Budoucí vývoj automobilismu
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Po zviseni tlaku budou benzinaky hlučnější a mít tvrdej chod
O tom nárůstu tlaku vstřiku a eliminaci kapek a tím usazenin se ví dlouho...Ale stojí to výrobně peníze, tak raději uživatele nechají trápit se zavadama
O tom nárůstu tlaku vstřiku a eliminaci kapek a tím usazenin se ví dlouho...Ale stojí to výrobně peníze, tak raději uživatele nechají trápit se zavadama
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6599
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Samo, je to i popsano v clanku, me to jen zajima z technickeho pohledu, jak by takovy cerpadlo vypadalo konstrukcne i co se tyka chodu, benzin nemaze a jak bude vypadat treba po 50k km a to i trysky. Je preci znamo jake problemy to delalo ze zacatku u nafty a ta docela maze. Vic verim Mazde, budu se muset jit kouknout na to jejich X.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Myslím, že současné a budoucí benz. motory to mají a budou mít sakra těžké - emise.
Aby si zachovali dynamiku, spolehlivost, spotřebu a cenovou dostupnost.
To spíš vidím cestu pro soukromého uživatele v středně velkém atmo (1.8 - 2.0l) s nepřímím vstřikem a dopujicim el.mot. pak je výkon, spotřeba a výdrž soustavy.
Prostě hybrid a je otázkou jestli obyč nebo plug in.
Aby si zachovali dynamiku, spolehlivost, spotřebu a cenovou dostupnost.
To spíš vidím cestu pro soukromého uživatele v středně velkém atmo (1.8 - 2.0l) s nepřímím vstřikem a dopujicim el.mot. pak je výkon, spotřeba a výdrž soustavy.
Prostě hybrid a je otázkou jestli obyč nebo plug in.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6599
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Nema plug in vetsi baterku? Osobne jsem radsi za 1. moznost. Stejne, pokud vypadnou dane za ben/nafta, tak se zvedne dan na elektrinu a ostatni "paliva", jako to udelali uz ted z CNG, takze ekonomika pro uzivatele bude . Takze opravdu koupit drzak a mit ho co nejdele vychazi ekonomicky nejlepe, pokud neberu v potaz autobus. Mozna provozovat auto prihlasene v ne EU zemi. Taky muzem doufa,t ze nekdo vymysli rychlejsi zpusob napumpovani "paliva" do auta ci rovnou jiny zpusob motoru/pohonu.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Dlouhodobě nad 6-12měs. provozované auto v jiné zemi musíš auto přihlásit (stk, spz, daň).
Ano plug - in tahá větší baterky, ale kdo nabije doma a ještě v práci je z obliga (dojezd 30-50km na el). Mě spíše u hybridů vadí variátor, ale super se ,,hraje,, s rekuperací.
Autobus není náhrada za vlastní auto a sdílené auta už vůbec ne!!! To je fajn,tak na cestu z okraje města do kina či baru nebo nákup v ikei
Ano plug - in tahá větší baterky, ale kdo nabije doma a ještě v práci je z obliga (dojezd 30-50km na el). Mě spíše u hybridů vadí variátor, ale super se ,,hraje,, s rekuperací.
Autobus není náhrada za vlastní auto a sdílené auta už vůbec ne!!! To je fajn,tak na cestu z okraje města do kina či baru nebo nákup v ikei
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Mě osobně by vyhoval hybrid, který ujede čistě na el. 15km (eliminace studených popojížděk )
s atmo 2.0 - 2.5l s nepřímím vstřikem a manuálem maximálně s planetovým aut.
Žádná zásuvka nic.
s atmo 2.0 - 2.5l s nepřímím vstřikem a manuálem maximálně s planetovým aut.
Žádná zásuvka nic.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6599
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Takze taky 1. moznost. To prihlaseni plati i u auta s jinym majitelem, napr. kamarad na Ukrajine? Uznavam, ze by mohl byt problem pri havarce, ale zajimavy by to bylo pri posilani urednich fotek/pokut majiteli. Jak by me ale donutili to prihlasit?
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Pokud jezdí zde auto s UK spz !musí! jednou za 6měs. se otočit ve své zemi jinak má na ukrajině mega problém.
Neboj EU má občůrávání s provozem aut vše pod kontrolou
Neboj EU má občůrávání s provozem aut vše pod kontrolou
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6599
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
https://www.autoforum.cz/predstaveni/ne ... -internetu komurkace se vraci
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6599
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... ntent=main dvoutakt se vraci?
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3701
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Bojím se tady ty Karlovo příspěvky číst ... každou chvíli očekávám "koně se vrací"
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ještě elektrika pak pára a koně (tak to začlo)
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Budoucí vývoj automobilismu
A to bylo křiku, když jsem napsal, že vývoj oturbovaných babet byl krokem do slepé uličky.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3701
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Jako že oturbované babety končí v propadlišti dějin a nahrazujou je koně?
Rozhlídni se kolem sebe .. slepá uličko .. téměř každý dnes nový prodávaný auto v lidový ceně je "oturbovaná babeta" a nějakou dobu to tak ještě bude.
A samozřejmě se všem rozpadaj přibližně 45km po výjezdu ze salonu, přesně jak si Ballu varoval!
Rozhlídni se kolem sebe .. slepá uličko .. téměř každý dnes nový prodávaný auto v lidový ceně je "oturbovaná babeta" a nějakou dobu to tak ještě bude.
A samozřejmě se všem rozpadaj přibližně 45km po výjezdu ze salonu, přesně jak si Ballu varoval!
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 16 hostů