Vysoký volnoběh při zahřátém motoru.

TCDA
Nováček
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 22.03.2013 15:43
Bydliště: Jižní morava

Re: Vysoký volnoběh při zahřátém motoru.

Příspěvek od TCDA » 30.04.2018 16:59

Troufám si tvrdit že 1800 volnoběh není ok. Už jenom proto, že 60t km co jsem s tím autem najel volnoběh padal po vyřazení někam kolem 750. Až osledních cca 4000 km zůstává viset kdekoliv mezi 3000 a 1500. Aktuálně zhruba 1800, taky dle toho jak moc zahřátý motor nastartuju.

Klapka bych řekl že těsní dobře, minimálně než jsem ji montoval nalil jsem na ni trochu benzinu, po cca 10 minutách zespodu jen minimální průsak.

Tak že by fakt ten ventil :? Mám tři různé, jeden původní Ford co tam byl, a dva nové neorigo... u všech se to chová stejně, tj nechcípne.

A jo, v tom článku je pár nesmyslů, ale ten příklad s MAPem snad i dává smysl....
FF I kombi, 1.6i, rv 2000, cca 200 000 km.

Uživatelský avatar
Tomin123
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 537
Registrován: 09.07.2009 16:02
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vysoký volnoběh při zahřátém motoru.

Příspěvek od Tomin123 » 02.05.2018 11:44

1800 je uz dost, to uz rve. Bud nesedi klapka, nebo je ten ventil moc pruchozi / zabordelenej, nebo to nekde jinde prisava.
Tomin
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5653
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Vysoký volnoběh při zahřátém motoru.

Příspěvek od petulak » 02.05.2018 16:51

tak odpoj všechny hadice, co vedou pod klapku. vstupy ucpi,a uvidíš.
jdou ti tam od selenoidu výparů / 2 /.+ jedna od podtlaku regulátoru tlaku paliva z lišty.
od brzd nech,zapojenou.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů