Budoucí vývoj automobilismu
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Budoucí vývoj automobilismu
A co jsem psal před nějakou dobou. Že oturbovat babety byl krok do slepé uličky. Aby motor dělal 200 koní, je jedno jestli má 2,0L atmosféru nebo 1.0L s turbem, ty koně v obou případech musíš nakrmit. A ten nový úsporný vezme méně jen v určitém režimu. Tak celý humbuk kolem buřtů je jen papírový,
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6600
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
https://www.autoweb.cz/filtr-pevnych-ca ... dat-pozor/ tohle ma i FFIII, ci az FFIV?
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5340
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ale treba Mondeo nebo dobihajici Kuga s 1.5EB (4valec) filtr maji.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4802
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Je povinný od září 2018.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6600
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/sef ... ckych-aut/? "Ramaekers uvedl, že na výrobu jednoho elektromobilu je třeba tolik vzácných kovů, s kolika si vystačí šedesát exemplářů Yarisu." "Znovu tak lze jen dodat, že současná elektrifikace je pouhým přesouváním emisí z ulic na jiná místa planety, konkrétně pak do elektráren či dolů. Tímto způsobem ale Zemi zachráníme jen stěží." Tohle asi ecoteroristi nevi, ci nechteji vedet.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5653
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Budoucí vývoj automobilismu
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Zdá se, že tento problém začíná být aktuální. https://auto.tn.nova.cz/clanek/novinky/ ... vidla.html
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Budoucí vývoj automobilismu
A již nám to servírují po douškách.ballu píše:Budoucnost????? elektro zůstane u koloběžek a kol. Auta nereálné, nejprve nastoupí alternativa dvoulitrových atmosfér, nehoněný na výkon ale na spotřebu( dokázáno, že mají menší emise než turbobabety) . V budoucnu nastoupí alternativa vodíku.
A jen dodatek pro některé, ve vědomostech nejsem dinosourus.
Takových dvacet elektro aut zbohatlíků v garážích patnáctiposchoďového obchodního centra. Vzplane jedno, za pár sekund zbytek. Ten žár naruší statiku a budova jde k zemi i s lidmi. Zbytek se utopí v garáźích při noření aut pod vodu.
Zase zde někdo může napsat, že malují čerta na zeď.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6600
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Nemci zvysili dotace na 6000E/4000E na elektroauta, napada me ale otazka, pri jejich vizi vetrniku, co budou delat po jejich zivotnosti s tolika napr. rotory viz problem uz ted v USA https://www.npr.org/2019/09/10/75937611 ... 4583271352 , jenze amici na skladovani maji mista dost, ale v Evrope???? Mozna by ekoteroristi meli rici, kde vyrobit a hlavne uskladnit takove mnozstvi "ciste" energie co bude potreba treba v zime. Dalsi problem budou dobijeci stanice lidi co bydli ve mestech a ne v rod. dome. Uz se vidim, jak dojedu na dob. stanici a tam 2 auta predemnou. Naplanovat to taky nepujde, protoze nez tam dojedu, tak se situace zmeni, ze by objednavka na urcitou hodinu?
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Nelam si hlavu s frontama u nabíječek pro bytaře.
Až k tomu dojde aut bude citelně méně z důvodu finanční náročnosti.
Pokud se rozlednu na vozový park bytařu. Lidé za své auta utrácejí většinou 80k až 300k Kč a půlka aut na dluh.
Tudíž na El auto nedosáhnou ani náhodou.
No a zbytek aut jsou sluzebaky (IČO) a vlastně většina nových aut. Společnosti přestanou dávat kde komu auto a vrátí se to o 15let zpět kdy mělo fa auto jen vedení a ostatní museli auta vracet na dvůr s konci prac. doby.
Fronty budou pokud ČR bude nabíječky budovat tempem budování naší silniční sítě.
A teď už jen lidem sebrat auta pod emisní stupeň 6-d
Až k tomu dojde aut bude citelně méně z důvodu finanční náročnosti.
Pokud se rozlednu na vozový park bytařu. Lidé za své auta utrácejí většinou 80k až 300k Kč a půlka aut na dluh.
Tudíž na El auto nedosáhnou ani náhodou.
No a zbytek aut jsou sluzebaky (IČO) a vlastně většina nových aut. Společnosti přestanou dávat kde komu auto a vrátí se to o 15let zpět kdy mělo fa auto jen vedení a ostatní museli auta vracet na dvůr s konci prac. doby.
Fronty budou pokud ČR bude nabíječky budovat tempem budování naší silniční sítě.
A teď už jen lidem sebrat auta pod emisní stupeň 6-d
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6600
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
No kdyz jsme u te nasi D1, maji tam techniku, lidi nadavaji a oni delaj, "opravuji" jen 2 pruhy To muze opravdu vymyslet jen ourada. Je asi problem se domluvit s Bruselem o rozlozeni nakladu(dotace+ naklady na 3 pruh). To me pripomina cestu tady v jedny mestky casti, cesta do byla nova cesta, mestkou casti taky(delala se kanalizace), ale zustal tam asi 60m usek tankodromu. Ourada jen prones "nejsou finance" no proste Kocourkov. K tem elektroautum, myslim ze to u nas dopadne jako na Kube, pokud to teda primo nezakazou a budeme jezdit autobusem, co na to ale ekonomika, co je zalozena na automobilovem prumyslu? No cekaji nas svetle zitrky, skoro se mne chce rici "Zlati komanci".
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Tady v evropě je demo-kracie tudíž každej ouřada/politik kafrá do kde čeho, podle toho kde zrovna má mandát. Koncepce je jediná a to omezit na minimum nákup ropy od ,,nepřátel,, a znesnadnit lidu mobilitu. Vše ostatní (nabiječky, nezaměstnanost, zdražení el., atd atd.) je jen takovej lišej okolo.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6600
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Konecne delaji neco s karbonem? Doufam, ze to nebudou ladit tak dlouho jako u dieslu, benzin zrovna moc nemaze, chtel bych videt to cerpadlo na 500 baru. http://www.autoforum.cz/technika/nejvet ... o-testuji/?
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů