1.8 16V cuká při větším zatížení
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 16.10.2020 15:33
1.8 16V cuká při větším zatížení
Ahoj,
mám problém s Focusem 1.8 16V. Když jedu sám je to v pohodě ale když jedeme dva nebo je auto těžší, tak při přidání plynu jakoby cuká/vibruje. Připomíná mi to jízdu na 3 válce. Občas mi přijde, že i motor zhasíná při přeřazení, respektive hodně klesají otáčky. Na autě jsem vyměnil:
palivové čerpadlo a filtr, svíčky, kabely a cívku.
Máte někdo nápad čím by to mohlo být? Mám ještě jednoho na ND ale úplně bezmyšlenkovitě přehazovat díly nechci.
A ještě jeden dotaz. Vedle zapalovací cívka je taková malá kostka, to je nějaký senzor?
mám problém s Focusem 1.8 16V. Když jedu sám je to v pohodě ale když jedeme dva nebo je auto těžší, tak při přidání plynu jakoby cuká/vibruje. Připomíná mi to jízdu na 3 válce. Občas mi přijde, že i motor zhasíná při přeřazení, respektive hodně klesají otáčky. Na autě jsem vyměnil:
palivové čerpadlo a filtr, svíčky, kabely a cívku.
Máte někdo nápad čím by to mohlo být? Mám ještě jednoho na ND ale úplně bezmyšlenkovitě přehazovat díly nechci.
A ještě jeden dotaz. Vedle zapalovací cívka je taková malá kostka, to je nějaký senzor?
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5653
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: 1.8 16V cuká při větším zatížení
změř tlak na liště. + dej foto té " kostky".
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
-
- Nováček
- Příspěvky: 162
- Registrován: 26.08.2014 19:31
Re: 1.8 16V cuká při větším zatížení
Projevuje se to jinak když je motor studený a teplý? Mohla by to být váha vzduchu.
Focus 1999, benzín 1.8
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 16.10.2020 15:33
Re: 1.8 16V cuká při větším zatížení
Za tepla i zastudena pořád je to stejné
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 16.10.2020 15:33
Re: 1.8 16V cuká při větším zatížení
Dnes jsem se bavil s automechanikem a podezřívá hadici od PCV ventilu. Prý to ve Fordu měnil jak na běžícím pásu.
-
- Nováček
- Příspěvky: 162
- Registrován: 26.08.2014 19:31
Re: 1.8 16V cuká při větším zatížení
a ještě zkusit jednoduchý test a to odpojit váhu vzduchu, co to bude dělat.
Focus 1999, benzín 1.8
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12873
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: 1.8 16V cuká při větším zatížení
Kocka je odrusovac.
- Olut
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 13.01.2012 10:02
Re: 1.8 16V cuká při větším zatížení
Přesně tohle mi dělala vydřená dráha na snímači polohy škrticí klapky. Závadu šlo vyčíst normání diagnostikou OBD II, přišli na to náhodou na STK. Snímač jsem (draze) koupil za nehorázných asi 400 Kč a od výměny a vymazání chyby z ŘJ se to neopakovalo.
Po výměně snímače se musí motor po zahřátí na pracovní teplotu několikrát vytočit od volnoběhu po omezovač, aby se do ŘJ uložily kalibrované hodnoty úplně uzavřené a úplně otevřené klapky.
Výměna snímače zabere pár minut, je snadno přístupný po otevření kapoty.
Po výměně snímače se musí motor po zahřátí na pracovní teplotu několikrát vytočit od volnoběhu po omezovač, aby se do ŘJ uložily kalibrované hodnoty úplně uzavřené a úplně otevřené klapky.
Výměna snímače zabere pár minut, je snadno přístupný po otevření kapoty.
1,6 16V 2000
Fix Or Repair Daily
Drivers Return On Feet
Fix Or Repair Daily
Drivers Return On Feet
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12873
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: 1.8 16V cuká při větším zatížení
Alebo kluc v polohe II. (rozsvietene kontrolky, motor nebezi), preslapnut par krat plyn na podlahu
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 5 hostů