Budoucí vývoj automobilismu
-
- Test driver
- Příspěvky: 4779
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6580
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
zajimava novinka z konstrukcniho hlediska https://www.novinky.cz/auto/505254-dals ... -internetu
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23373
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23373
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4779
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Smyčka už se stahuje za chvíli bude nový auto stát 3/4 mega a to jak nafta,benzín,elektro a nazdar.
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
A prinos pro ekologii temer cista nula...
Kdyby radsi vysekali ze silnic ty nejvetsi znecistovatele, bylo by to jednoduche a prinos mnohem vetsi.
Kdyby radsi vysekali ze silnic ty nejvetsi znecistovatele, bylo by to jednoduche a prinos mnohem vetsi.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3669
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Tenhle směr nechape asi hodně z nás ... lidi s novýma autama buzerujou, přitom je to už dneska čistý jak lilium a denně, fakt denně jedu za někym, komu se z vejfuku tý jeho starý plečky valí doslova saze, když se to snaží aspon trochu rozjet, naposledy včera nějaká užasná Alfa Romeo 2.2 D .. jindy stary Passaty.
Tohle má jít ze silnic a né totálně utahovat smyčku u nových aut až do totálních absurdit.
Ten budoucí vývoj vůbec nevypadá dobře, šlapou tomu na krk prostě už moc. Věnoval bych se víc vyčištění silnic od starých vraků, ale to by asi neneslo politickej zisk, nevim.
Tohle má jít ze silnic a né totálně utahovat smyčku u nových aut až do totálních absurdit.
Ten budoucí vývoj vůbec nevypadá dobře, šlapou tomu na krk prostě už moc. Věnoval bych se víc vyčištění silnic od starých vraků, ale to by asi neneslo politickej zisk, nevim.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Jj je to cele spatne...
Misto aby nova auta byla levna a prijatelne ekologicka, aby docházelo k obnove, tak tlacime na nesmyslne papirove parametry, které s realitou nemaji nic spolecneho a auta se zdrazuji. Ty stary smradlavy dehty by mely zmizet jako prvni, to uz zlatej 15let starej benzin, kdyz splnuje treba Euro4
Misto aby nova auta byla levna a prijatelne ekologicka, aby docházelo k obnove, tak tlacime na nesmyslne papirove parametry, které s realitou nemaji nic spolecneho a auta se zdrazuji. Ty stary smradlavy dehty by mely zmizet jako prvni, to uz zlatej 15let starej benzin, kdyz splnuje treba Euro4
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6580
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ikdyby mel 2nasobnej dojezd, tak tohle opravdu nechci. Mozna se mlada generace lepe "preuci" na jiny styl vlastnictvi a pouzivani os. auta. https://www.autorevue.cz/dovolena-2019- ... o-nabijeni
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Jsem rád, že jsem si užil dobu, kdy motory měly vůni benzínu. Jak přijde doba, kdy nebude požitek z jízdy, ale cestu z bodu A do B bude řídit PC, to již budu vzpomínat, kdy auta byly auty a ne roboty.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Nemyslíš, že po překročení miliardových čísel v počtu řidičů i automobilů není lepší, že obsah zvítězí nad formou? Myslím obecně. Ty i za x let pořád můžeš vytáhnout nějaký starý krám a povozit se o víkendu mezi vesnicemi "jak je libo". Dle mě je dobře, že se tohle smýšlení utlumí po naší generaci.
Ford Focus ST 2014
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23373
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6580
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
https://elektrickevozy.cz/clanky/cena-n ... se-posadte
no cekaji nas krusne casy
no cekaji nas krusne casy
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Jen taková menší informace ze zákulisí Škodovky MB. Při přechodu motorů na 0W20 je předpokládaná životnost motoru dle konstruktérů 100000km.
Žádná fáma, přímo od člověka, který testy dělal. Žádná úprava motoru, jen pod tlakem ekoteroristů změna oleje. Výsledek samozřejmě veřejný nebude.
Žádná fáma, přímo od člověka, který testy dělal. Žádná úprava motoru, jen pod tlakem ekoteroristů změna oleje. Výsledek samozřejmě veřejný nebude.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
A co jste k tomu měli? Gambac nebo poctivej Smíchov?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů