Po GO hlavy motor zakopává(cuka)

Odpovědět
Kalys
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 01.11.2020 15:18

Po GO hlavy motor zakopává(cuka)

Příspěvek od Kalys » 02.11.2020 20:27

Focus 1.8 16v mk1 .....Po generálce hlavy motor cuka (zakopava)ventily seřízené,sací 0,18 výfukové 0,30...uz nevím co stim....Nad 2 tis.otacek auto jede bez problémů, je i živé...

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13029
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Po GO hlavy motor zakopává(cuka)

Příspěvek od miki21 » 02.11.2020 21:29

Rozvody nastaveny správně?
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

vladka1
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 599
Registrován: 09.01.2013 21:02

Re: Po GO hlavy motor zakopává(cuka)

Příspěvek od vladka1 » 02.11.2020 22:10

Kompresi jsi měřil?
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 260 kkm

Uživatelský avatar
pkadecka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4753
Registrován: 18.08.2009 12:39
Bydliště: Kostelec nad Labem

Re: Po GO hlavy motor zakopává(cuka)

Příspěvek od pkadecka » 03.11.2020 06:25

Taková blbost jako svíčky, kabely, cívka? Když už jsi v koncích.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002

Kalys
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 01.11.2020 15:18

Re: Po GO hlavy motor zakopává(cuka)

Příspěvek od Kalys » 03.11.2020 08:07

Kluci na rozvody mam přípravky komprese je vpohode měřil jsem hned ..kabely nové a svíčky cca 2tis. Km najeto

Uživatelský avatar
pkadecka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4753
Registrován: 18.08.2009 12:39
Bydliště: Kostelec nad Labem

Re: Po GO hlavy motor zakopává(cuka)

Příspěvek od pkadecka » 03.11.2020 08:14

A ta cívka?

Chová se motor stejně teplý i studený?
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002

Kalys
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 01.11.2020 15:18

Re: Po GO hlavy motor zakopává(cuka)

Příspěvek od Kalys » 03.11.2020 19:16

Za studena je to horší.....

Kalys
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 01.11.2020 15:18

Re: Po GO hlavy motor zakopává(cuka)

Příspěvek od Kalys » 04.11.2020 16:17

Tak hurá uz je to vyřešené uz nikdy vic Bosch svíčky......Dal jsem originální a jedeme..... :bravo22:

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13029
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Po GO hlavy motor zakopává(cuka)

Příspěvek od miki21 » 04.11.2020 16:42

To, že si ford rozumí jen s origo svíčkami, je tu napsáno už mockrát. :wink:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
pkadecka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4753
Registrován: 18.08.2009 12:39
Bydliště: Kostelec nad Labem

Re: Po GO hlavy motor zakopává(cuka)

Příspěvek od pkadecka » 05.11.2020 07:28

Jo, se svíčkama, co jsou v krabičce "ford motorcraft", ale uvnitř je NGK nebo Bosch. Někdy mají na sobě logo Ford, ale označení typu stejné jako NGK nebo Bosch. Tady je o tom 22 stránek diskuze :mrgreen: viewtopic.php?f=9&t=3586
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002

Uživatelský avatar
Hoffis
Junior
Junior
Příspěvky: 301
Registrován: 21.05.2020 15:58

Re: Po GO hlavy motor zakopává(cuka)

Příspěvek od Hoffis » 05.11.2020 08:32

100x omylana lež se stane pak pravdou.. :dih: .
tenhle mýtus se traduje i mezi mechaniky a jen proto, že nejsou schopni tam dát ty správné "neoriginální". Nacpou tam svíčky, které jsou v katalogu, jenže ten často nesouhlasí.

Ford je sice citlivý na svíčky, ale pokud je použita správná specifikace, tak určitě nemusí být origo..
Jak bylo napsáno je to jen krabička ford a uvnitř většinou NGK.
Mondeo MK5 - 2.0TDCi - 132KW

Uživatelský avatar
pkadecka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4753
Registrován: 18.08.2009 12:39
Bydliště: Kostelec nad Labem

Re: Po GO hlavy motor zakopává(cuka)

Příspěvek od pkadecka » 05.11.2020 11:10

Najezdil jsem s focusem 40 tisíc km na svíčky NGK než auto začalo zlobit (při prudkém přidání plynu z volnoběhu se nedalo rozjet, jakoby se to uchlastávalo), protože už měly moc najeto. Vlastně nevím kolik, protože mi v servisu měnili motor za jiný z vrakáče. Každopádně to na nich bylo vidět, opálené elektrody. Pak jsem dal svíčky Eyquem (= naprosto neznámý výrobce) a zmenšil na nich odtrh na 1,1mm (z 1,3). Jezdil jsem úplně v pohodě pár tisíc km a auto jsem tak i prodal.

Někdo mi tady tehdy radil, že by to mohlo být cívkou, ale to jsem už nevyzkoušel, pokud byla načatá a odešla, tak novému majiteli auta.

A ještě ke svíčkám, původně jsem na focusu měl ty fordí, ale odtrh jsem na nich zmenšoval taky, protože v jednom specifickým případě mi to s nima cukalo. A to když jsem projel kaluží a namočil se a proklouznul řemen na alternátoru.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6579
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Po GO hlavy motor zakopává(cuka)

Příspěvek od Karel2 » 05.11.2020 12:18

origo ci neorigo, pamatuju uz na escort foru dost lidi co laborovalo se svickama, pri cene svicek bych se tim ani nezabyval a dal predepsany :nixw:
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Ferry_cz
Nováček
Nováček
Příspěvky: 90
Registrován: 17.08.2016 12:56
Bydliště: Příbram

Re: Po GO hlavy motor zakopává(cuka)

Příspěvek od Ferry_cz » 05.11.2020 12:54

Eyquem nejsou vubec neznamy, je to sto let stara znacka, ale znama spis pro majitele francouzskych aut - PSA je dava do peugeotu a citroenu v prvovyrobe casto. Ted jsou soucasti Beru
Focus Tournier r.v. 3/2006 - Duratorq 1,6TDCi 80kW alias peugeotí DV6TED4 FAP
další auta ve vlastnictví: Peugeot 106 1.0 33kW, 306 cabrio 1.6 72kW, 406 1.8 16V 81kW a 806 2.0 16V 97kW

vladka1
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 599
Registrován: 09.01.2013 21:02

Re: Po GO hlavy motor zakopává(cuka)

Příspěvek od vladka1 » 05.11.2020 12:55

Tak třeba pro 1,6 74 kW předepsaný AYFS22CB už nekoupíš a je jen náhrada, navíc i ty origo je lepší sklepnout na 1,1mm - horší cívka větší odtrh nedá, pak to někde probíjí a je slabší jiskra.. Mmch. origo jsou výroba Bosch nebo NGK, Ford si nechává vyrábět. Je otázka jestli jsou shodný s podobnýma nebo Ford zadává extra parametry pro sebe... Ale měl jsem Bosch a byly bez problému, měnil jsem preventivně po 60kkm a vypadaly pořád dobře..
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 260 kkm

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 8 hostů