Zdravím všechny.
Prosím o radu.... na dovolené najednou přestalo fongovat
všechny stěrače a ostřikovače, ventilace,okna v el. ,světla zpátečky a všechny brzdové!!!
Mám Focus kombi MK1 facelift 10/2002 benzín 1,6
Děkuji mnohokrát za postřehy.
Venca
nefunkcni elektrika
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 26.07.2017 07:18
- Bydliště: Vlašim
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3068
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém na dovolené - nutné
Velka pojistka F1 v motorove pojistkovce. Presne to odpovida vsemu, co napaji ... Pokud praskne znova, je treba hledat zkrat cestou od teto pojistky k pojistkovce u nohou ridice (zelenocerveny vodic, prurez 4 mm2, prochazi dovnitr konektorem C70 pin 1).
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 26.07.2017 07:18
- Bydliště: Vlašim
Re: nefunkcni elektrika
Děkuji za téměř okamžitou reakci, ale pojistky jsem kontroloval jako první a jsou všechny O.K.
Takže to bude někde jinde......
Takže to bude někde jinde......
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3068
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: nefunkcni elektrika
Kdyz zapnes klicek, je na pojistce F1 nejake napeti? Pokud ano, koukni na napeti na pojistkach F42, F43, F52, F53, F55, F56. Pokud je napeti i tam, hledal bych problem v ukostreni (nejspis uvnitr vlevo a vpravo na A sloupku dole u nohou). Pokud napeti na pojistce F1 neni, zkontroluj rele R1 v motorove pojistkovce (treba tim, ze ho vyndas a propojis piny 3 a 5 nejakym silnejsim vodicem).
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 26.07.2017 07:18
- Bydliště: Vlašim
Re: nefunkcni elektrika
Díky za nasměrování.....
Musel jsem to nechat až na doma, byl jsem na Slovensku na dovolené a neměl jsem sebou nic.....
Dneska jsem zjistil následující:
Nebylo napětí na pojistce F1 a tak jsem zkoušel to relé R1 - to nespíná ale je v pořádku, protože po vyndání a přivedení proudu na ovládání, normálně sepne!!!Jo a napětí na přívodu na pin 1 a 3 je!!!
Tak fakt netuším
Musel jsem to nechat až na doma, byl jsem na Slovensku na dovolené a neměl jsem sebou nic.....
Dneska jsem zjistil následující:
Nebylo napětí na pojistce F1 a tak jsem zkoušel to relé R1 - to nespíná ale je v pořádku, protože po vyndání a přivedení proudu na ovládání, normálně sepne!!!Jo a napětí na přívodu na pin 1 a 3 je!!!
Tak fakt netuším
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3068
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: nefunkcni elektrika
Rele je zapojene nasledovne:
- pin 3 je primo spojeny s kladnym polem baterie, tam bude napeti vzdycky (i bez klicku).
- pin 1 je vodic vedouci od spinacky. Pokud se po zapnuti klicku do polohy 2 objevi na pinu 1 napeti, zbyva uz jen kostra.
- pin 2 je pevna kostra v motorovem prostoru. Pokud by byla zavada na cele kostre motoru, nejspis vubec neodjedes. Je ten pin 2 rele R1 spojeny s kostrou? Pokud ne, bude problem nejspis tam. Zkusil bych ten pin 2 slabym vodicem ukostrit ke kastli, zacvaknout rele na misto a overit, jestli to funguje.
- pin 3 je primo spojeny s kladnym polem baterie, tam bude napeti vzdycky (i bez klicku).
- pin 1 je vodic vedouci od spinacky. Pokud se po zapnuti klicku do polohy 2 objevi na pinu 1 napeti, zbyva uz jen kostra.
- pin 2 je pevna kostra v motorovem prostoru. Pokud by byla zavada na cele kostre motoru, nejspis vubec neodjedes. Je ten pin 2 rele R1 spojeny s kostrou? Pokud ne, bude problem nejspis tam. Zkusil bych ten pin 2 slabym vodicem ukostrit ke kastli, zacvaknout rele na misto a overit, jestli to funguje.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti