Klobuk dolu, ked si schopny s takto tazkym a podmotorizovanym autom zajazdit takuto spotrebu a popri tom nebyt brzda premavky. Naozaj vsetka cest.V12 píše:Kua, s C-Maxom a 74kW motorom musis byt velm dobry, ked si schopny zajazdit za 6 a pol.
Spotřeba Focus 1,6 74kw
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Spotřeba Focus 1,6 74kw
Ved som uz napisal :
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Cowley
- Zkušený
- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: Spotřeba Focus 1,6 74kw
No, figlem rozumne spotreby je plynulost jizdy. Pri ustalene rychlosti a dostatecnem "mysleni dopredu" lze dnes prakticky s jakymkoli autem (a motorem) udrzovat dalnicni rychlost a pritom se nenechat sezrat. Pri cestach po dalnici napr. obvykle skoro nemusim pouzivat brzdu - bohate staci regulace plynem. Ovsem treba na cestu do Mnichova mi Maxik s 1.6 prisel malo, tam ale vetsi cast cesty probiha krapet vyssi rychlosti nez u nas
- Janjan
- Nováček
- Příspěvky: 180
- Registrován: 19.01.2011 19:39
- Bydliště: Třinec
Re: Spotřeba Focus 1,6 74kw
Cowley to napsal výstižně.
Trošku odbočím. Z motoru jsem při koupi nebyl nadšený (jak jsem psal výše), ale na Maxovi mě nejvíc zklamala hlučnost. Je to přece MPV - malý rodinný vůz, tady bych čekal na palubě klid a pohodu, jenže opak je pravdou. Ve vyšších rychlostech je to otravné a únavné
Trošku odbočím. Z motoru jsem při koupi nebyl nadšený (jak jsem psal výše), ale na Maxovi mě nejvíc zklamala hlučnost. Je to přece MPV - malý rodinný vůz, tady bych čekal na palubě klid a pohodu, jenže opak je pravdou. Ve vyšších rychlostech je to otravné a únavné
C-Max 1.6 Duratec 74kW Gen-X SEA GREY, r.v.2010, spotřeba 6,4/100, od 8.7. 2016 jezdím na LPG
-
- Nováček
- Příspěvky: 112
- Registrován: 27.03.2010 01:04
- Bydliště: Praha
Re: Spotřeba Focus 1,6 74kw
Dneska se mi fofík vrátil z dovolený - půjčil jsem ho kámošovi na hory. Když jsem mu před jízdou nuloval spotřebu, měl jsem 11,8 (Praha, krátký skoky, těžká noha, 1 osoba, prázdnej). Po návratu (400 km) - spotřeba 6,6 (3 dospělí, 2 děti ... a nějaký to zavazadlo). Jó benzín
Ford Focus II kombi 1.6 / 74 kW , 2005
-
- Junior
- Příspěvky: 279
- Registrován: 24.11.2010 09:50
- Bydliště: Praha
Re: Spotřeba Focus 1,6 74kw
Tak mám čerstvé zkušenosti s vemi různým provozem.
Jeli jsme na hory (4 dospělí, lyže, věci na týden, rakev na střeše). Cesta do rakouska přes německo rychlostí cca 140-160km/h - spotřeba 10,13l/100km (český Shell V Power)
Ježdění po rakousku, bez rakve, 3-4 lidi s věcmi jen na lyže, rychlost do 100km/h (i kousek německé dálnice s rychlostí do 160km/h) - spotřeba 7,69l/100km (německý Aral 95E10)
Takže je vidět, že ježdění mimo města je možné za málo ale na dálnici si to vezme.
Jeli jsme na hory (4 dospělí, lyže, věci na týden, rakev na střeše). Cesta do rakouska přes německo rychlostí cca 140-160km/h - spotřeba 10,13l/100km (český Shell V Power)
Ježdění po rakousku, bez rakve, 3-4 lidi s věcmi jen na lyže, rychlost do 100km/h (i kousek německé dálnice s rychlostí do 160km/h) - spotřeba 7,69l/100km (německý Aral 95E10)
Takže je vidět, že ježdění mimo města je možné za málo ale na dálnici si to vezme.
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Spotřeba Focus 1,6 74kw
v nejakom predoslom AutoTip-e testovai kolko stoji 160kmh na dialnici. V podstate vyhali disle. Myslim ze prvy benzin tam bol 1.2TSI asi vo Fabii na nejakom 6tom miste. Zaujmalo by ma, kolko by vychlastal ST alebo 2.0i (tento snad aj menej - 9L?)
A ty si natankoval E10? V Nemecku to nechce nikto tankovat, ze vraj to nici motor.
A ty si natankoval E10? V Nemecku to nechce nikto tankovat, ze vraj to nici motor.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
-
- Junior
- Příspěvky: 279
- Registrován: 24.11.2010 09:50
- Bydliště: Praha
Re: Spotřeba Focus 1,6 74kw
Nic jiného tam neměli, a dojezd mi to psalo 10km což na německých dálnicích znamená buď vem co je, nebo tlač (pumpy po 20-50km).Nicco píše:A ty si natankoval E10? V Nemecku to nechce nikto tankovat, ze vraj to nici motor.
Na mojí spotřebě se asi nejvíc podepsala rakev na střeše s kombinací 150km/h.
-
- Nováček
- Příspěvky: 178
- Registrován: 09.02.2008 12:24
Re: Spotřeba Focus 1,6 74kw
Jezdím občas delší trasy, MB-Německo, do Děčína to mám ca 70km, tam mi to spotřebu na slušných silnicích 1. třídy spočítá tak 6,5l, když pak najedu na D8, tak spotřeba roste, to je jasný, většinou se mi to ustálí na těch 7,5l za celou cestu.
Jednou jsem jel těch ca 450km za 6,5l, jenže to bylo po novým roce, všude kolony, popojíždění, 80km na dálnice za pluhem rychlostí 40km/h.
Parkrát jsem spěchal = na dálnici 150kmh, ale spotřeba mi vyskočila jen na 8,2.
Jednou jsem jel těch ca 450km za 6,5l, jenže to bylo po novým roce, všude kolony, popojíždění, 80km na dálnice za pluhem rychlostí 40km/h.
Parkrát jsem spěchal = na dálnici 150kmh, ale spotřeba mi vyskočila jen na 8,2.
Ford Focus III 1,6 Ekobuřt/110kW Titanium
- FUGAS
- Test driver
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29.03.2009 20:43
- Bydliště: Kladno
Re: Spotřeba Focus 1,6 74kw
V sobotu jsem byl v Bratislavě, nejprve cesta po D1 (mírné tempo, okolo 120km/h), na prvním sjezdu na slovenské straně jsem sjel z dálnice a pokračoval po téměř souběžné okresce. Odpoledne jsem si projezdil Bratislavu, byl se podívat na Gabčíkovu i na maďarské straně (Rajka). Pak jsem se vrátil do Bratislavy, ze které když už jsem pak odjížděl směr domov, tak palubní PC ukazoval spotřebu 6,9l/100km - to mi přijde jako slušná spotřeba. Určitě se mi pak cestou zpátky zhoršila, protože jsem nasadil rychlejší tempo, kdy jsem celou D1 projel okolo 150km/h (GPS), ale zapoměl jsem se pak podívat, tak to sem napíšu později...
edit.: Tak tam bylo 7,5, to podle mě jde
edit.: Tak tam bylo 7,5, to podle mě jde
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe
je: BMW 323i coupe
- Janjan
- Nováček
- Příspěvky: 180
- Registrován: 19.01.2011 19:39
- Bydliště: Třinec
Re: Spotřeba Focus 1,6 74kw
Včera jsem jel tankovat. Během cesty mi PP zahlásil dojezd 0km. K benzínce asi ještě 10km. Přijedu ke stojanu, stav tachometru - 770km a do plné jsem načepoval 49,19l, palubák mi ukazoval průměr 6,2l/100km....
C-Max 1.6 Duratec 74kW Gen-X SEA GREY, r.v.2010, spotřeba 6,4/100, od 8.7. 2016 jezdím na LPG
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 28.02.2011 18:45
Re: Spotřeba Focus 1,6 74kw
V12 píše:C-Maxa mam odskusaneho s 1.8i 88kW v kopcoch, to slo na moj vkus normalne aj bez vytacania. No jazdil som s mnozstvom inych aut s vykonovym pomerom 75 koni na tonu a stacilo mi. Kazde predbiehanie nakladiaku je v dnesnej prehustenej premavke hodne adrenalinove. Aby som ta informoval, 2 roky som dral gumy na Daewoo Tico a to je iny crep. A aby som ta upokojil, skusal som aj 2 Focusy 1.6i 74 kW a jeden TiVCT 85kW. Takze 1.6i 74kW v o cosi tazsom C-Maxe to jednoducho nemoze ist lepsie, ako vo Focuse - to ruzum da. Fyziku neoklamesfofok píše:V12-jel si stím vůbec(c max 1,6 74kw),že se tady pasuješ na odborníka přes 1,6 a sám máš diesla.
Pro někoho je to málo pro někoho dost a každej má na auto jiný požavky.Že předjede kamion o 2s dýl tak přeci to auto zná a ví co si stím může dovolit.Mně přijde poddimenzovanej motor 1,2 HTP v Roomsteru a někdo je s tím spokojenej a jezdí s ním za 6l a někdo na něj nadává.
Ad HTP :
Povysovat HTP na(d) uroven ostatnych normalnych aut je bohuzial syndrom. Jazdit s HTP za 6 litrov je byt brzdou premavky mimo mesta. Doprajem Ti zazit situaciu, ked ides po dialnici 130 podla GPS a 20 metrov pred Tebou niekto s Runcajsom HTP vyleti z praveho pruhu a zacne predbiehat kamion iba preto, lebo veri svojim 51kW ukrytym v 3 hrncekoch. Budes brzdit ocami, usami a pritom uvazovat, ze aj druhou nohou cez otvorene dvere, len aby so ho nepotlacil. A pritom by mu stacilo trochu menej arogancie. Nechapem, preco je najviac takychto ludi prave v HTPckach. HTP je dobre iba do mesta, tam ma svoj vyznam aj uplatnenie. No nie na dialnici. Taky isty pripad je aj 1.4TDI PD 3-valec. Musel som s tym raz z Trnavy do Bratislavy, isiel som po dialnici. Stacilo mi to. Spat som urobil 15 km navyse po okreskach...
Moje vypocty nesluzia na nejake mazanie si ega, ako dobre to ide mojmu autu. Na to uz nemam roky Ucel je iny - poukazat na niektore fakty, ktore si pre istotu vyrobcovia nechavaju pre seba. Je dokazane, ze premavka za 10 rokov zhustla o 100%. No vykon aut za toto obdobie narastol maximalne o 20%. Skratka to, co bolo bezpecne 10 rokov dozadu, dnes nestaci, pretoze sa skratili medzery medzi autami, zaroven sla o 10 - 20% hore aj ich hmotnost co spolahlivo zabija dynamiku a predlzuje vzdialenost potrebnu na predbehnutie. Nic viac a nic menej.
Měl jsem 1,2HTP 47 kW 6 let, takové hlouposti sem už nepiš ohledně spotřeby a předjíždění.
- jarous350
- Pokročilý
- Příspěvky: 670
- Registrován: 22.11.2008 17:15
- Bydliště: Pardubice, (Liberec)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba Focus 1,6 74kw
Pote, co mi nabourali FF1, tak jsem si vzal na tyden z pujcovny HTP. Rikal jsem si, na 1.2 to jede docela obstojne, spotreba ujde, ale ze to toci 3tis uz pri stovce, to je docela vopruz. Ted mam FF2 a prevody jsou uplne stejny
A kdyz jedu na motorce, tak bych v podstate mohl rict uplne o kazdym, ze zdrzuje (na prvni prevodovy stupen bych mohl dostat pokutu i mimo obec), chce to ale trochu klidu a tolerance.
A kdyz jedu na motorce, tak bych v podstate mohl rict uplne o kazdym, ze zdrzuje (na prvni prevodovy stupen bych mohl dostat pokutu i mimo obec), chce to ale trochu klidu a tolerance.
- Scooby
- Junior
- Příspěvky: 461
- Registrován: 05.10.2009 22:19
- Bydliště: Praha
Re: Spotřeba Focus 1,6 74kw
Jake hlouposti presne myslis?belmondo6112 píše:
Měl jsem 1,2HTP 47 kW 6 let, takové hlouposti sem už nepiš ohledně spotřeby a předjíždění.
-
"Ford Focus MK I Collection Edition" - 195/55 R15 Continental PremiumContact2 - 185/65 R14 Sava Eskimo S3+
"Ford Focus MK I Collection Edition" - 195/55 R15 Continental PremiumContact2 - 185/65 R14 Sava Eskimo S3+
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Spotřeba Focus 1,6 74kw
Skusim trochu analyzovat motor HTP. Viem, ze toto je tema pre motor 1.6i 74 kW, no ten sa sprava na chlp rovnako :
HTP 12V 47kW ma na svoj objem naozaj slusny krutiak - 112 Nm a to uz pri 3000 rpm. Ked to porovnam napriklad s motorom Suzuki Ignis 1.3 VVT, je to iba o 6 Nm menej, japonec ale tento krutiak dosahuje az nad 4000 rpm, takze tvrdenie, ze s HTP sa jazdi prijemnejsie nez s vyslovene vysokootackovym japoncom je na 100% pravdive, presne tuto istu skusenost mam aj ja. Prave pre tento fakt sa ten motor vola HTP - High Torque Power, co si naozaj zasluzi. A prave toto ospevuje velka vacsina ludi s diagnozou HTP+ Problem tohto motora je ale hned za hranicou 3000 rpm, pretoze krutiak zacina klesat, pricom v maxime vykonu (5500 rpm) ma uz iba 82 Nm, cize iba 73% maxima. A toto je kamen urazu - 112 Nm je k dispozicii prave pri 90 km/h, potom motor velmi citelne slabne. A co je horsie, pokles krutiaku vo vyssich otackach je tak velky, ze kombinacia kratsieho prevodu a podstatne nizsieho krutiaku vo vysokych otackach po podradeni situaciu vobec nezlepsuje. Teraz sa opat vratim k Suzuki 1.3VVT - maximum krutiaku je sice az v 4000 rpm, no do obmedzovaca v 6500 rpm klesne na 101 Nm, co je 86% maxima, takze motor nevadne tak rychlo. Ak je toho krutiaku malo, staci podradit, kombinacia kratsieho prevodu a iba o nieco nizsieho krutiaku navodzuje podstatne lepsie zrychlenie, ako v pripade HTP.
Ked sa pozrieme na slavny produkt Yamahy - 1.6i v FFII bohuzial vidime, ze sa chova presne rovnako, ako HTP - pri 4000 rpm dava 150 Nm, pri 6000 rpm je to ale uz iba 117 Nm, cize 78% z maxima, co pri podradeni a zbesilom toceni az na obmedzovac opat neprinasa nic pozitivne, iba hluk a spotrebu. Maximalny krutiaci moment je ale na 1.6-tku naozaj slusny, staci si porovnat ine aj podstatne vykonnejsie 1.6i - napr. ValveMatic od Totyoty s 97 kW a 163 Nm ci 92 kW / 157 Nm v pripade Kia / Hyu. No aj Ford ma zbran - TiVCT, ktory pri 4200 rpm dava 155 Nm, na strope (6000 rpm) 85 kW a 135 Nm, co je 87% maxima, takze opat je pocit vadnutia motora podstatne slabsi.
Z vyssie uvedeneho vyplyva, ze objem atmosferickeho motora je jednoducho nenahraditelny, ako aj to, ze vysoka ucinnost HTP naozaj funguje velmi dobre, no iba po urcitu hranicu (3000 rpm), co v pripade Fabie HTP znamena koniec dobrych jazdnych vlastnosti pri rychlosti 90 km/h, v pripade FFII 1.6i sa tento efekt posuva kusok vyssie k 130 km/h. TiVCT je na tom podstatne lepsie.
Verim, ze po tejto analyze sa vsetkym HTP+ otvoria oci. Ten motor sa hodi naozaj iba do mesta. Do rodinneho auta typu Roomster je vrazedne slaby.
PS
Admin, ak mas vyhrady, urob z toho inu temu. Za pochopenie dakujem.
Krivky HTP su k videniu na
HTP 12V 47kW ma na svoj objem naozaj slusny krutiak - 112 Nm a to uz pri 3000 rpm. Ked to porovnam napriklad s motorom Suzuki Ignis 1.3 VVT, je to iba o 6 Nm menej, japonec ale tento krutiak dosahuje az nad 4000 rpm, takze tvrdenie, ze s HTP sa jazdi prijemnejsie nez s vyslovene vysokootackovym japoncom je na 100% pravdive, presne tuto istu skusenost mam aj ja. Prave pre tento fakt sa ten motor vola HTP - High Torque Power, co si naozaj zasluzi. A prave toto ospevuje velka vacsina ludi s diagnozou HTP+ Problem tohto motora je ale hned za hranicou 3000 rpm, pretoze krutiak zacina klesat, pricom v maxime vykonu (5500 rpm) ma uz iba 82 Nm, cize iba 73% maxima. A toto je kamen urazu - 112 Nm je k dispozicii prave pri 90 km/h, potom motor velmi citelne slabne. A co je horsie, pokles krutiaku vo vyssich otackach je tak velky, ze kombinacia kratsieho prevodu a podstatne nizsieho krutiaku vo vysokych otackach po podradeni situaciu vobec nezlepsuje. Teraz sa opat vratim k Suzuki 1.3VVT - maximum krutiaku je sice az v 4000 rpm, no do obmedzovaca v 6500 rpm klesne na 101 Nm, co je 86% maxima, takze motor nevadne tak rychlo. Ak je toho krutiaku malo, staci podradit, kombinacia kratsieho prevodu a iba o nieco nizsieho krutiaku navodzuje podstatne lepsie zrychlenie, ako v pripade HTP.
Ked sa pozrieme na slavny produkt Yamahy - 1.6i v FFII bohuzial vidime, ze sa chova presne rovnako, ako HTP - pri 4000 rpm dava 150 Nm, pri 6000 rpm je to ale uz iba 117 Nm, cize 78% z maxima, co pri podradeni a zbesilom toceni az na obmedzovac opat neprinasa nic pozitivne, iba hluk a spotrebu. Maximalny krutiaci moment je ale na 1.6-tku naozaj slusny, staci si porovnat ine aj podstatne vykonnejsie 1.6i - napr. ValveMatic od Totyoty s 97 kW a 163 Nm ci 92 kW / 157 Nm v pripade Kia / Hyu. No aj Ford ma zbran - TiVCT, ktory pri 4200 rpm dava 155 Nm, na strope (6000 rpm) 85 kW a 135 Nm, co je 87% maxima, takze opat je pocit vadnutia motora podstatne slabsi.
Z vyssie uvedeneho vyplyva, ze objem atmosferickeho motora je jednoducho nenahraditelny, ako aj to, ze vysoka ucinnost HTP naozaj funguje velmi dobre, no iba po urcitu hranicu (3000 rpm), co v pripade Fabie HTP znamena koniec dobrych jazdnych vlastnosti pri rychlosti 90 km/h, v pripade FFII 1.6i sa tento efekt posuva kusok vyssie k 130 km/h. TiVCT je na tom podstatne lepsie.
Verim, ze po tejto analyze sa vsetkym HTP+ otvoria oci. Ten motor sa hodi naozaj iba do mesta. Do rodinneho auta typu Roomster je vrazedne slaby.
PS
Admin, ak mas vyhrady, urob z toho inu temu. Za pochopenie dakujem.
Krivky HTP su k videniu na
Kód: Vybrat vše
http://www.auto.cz/foto/?uid=404dd4da50258&art=336
Naposledy upravil(a) V12 dne 29.03.2011 06:53, celkem upraveno 2 x.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Cowley
- Zkušený
- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: Spotřeba Focus 1,6 74kw
Presne, jsme zase u problemu proc jednomu FoFo II basti 8 a druhymu 6l. Je to jednuduse o jizdnich podminkach. Ja mam HTP zafixovanou (nahradni auto) jako linou rozezranou mrchu, protoze holt jezdim dost po dalnicich - i muj FoFo neni zrovna vzor uspornosti. A ti co maj stesti ze v okoli zadnou dalnici nemaj, spokojene jezdej za par litru osmdesatkou po okreskach
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů