Inteligentni dobijeni - mk V
-
- Junior
- Příspěvky: 313
- Registrován: 11.09.2012 21:48
- Bydliště: Kladno
Re: Inteligentni dobijeni - mk V
v MkIV jsme měnil originál baterku po 8 letech a při 280.000 km
Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium
05/2018
05/2018
- ACEMajky
- Zkušený
- Příspěvky: 1576
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Inteligentni dobijeni - mk V
mk III a baterka 11 let, pak preventivne prendana do jineho auta, kde dalsi 3 roky dala a pak slo auto do srotu i s ni (ne kvuli ni...)
Cili 5 let na origo baterku profanou s autem zadny zazrak.
Ja mam vyndanou na mkIII focusu F22 pojistku v motoru, to odpoji BMC (a udajne i start/stop - ten mam sw vypnutej), ale co sem cetl mondeo mk iv se chova jinak a tak mozna i mk v se chova jinak, uvidime az bude doma, zmerim pak jak se bude k baterce chovat, nez ty kraviny vypnu
Cili 5 let na origo baterku profanou s autem zadny zazrak.
Ja mam vyndanou na mkIII focusu F22 pojistku v motoru, to odpoji BMC (a udajne i start/stop - ten mam sw vypnutej), ale co sem cetl mondeo mk iv se chova jinak a tak mozna i mk v se chova jinak, uvidime az bude doma, zmerim pak jak se bude k baterce chovat, nez ty kraviny vypnu
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
- FLA
- Zkušený
- Příspěvky: 1385
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovensko
Re: Inteligentni dobijeni - mk V
Na ruskom Kuga fore je to dost obsiahlo diskutovane cca 170stran a je tam aj tato anketa,. kedze hlasovalo viac ako 400 majitelov aut ma to daku vypovednu hodnotu:
Kuga 2.0 Tdci AWD Spirit X
predtým:
C-Max 1.6 85kW TDCi Titanium X
Focus Combi Ghia 2007 1.6L Duratec-16V Ti-VCT
Focus Combi Trend '99 1.8TDdi
predtým:
C-Max 1.6 85kW TDCi Titanium X
Focus Combi Ghia 2007 1.6L Duratec-16V Ti-VCT
Focus Combi Trend '99 1.8TDdi
- Raada
- Test driver
- Příspěvky: 2605
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: Inteligentni dobijeni - mk V
Ok, takze teda nemam pocitat s tim, ze Mondeo prodam zase po 10 letech jako Focuse s puvodni plne funkcni baterii? Zatim ma Mondeo 4 roky a cca 77tis.km. Jak tedy to "inteligentni" dobijeni funguje? Jako, ze pri bezne jizde se vubec nedobiji a dobiji se jen pri brzdeni motorem? Muzete to tu nekdo vice z pohledu funkcnosti rozebrat a taky jak se to da pripadne (pokud vubec) vyradit?
- Tomin123
- Pokročilý
- Příspěvky: 537
- Registrován: 09.07.2009 16:02
- Bydliště: Kamenné Žehrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Inteligentni dobijeni - mk V
Tak nejak. Pekne je to popsano v jednom z nedavnych Svetu motoru.
- pokud se normalne jede (nevytapi zadni okno atd.) -> NEdobiji se
- pokud klesne napeti baterky pod nejake minimum (napr. 40% nabiti), zacne se nabijet bez ohledu na dalsi veci
- pokud se brzdi motorem (decelerace) -> dobiji se normalne
Vysledek - velke trapeni baterie a vetsinu jejiho zivota stravi baterie NEnabita = velke sulfatovani atd.
+ prakticky bonus navic - mnohdy clovek dojede domu, chcipne motor a baterka je na 40% nabiti.
Po navratu z dovolene po tydnu ma pak baterka treba 20%.
Snad se na me SM nebude zlobit, tady to mate:
https://photos.app.goo.gl/7g9MDVdjgzag46Bf6
(stahujte, pozdeji smaznu)
- pokud se normalne jede (nevytapi zadni okno atd.) -> NEdobiji se
- pokud klesne napeti baterky pod nejake minimum (napr. 40% nabiti), zacne se nabijet bez ohledu na dalsi veci
- pokud se brzdi motorem (decelerace) -> dobiji se normalne
Vysledek - velke trapeni baterie a vetsinu jejiho zivota stravi baterie NEnabita = velke sulfatovani atd.
+ prakticky bonus navic - mnohdy clovek dojede domu, chcipne motor a baterka je na 40% nabiti.
Po navratu z dovolene po tydnu ma pak baterka treba 20%.
Snad se na me SM nebude zlobit, tady to mate:
https://photos.app.goo.gl/7g9MDVdjgzag46Bf6
(stahujte, pozdeji smaznu)
Naposledy upravil(a) Tomin123 dne 08.11.2019 09:43, celkem upraveno 1 x.
Tomin
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Inteligentni dobijeni - mk V
Díky, u mondea mk4 je to taky f22?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Inteligentni dobijeni - mk V
Ja si teda nejsem jisty, ze by mk4 melo inteligentní dobijeni. Nekde ZaQik psal, ze ne.
Do sve mk4 jsem daval baterku z prodavane mk3 a bude ji tak 6 let a zatim v pohode. Na to inteligentni dobijeni by mela byt jina baterka, nebo ne?
Do sve mk4 jsem daval baterku z prodavane mk3 a bude ji tak 6 let a zatim v pohode. Na to inteligentni dobijeni by mela byt jina baterka, nebo ne?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Mattys
- Junior
- Příspěvky: 334
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Vrbno pod Pradědem
Re: Inteligentni dobijeni - mk V
Myslím, že před facilitem nemá a po facilitu má int.dobíjení
NEW 11.11.2014:Ford Mondeo MK4 2010, 2,0TDCi
OLD:FORD FOCUS COMBI 1,6 ZETEC SE 74KW 16V rv.6/1999 BLACK METAL
Galérka https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=4800
OLD:FORD FOCUS COMBI 1,6 ZETEC SE 74KW 16V rv.6/1999 BLACK METAL
Galérka https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=4800
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Inteligentni dobijeni - mk V
Ja kdyz si na pp hodim diag.data, tak mi sviti porad 14.3-14.5 V. Takze proto ty pochybnosti
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Inteligentni dobijeni - mk V
Já to mám, pozoroval jsem, že napětí vzrůstá jen v případě když jedu bez plynu
Když to tak čtu, chci to vypnout
Když to tak čtu, chci to vypnout
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- Raada
- Test driver
- Příspěvky: 2605
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
-
- Nováček
- Příspěvky: 136
- Registrován: 16.07.2011 13:47
- Bydliště: Ostrava
Re: Inteligentni dobijeni - mk V
Pro systém "inteligentního" nabíjení se používá baterie typu AGM např. zde popsáno http://www.exide-cz.cz/cz/produkty/micr ... exide-agm/
Taky jsem psal Zaquikovi.že to chci deaktivovat.
Pěkně mě ta fičura s..e,člověk si není jistý, kdy ho ta baterie vypeče
Taky jsem psal Zaquikovi.že to chci deaktivovat.
Pěkně mě ta fičura s..e,člověk si není jistý, kdy ho ta baterie vypeče
Je: Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi,110kW Titanium 2017
Bylo: Ford Mondeo kombi,2.0 TDCi,103kWTitanium Black Panther 2008
Bylo: Ford Focus II kombi,1.6TDCi 2005
Bylo: Ford Focus I kombi 1.8TDDi 2001
Bylo: Ford Escort kombi 1.6 16v benzín 1999
Bylo: Ford Mondeo kombi,2.0 TDCi,103kWTitanium Black Panther 2008
Bylo: Ford Focus II kombi,1.6TDCi 2005
Bylo: Ford Focus I kombi 1.8TDDi 2001
Bylo: Ford Escort kombi 1.6 16v benzín 1999
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Inteligentni dobijeni - mk V
Tak to je teda divny, ale zaplatpanbuh, ze to nemam
Je fakt, ze mam jeden z prvních po FL. A mozna to nedavali do 2.0i
Je fakt, ze mam jeden z prvních po FL. A mozna to nedavali do 2.0i
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- rob456
- Junior
- Příspěvky: 304
- Registrován: 10.04.2018 20:03
Re: Inteligentni dobijeni - mk V
Takže čistě teoreticky, když budu vždy vyřazovat tak baterku nedobiju?
Mondeo MK5, 132 kw, automat, AWD, STLine, 2018
- Raada
- Test driver
- Příspěvky: 2605
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: Inteligentni dobijeni - mk V
No, soudim, ze tahle pitomost je zpusobena pozadavkem na usporu energie. Takze pri vyrazeni ti porad bezi motor a svetova zatez CO2 se zvysuje tj. nebude to dobijet. Pri brzdeni motorem se nespotrebovava palivo, tak to dobiji.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů