Budoucí vývoj automobilismu
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12889
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Tak si este pozri zrychlenie 0-60kmh mudrlant. Lebo 0-100 ti je na semaforoch fakt treba.
A ty uz aj vies pocet nabijacich cyklov. Tebe netreba teda nic dalsie pisat.
A ty uz aj vies pocet nabijacich cyklov. Tebe netreba teda nic dalsie pisat.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 676
- Registrován: 24.01.2020 17:38
- Bydliště: Chrudim/PCE
Re: Budoucí vývoj automobilismu
zase vytrhávaš z kontextu mrkni, že tam toho citovaného textu je víc, kde jsi o semaforech nenapsal ani čárku
výrobce uvádí 30-60 za 3,5 sekundy a jmenovitý výkon 25 kW + jsem našel na YT test 0-50 za 4,3 sekundy, ale nevíme jak to měřil a ani ostatní podmínky a stav pohonu >> dá se předpokládat, že za nepříznivých podmínek budou ty časy horší
Ohledně nabíjecích cyklů jsem napsal "asi + cca" = přesně nevím(ani nemohu vědět), ale přibližně by to mohlo sedět(pokud jste se k tomu vozu chovali normálně), takže zkus být věcný a říct jak se věci mají doopravdy..
výrobce uvádí 30-60 za 3,5 sekundy a jmenovitý výkon 25 kW + jsem našel na YT test 0-50 za 4,3 sekundy, ale nevíme jak to měřil a ani ostatní podmínky a stav pohonu >> dá se předpokládat, že za nepříznivých podmínek budou ty časy horší
Ohledně nabíjecích cyklů jsem napsal "asi + cca" = přesně nevím(ani nemohu vědět), ale přibližně by to mohlo sedět(pokud jste se k tomu vozu chovali normálně), takže zkus být věcný a říct jak se věci mají doopravdy..
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12889
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Tak si prisposobuj ako sa ti hodi. 47/49 kW verzia urcote nema cez 4 sekundy
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 676
- Registrován: 24.01.2020 17:38
- Bydliště: Chrudim/PCE
Re: Budoucí vývoj automobilismu
nic si nepřízpůsobuji .. řídím se pouze tím, co uvádí výrobce a neoficálním testem, kde týpek dosáh o cca 20% lepšího času, než uvádí výrobce
btw ty si z prstu vycucáváš skoro vše, neuvedeš nic konkrétního a stavíš své konstrukty mj. na dojmech a druzí si to přízpůsobují
btw ty si z prstu vycucáváš skoro vše, neuvedeš nic konkrétního a stavíš své konstrukty mj. na dojmech a druzí si to přízpůsobují
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23474
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
https://www.novinky.cz/auto/clanek/tesl ... c-40404369
tesla se chova, jako by auto bylo porad jeji a ne jako by byl majitelem kupujici ... snad to nebude vzor pro ostatni
tesla se chova, jako by auto bylo porad jeji a ne jako by byl majitelem kupujici ... snad to nebude vzor pro ostatni
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12889
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Model pravidelneho predplatneho na odomknutie funkcii uz skusa na niektorych trhoch napr. BMW alebo Mercedes.
Naposledy upravil(a) stano. dne 30.07.2022 08:30, celkem upraveno 1 x.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23474
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
me vadi dodatecne zasahy od automobilky, pokud zjisti, ze mnou koupena vec ma jine parametry nez maji zaznamenano ve sve databazi vyrobku (a to kdykoli behem existence vyrobku bez ohledu na aktualniho majitele)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Hlavne, ze si hrajeme na ekologii. Vyrobíme neco a kdyz se nenecha zakaznik podojit poradne, radeji to po case nepoužité zrecyklujeme. Zrovna u tech baterii je to dost extrem.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23474
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv
... clanek je jasne psan jako "nasiraci", ale zajima jsou cisla:
Jak nedávno opět spočítal časopis Auto Motor & Sport, ve Francii produkuje VW ID.3 díky vysokému podílu jaderné energie pouze 17,9 gramů CO2 na kilometr. V Německu jsou ovšem emise CO2 čtyřikrát vyšší a dosahují 70,4 gramů. Ve dnech, kdy nefouká do větrných elektráren, je výsledek ještě horší. V Polsku, kde se téměř veškerá elektřina vyrábí v uhelných elektrárnách, produkuje jízda vozem ID.3 dvakrát více CO2 než v Německu: 148,9 gramů na kilometr. Kvůli nedostatku plynu a jaderné energie bude Německo v příštích letech muset spalovat mnohem více uhlí, a to i v případě, že se rychle rozšíří větrná a solární energie.
takze existuje pouzivana metrika vypoctu emisi CO2, ktera se da pouzit v boji "za zachranu spalovacich motoru"
... clanek je jasne psan jako "nasiraci", ale zajima jsou cisla:
Jak nedávno opět spočítal časopis Auto Motor & Sport, ve Francii produkuje VW ID.3 díky vysokému podílu jaderné energie pouze 17,9 gramů CO2 na kilometr. V Německu jsou ovšem emise CO2 čtyřikrát vyšší a dosahují 70,4 gramů. Ve dnech, kdy nefouká do větrných elektráren, je výsledek ještě horší. V Polsku, kde se téměř veškerá elektřina vyrábí v uhelných elektrárnách, produkuje jízda vozem ID.3 dvakrát více CO2 než v Německu: 148,9 gramů na kilometr. Kvůli nedostatku plynu a jaderné energie bude Německo v příštích letech muset spalovat mnohem více uhlí, a to i v případě, že se rychle rozšíří větrná a solární energie.
takze existuje pouzivana metrika vypoctu emisi CO2, ktera se da pouzit v boji "za zachranu spalovacich motoru"
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4754
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Jádro je také špatně: jeden debil na Linkedin prohlásil, že je to "slepá větev". Po kratší diskuzi, kdy jsme srovnávali spotřebu betonu na výstavbu větrné elektrárny a jaderky (kdy se ukázalo, že trepe píčoviny), jsem se ho zeptal na alternativu za jádro, tedy kromě světla a větru (které jsou na hovno v noci a za bezvětří):
(Jo, k tomu betonu, on tvrdil, že na jeden větrník je to promile ve srovnání s chladící věží... já jsem si to našel a ve skutečnosti je pro stejný jmenovitý výkon potřeba 10x tolik betonu než na chladící věž jaderky; OK, elektrárna není jen chladící věž, to vím, ale promile, to je desetina procenta, takže se debil spletl jen asi 10 000 krát.)
To poslední je zřejmě nějaká technologie ze Startreku. Na otázku, jaké máme v ČR přírodní podmínky na vlny, příliv a geotermál, už neodpověděl....sezonni akumulace tepla, biomasa, bioplyn, drevoplyn, voda, vlny, priliv, geotermal… a pak vyssi level-energie nuloveho bodu, nebo rekneme energie castic s frekvenci spektra mimo nas dosavadni fyzikalni svet.
(Jo, k tomu betonu, on tvrdil, že na jeden větrník je to promile ve srovnání s chladící věží... já jsem si to našel a ve skutečnosti je pro stejný jmenovitý výkon potřeba 10x tolik betonu než na chladící věž jaderky; OK, elektrárna není jen chladící věž, to vím, ale promile, to je desetina procenta, takže se debil spletl jen asi 10 000 krát.)
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3701
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Budoucí vývoj automobilismu
https://www.cnews.cz/dotykove-obrazovky ... lada-lepe/
Tak už i někteří novináři se probrali
Tak tohle ví snad každej, kdo měl to "štěstí" a byl nucen jezdit např. v takovým verglu jako je poslední oktávka... Proč něco dělat jednoduše, když to jde tak úžasně neergonomicky a složitě Parádní na tom je, jak se to automobilky snaží prodat jako super moderní a přitom je to zase jen o penězích .. jako vždycky.
Nikdy, prostě nikdy nepochopim, proč bych namísto pootočení jednim kolečkem nebo stisknutím jednoho tlačítka /i poslepu/ měl šmrdlat po displeji v podmenu druhýho menu a nastavovat klimatizaci. Hnus.
Tak už i někteří novináři se probrali
Tak tohle ví snad každej, kdo měl to "štěstí" a byl nucen jezdit např. v takovým verglu jako je poslední oktávka... Proč něco dělat jednoduše, když to jde tak úžasně neergonomicky a složitě Parádní na tom je, jak se to automobilky snaží prodat jako super moderní a přitom je to zase jen o penězích .. jako vždycky.
Nikdy, prostě nikdy nepochopim, proč bych namísto pootočení jednim kolečkem nebo stisknutím jednoho tlačítka /i poslepu/ měl šmrdlat po displeji v podmenu druhýho menu a nastavovat klimatizaci. Hnus.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12889
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Myslis ti isti novinari, ktori kydali kyble hejtu na vela tlacitok napriklad u Fordu, Opla alebo starsich BMW?
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3701
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Hodně tlačítek taky neni správná cesta ... jsou auta, kde to vypadalo jak na palubě Challengeru Ale ty základní funkce, často používaný, který človek ovládá i v rukavicích, poslepu - to má bejt na kolečku, tlačítku. Je to rokama osvědčená metoda, jednoduchá.
Ale moderní je narvat všechno do jednoho displeje a ovládat pokud možno neodladěným, pomalým a zabugovaným SW, paráda.
Ale moderní je narvat všechno do jednoho displeje a ovládat pokud možno neodladěným, pomalým a zabugovaným SW, paráda.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12889
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ford interiery sa mi nikdy nezdali ako rakotoplan. Praveze tam podla mna uz nebolo co odobrat. Ani novsie, so Syncom. Ok, tam nejako nepouzivam tlacitka na ladenie stanic.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6600
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
zajimave srovnani rychlosti a cen u nabijecek v CR pri dnesni situaci YouTube Video
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 27 hostů