Budoucí vývoj automobilismu

Moderátor:phofy
Odpovědět
fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4779
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od fofok » 16.05.2019 11:58

Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6580
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Karel2 » 24.05.2019 07:57

zajimava novinka z konstrukcniho hlediska https://www.novinky.cz/auto/505254-dals ... -internetu
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ZaQik » 02.06.2019 08:32

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ZaQik » 03.06.2019 11:52

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4779
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od fofok » 13.06.2019 14:11

Smyčka už se stahuje za chvíli bude nový auto stát 3/4 mega a to jak nafta,benzín,elektro a nazdar.

https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Ma.rt » 13.06.2019 15:12

A prinos pro ekologii temer cista nula...
Kdyby radsi vysekali ze silnic ty nejvetsi znecistovatele, bylo by to jednoduche a prinos mnohem vetsi.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3669
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Sentik » 13.06.2019 15:51

Tenhle směr nechape asi hodně z nás ... lidi s novýma autama buzerujou, přitom je to už dneska čistý jak lilium :mrgreen: a denně, fakt denně jedu za někym, komu se z vejfuku tý jeho starý plečky valí doslova saze, když se to snaží aspon trochu rozjet, naposledy včera nějaká užasná Alfa Romeo 2.2 D .. jindy stary Passaty.
Tohle má jít ze silnic a né totálně utahovat smyčku u nových aut až do totálních absurdit.

Ten budoucí vývoj vůbec nevypadá dobře, šlapou tomu na krk prostě už moc. Věnoval bych se víc vyčištění silnic od starých vraků, ale to by asi neneslo politickej zisk, nevim.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Ma.rt » 13.06.2019 16:31

Jj je to cele spatne...
Misto aby nova auta byla levna a prijatelne ekologicka, aby docházelo k obnove, tak tlacime na nesmyslne papirove parametry, které s realitou nemaji nic spolecneho a auta se zdrazuji. Ty stary smradlavy dehty by mely zmizet jako prvni, to uz zlatej 15let starej benzin, kdyz splnuje treba Euro4
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6580
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Karel2 » 13.06.2019 17:05

Ikdyby mel 2nasobnej dojezd, tak tohle opravdu nechci. Mozna se mlada generace lepe "preuci" na jiny styl vlastnictvi a pouzivani os. auta. https://www.autorevue.cz/dovolena-2019- ... o-nabijeni
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ballu » 13.06.2019 18:52

Jsem rád, že jsem si užil dobu, kdy motory měly vůni benzínu. Jak přijde doba, kdy nebude požitek z jízdy, ale cestu z bodu A do B bude řídit PC, to již budu vzpomínat, kdy auta byly auty a ne roboty.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od IvanSt » 16.06.2019 09:09

Nemyslíš, že po překročení miliardových čísel v počtu řidičů i automobilů není lepší, že obsah zvítězí nad formou? Myslím obecně. Ty i za x let pořád můžeš vytáhnout nějaký starý krám a povozit se o víkendu mezi vesnicemi "jak je libo". Dle mě je dobře, že se tohle smýšlení utlumí po naší generaci.
Ford Focus ST 2014

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ZaQik » 19.06.2019 05:57

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6580
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Karel2 » 21.06.2019 07:26

Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ballu » 26.06.2019 20:46

Jen taková menší informace ze zákulisí Škodovky MB. Při přechodu motorů na 0W20 je předpokládaná životnost motoru dle konstruktérů 100000km.
Žádná fáma, přímo od člověka, který testy dělal. Žádná úprava motoru, jen pod tlakem ekoteroristů změna oleje. Výsledek samozřejmě veřejný nebude.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5329
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Stanley_vy » 26.06.2019 22:16

A co jste k tomu měli? Gambac nebo poctivej Smíchov? :perfect:

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů