konstrukterska lahudka, kdysi jsem videl 6 valec obsah 50ccm
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6599
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
nejak se ten vyvoj nedari, staci pridat katalyzator na 38 lety motor a je to https://autobible.euro.cz/skoro-40-let- ... lo-mereni/
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23472
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
nemeril saze
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6599
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
ale i tak je to zajimavy bohuzel je tam vsevypovidajici veta(vety)
Automobilky se proto zaměřily na ty emise, na jejichž snižování EU více tlačila. I proto jsou auta ze začátku platnosti Euro 6 „špinavější“ než nejnovější modely.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
A to je jádro pudla zaměřili se...
To je stejný jako se spotřebou na 100km?!
Uděláme plug-in hybrid, baterky vystačí na 45-65km pak táhne spalovak. Ale jaká je spotřeba po 120, 150, 450km neustále jízdy
To stejný, že kvůli daním se v Beneluxu hojně tyto auta prodávají a téměř nikdo je nenabiji ze zásuvky což dokládají servisní prohlídky
A to stejné crashtesty dle hvězdiček....auta se konstruují dle norem úředníků... a né potřeb posádky daného typu auta.
Už sem to tu psal...jak může mít pět hvězd fabia a čtyři hvězdy Navarra
To je stejný jako se spotřebou na 100km?!
Uděláme plug-in hybrid, baterky vystačí na 45-65km pak táhne spalovak. Ale jaká je spotřeba po 120, 150, 450km neustále jízdy
To stejný, že kvůli daním se v Beneluxu hojně tyto auta prodávají a téměř nikdo je nenabiji ze zásuvky což dokládají servisní prohlídky
A to stejné crashtesty dle hvězdiček....auta se konstruují dle norem úředníků... a né potřeb posádky daného typu auta.
Už sem to tu psal...jak může mít pět hvězd fabia a čtyři hvězdy Navarra
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5340
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3701
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Budoucí vývoj automobilismu
https://www.auto.cz/i-takhle-konci-sluz ... otu-134748
Jsem i zvědav, jestli to nepůjde touhle cestou... Teda nemyslím hromady šrotu , ale sdílení aut jako takových. Já v to moc nevěřím, ale když se člověk rozhlídne a podívá kolem sebe na nastupující generaci řidičů, jsou prostě nekde jinde. Často nemaj potřebu něco "vlastnit", stačí jim mít službu, předplatný. At už jde o novej mobil, herní služby, muziku a nebo třeba ty auta.
Osobně si myslim, že to fungovat nemůže a nebude, ale je to jen názor - třeba se pletu a za pár let se pojede jen sdílení elektro aut A benzín/nafta jen na srazech veteránů
Jsem i zvědav, jestli to nepůjde touhle cestou... Teda nemyslím hromady šrotu , ale sdílení aut jako takových. Já v to moc nevěřím, ale když se člověk rozhlídne a podívá kolem sebe na nastupující generaci řidičů, jsou prostě nekde jinde. Často nemaj potřebu něco "vlastnit", stačí jim mít službu, předplatný. At už jde o novej mobil, herní služby, muziku a nebo třeba ty auta.
Osobně si myslim, že to fungovat nemůže a nebude, ale je to jen názor - třeba se pletu a za pár let se pojede jen sdílení elektro aut A benzín/nafta jen na srazech veteránů
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Sdílení aut a kde čeho je nesmysl jako komunismus, tam taky bylo všech a nikdo se o nic pořádně nestaral.
U těch aut, kol, skútrů se předpokládá, že je vrátíte čisté, bez poškození atd atd jak to chcete dosáhnout, když lidem na tom stroji nezáleží
Pak zřizovateli rostou náklady, které ani dotace nepokryjí.
Jj v autopujcovne se auto při předávání checkuje před a po to nelze obejít bez následků.
U těch aut, kol, skútrů se předpokládá, že je vrátíte čisté, bez poškození atd atd jak to chcete dosáhnout, když lidem na tom stroji nezáleží
Pak zřizovateli rostou náklady, které ani dotace nepokryjí.
Jj v autopujcovne se auto při předávání checkuje před a po to nelze obejít bez následků.
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3701
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Já s tímhle vším souhlasím, vidím to stejně, ale dorůstající generace to vidí podle mne jinak.. Proto jsem zvědav, jak se to vyvrbí.
My jsme ještě generace, která má možná potřebu něco vlastnit, něco "mít", mladší generace to má jinde, jsou od mlada zvyknutý mít vše hned, relativně za levno, ale vlastně nic nevlastnit... Berou věci spíš jako službu.
Auta jsou čím dal dražší, mladoši na ne nedosahnou a zaroven je vlastně řídit nebaví, chtějí spíš tablet na kolech, bejt pořád online, důležitější než motor je pro ně různej asistent a pomocník.
Ve větších městech na to bude tlak ještě větší - znova opakuju - osobně si myslim, že to fungovat nebude, ale myslím, že to bude cesta, kterou se to vydá a .. snad narazí do zdi
My jsme ještě generace, která má možná potřebu něco vlastnit, něco "mít", mladší generace to má jinde, jsou od mlada zvyknutý mít vše hned, relativně za levno, ale vlastně nic nevlastnit... Berou věci spíš jako službu.
Auta jsou čím dal dražší, mladoši na ne nedosahnou a zaroven je vlastně řídit nebaví, chtějí spíš tablet na kolech, bejt pořád online, důležitější než motor je pro ně různej asistent a pomocník.
Ve větších městech na to bude tlak ještě větší - znova opakuju - osobně si myslim, že to fungovat nebude, ale myslím, že to bude cesta, kterou se to vydá a .. snad narazí do zdi
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
"snad narazí do zdi "
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6599
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
no kupci ale jo, a muzem pokracovat v politickem tematu o platech atd. https://www.e15.cz/byznys/prumysl-a-ene ... ci-1370446
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů