Odhlučnenie karosérie

Odpovědět
TripleJay
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4196
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Levice (SR)
Kontaktovat uživatele:

Re: Odhlučnenie karosérie

Příspěvek od TripleJay » 23.08.2008 16:46

2.0 TDCi je pri dialnicnych rychlostiach tissi ako 1.8 TDCi, ale aj 1.8 je nad 100 takmer nepocutelna, "najhorsie" je to pri akceleracii 1-3, ale pri ustalenych rychlostiach a hlavne vyssich je tissi ako 1.6 benzin

TripleJay
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4196
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Levice (SR)
Kontaktovat uživatele:

Re: Odhlučnenie karosérie

Příspěvek od TripleJay » 03.09.2008 07:20

Taky moj postreh; pri montazi ventilkov do ostrekovacov skla som musel dat dole deku spod kapoty, nakolko chcem "spoj" este prelepit izolacnou paskou. Jazdil som bez deky cca 20km (bude toho viac, aj dialnica, doplnim) a musim povedat ze subjektivne som ziadny rozdiel v hluku/zvuku od motora nezaznamenal. Max rychlost 80, po BA

edit: mam za sebou 120km po dialnici, max. 140km/h som siel. Rozdiel som predsa len zacul, ale az okolo 120, zvuk motora viac pocut v interieri, ale vazne len minimalne. Nad 130km/h pri pustenom radiu a kvoli aerodynamickemu hluku uz nepocut rozdiel vobec
Naposledy upravil(a) TripleJay dne 04.09.2008 19:38, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
Milinko
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1699
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Odhlučnenie karosérie

Příspěvek od Milinko » 04.09.2008 13:07

Je to sice trochu OT, ale po delší době jsem opět natankoval Shell V Power diesel a zaznamenal jsem, mimo to že líp jede, tišší projevu motoru = menší hlučnost :wink: ...jen ta cena :cry:
Ford Mondeo 1.6 Ecoboost 118kW - Enterprise - White Frozen Gallery
Byl: Ford Focus II, Eibach Pro-Spacer & Pro-KIT, Machine silver Gallery

Uživatelský avatar
Davidson
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Odhlučnenie karosérie

Příspěvek od Davidson » 19.09.2008 20:47

TripleJay píše:Pes je zakopany tam ze soudruzi (inzinieri) nam nadelili na zadnej naprave sakra drahy a dobry multilink a to co tam natlacili, potrebovali usetrit na tlmeni, plastoch a pod. A sakra im za to dakujem a nech to tak robia znovu a znovu a znovu. Chut, ktora nikdy nekonci,,, 8) :lol: :wink:
Souhlas, moje řeč!
FoFo I, 74 kW, kombi, Pacific green

Uživatelský avatar
vahala
Nováček
Nováček
Příspěvky: 64
Registrován: 21.08.2008 22:11
Bydliště: Praha

Re: Odhlučnenie karosérie

Příspěvek od vahala » 22.10.2008 20:46

Nedával někdo tlumící koberec pod přední kapotu na Fokuse II kombi po FL, motor 1,6 Duratec? Ne že by byl nějak přehnaně hlučný, ale při vyšších rychlostech na dálnici by tišší teda být mohl :) Přemýšlím o zakoupení a nerad bych zbytečně vyhazoval peníze 8)
Ford Focus kombi II, Trend 1,6 Duratec, barva béžová Chill, 10/2008
Fotogalerie
Tandemové seskoky padákem
Relative Team

Bullitt
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 651
Registrován: 18.09.2008 22:13
Bydliště: Plzeň

Re: Odhlučnenie karosérie

Příspěvek od Bullitt » 22.10.2008 21:58

Snad to není OT, přidám moje zkušenost z FF I:
Celkový dojem z auta - poměrně tiché co se jízdy týče(nechci s něčím srovnávat, mám na mysli takový ten dojem). Hlavní hluk bych řekl dělají z velké části pneu(195/60 R15 Bridgestone Turanza - hlučností mě trochu zklamaly), pak nerovný asfalt(podélné vlny, koleje, hrubší povrch), samozřejmě na příčných nerovnostech, dírách apod. nápravy logicky nějaký hluk udělají, ale rozhodně si nestěžuju. Aerodynamický hluk začíná až při vyšší rychlosti(přes 120km/h), ale ne extrémně - spíš to pak přehluší motor:
Ale co mě zklamalo, je motor - na volnoběh skoro neslyšný, ale už kolem 2500 ot. je docela slyšet a nad 3-3500 ot. už dost, ale ne takový ten "zdravý, sportovní" zvuk, spíš podobný dieselu. Naštěstí dvoulitr táhne dobře od nízkých otáček, tak ho není nutné točit. Mám auto krátce, budu teď měnit olej, tak snad to pomůže. Na haubně ten tlumící materiál je, ale nějak to nepomáhá, hluk se do kabiny asi šíří jinudy.
Ford Focus 2.0i/16V, Ghia, 2004

Uživatelský avatar
Milinko
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1699
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Odhlučnenie karosérie

Příspěvek od Milinko » 23.10.2008 10:42

Olej pomůže jen trochu....nejvíc kraválu jde jednoznačně od náprav, od podlahy....ale dá se s tím jen těžko něco dělat. Někdo tady zmiňoval, že jeho známy tlumil na C-Maxovi podběhy a podlahu,tuším Dynamatem, a výsledek nic moc....zvykneš si :wink:
Ford Mondeo 1.6 Ecoboost 118kW - Enterprise - White Frozen Gallery
Byl: Ford Focus II, Eibach Pro-Spacer & Pro-KIT, Machine silver Gallery

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8973
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Odhlučnenie karosérie

Příspěvek od zirafak » 23.10.2008 10:46

vahala píše:Nedával někdo tlumící koberec pod přední kapotu na Fokuse II kombi po FL, motor 1,6 Duratec? Ne že by byl nějak přehnaně hlučný, ale při vyšších rychlostech na dálnici by tišší teda být mohl :) Přemýšlím o zakoupení a nerad bych zbytečně vyhazoval peníze 8)
ciastocne ano motor stratil taky cinkotavy zvuk,ale rozhodne zazrak necakaj

JardaH
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 03.02.2009 15:19

Re: Odhlučnenie karosérie

Příspěvek od JardaH » 05.02.2009 09:24

Ahoj. Nevíte, co by to mohlo být: při jízdě při určitých vibracích (od motoru) cvakání (pravděpodobně rezonace něčeho) někde z prostoru pod tapecírunkem na stropě, asi tak vepředu u světla interiéru. Začalo to tak před vánoci, dělá to stále více a už mě to začíná lézt na nervy. Dík

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Odhlučnenie karosérie

Příspěvek od Anndy » 05.02.2009 10:41

Neviem akeho fofa mas. Ja mam FL08 a tiez mi robi nieco podobne - medzi prednym sklom a stropnym svietidlom. ja som tam nahmatal, nejake kovove "medziclanky". Dal som tam vyplnovaci material a stihlo to.
Mozno vsak ma vyznam rozobrat svietidlo, teda vybrat ho a skusit sa pozriet, co tam je. Mozu to byt kable, uchytenie svietidla, a podobne.
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
jarous350
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 670
Registrován: 22.11.2008 17:15
Bydliště: Pardubice, (Liberec)
Kontaktovat uživatele:

Re: Odhlučnenie karosérie

Příspěvek od jarous350 » 16.04.2009 09:56

Bullitt píše:Snad to není OT, přidám moje zkušenost z FF I:
Ale co mě zklamalo, je motor - na volnoběh skoro neslyšný, ale už kolem 2500 ot. je docela slyšet a nad 3-3500 ot. už dost, ale ne takový ten "zdravý, sportovní" zvuk, spíš podobný dieselu.
Mam stejny pocit, presel jsem na Focuse z Escorta (stejny motor 1.6 Zetec), v otackach nad cca 2.5tis byl tedy Escort tissi.
Co s tim? Vyresil to nekdo jednoduse nejakou tlumici vatou? Trochu jsem hledal, ale nic jsem na foru nenasel.
Focus I Combi, 1.6 74kW, 2002 Obrázek
Focus II FL Combi, 1.8 92kW, 2009, LPG Obrázek

Uživatelský avatar
jarous350
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 670
Registrován: 22.11.2008 17:15
Bydliště: Pardubice, (Liberec)
Kontaktovat uživatele:

Re: Odhlučnenie karosérie

Příspěvek od jarous350 » 26.04.2009 20:02

Bullitt píše:Na haubně ten tlumící materiál je, ale nějak to nepomáhá, hluk se do kabiny asi šíří jinudy.
Ma byt vubec tlumici material jeste nekde jinde nez na kapote? (napriklad na delici stene mezi motorovym prostorem a interierem? - nic tam nemam). Jinak to original na kapote mi proti hluku neprijde nic extra.
Focus I Combi, 1.6 74kW, 2002 Obrázek
Focus II FL Combi, 1.8 92kW, 2009, LPG Obrázek

Bullitt
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 651
Registrován: 18.09.2008 22:13
Bydliště: Plzeň

Re: Odhlučnenie karosérie

Příspěvek od Bullitt » 26.04.2009 20:07

Jestli si to vybavuju správně, tak je v motoru tlumící materiál(kromě kapoty) i na přepážce mezi motorem a kabinou. Když vzpomenu, tak se do motoru mrknu.
Ford Focus 2.0i/16V, Ghia, 2004

Uživatelský avatar
jarous350
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 670
Registrován: 22.11.2008 17:15
Bydliště: Pardubice, (Liberec)
Kontaktovat uživatele:

Re: Odhlučnenie karosérie

Příspěvek od jarous350 » 26.04.2009 20:15

Bullitt píše:Jestli si to vybavuju správně, tak je v motoru tlumící materiál(kromě kapoty) i na přepážce mezi motorem a kabinou. Když vzpomenu, tak se do motoru mrknu.
Kdybys to mohl i vyfotit, tak by to bylo vyborny!
Focus I Combi, 1.6 74kW, 2002 Obrázek
Focus II FL Combi, 1.8 92kW, 2009, LPG Obrázek

Bullitt
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 651
Registrován: 18.09.2008 22:13
Bydliště: Plzeň

Re: Odhlučnenie karosérie

Příspěvek od Bullitt » 27.04.2009 19:56

Tak tady jsem to nafotil, nebylo už moc světlo, tak s bleskem, ale poznat to snad je:

Obrázek Celkový pohled, izolace je zhora až dolů
Obrázek Detail překrytí izolace stínícím plechem v místě nad výfukem
Obrázek

Podobně provedená izolace je v motoru Escortu.
Ford Focus 2.0i/16V, Ghia, 2004

Odpovědět

Zpět na „Focus - karoserie 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů