Budoucí vývoj automobilismu

Moderátor:phofy
Odpovědět

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ballu » 30.06.2019 21:13

Hezký, ale proč ten koktavec má na supitu 74,74 - 75?????
Pánové, neobhajujte podraz na lidi.
Záměrně složený motor pro testování, který má větší vůle, ale pod podmínkou, že budou točit 3000 více, minimální počet studených startů.
Neobhajujte to , děláte ze sebe jen trotle.
Zatím nevidím vysvětlení odborníka fofoka, A,B,C nebo i G,

Nový píst na prvním válci má d74,42 A opotřebený po 100 tisících d 74,43, to má asi ovnovitelnou schopnost.
S touto schopností ten motor má opravdu ovnovitelnou schopnost bez opotřebení. Perfektní, dám díly vyhozené do japonky do tohoto motoru, a vytáhnu po 100 tis a prodám za origo díl.
Naposledy upravil(a) ballu dne 30.06.2019 21:26, celkem upraveno 1 x.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9407
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od phofy » 30.06.2019 21:20

Já to neobhajuju, jenom sem reagoval na
Záměrně nebyl změřen píst..
:oops:

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4803
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od fofok » 30.06.2019 21:36

A záměrně složenej motor pro test.Hm a spojka se rozpadla taky záměrně.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ballu » 30.06.2019 21:38

Ve vídeu o pístu ani slovo. Toto video mně bylo předloženo jako berná mince, že motorů prd rozumím. Chlapci nevědí, s kým tančí valčík. Dle hodnot, co tu jsou, mohu udělat takový rozbor motoru, že zdejší obhájci to stejně nepochopí, tak je zbytečné se unavovat. Jen když něco v hodnotách falšují, tak to musí sedět, ale v tomto případě to podcenili.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od IvanSt » 30.06.2019 21:41

Ballu meleš pátý přes devátý. Jednou se ti hodí tohle, pak zase tohle. Fakta tě nezajímají a že ty motory vydrží mnohem víc, než tu bylo některými prezentováno už před lety, se ti prostě nehodí. Však oni ten motor rozeberou za dalších x let s větším nájezdem a bude to ok. Bohužel do té doby tady budeme muset vydržet tohle brečení. Věřím, že tě to jednou přejde :nazdravi:
Ford Focus ST 2014

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ballu » 30.06.2019 21:41

fofok píše:A záměrně složenej motor pro test.Hm a spojka se rozpadla taky záměrně.
Spojka v padesáti, že se vůbec ozýváš odbormíku.
Výše máš dotaz na pístu a válec, A,B,C,D,E,F,G, jak nepřeskakuj.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ballu » 30.06.2019 21:45

IvanST:, ty jako řádný uživatel poznáš maximálně jestli auto jede nebo ne. V technických věcech bych ve tvém případě držel hubu.
To vídeo jako důkaz jsem zde nedal já, jen jsem odhalil dle výsledků, že je zmanipulované
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od IvanSt » 30.06.2019 21:56

No a ty ani nepoznáš, že ty auta stále jedou. Měl by sis najít jinou konspirační teorii, tohle ti už většina lidí dávno nežere. Věřím, že kdysi jsi měl u piva co říci, ale tohle už zavání fanatismem, promiň.
Ford Focus ST 2014

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4803
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od fofok » 30.06.2019 21:59

Jestli tě Ballu správně chápu tak se nám tu snažíš naznačit,že oni ten motor vyměnili za novej nebo tam dali jinej při výměně spojky.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ballu » 30.06.2019 22:04

Nic takového jsem nepsal.
Jen hodnoty složeného jsou mimo mísu, a tomu ještě naměřené hodnoty ve vídeu. Nachystaný motor, aby se při testů nekousl.
K tomu chybí rozbor oleje, kolik obsahuje benzínu při vůli 0,25 .
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ballu » 30.06.2019 22:07

IvanSt píše:No a ty ani nepoznáš, že ty auta stále jedou. Měl by sis najít jinou konspirační teorii, tohle ti už většina lidí dávno nežere. Věřím, že kdysi jsi měl u piva co říci, ale tohle už zavání fanatismem, promiň.
Omyl, jen zkušenost a praxe, a žere ten motor, jak benzín, tak olej mimo udávané hodnoty výrobcem.

Ps: důkazem jsou ohořelé a zakarbonované boky pístů. To u atmosféry bývá jen u vylágrovaného motoru po 300 tisících.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Ma.rt » 01.07.2019 07:06

Ten průměr pistu je teda sranda. Ze by se po 100tkm neosoupala povrchova ochrana? :)
Karbonu je tam dost, holt primy vstrik. Otazka je, zda tohle muze nadělat paseku a taky by me zajímalo, o kolik by to bylo horsi, kdyz by ten motor jezdil couracky.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6603
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Karel2 » 01.07.2019 07:09

Ty pisty jsou takove i proto, ze jsou mensi krouzky a tedy tolik netesni a nestiraji. Ballu, klidne ten rozbor z jejich dat(z clanku) udelej, zatim jsem tu cetl jen "nikdy nejel, uz shanim novej motor" a podobne kraviny. Zajimala by me reakce na tu Tvou analyzu. Ja tu taky nekolikrat psal, ze motor co najede +-80kkm za rok neni zrovna smerodatnej pro bezny uzivatele. Me vsak dost zaujala veta o nulovym opotrebeni, to by musel byt asi super olej, protoze kdyz vemu pocet kmitu pistu na tech 100kkm a navic u turbo motoru, tak se me to taky nezda. Podle me by mel byt vzat motor z nejakeho "vyhrkaneho" auta(napr. 3hr od fordu je tu od 2011) a pak udelat nejake rozbory a zavery. Tyhle motory jsou delany na min. zivotnost 200kkm a pri poctivem servisu a normalnim zachazeni to vydrzi, jen pri sve slozitosti jsou nachylnejsi na zavady a nektere jsou popsany uzivateli i na tomto foru.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9407
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od phofy » 01.07.2019 09:35

Olej testovali myslim na 88k km a znovu ho netestovali, kdyz tam byl asi 13k km.

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 28 hostů