Odhlučnenie karosérie

Odpovědět
Uživatelský avatar
Merdy
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 545
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Rožnov pod Radhoštìm
Kontaktovat uživatele:

Re: Odhlučnenie karosérie

Příspěvek od Merdy » 11.02.2008 00:09

To jsem rád, že jsi změnil názor 8)

Nicméně další úpravy budou potřeba :wink:

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8973
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Odhlučnenie karosérie

Příspěvek od zirafak » 11.02.2008 06:18


Uživatelský avatar
stigi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Odhlučnenie karosérie

Příspěvek od stigi » 11.02.2008 07:27

Nejak nechapu proc tady mluvite hned o Dynamatu. Jak tu naznacil zirafak, existuje spousta jinych materialu a hlavne cenove odpovidajici zbyvajici zastavbe. Sikadamp 630 je slozenim to same jako Dynamat Extrem, akorat podstatne levnejsi. Samozrejme jsou i jine.
FORD Focus 1.6 16V, r.v.04/00, 5-dv. stříbrná MOONDUST, K&N, REMUS
Obrázek

Uživatelský avatar
Merdy
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 545
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Rožnov pod Radhoštìm
Kontaktovat uživatele:

Re: Odhlučnenie karosérie

Příspěvek od Merdy » 11.02.2008 09:29

Protože Dynamat je takový etalon v této oblasti.
Ale samozřejmě je to na každém zvlášť, čím si auto vylepí.

Uživatelský avatar
stigi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Odhlučnenie karosérie

Příspěvek od stigi » 11.02.2008 09:42

Etalon ne etalon, je to samozrejme kazdeho vec, ale v tomu odpovidajici cenove/kvalitativni relaci by se mely pohybovat komponenty. Jestli Dynamat chces tak bych sahnul po Xtreme a Original bych vynechal (na uzavreni dveri bych ho urcite nedaval).
FORD Focus 1.6 16V, r.v.04/00, 5-dv. stříbrná MOONDUST, K&N, REMUS
Obrázek

Uživatelský avatar
brava
Junior
Junior
Příspěvky: 366
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Vysočina - Novoměstsko

Re: Odhlučnenie karosérie

Příspěvek od brava » 11.02.2008 18:01

Přesunuto viz.níže killerhammer
Naposledy upravil(a) brava dne 11.02.2008 21:20, celkem upraveno 2 x.
Ford Focus II 1.6i (74kW) hatchback 5/2007, modrá Tonic
Obrázek

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Odhlučnenie karosérie

Příspěvek od killerhammer » 11.02.2008 18:39

tu som davnejsie otvoril vlakno o drncani v interieri :D
potom ked drncanie identifikujes a odstranis, plz, napis tam co bol problem a tvoje riesenie, nech ma to vlakno nejaku informacnu hodnotu, dik 8).

ten problem co popisujes som mal aj ja. to drncanie z naddveria po case samo prestalo :o.
este to poriadne popocuvaj lebo mne drncia na zlej ceste uz iba tie napinace prednych pasov na B-stlpiku, mozno cely horny diel B-stlpika, ktory je zaplastovany.
Ford S-Max 2.0 TDCi, LimitedX 2014, 120kW, Frozen White Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek
bolo: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT GhiaX 2007, 85kW, Ocean Blue Obrázek

Uživatelský avatar
Johnny K.
Nováček
Nováček
Příspěvky: 32
Registrován: 03.04.2008 11:17
Bydliště: Uh.Hradiště

Re: Odhlučnenie karosérie

Příspěvek od Johnny K. » 03.04.2008 11:57

Zdarec chlapi.
Tak jsem si nechal dovézt z Reichu FoFo2-kombi (1.6 74kW, Trend) a musím říct, že z toho hluku v interiéru jsem fakt hodně rozladěný. Hlavně když to porovnám s mým starým kombíkem Escortíkem z '98 (1.6 Zetec 66kW, Ghia). Ten rozdíl k horšímu je opravdu neskutečný (manželka si dokonce myslela, že nám dovozce omylem koupil diesel :lol: ). Určitě se na hluku hodně podílí Micheliny, které jsou dost sjeté, jsou tam určitě od uvedení auta do provozu a mají nalétané 42000 km, ale hluk od motoru si nejde splést s hlukem od podvozku. A to jak je 4st slyšet při 100km/h a 5st při 130km/h je fakt špaténka...
Takže díky za každou radu, kterou jste v tomto fóru uvedli. Začnu asi tím tlumícím kobercem pod kapotu :wink:

Abych úplně nekřivdil, tak proti otcově Fabii 1.4 a podle toho co říkají někteří známí (majitelé starších vozů) je to ještě pořád "dobré". Ale ve srovnání s Escortem to opravdu není ono...

Jinak se vším ostatním maximální spokojenost.
Btw. nedá se někde sehnat manuálek k FoFo2 v el.podobě? Jsem na tomto fóru nový, tak mne omluvte, pokud je otázka manuálu řešená někde jinde. Momentálně mne trápí ta hlučnost... Díky.
FoFo II - kombi Trend: 06/2006, 74kW, Dark Grey
Borbet LV5 7x16 ET40; Yokohama c.drive 205/55/16
Obrázek Obrázek

TripleJay
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4196
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Levice (SR)
Kontaktovat uživatele:

Re: Odhlučnenie karosérie

Příspěvek od TripleJay » 03.04.2008 12:07


Uživatelský avatar
mehturt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2708
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: SC
Kontaktovat uživatele:

Re: Odhlučnenie karosérie

Příspěvek od mehturt » 03.04.2008 12:08

manual tu je niekde na fore, skus pohladat
2013 Focus kombi
bolo: 2007 Focus kombi 1.6 Ti-VCT Ghia-X
Obrázek

Uživatelský avatar
Johnny K.
Nováček
Nováček
Příspěvky: 32
Registrován: 03.04.2008 11:17
Bydliště: Uh.Hradiště

Re: Odhlučnenie karosérie

Příspěvek od Johnny K. » 04.04.2008 13:31

to TripleJay: Diky moc. Podarilo se...
FoFo II - kombi Trend: 06/2006, 74kW, Dark Grey
Borbet LV5 7x16 ET40; Yokohama c.drive 205/55/16
Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Davidson
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re:

Příspěvek od Davidson » 19.04.2008 12:24

Musím se přidat také, mám FoFo1. Mě osobně připadá motor hlučný, nejvíc kolem 1000 otáček a pak až do 2000 otáček. Možná je to subjektivní - mé polovičce připadá hlučnost vcelku normální. Dal jsem deku pod kryt motoru, rozdíl jsem moc nepoznal.
Naposledy upravil(a) Davidson dne 04.05.2008 18:02, celkem upraveno 2 x.
FoFo I, 74 kW, kombi, Pacific green

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8973
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Odhlučnenie karosérie

Příspěvek od zirafak » 21.04.2008 06:07

lenze toto je o Focuse 2 :idea: :wink:

Uživatelský avatar
Davidson
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Odhlučnenie karosérie

Příspěvek od Davidson » 21.04.2008 21:06

já vím, ale ve fóru k FoFo 1 jsem nic nenašel, tady jsou o focusu 1 také řeči, tak jsem to dal sem.
FoFo I, 74 kW, kombi, Pacific green

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Odhlučnenie karosérie

Příspěvek od killerhammer » 31.05.2008 10:22

kukal som pod koberce na novej fabii2 a ake bolo moje prekvapenie, ked som videl, ze od zadneho kufra az k sedackam a mozno aj dalej, je na skelete nalepeny celistvy plat odhlucnujuceho materialu. vyzera to podobne ako tie kusky co mame vo fofo2 ale ako hovorim, maju tym pokryty cely zadny kufor a asi aj priestor pod zadnymi sedackami :idea:
znovu musim zopakovat, co sa tyka odhlucnenia: focus sucks :!: :!: :!: 8O
Ford S-Max 2.0 TDCi, LimitedX 2014, 120kW, Frozen White Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek
bolo: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT GhiaX 2007, 85kW, Ocean Blue Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - karoserie 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů