Odhlučnenie karosérie

Odpovědět
Uživatelský avatar
kismod
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Orava

Odhlučnenie karosérie

Příspěvek od kismod » 29.10.2007 13:36

Pokúšal som sa niečo nájsť na tomto fóre ale nepodarilo sa. Máte niekto skúsenosti s odhlučnením karosérie Focusa vhodným materiálom, najlepšie samolepiacim? Nie len motorového priestoru ale aj vnútornej časti karosérie. Prípadne kde sa na Slovensku dá vhodný materiál kúpiť ?
FF 2,benzín

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8973
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od zirafak » 29.10.2007 13:43

uz sa to tu riesilo....dynamat,sikadamp 630,atd.....skor sa to riesilo v audio sekcii,ale uvedene materiali mozes nalepit s vynikajucim ucinkom kamkolvek

Uživatelský avatar
honolulu
Junior
Junior
Příspěvky: 225
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Komárno, SK

Re: Odhlučnenie karosérie

Příspěvek od honolulu » 29.10.2007 15:31

kismod píše:Pokúšal som sa niečo nájsť na tomto fóre ale nepodarilo sa. Máte niekto skúsenosti s odhlučnením karosérie Focusa vhodným materiálom, najlepšie samolepiacim? Nie len motorového priestoru ale aj vnútornej časti karosérie. Prípadne kde sa na Slovensku dá vhodný materiál kúpiť ?
Nepišeš za akym učelom? zdá sa ti FF2 benzín, hlučný?
Alebo montuješ muziku tuc-tuc a rezonuje ti to?
Opiš problém :wink:
Obrázek FORD FOCUS 1.8 TDDI,kombi, 66kw, GHIA,tmavomodrá metla

Uživatelský avatar
marek78
Nováček
Nováček
Příspěvky: 99
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: stedne Slovensko

Re: Odhlučnenie karosérie

Příspěvek od marek78 » 29.10.2007 18:31

honolulu píše:
kismod píše:Pokúšal som sa niečo nájsť na tomto fóre ale nepodarilo sa. Máte niekto skúsenosti s odhlučnením karosérie Focusa vhodným materiálom, najlepšie samolepiacim? Nie len motorového priestoru ale aj vnútornej časti karosérie. Prípadne kde sa na Slovensku dá vhodný materiál kúpiť ?
Nepišeš za akym učelom? zdá sa ti FF2 benzín, hlučný?
Alebo montuješ muziku tuc-tuc a rezonuje ti to?
Opiš problém :wink:
Siel som par desiatok km vo FF2 1.6 74kW,ale musim povedat ze som uz dlho nesedel v tak hlucnom aute.....bol som az nepriemne zaskoceny, kamos co si ho kupil je z tohto pohladu dost sklameny z FF2. Ja mam ten isty motor v FF1, ale hluku tam mam o 100% menej.
Ford Focus 1.6 74kW 2003, striebornosiva f.

Obrázek

Uživatelský avatar
kismod
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Orava

Příspěvek od kismod » 29.10.2007 18:38

Presne tak ,chcem odhlučniť toho môjo focusa, pretože naozaj je príliš hlučný. A už neviem ako by sa to dalo vyriešiť. Možno to pomôže.
FF 2,benzín

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Odhlučnenie karosérie

Příspěvek od killerhammer » 29.10.2007 21:42

marek78 píše:
honolulu píše:
kismod píše:Pokúšal som sa niečo nájsť na tomto fóre ale nepodarilo sa. Máte niekto skúsenosti s odhlučnením karosérie Focusa vhodným materiálom, najlepšie samolepiacim? Nie len motorového priestoru ale aj vnútornej časti karosérie. Prípadne kde sa na Slovensku dá vhodný materiál kúpiť ?
Nepišeš za akym učelom? zdá sa ti FF2 benzín, hlučný?
Alebo montuješ muziku tuc-tuc a rezonuje ti to?
Opiš problém :wink:
Siel som par desiatok km vo FF2 1.6 74kW,ale musim povedat ze som uz dlho nesedel v tak hlucnom aute.....bol som az nepriemne zaskoceny, kamos co si ho kupil je z tohto pohladu dost sklameny z FF2. Ja mam ten isty motor v FF1, ale hluku tam mam o 100% menej.
presne presne presne
ja fofo2 kvoli tomu asi predam :cry:
Ford S-Max 2.0 TDCi, LimitedX 2014, 120kW, Frozen White Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek
bolo: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT GhiaX 2007, 85kW, Ocean Blue Obrázek

TripleJay
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4196
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Levice (SR)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TripleJay » 29.10.2007 21:53

No neviem v akych Lexusoch ste jazdili paani predtym, ale ja sa FoFo II musim zastat... Viezol som sa v BMW X3, Octavii I/II, Xsare, Megane a FoFo II sa mi nejak hlucny nezdal, a to je este v podstate surovy... :roll:
Je pravda ze hlavne od podvozku je trosku viac hlucnejsi, od motora ale nie, nad 120 trosku aerodynamicky hluk zacina byt pocut, ale pri najhorsom by som to hodnotil ako priemer...
Dobre by to vedel porovnat zirafak, ktory prave presedlal z FoFo I 1.6 do FoFo II 1.6 Ti-VCT :idea:
Aj ked je pravda ze euforia dokaze mnohe potlacit, co urcite plati aj u mna, ale nejak som si zatial obtazovanie hlukom nevsimol a keby aj trosku sa objavilo, radsej budem mat hlucnejsi ale o to istejsi podvozok ako v Citrone alebo Kokte 8)

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Příspěvek od killerhammer » 29.10.2007 22:31

TripleJay píše:No neviem v akych Lexusoch ste jazdili paani predtym, ale ja sa FoFo II musim zastat... Viezol som sa v BMW X3, Octavii I/II, Xsare, Megane a FoFo II sa mi nejak hlucny nezdal, a to je este v podstate surovy... :roll:
ja mozem porovnat s golf5 1.6fsi a s octavia2 dokonca s 1.9 tdi a to je iny traktor :D obidva tieto auta su ovela lepsie odhlucnene vnutri ako fofo2 1.6 ti-vct. samozrejme bavime sa o rychlostiach nad 110-130 km/h, tzn. dialnicne presuny. v nizkych rychlostiach a teda nizkych otackach motora fofo2 hlucne nie je, az na hlucnost od naprav, ktora je velka stale hlavne na zlej ceste. to prave a nemile prekvapenie od motora prichadza az pri vyssich rychlostiach a sportovym zvukom by som to vobec nenazval :D :D :D
a cestovat s fofo2 dlhsie nad 150km/h je teda riadne utrpenie :D
Ford S-Max 2.0 TDCi, LimitedX 2014, 120kW, Frozen White Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek
bolo: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT GhiaX 2007, 85kW, Ocean Blue Obrázek

TripleJay
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4196
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Levice (SR)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TripleJay » 29.10.2007 22:55

No, je pravda ze cestou do Chorvatska malo auto len nad 1500 km, takze nad 150 km/hod som isiel len chvilkovo, ale tych 140 km/h dlhsie a v poho...
Je potom asi pravda ze kto cestuje najcastejsie a hlavne dlho po dialnicach siahne po inej limuzine (ak penazenka dovoli). resp. minimalne po vyssej triede...

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8973
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od zirafak » 30.10.2007 06:30

Osobne zdielam nazor TripleJay-a.
Mam moznost skutocne porovnat FO1 a FO2.
Prave to bolo najvacsie prekvapenie u mna,ze ako sa Fordu podarilo utlmit hluk od motora a od podvozku.V nizkych otackach o motore ani neivem,vo vyssich nadherny zvuk,ktory mne osobne vyhovuje.
Pri dialnicnom tempe okolo 140 km hluk vobec neotravuje a oproti FO1 je ohodne mensi aerodynamicky hluk.
Prechod cez jamy a retardery je oproti FO1 pre ucho ohodne menej bolestivy a je vnimany len velmi tlmene a z dialky.
Kto ma pozna lepsie,vie kde pracujem a mam moznost to porovnat aj s motormi a autami od VW.Vobec by som netvrdil,ze GOLF 5 je na tom s motorom FSI,alebo klasickou 1,6-tkou lepsie.Moje pocity su skor v prospech Focusa.
TripleJay tu spominal LEXUS.Mam velmi blizkeho znameho,ktory vlastni LEXUS HYBRID GS 450H a kopec inych aut premiovych znaciek/BMW 7,MB triedy S/.Mal som moznost jazdit tieto auta a skutocne take ticho,ako v LEXUSE som este nezazil.Preco a v akej suvislosti to vsak pisem....
Znameho som na jeho poziadanie previezol v mojom novom aute.Osobne som necakal,ze by cloveka,ktory sa vozi v autach o 2 milony drahsich,ako moje,nieco zaujalo.On sam vsak spontanne skonstatoval,ze tak elegantne a tichucke auticko by od Fordu/v zivote ziadny Ford nejazdil/ a v takej cene rozhodne necakal.Skutocne pochvalil,ze sa v tom aute citil kludne,prijemne a bezpecne.
Dokonca,ak sa dobre pamätam,tak zakladatel tohoto prispevku sa mal moznost so mnou previest na mojom aute v Banovciach a skonstatoval,ze oproti jeho je to neskutocny rozdiel.
A na zaver...
Pre mna rozhodne patri FOCUS 2 v odhlucneni k spicke triedy :!:

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boban » 30.10.2007 07:02

Zeptám se, nemůže být i víc variant Fofo II jelikož s těma co sem jel já, tak bych o nich netvrdil, že sou extra tichý, teda srovnávám s I, tak mě napadá, že i v tomhle mohli změnit, třeba tlumící materiál.

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8973
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od zirafak » 30.10.2007 07:30

Boban-e..to mas pravdu :idea: Urcite sa v tomto neda porovnavat nejaka verzia Ambient/zakladna/ a GHIA/luxusna/,aj ked poniektorym sa zda aj GHIA velmi hlucna :wink:

Uživatelský avatar
honolulu
Junior
Junior
Příspěvky: 225
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Komárno, SK

Příspěvek od honolulu » 30.10.2007 08:08

A reč je ´´len´´ o jednašestkách? Lebo kamošova 1.4 ka je nad 130 veľmo hlučná, pripisoval som to malej kubatúre a nevenoval pozornosť.
Čiže skôr hluk z motora ako z podvozku
Obrázek FORD FOCUS 1.8 TDDI,kombi, 66kw, GHIA,tmavomodrá metla

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Příspěvek od killerhammer » 30.10.2007 08:08

zirafak píše:Boban-e..to mas pravdu :idea: Urcite sa v tomto neda porovnavat nejaka verzia Ambient/zakladna/ a GHIA/luxusna/,aj ked poniektorym sa zda aj GHIA velmi hlucna :wink:
no tak ja neviem ci som hluchy, resp. precitlively na hluk :D ja mam verziu ghia a stojim si za tym, ze odhlucnenie motora a podvozku je slabe. ak bolo fofo1 este hlucnejsie tak to si uz ani neviem predstavit :D
inak, na auto.sme.sk tusim minuly rok bol velky test aut nizsej strednej a bolo tam aj fofo2 1.6 tdci. v tom teste merali vnutornu hlucnost na sedadle spolujazdca pomocou pristroja pri roznych rychlostiach a naozaj fofo2 tam malo objektivne najhorsie vysledky, tusim +1-3 dB oproti konkurencii.
podarilo sa mi najst link, dole je tabulka s nameranou hlucnostou: http://auto.sme.sk/c/3145199/Prvy-porov ... -Ceed.html
samozrejme je to tdci motor ale aj tak to dava aky taky obraz o odhlucneni focusa :D
ak traktor akym je nesporne motor 1.9 tdi v golfe alebo v octavii je lepsie ohlucneny ako 1.6 tdci vo forde!!!, tak pri benzine je golf resp. octavia oproti focusu doslova nebe a dudy :D
Naposledy upravil(a) killerhammer dne 30.10.2007 08:16, celkem upraveno 1 x.
Ford S-Max 2.0 TDCi, LimitedX 2014, 120kW, Frozen White Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek
bolo: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT GhiaX 2007, 85kW, Ocean Blue Obrázek

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boban » 30.10.2007 08:14

Já zatím jel asi v 5ti fofoII a žádná neě GHIA tak nemůžu posoudit.

Odpovědět

Zpět na „Focus - karoserie 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů