nefunkční zámek kapoty motoru
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 09.10.2015 22:35
- Bydliště: Brno
Re: nefunkční zámek kapoty motoru
Ahoj, tak se přidávám do klubu "zámkařů". Dnes sem chtěl jit do motoru nic... tak koukám a ono něco lítá za mřížkou.. Pročetl jsem si tento topik a ještě jeden nějaky a říkám si, budu muset přes spodek nebo mřižku se tam nějak probojovat.. ale.. zkoušel jsem se na to koukat přes mřížku detailně a muj problém vypadá "hůř" .
Dřív než se do toho pustím, chci se zeptat zda dle vašich návodů jak se tam dostat rukou, má to cenu? Dle fotky se bojím že tahlo sebou vzalo i to čim rukou otáčíte na zamku motoru.. nebo ne?
Dřív než se do toho pustím, chci se zeptat zda dle vašich návodů jak se tam dostat rukou, má to cenu? Dle fotky se bojím že tahlo sebou vzalo i to čim rukou otáčíte na zamku motoru.. nebo ne?
FoFo 1.6 TDci 66kW 2005
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23444
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: nefunkční zámek kapoty motoru
rukou zespoda zkusit nasadit na puvodni misto, treba to jen vyskocilo
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 09.10.2015 22:35
- Bydliště: Brno
Re: nefunkční zámek kapoty motoru
Chápu-li tě dobře, myslíš že ten konec co je na mé fotce je vyskočená nějáka zapadka co se třeba ttixovi zlomila? Uff no to bude
FoFo 1.6 TDci 66kW 2005
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23444
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: nefunkční zámek kapoty motoru
ano, mohlo to jen vyskocit
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 10.05.2010 15:03
Re: nefunkční zámek kapoty motoru
Zdravím všechny,
chtěl bych poděkovat za rady, diky kterým jsem dnes otevřel kapotu mého maxíka 2005 (Focus C-Max 2.0 TDCi 2005). V mém případě mi vyskočil bílý křížový samec na zámku ze samičky na konci bovdenu, který vede od klíče. Vše jsem vystříkal WD40, vrátil zpátky a světe div se FUNGUJE.
Nejhorší bylo otevřít kapotu:
zespod jsem rukou chytil bovden a zatlačil ho vší silou na zámek a druhou rukou pootočil klíč doleva
(můj c-max nemá od doby vysokých obrubníků spodní přední šustplech, takže cesta byla volná)
pak jsem nahoře odšrouboval 4 křížáky kdyjící chladič a tím je cesta volná k celému mechynismu.
Odmontoval jsem zámek (drží na 2 šroubech - samořezy na 10 klíč).
Paradoxní je, že celý bovden s klíčem drží jen na 2 packách u zámku a musí se tam zastrčit ze strany zámku. Jinými slovy: v masce to vůbec nedrčí a dá se to tlačením na zámek zepředu a tažením rukou zespoda vycvaknout z masky a nic se tím nemrví.
Přikládám fotky.
chtěl bych poděkovat za rady, diky kterým jsem dnes otevřel kapotu mého maxíka 2005 (Focus C-Max 2.0 TDCi 2005). V mém případě mi vyskočil bílý křížový samec na zámku ze samičky na konci bovdenu, který vede od klíče. Vše jsem vystříkal WD40, vrátil zpátky a světe div se FUNGUJE.
Nejhorší bylo otevřít kapotu:
zespod jsem rukou chytil bovden a zatlačil ho vší silou na zámek a druhou rukou pootočil klíč doleva
(můj c-max nemá od doby vysokých obrubníků spodní přední šustplech, takže cesta byla volná)
pak jsem nahoře odšrouboval 4 křížáky kdyjící chladič a tím je cesta volná k celému mechynismu.
Odmontoval jsem zámek (drží na 2 šroubech - samořezy na 10 klíč).
Paradoxní je, že celý bovden s klíčem drží jen na 2 packách u zámku a musí se tam zastrčit ze strany zámku. Jinými slovy: v masce to vůbec nedrčí a dá se to tlačením na zámek zepředu a tažením rukou zespoda vycvaknout z masky a nic se tím nemrví.
Přikládám fotky.
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 10.05.2010 15:03
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 09.10.2015 22:35
- Bydliště: Brno
Re: nefunkční zámek kapoty motoru
Tak ZaQiku děkuju za radu, na parkači jsem to zvedl na hever, oddělal kryty motoru a rukou to odemčel (ještě že jsem malé postavy a mám i úzké ruce ) Bylo to jen vyskočené, tu par fotek jak to vypada v FoFo2 pro ty co by se na to chystali
PS: inženýrům z Fordu za tento patent davam palec dolů..
PS: inženýrům z Fordu za tento patent davam palec dolů..
FoFo 1.6 TDci 66kW 2005
- Radekjo
- Zkušený
- Příspěvky: 1517
- Registrován: 08.12.2009 18:30
- Bydliště: OVA
Re: nefunkční zámek kapoty motoru
Už jsem to několikrát rozebíral, čistil a namazal. Žádné WD40 !!!
Pokud se jakákoli pohyblivá část zasere tak je jasné že se sekne a vyskočí.
Pokud by to bylo na pevno tak by asi hrozilo při slabém nárazu zničení zámku.
Pokud se jakákoli pohyblivá část zasere tak je jasné že se sekne a vyskočí.
Pokud by to bylo na pevno tak by asi hrozilo při slabém nárazu zničení zámku.
FM MKV 2,0 TDCI 15
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
- Otomar
- Člen klubu
- Příspěvky: 362
- Registrován: 26.10.2013 10:47
- Bydliště: JMK
Re: nefunkční zámek kapoty motoru
Novější verze je ta s bowdenem, nebo tyčkou?
Ford Focus 1.6 Ti-VCT/92kW*2015*White
Ford Focus 1.6 Ti-VCT*LPG*2010*Chill
Ford Focus 1.6 *2004*Moondust
Ford Focus 1.6 Ti-VCT*LPG*2010*Chill
Ford Focus 1.6 *2004*Moondust
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23444
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: nefunkční zámek kapoty motoru
tycka
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Otomar
- Člen klubu
- Příspěvky: 362
- Registrován: 26.10.2013 10:47
- Bydliště: JMK
Re: nefunkční zámek kapoty motoru
Díky za rychlé info. Bohužel tahle závada postihla i mě (FF 2010). Rozpadl se plastový díl na konci bowdenu a kapota zůstala otevřená.
Koupím tedy kompletní opravnou sadu s tyčkou.
Koupím tedy kompletní opravnou sadu s tyčkou.
Ford Focus 1.6 Ti-VCT/92kW*2015*White
Ford Focus 1.6 Ti-VCT*LPG*2010*Chill
Ford Focus 1.6 *2004*Moondust
Ford Focus 1.6 Ti-VCT*LPG*2010*Chill
Ford Focus 1.6 *2004*Moondust
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 03.07.2013 17:33
Re: nefunkční zámek kapoty motoru
. Dobrý večer, potřeboval bych radu , Nemůžu otevřit kapotu motoru přes zamek. Jedna strana odemykáni mi nefunguje ta prvni. Je možné mi poradit jak otevřit kapotu na Focusu m1. Dekuji za radu. Karel.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23444
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: nefunkční zámek kapoty motoru
HLEDAT viewtopic.php?f=63&t=43101
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů