Odhlučnenie karosérie
- Merdy
- Pokročilý
- Příspěvky: 545
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Rožnov pod Radhoštìm
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odhlučnenie karosérie
To jsem rád, že jsi změnil názor
Nicméně další úpravy budou potřeba
Nicméně další úpravy budou potřeba
-
- Test driver
- Příspěvky: 8973
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- stigi
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odhlučnenie karosérie
Nejak nechapu proc tady mluvite hned o Dynamatu. Jak tu naznacil zirafak, existuje spousta jinych materialu a hlavne cenove odpovidajici zbyvajici zastavbe. Sikadamp 630 je slozenim to same jako Dynamat Extrem, akorat podstatne levnejsi. Samozrejme jsou i jine.
- Merdy
- Pokročilý
- Příspěvky: 545
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Rožnov pod Radhoštìm
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odhlučnenie karosérie
Protože Dynamat je takový etalon v této oblasti.
Ale samozřejmě je to na každém zvlášť, čím si auto vylepí.
Ale samozřejmě je to na každém zvlášť, čím si auto vylepí.
- stigi
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odhlučnenie karosérie
Etalon ne etalon, je to samozrejme kazdeho vec, ale v tomu odpovidajici cenove/kvalitativni relaci by se mely pohybovat komponenty. Jestli Dynamat chces tak bych sahnul po Xtreme a Original bych vynechal (na uzavreni dveri bych ho urcite nedaval).
- brava
- Junior
- Příspěvky: 366
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Vysočina - Novoměstsko
Re: Odhlučnenie karosérie
Přesunuto viz.níže killerhammer
Naposledy upravil(a) brava dne 11.02.2008 21:20, celkem upraveno 2 x.
Ford Focus II 1.6i (74kW) hatchback 5/2007, modrá Tonic
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Odhlučnenie karosérie
tu som davnejsie otvoril vlakno o drncani v interieri
potom ked drncanie identifikujes a odstranis, plz, napis tam co bol problem a tvoje riesenie, nech ma to vlakno nejaku informacnu hodnotu, dik .
ten problem co popisujes som mal aj ja. to drncanie z naddveria po case samo prestalo .
este to poriadne popocuvaj lebo mne drncia na zlej ceste uz iba tie napinace prednych pasov na B-stlpiku, mozno cely horny diel B-stlpika, ktory je zaplastovany.
potom ked drncanie identifikujes a odstranis, plz, napis tam co bol problem a tvoje riesenie, nech ma to vlakno nejaku informacnu hodnotu, dik .
ten problem co popisujes som mal aj ja. to drncanie z naddveria po case samo prestalo .
este to poriadne popocuvaj lebo mne drncia na zlej ceste uz iba tie napinace prednych pasov na B-stlpiku, mozno cely horny diel B-stlpika, ktory je zaplastovany.
- Johnny K.
- Nováček
- Příspěvky: 32
- Registrován: 03.04.2008 11:17
- Bydliště: Uh.Hradiště
Re: Odhlučnenie karosérie
Zdarec chlapi.
Tak jsem si nechal dovézt z Reichu FoFo2-kombi (1.6 74kW, Trend) a musím říct, že z toho hluku v interiéru jsem fakt hodně rozladěný. Hlavně když to porovnám s mým starým kombíkem Escortíkem z '98 (1.6 Zetec 66kW, Ghia). Ten rozdíl k horšímu je opravdu neskutečný (manželka si dokonce myslela, že nám dovozce omylem koupil diesel ). Určitě se na hluku hodně podílí Micheliny, které jsou dost sjeté, jsou tam určitě od uvedení auta do provozu a mají nalétané 42000 km, ale hluk od motoru si nejde splést s hlukem od podvozku. A to jak je 4st slyšet při 100km/h a 5st při 130km/h je fakt špaténka...
Takže díky za každou radu, kterou jste v tomto fóru uvedli. Začnu asi tím tlumícím kobercem pod kapotu
Abych úplně nekřivdil, tak proti otcově Fabii 1.4 a podle toho co říkají někteří známí (majitelé starších vozů) je to ještě pořád "dobré". Ale ve srovnání s Escortem to opravdu není ono...
Jinak se vším ostatním maximální spokojenost.
Btw. nedá se někde sehnat manuálek k FoFo2 v el.podobě? Jsem na tomto fóru nový, tak mne omluvte, pokud je otázka manuálu řešená někde jinde. Momentálně mne trápí ta hlučnost... Díky.
Tak jsem si nechal dovézt z Reichu FoFo2-kombi (1.6 74kW, Trend) a musím říct, že z toho hluku v interiéru jsem fakt hodně rozladěný. Hlavně když to porovnám s mým starým kombíkem Escortíkem z '98 (1.6 Zetec 66kW, Ghia). Ten rozdíl k horšímu je opravdu neskutečný (manželka si dokonce myslela, že nám dovozce omylem koupil diesel ). Určitě se na hluku hodně podílí Micheliny, které jsou dost sjeté, jsou tam určitě od uvedení auta do provozu a mají nalétané 42000 km, ale hluk od motoru si nejde splést s hlukem od podvozku. A to jak je 4st slyšet při 100km/h a 5st při 130km/h je fakt špaténka...
Takže díky za každou radu, kterou jste v tomto fóru uvedli. Začnu asi tím tlumícím kobercem pod kapotu
Abych úplně nekřivdil, tak proti otcově Fabii 1.4 a podle toho co říkají někteří známí (majitelé starších vozů) je to ještě pořád "dobré". Ale ve srovnání s Escortem to opravdu není ono...
Jinak se vším ostatním maximální spokojenost.
Btw. nedá se někde sehnat manuálek k FoFo2 v el.podobě? Jsem na tomto fóru nový, tak mne omluvte, pokud je otázka manuálu řešená někde jinde. Momentálně mne trápí ta hlučnost... Díky.
FoFo II - kombi Trend: 06/2006, 74kW, Dark Grey
Borbet LV5 7x16 ET40; Yokohama c.drive 205/55/16
Borbet LV5 7x16 ET40; Yokohama c.drive 205/55/16
-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
- mehturt
- Test driver
- Příspěvky: 2708
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SC
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odhlučnenie karosérie
manual tu je niekde na fore, skus pohladat
- Johnny K.
- Nováček
- Příspěvky: 32
- Registrován: 03.04.2008 11:17
- Bydliště: Uh.Hradiště
Re: Odhlučnenie karosérie
to TripleJay: Diky moc. Podarilo se...
FoFo II - kombi Trend: 06/2006, 74kW, Dark Grey
Borbet LV5 7x16 ET40; Yokohama c.drive 205/55/16
Borbet LV5 7x16 ET40; Yokohama c.drive 205/55/16
- Davidson
- Nováček
- Příspěvky: 45
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re:
Musím se přidat také, mám FoFo1. Mě osobně připadá motor hlučný, nejvíc kolem 1000 otáček a pak až do 2000 otáček. Možná je to subjektivní - mé polovičce připadá hlučnost vcelku normální. Dal jsem deku pod kryt motoru, rozdíl jsem moc nepoznal.
Naposledy upravil(a) Davidson dne 04.05.2008 18:02, celkem upraveno 2 x.
FoFo I, 74 kW, kombi, Pacific green
-
- Test driver
- Příspěvky: 8973
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Odhlučnenie karosérie
lenze toto je o Focuse 2
- Davidson
- Nováček
- Příspěvky: 45
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Odhlučnenie karosérie
já vím, ale ve fóru k FoFo 1 jsem nic nenašel, tady jsou o focusu 1 také řeči, tak jsem to dal sem.
FoFo I, 74 kW, kombi, Pacific green
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Odhlučnenie karosérie
kukal som pod koberce na novej fabii2 a ake bolo moje prekvapenie, ked som videl, ze od zadneho kufra az k sedackam a mozno aj dalej, je na skelete nalepeny celistvy plat odhlucnujuceho materialu. vyzera to podobne ako tie kusky co mame vo fofo2 ale ako hovorim, maju tym pokryty cely zadny kufor a asi aj priestor pod zadnymi sedackami
znovu musim zopakovat, co sa tyka odhlucnenia: focus sucks
znovu musim zopakovat, co sa tyka odhlucnenia: focus sucks
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů