Odhlučnenie karosérie
-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odhlučnenie karosérie
2.0 TDCi je pri dialnicnych rychlostiach tissi ako 1.8 TDCi, ale aj 1.8 je nad 100 takmer nepocutelna, "najhorsie" je to pri akceleracii 1-3, ale pri ustalenych rychlostiach a hlavne vyssich je tissi ako 1.6 benzin
-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odhlučnenie karosérie
Taky moj postreh; pri montazi ventilkov do ostrekovacov skla som musel dat dole deku spod kapoty, nakolko chcem "spoj" este prelepit izolacnou paskou. Jazdil som bez deky cca 20km (bude toho viac, aj dialnica, doplnim) a musim povedat ze subjektivne som ziadny rozdiel v hluku/zvuku od motora nezaznamenal. Max rychlost 80, po BA
edit: mam za sebou 120km po dialnici, max. 140km/h som siel. Rozdiel som predsa len zacul, ale az okolo 120, zvuk motora viac pocut v interieri, ale vazne len minimalne. Nad 130km/h pri pustenom radiu a kvoli aerodynamickemu hluku uz nepocut rozdiel vobec
edit: mam za sebou 120km po dialnici, max. 140km/h som siel. Rozdiel som predsa len zacul, ale az okolo 120, zvuk motora viac pocut v interieri, ale vazne len minimalne. Nad 130km/h pri pustenom radiu a kvoli aerodynamickemu hluku uz nepocut rozdiel vobec
Naposledy upravil(a) TripleJay dne 04.09.2008 19:38, celkem upraveno 2 x.
- Milinko
- Zkušený
- Příspěvky: 1699
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Odhlučnenie karosérie
Je to sice trochu OT, ale po delší době jsem opět natankoval Shell V Power diesel a zaznamenal jsem, mimo to že líp jede, tišší projevu motoru = menší hlučnost ...jen ta cena
- Davidson
- Nováček
- Příspěvky: 45
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Odhlučnenie karosérie
Souhlas, moje řeč!TripleJay píše:Pes je zakopany tam ze soudruzi (inzinieri) nam nadelili na zadnej naprave sakra drahy a dobry multilink a to co tam natlacili, potrebovali usetrit na tlmeni, plastoch a pod. A sakra im za to dakujem a nech to tak robia znovu a znovu a znovu. Chut, ktora nikdy nekonci,,,
FoFo I, 74 kW, kombi, Pacific green
- vahala
- Nováček
- Příspěvky: 64
- Registrován: 21.08.2008 22:11
- Bydliště: Praha
Re: Odhlučnenie karosérie
Nedával někdo tlumící koberec pod přední kapotu na Fokuse II kombi po FL, motor 1,6 Duratec? Ne že by byl nějak přehnaně hlučný, ale při vyšších rychlostech na dálnici by tišší teda být mohl Přemýšlím o zakoupení a nerad bych zbytečně vyhazoval peníze
Ford Focus kombi II, Trend 1,6 Duratec, barva béžová Chill, 10/2008
Fotogalerie
Tandemové seskoky padákem
Relative Team
Fotogalerie
Tandemové seskoky padákem
Relative Team
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 651
- Registrován: 18.09.2008 22:13
- Bydliště: Plzeň
Re: Odhlučnenie karosérie
Snad to není OT, přidám moje zkušenost z FF I:
Celkový dojem z auta - poměrně tiché co se jízdy týče(nechci s něčím srovnávat, mám na mysli takový ten dojem). Hlavní hluk bych řekl dělají z velké části pneu(195/60 R15 Bridgestone Turanza - hlučností mě trochu zklamaly), pak nerovný asfalt(podélné vlny, koleje, hrubší povrch), samozřejmě na příčných nerovnostech, dírách apod. nápravy logicky nějaký hluk udělají, ale rozhodně si nestěžuju. Aerodynamický hluk začíná až při vyšší rychlosti(přes 120km/h), ale ne extrémně - spíš to pak přehluší motor:
Ale co mě zklamalo, je motor - na volnoběh skoro neslyšný, ale už kolem 2500 ot. je docela slyšet a nad 3-3500 ot. už dost, ale ne takový ten "zdravý, sportovní" zvuk, spíš podobný dieselu. Naštěstí dvoulitr táhne dobře od nízkých otáček, tak ho není nutné točit. Mám auto krátce, budu teď měnit olej, tak snad to pomůže. Na haubně ten tlumící materiál je, ale nějak to nepomáhá, hluk se do kabiny asi šíří jinudy.
Celkový dojem z auta - poměrně tiché co se jízdy týče(nechci s něčím srovnávat, mám na mysli takový ten dojem). Hlavní hluk bych řekl dělají z velké části pneu(195/60 R15 Bridgestone Turanza - hlučností mě trochu zklamaly), pak nerovný asfalt(podélné vlny, koleje, hrubší povrch), samozřejmě na příčných nerovnostech, dírách apod. nápravy logicky nějaký hluk udělají, ale rozhodně si nestěžuju. Aerodynamický hluk začíná až při vyšší rychlosti(přes 120km/h), ale ne extrémně - spíš to pak přehluší motor:
Ale co mě zklamalo, je motor - na volnoběh skoro neslyšný, ale už kolem 2500 ot. je docela slyšet a nad 3-3500 ot. už dost, ale ne takový ten "zdravý, sportovní" zvuk, spíš podobný dieselu. Naštěstí dvoulitr táhne dobře od nízkých otáček, tak ho není nutné točit. Mám auto krátce, budu teď měnit olej, tak snad to pomůže. Na haubně ten tlumící materiál je, ale nějak to nepomáhá, hluk se do kabiny asi šíří jinudy.
Ford Focus 2.0i/16V, Ghia, 2004
- Milinko
- Zkušený
- Příspěvky: 1699
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Odhlučnenie karosérie
Olej pomůže jen trochu....nejvíc kraválu jde jednoznačně od náprav, od podlahy....ale dá se s tím jen těžko něco dělat. Někdo tady zmiňoval, že jeho známy tlumil na C-Maxovi podběhy a podlahu,tuším Dynamatem, a výsledek nic moc....zvykneš si
-
- Test driver
- Příspěvky: 8973
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Odhlučnenie karosérie
ciastocne ano motor stratil taky cinkotavy zvuk,ale rozhodne zazrak necakajvahala píše:Nedával někdo tlumící koberec pod přední kapotu na Fokuse II kombi po FL, motor 1,6 Duratec? Ne že by byl nějak přehnaně hlučný, ale při vyšších rychlostech na dálnici by tišší teda být mohl Přemýšlím o zakoupení a nerad bych zbytečně vyhazoval peníze
-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 03.02.2009 15:19
Re: Odhlučnenie karosérie
Ahoj. Nevíte, co by to mohlo být: při jízdě při určitých vibracích (od motoru) cvakání (pravděpodobně rezonace něčeho) někde z prostoru pod tapecírunkem na stropě, asi tak vepředu u světla interiéru. Začalo to tak před vánoci, dělá to stále více a už mě to začíná lézt na nervy. Dík
- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Odhlučnenie karosérie
Neviem akeho fofa mas. Ja mam FL08 a tiez mi robi nieco podobne - medzi prednym sklom a stropnym svietidlom. ja som tam nahmatal, nejake kovove "medziclanky". Dal som tam vyplnovaci material a stihlo to.
Mozno vsak ma vyznam rozobrat svietidlo, teda vybrat ho a skusit sa pozriet, co tam je. Mozu to byt kable, uchytenie svietidla, a podobne.
Mozno vsak ma vyznam rozobrat svietidlo, teda vybrat ho a skusit sa pozriet, co tam je. Mozu to byt kable, uchytenie svietidla, a podobne.
- jarous350
- Pokročilý
- Příspěvky: 670
- Registrován: 22.11.2008 17:15
- Bydliště: Pardubice, (Liberec)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odhlučnenie karosérie
Mam stejny pocit, presel jsem na Focuse z Escorta (stejny motor 1.6 Zetec), v otackach nad cca 2.5tis byl tedy Escort tissi.Bullitt píše:Snad to není OT, přidám moje zkušenost z FF I:
Ale co mě zklamalo, je motor - na volnoběh skoro neslyšný, ale už kolem 2500 ot. je docela slyšet a nad 3-3500 ot. už dost, ale ne takový ten "zdravý, sportovní" zvuk, spíš podobný dieselu.
Co s tim? Vyresil to nekdo jednoduse nejakou tlumici vatou? Trochu jsem hledal, ale nic jsem na foru nenasel.
- jarous350
- Pokročilý
- Příspěvky: 670
- Registrován: 22.11.2008 17:15
- Bydliště: Pardubice, (Liberec)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odhlučnenie karosérie
Ma byt vubec tlumici material jeste nekde jinde nez na kapote? (napriklad na delici stene mezi motorovym prostorem a interierem? - nic tam nemam). Jinak to original na kapote mi proti hluku neprijde nic extra.Bullitt píše:Na haubně ten tlumící materiál je, ale nějak to nepomáhá, hluk se do kabiny asi šíří jinudy.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 651
- Registrován: 18.09.2008 22:13
- Bydliště: Plzeň
Re: Odhlučnenie karosérie
Jestli si to vybavuju správně, tak je v motoru tlumící materiál(kromě kapoty) i na přepážce mezi motorem a kabinou. Když vzpomenu, tak se do motoru mrknu.
Ford Focus 2.0i/16V, Ghia, 2004
- jarous350
- Pokročilý
- Příspěvky: 670
- Registrován: 22.11.2008 17:15
- Bydliště: Pardubice, (Liberec)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odhlučnenie karosérie
Kdybys to mohl i vyfotit, tak by to bylo vyborny!Bullitt píše:Jestli si to vybavuju správně, tak je v motoru tlumící materiál(kromě kapoty) i na přepážce mezi motorem a kabinou. Když vzpomenu, tak se do motoru mrknu.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 651
- Registrován: 18.09.2008 22:13
- Bydliště: Plzeň
Re: Odhlučnenie karosérie
Tak tady jsem to nafotil, nebylo už moc světlo, tak s bleskem, ale poznat to snad je:
Celkový pohled, izolace je zhora až dolů
Detail překrytí izolace stínícím plechem v místě nad výfukem
Podobně provedená izolace je v motoru Escortu.
Celkový pohled, izolace je zhora až dolů
Detail překrytí izolace stínícím plechem v místě nad výfukem
Podobně provedená izolace je v motoru Escortu.
Ford Focus 2.0i/16V, Ghia, 2004
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů