Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 05.08.2014 21:52
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Zdravím,
Při výměně LPG filtrů zjíštěna závada se vstřikama.(začínají propouštet)
Doporučili by jste mi repasovat/opravovat moje BRC (plug&drive) vstřiky, reduktor..
Nebo dát spíše nový LPG systém a zatím ponechat původní nádrž (11/2018) ?
Skrz cenu ND rozmýšlím nad STAGEM.
Při registraci vozidla mám v TP pouze LPG, nikterak blíže specifikován typem.
Při výměně LPG filtrů zjíštěna závada se vstřikama.(začínají propouštet)
Doporučili by jste mi repasovat/opravovat moje BRC (plug&drive) vstřiky, reduktor..
Nebo dát spíše nový LPG systém a zatím ponechat původní nádrž (11/2018) ?
Skrz cenu ND rozmýšlím nad STAGEM.
Při registraci vozidla mám v TP pouze LPG, nikterak blíže specifikován typem.
FFIIC 2.0 Bi-Fuel LPG
- Mira
- Test driver
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Třebichovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
dextr: mě by zajímalo, co tě vůbec vedlo k položení tohoto dotazu ...
odhaduji, že LPG máš od 11/2008, netuším kolik najeto, kolik tě stála údržba doteď , kolik zaplatíš za repas vůči novému systému, jestli jsi to konzultoval s firmou, která by to eventuelně řešila, apod.
... ale i bez těchto informací, bych já dal novou vstřikovací lištu (vím, že na BRC je to drahá záležitost) a jezdil vesele zase pár let ...
odhaduji, že LPG máš od 11/2008, netuším kolik najeto, kolik tě stála údržba doteď , kolik zaplatíš za repas vůči novému systému, jestli jsi to konzultoval s firmou, která by to eventuelně řešila, apod.
... ale i bez těchto informací, bych já dal novou vstřikovací lištu (vím, že na BRC je to drahá záležitost) a jezdil vesele zase pár let ...
-
- Junior
- Příspěvky: 272
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Mira: zdieľam Tvoj názor. Funguje to ako celok výborne, čo treba vymeniť, vymením a nebudem rozmýšlať nad nejakou prestavbou kde mi zle nastavenou jednotkou odpečú motor.
Naposledy upravil(a) Dreede dne 22.01.2015 18:22, celkem upraveno 1 x.
______________________
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
- bee
- Zkušený
- Příspěvky: 1261
- Registrován: 31.03.2008 11:28
- Bydliště: F, DE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Ahoj, co myslis pod "zmiesavacom"? Co sa v nom akoze zmiesava? a preco musi byt chladeny?Dreede píše:BTW, hadica chladenia zmiešavača praskla už aj mne. Je to tá bližšia k zvodom. Výmena 20 eur + 2L chladiacej...
Nie je to nahodou naopak; ze musi byt vodou z chladaceho okruhu (bezne cca 60-80°C) ohrievany?
A ze "zmiesavac" je vlastne "vyparnik" plynu, presnejsie reduktor tlaku plynu (v nadrzi je pod vysokym tlakom, skvapalneny) v reduktore sa tlak znizi, plyn prejde do plynnej fazy - "vypari" sa - za silneho ochladenia, preto je to napojene na chladiaci okruh auta - ale kvoli ohrevu a nie chladeniu?
-
- Junior
- Příspěvky: 272
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
bee: áno máš pravdu, je to výparník. "plyn prejde do plynnej fázy" do plynnej fázy prechádza z kvapalného skupenstva, nie plynného. Výparník je napojený na chladiaci okruh motora či ho chceš nazvať ohrievacím?
______________________
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
- bee
- Zkušený
- Příspěvky: 1261
- Registrován: 31.03.2008 11:28
- Bydliště: F, DE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
alles klar, long live steuerfreies Autogas/LPG/Plyn
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 11.06.2013 16:38
- Bydliště: SK
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Ahoj.
Mám Ford Focus 1.8i 16V 125 PS TITANIUM, r.v. 02-2008, motor Duratec HE 1.8 (QQDB).
Auto som kupoval presne pred dvomi rokmi s tým, že ho po kúpe nechám prestavať na LPG.
Pred prestavbou som do auta doplnil ešte tieto veci:
06-2013 - dvojcestný alarm ( montáž firma v Novom Meste n/V )
07-2013 - denné LED svietenie ( montáž firma v Novom Meste n/V )
09-2013 - ťažné zariadenie ( montáž servis FORD TN Turná )
09-2013 - prestavba LPG Solaris Dynamic ( montáž firma Hlohovec )
10-2013 - vymenená batéria ( pôvodná FORD za VARTA )
Krátko po prestavbe na LPG po 3-och dňoch ( čo som bol služobne mimo domu ) sa mi vybila pôvodná batéria FORD, tak som ju znovu nabil, a objednal novú VARTU z väčšou kapacitou. Po čase sa toto zopakovalo aj po výmene za VARTU - vždy keď auto stálo dlhšie ako 5 dní, tak som neotvoril ani dvere cez DO.
Začal som teda riešiť, čo onen odber spôsobuje.
Známi mi doporučili dobrého autoelektrikára z NMnV, a ten mi zistil, že odber ( v kľude ) elektroniky splynovača cyklicky kolíše medzi 0,1A až 0,8A. Keď odpojil poistku pre LPG sústavu, auto sa chovalo úplne normálne. Odporučil mi návštevu v Hlohovci, kde mi LPG namontovali.
V Hlohovci len krútili hlavou, že to určite nemôže spôsobovať splynovač ani nič od nich, všetko je OK, a chyba je úplne inde. Doporučili mi autoelektrikára z Veselého, že ten všetko vyrieši. Tak som šiel do Veselého, tam majiteľ keď počul, že odkiaľ idem, kto ma poslal a čo mám, len zakrútil hlavou a povedal, že nech auto nechám u nich na diagnostike, že sa teda na to ako pozrú. Po týždni mi volal, že závada sa u nich neprejavila, aby som si ho prišiel vyzdvihnúť.
V lete som bol 10 dní na dovolenke, a po návrate klasika - LOW BATTERY.
V zúfalstne som teda zašiel do servisu FORD v TN Turnej. Pre istotu som im ale nepovedal, čo zistil autoelektrikár v NMnV, len že sa mi vybíja baterka. Napodiv sa vôbec nebránili, nevadilo im, že v aute je už všeličo možné. Po dvoch týždňoch čo som mal auto u nich, vyrukovali s rovnakým výsledkom ako v prípade autoelektrikára z NMnV. Doporučili mi návštevu v Hlohovci u plynárov, alebo po jazde vyťahovať poistku pre LPG. Ja som im navrhol riešenie s vypínačom pod palubovkou, keď po jazde LPG systém odpojím. Takto isto mám riešené aj denné LED svietenie.
Takto jazdím dodnes. Teraz pri STK/EK mi však nastal problém - pri zapnutom LPG im vôbec nekomunikoval ich PC, napojený cez OBD, vypisovalo to nezmysly, že raz mal motor teplotu -40°, za 2 sekundy zas 200° atd. Keď som LPG odpojil, všetko bolo OK
Auto funguje pri pohone na LPG tak ako má, aj na Benzín je OK, ale ten odber, resp. skrat je aj pri zapnutom, a to mi nedá spať, hneď sa niekde dočítam, alebo vidím v TV, že sa vznietilo a zhorelo auto zapálené od elektroinštalácie.
Chcem sa spýtať, či sa už niekto s rovnakým alebo podobným problémom stretol, prípadne kde bi mi vedeli poradiť ako to dostať do OK stavu.
Mám Ford Focus 1.8i 16V 125 PS TITANIUM, r.v. 02-2008, motor Duratec HE 1.8 (QQDB).
Auto som kupoval presne pred dvomi rokmi s tým, že ho po kúpe nechám prestavať na LPG.
Pred prestavbou som do auta doplnil ešte tieto veci:
06-2013 - dvojcestný alarm ( montáž firma v Novom Meste n/V )
07-2013 - denné LED svietenie ( montáž firma v Novom Meste n/V )
09-2013 - ťažné zariadenie ( montáž servis FORD TN Turná )
09-2013 - prestavba LPG Solaris Dynamic ( montáž firma Hlohovec )
10-2013 - vymenená batéria ( pôvodná FORD za VARTA )
Krátko po prestavbe na LPG po 3-och dňoch ( čo som bol služobne mimo domu ) sa mi vybila pôvodná batéria FORD, tak som ju znovu nabil, a objednal novú VARTU z väčšou kapacitou. Po čase sa toto zopakovalo aj po výmene za VARTU - vždy keď auto stálo dlhšie ako 5 dní, tak som neotvoril ani dvere cez DO.
Začal som teda riešiť, čo onen odber spôsobuje.
Známi mi doporučili dobrého autoelektrikára z NMnV, a ten mi zistil, že odber ( v kľude ) elektroniky splynovača cyklicky kolíše medzi 0,1A až 0,8A. Keď odpojil poistku pre LPG sústavu, auto sa chovalo úplne normálne. Odporučil mi návštevu v Hlohovci, kde mi LPG namontovali.
V Hlohovci len krútili hlavou, že to určite nemôže spôsobovať splynovač ani nič od nich, všetko je OK, a chyba je úplne inde. Doporučili mi autoelektrikára z Veselého, že ten všetko vyrieši. Tak som šiel do Veselého, tam majiteľ keď počul, že odkiaľ idem, kto ma poslal a čo mám, len zakrútil hlavou a povedal, že nech auto nechám u nich na diagnostike, že sa teda na to ako pozrú. Po týždni mi volal, že závada sa u nich neprejavila, aby som si ho prišiel vyzdvihnúť.
V lete som bol 10 dní na dovolenke, a po návrate klasika - LOW BATTERY.
V zúfalstne som teda zašiel do servisu FORD v TN Turnej. Pre istotu som im ale nepovedal, čo zistil autoelektrikár v NMnV, len že sa mi vybíja baterka. Napodiv sa vôbec nebránili, nevadilo im, že v aute je už všeličo možné. Po dvoch týždňoch čo som mal auto u nich, vyrukovali s rovnakým výsledkom ako v prípade autoelektrikára z NMnV. Doporučili mi návštevu v Hlohovci u plynárov, alebo po jazde vyťahovať poistku pre LPG. Ja som im navrhol riešenie s vypínačom pod palubovkou, keď po jazde LPG systém odpojím. Takto isto mám riešené aj denné LED svietenie.
Takto jazdím dodnes. Teraz pri STK/EK mi však nastal problém - pri zapnutom LPG im vôbec nekomunikoval ich PC, napojený cez OBD, vypisovalo to nezmysly, že raz mal motor teplotu -40°, za 2 sekundy zas 200° atd. Keď som LPG odpojil, všetko bolo OK
Auto funguje pri pohone na LPG tak ako má, aj na Benzín je OK, ale ten odber, resp. skrat je aj pri zapnutom, a to mi nedá spať, hneď sa niekde dočítam, alebo vidím v TV, že sa vznietilo a zhorelo auto zapálené od elektroinštalácie.
Chcem sa spýtať, či sa už niekto s rovnakým alebo podobným problémom stretol, prípadne kde bi mi vedeli poradiť ako to dostať do OK stavu.
Focus II FL 2008 Combi Duratec HE 1.8 PFI (125/130PS) + LPG
-
- Test driver
- Příspěvky: 2632
- Registrován: 25.12.2011 16:56
- Bydliště: Novojičínsko
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Očividně chyba systému LPG. Máš to ještě v záruce, reklamuj to a nenech se odbýt.
Zjisti si, co je to za montážní dílnu, jestli třeba nespadá pod větší společnost (jako třeba výhradní dovozce systému, síť montážních dílen) a spoj se s centrálou, popiš problém....
Zjisti si, co je to za montážní dílnu, jestli třeba nespadá pod větší společnost (jako třeba výhradní dovozce systému, síť montážních dílen) a spoj se s centrálou, popiš problém....
je: Ford Focus, 09/2020, hatchback, 2.3 ecoboost, 228kW, ST
bylo: Ford Mondeo, 09/2013, kombi, 2.0 SCTi 202,3kW, Titanium S
bylo: Ford Mondeo, 10/2005, liftback, 2.5 V6, Trend SE, LPG Elpigaz
bylo: Ford Escort, 08/1995, kombi, 1.6 16V, GHIA, LPG Elpigaz
bylo: Ford Mondeo, 09/2013, kombi, 2.0 SCTi 202,3kW, Titanium S
bylo: Ford Mondeo, 10/2005, liftback, 2.5 V6, Trend SE, LPG Elpigaz
bylo: Ford Escort, 08/1995, kombi, 1.6 16V, GHIA, LPG Elpigaz
-
- Nováček
- Příspěvky: 64
- Registrován: 10.10.2013 17:10
- Bydliště: Praha
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Hola mladezi,
prosil bych, jak casto menite svicky na 2.0 LPG origo?? Klidne hodte typ, cenu..no nejlip odkaz
Jinak ted v zime mi zastudena startuje dobre, jako normal auto (v lete musim trochu drcnout do plynu, anebo pokud je motor zahraty, tak taky start s plynem) jestli to nema spojitost se svickama? Ted mam na svicich asi 25tkm a jedna stala 700, to bylo extra moc..omyl.
Tak nejak sem nedosel cim jsou zpusobeny ty zhorseny letni/teply starty?? Pomohlo by treba kilometr pred vypnutim dojet na benzin? Nebo celkove vic jezdit na benzin?
Za jakykoliv napady budu rad, diky moc
prosil bych, jak casto menite svicky na 2.0 LPG origo?? Klidne hodte typ, cenu..no nejlip odkaz
Jinak ted v zime mi zastudena startuje dobre, jako normal auto (v lete musim trochu drcnout do plynu, anebo pokud je motor zahraty, tak taky start s plynem) jestli to nema spojitost se svickama? Ted mam na svicich asi 25tkm a jedna stala 700, to bylo extra moc..omyl.
Tak nejak sem nedosel cim jsou zpusobeny ty zhorseny letni/teply starty?? Pomohlo by treba kilometr pred vypnutim dojet na benzin? Nebo celkove vic jezdit na benzin?
Za jakykoliv napady budu rad, diky moc
FFIIC 2.0 LPG
- prib@centrum.sk
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 09.06.2013 11:17
- Bydliště: Bratislava
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Ahoj, ja mam sviečky originál na plyn a tie boli myslím na 40 000km. Teraz na nich jazdím už nejakých 25 000km a žiaden problém. Problémy so štartom môžeš mať aj kôli škrtiacej klapke. Stiahni gumenu hadicu od filta a pozri či je usadenina okolo klapky. Klapka sa dá ľahko vymontovať a na nete nájdeš veľa návodov na čistenie.
Ja som ju mal špinavú a čistenie pomohlo.
A choď na diagnostiku. Aj klapku ti tam ukáže, ak má nejaký problém. Ale nie na ELM - mne s ňou nejde čítať všetky kódy.
Veľa šťastia.
Ja som ju mal špinavú a čistenie pomohlo.
A choď na diagnostiku. Aj klapku ti tam ukáže, ak má nejaký problém. Ale nie na ELM - mne s ňou nejde čítať všetky kódy.
Veľa šťastia.
Ford Focus kombi 2.0l 107kW / LPG - 2009
-
- Nováček
- Příspěvky: 43
- Registrován: 05.05.2014 22:48
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Ahoj, se starty jsem měl také problém (taky 2.0i LPG) a nakonec bylo ruplé těsnění reduktoru, který následně propouštěl plyn do sání. Možná to bude i Tvůj problém.
V.
V.
FFII combi 2009 - 2.0i syda LPG
- prib@centrum.sk
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 09.06.2013 11:17
- Bydliště: Bratislava
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
prib@centrum.sk píše:Ahoj, ja mam sviečky originál na plyn a tie boli myslím na 40 000km. Teraz na nich jazdím už nejakých 25 000km a žiaden problém. Problémy so štartom môžeš mať aj kôli škrtiacej klapke. Stiahni gumenu hadicu od filta a pozri či je usadenina okolo klapky. Klapka sa dá ľahko vymontovať a na nete nájdeš veľa návodov na čistenie.
Ja som ju mal špinavú a čistenie pomohlo.
A choď na diagnostiku. Aj klapku ti tam ukáže, ak má nejaký problém. Ale nie na ELM - mne s ňou nejde čítať všetky kódy.
Veľa šťastia.
Polmýlil som sa už tie sviečky mám 33 000km a žiaden problém.
Ford Focus kombi 2.0l 107kW / LPG - 2009
-
- Nováček
- Příspěvky: 64
- Registrován: 10.10.2013 17:10
- Bydliště: Praha
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Do dvou tydnu budu delat servis, tak zkusim i tesneni reduktoru.
Zkusite kdyztak jeste hodit typ tech svicek co pouzivate. Diky moc
Zkusite kdyztak jeste hodit typ tech svicek co pouzivate. Diky moc
FFIIC 2.0 LPG
-
- Nováček
- Příspěvky: 102
- Registrován: 02.01.2009 18:42
- Bydliště: Přerov
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
yeaah když tady čtu tvé story o koupi auta na LPG, tak se musím zasmát, šíříš tady bludy , koupíš si auto na LPG a nemáš elementární znalosti o motoru, autě a LPG ....každé ojeté auto potřebuje servis a na na LPG dvakrát, musí všechno fungovat na 100%, protože lpg ovlivńuje v řídící jednotce provoz na benzín a naopak.U LPG se začíná změřením kompresních tlaků a seřízením ventilů, motor musí být po mechanické stránce v pořádku!!!!!!!!!!!!!Potom se jezdí výhradně na benzin 40-50km srovnají se adaptace řídící jednotky na benzin, zajede se do prověřeného servisu daného typu LPG a zjistí se , co tomu je Svíčky tam dej ford, co tam patří jsou levné a jezdí to na ně nejlíp, dávám odtr 0,8 mm a měnit po 30000 km, vydrží víc, ale jsou potom zdrojem zbytečných problémů.
FOCUS 1.6 16V kombi modrá metalíza 2001
- Jurawood
- Junior
- Příspěvky: 302
- Registrován: 27.07.2016 10:25
- Bydliště: Brno
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
paráda Kombíku, tak prosím řekni kde je jediný servis v ČR? Děkujeme
FoFo, 2009, duratec-he 2.0. LPG BRC
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti