BMS + start/stop

Odpovědět
Uživatelský avatar
Adow
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 6699
Registrován: 20.05.2011 09:52
Bydliště: Kousek od Brna

Re: BMS + start/stop

Příspěvek od Adow » 26.11.2020 21:02

BMS nevypínat, ale přetrhnout do jiného módu. Visí tam pak chyba, ale funguje to jak má.

misiak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 21.07.2020 17:25

Re: BMS + start/stop

Příspěvek od misiak » 26.11.2020 21:39

Chlapi trochu OT, start/stop som este nedaktivoval ale ako viem ze my funguje vyhrievanie predneho skla? Skusal som to prvykrat ked bola minule namraza, nastartoval som, stlacil vyhrievanie celneho skla, tlacidlo svietilo ale nijako sa nic nedialo po minute. Cakal by som nejake rozmarazene zvisle pasy na skle ci ako to funguje? Indikuje to nejako ked to nefunguje alebo v com moze byt problem? Dik.

Uživatelský avatar
oscaar
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 783
Registrován: 18.10.2011 20:09
Bydliště: Zlín

Re: BMS + start/stop

Příspěvek od oscaar » 28.11.2020 18:29

Než se začneš ptát, tak si aspoň napiš dole popis auta. Ať víme co máš za káru.. U fordů co ještě neměli BMS , si aktivní výhřev pozlal tak. Že ti v ten moment malinko poklesli otáčky motoru na volnoběh a taky jas světel lehce pokles. S BMS to nedělá. Poznal bys to při měření baterie jako pokles napětí.
Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver

Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno

misiak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 21.07.2020 17:25

Re: BMS + start/stop

Příspěvek od misiak » 28.11.2020 21:03

Diky. Sorry je to s-max 2016. Ci to ma BMS vsak netusim. Skor som myslel ci to nema nejaku signalizaciu alebo ci sa to neukaze ako nejaky error kod v diagnostike. Ale s tym poklesom napatia je to dobry napad, napichnem to na pc a skusim pozret ci sa zvysi odber. Co som pozeral videa tak to trva nejake 2-3 minuty dokym sa to odmrazi. mozno ze som necakal dost dlho :) ja som totiz zapol aj to fukanie na sklo na plny vykon tak neviem co to nakoniec odmrazilo, musim to este odledovat ale zatial bola iba jeden den namraza.

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: BMS + start/stop

Příspěvek od ZaQik » 29.11.2020 08:14

BMS mas
a mas vyhrev celniho skla? vidis dratky ve skle?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

misiak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 21.07.2020 17:25

Re: BMS + start/stop

Příspěvek od misiak » 29.11.2020 09:08

Jasne ze vidim draty :) Len som sa pytal ako viem ze to funguje lebo som to skusal prvy krat minule a nejsko sa nic nedialo, ale mozno musim len pockat dlhsie. Som chcel vediet ci to nema nejaku indikaciu v pripade chyby alebo tak nieco.

Uživatelský avatar
Tomas_1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 146
Registrován: 30.03.2008 08:13
Bydliště: Hlohovec

Re: BMS + start/stop

Příspěvek od Tomas_1 » 30.12.2020 22:28

Pre začiatočníkov, uvedenie do problematiky/problému :

Start-stop systém
https://www.cimbu.cz/clanek-9.html

Start-stop podruhé ... hlavne o akumulátoroch a dobíjaní.
https://www.cimbu.cz/clanek-13.html
Nechcem robiť reklamu, ale to čo tam píše na konci o "režim udržování napětí" po nabití akumulátora, tak tento Bosch C7 to má a dokonca som to aj zmeral. Cyklí asi v 20s intervaloch postupne to narastie na 14,4V a potom späť na napätie na akumulátory. Takže som sa celkom trafil.

A čo tak vyvedenie nabíjacieho konektoru akumulátora pod stierače aj to som niekde videl. No, čo už. 8O
Ford S-Max II 2.0 TDCI, 2017, 110kW
Ford Focus II Combi 1.8 TDCI, 2006, 85kW

Uživatelský avatar
oscaar
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 783
Registrován: 18.10.2011 20:09
Bydliště: Zlín

Re: BMS + start/stop

Příspěvek od oscaar » 01.01.2021 22:14

Teď, když už mám přes ForScan vypnutý, S/S a vypnuté ne-inteligentní dobíjení (BMS - PWM). Tak se mě začíná poroučet AGM baterie, po nabíjení má do 4 dnů už jen 11,8 V. Tak mě napadlo. Že bych už nemusel kupovat zbitečně drahou AGM baterii. Ale třeba normální bez údržbovou baterii . Dobíjení je teď stálé, na volnoběh 14,68 V . :)
Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver

Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: BMS + start/stop

Příspěvek od ZaQik » 02.01.2021 09:50

uvazujes spravnym smerem
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
kozelos
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 652
Registrován: 28.12.2011 23:17

Re: BMS + start/stop

Příspěvek od kozelos » 02.01.2021 12:36

Mám to stejně a až nenastartuju, koupím asi efb, očekávám, že i bez bms a s/s by mohla vydržet dyl, přeci jen je v tom ty elektroniky hodně

Uživatelský avatar
oscaar
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 783
Registrován: 18.10.2011 20:09
Bydliště: Zlín

Re: BMS + start/stop

Příspěvek od oscaar » 02.01.2021 13:13

No podle mě, i kdyby Ford ty auta vyráběl bez BMS. Tak by do nich dal tu bez údržbovou baterii. Protože by na to stačila. I ta EFB by jim zbitečně zdražovala výrobu.
Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver

Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9395
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: BMS + start/stop

Příspěvek od phofy » 02.01.2021 15:36

kozelos píše: 02.01.2021 12:36 Mám to stejně a až nenastartuju, koupím asi efb, očekávám, že i bez bms a s/s by mohla vydržet dyl, přeci jen je v tom ty elektroniky hodně
No presne tohle sem udelal a uz bych to nikdy neudělal, priste koupin obycejnou. Prijde mi, ze EFB se rychleji vybiji, ale zase rychleji se ozivi...

Uživatelský avatar
oscaar
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 783
Registrován: 18.10.2011 20:09
Bydliště: Zlín

Re: BMS + start/stop

Příspěvek od oscaar » 02.01.2021 16:11

:palec_nahoru:
Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver

Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno

Uživatelský avatar
kozelos
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 652
Registrován: 28.12.2011 23:17

Re: BMS + start/stop

Příspěvek od kozelos » 02.01.2021 22:15

phofy píše:
kozelos píše: 02.01.2021 12:36 Mám to stejně a až nenastartuju, koupím asi efb, očekávám, že i bez bms a s/s by mohla vydržet dyl, přeci jen je v tom ty elektroniky hodně
No presne tohle sem udelal a uz bych to nikdy neudělal, priste koupin obycejnou. Prijde mi, ze EFB se rychleji vybiji, ale zase rychleji se ozivi...
Díky za podnět k zamyšlení, máš to něčím podložený? Dnes po pár dnech, kdy auto stalo, se tomu fakt moc nechtělo, mám pocit, že čas nákupu baterky se blíži. Ale co teda koupit, netuším. Teď mám agm 70ah 720A

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9395
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: BMS + start/stop

Příspěvek od phofy » 02.01.2021 22:19

Mám to vypozorovaný za poslední cca 2 roky co tam je 8)

Odpovědět

Zpět na „karoserie - mondeo mk5“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů