Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
... tak jazdit iba na benzin.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Junior
- Příspěvky: 272
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
A čo tak dať auto do poriadneho servisu, ktorý naozaj skontroluje FF hlavu, diagnostikuje BRC jednotku a bude jazdiť spokojne na LPG?
______________________
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Aj to moze byt moznost, no z predoslych udalosti vyplyva, ze to take jednoduche a asi ani lacne nebude.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 64
- Registrován: 10.10.2013 17:10
- Bydliště: Praha
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Kdybych vedel, kde ten poradny servis je, tak uz to mam davno vyresene.. Ted mam jen zpravy typu, "mame podezreni".. Nikdo nerekl na 100% co s tim je. Z toho mam pocit, ze to nekdo rozebere, pak se to neprojevi a ja vyplaznu tisice..
FFIIC 2.0 LPG
-
- Junior
- Příspěvky: 272
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Yeaah skús si ešte vyčistiť škrtiacu klapku. Mne to po vyčistení definitívne zmazalo pochybnosti o plyne a prípadným kolísaním otáčok. Možno sa Ti pri prepínaní rj na plyn zavrie klapka úplne a ak je veľmi zanesená, motor zdochne.
______________________
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
- _eXplorer_
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 27.01.2010 22:02
- Bydliště: Kladno
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
no to je odpověď hodná odborníka místo za 16,50,- jezdit za 35,- se spotřebou 8litrů...V12 píše:... tak jazdit iba na benzin.
Já nevím co yeaah řeší, není vhodný čas vzít si pár dnů volno, sednout do toho a dojet třeba do Bavorska (cesta 1,5h) k Fordům ať zjistí co tomu je, umí přečíst jednotku od LPG, servis je drahej stejně jak u nás a mám jen ty nejlepší zkušenosti, než si nechat věšet bulíky na nos a bejt nešťastnej Přinejhorším ho tam necháš a dojedeš domu busem a pak si pro něj zajedeš. Mě to připadá jak o ta moje mizející voda z chladiče, kdy mne u Forda chtěli dělat těsnění pod hlavou po slavné tlakové zkoušce a nakonec to byla špatně nasazená hadička, jen to nebylo nikde vidět.
Ford FocusII Titanium 2.0 107kw FlexiFuel
můj Ford život:
Probe I, Galaxy I, Galaxy II, Focus II, Mondeo IV, Focus II FL HTB, Focus II FL combi, Focus III
můj Ford život:
Probe I, Galaxy I, Galaxy II, Focus II, Mondeo IV, Focus II FL HTB, Focus II FL combi, Focus III
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Hlavne ze teraz nejazdi vobec
Ked to urobi podla Teba, nie je iste ci do toho Reichu vobec aj dojde. A bude to stat tolko, co je zostatkova cena auta.
Ked to urobi podla Teba, nie je iste ci do toho Reichu vobec aj dojde. A bude to stat tolko, co je zostatkova cena auta.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19273
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
_eXplorer_ píše:servis je drahej stejně jak u nás
co jsem nasel , tak v rakousku mechanik 86-96 euro na hodinu , pochybuju ze tam budou delat za 25€/h
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 64
- Registrován: 10.10.2013 17:10
- Bydliště: Praha
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Resim to co od zacatku.. obcasne chcipani, vetsi vibrace na plyn a kolisani otacek, az blikne dobijeni - vibrace a kolisani otacek se projevuje jen na neutral. Opravdu nemam problem dojet do cile .. S autem normalne jezdim, spis se bojim, kdy se posere neco fatalniho Asi budu muset zvolit to Nemecko, protoze tady s tim vazne nejspis nikdo nic neudela..
FFIIC 2.0 LPG
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Davaj bacha, aby si nepodpalil ventily.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Právě že jeden servis mu řekl, že má podezření na podpálené ventily no
- _eXplorer_
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 27.01.2010 22:02
- Bydliště: Kladno
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Srovnávám celkovou cenu, opravoval jsem v německu již 3x a celková cena byla v součtu práce a díly srovnatelná s cenou v českém origo. servisu. Jednotková cena za práci je opravdu okolo 70€/h, ale za tu hodinu toho stihnou daleko víc a díly byly vždy levnější a dostupné hned.foki píše:co jsem nasel , tak v rakousku mechanik 86-96 euro na hodinu , pochybuju ze tam budou delat za 25€/h
Mám v autě kameru v předu a vzadu co nahrává po otočení klíčku a musím říct že shlédnutí nahrávky po návštěvě v českém Ford servisu je zajímavá podívaná, kdy se na voze pracuje tak 12m za hodinu a pak naúčtují klidně 4h...
2 yeaah: a už ty ventily někdo viděl? Nebo všichni soudí podle pohledu zvenku... já měl zrovna auto na seřízení ventilů v rámci 80t. kontroly a nic drahého to nebylo. Jinak to podpálení se mi moc nezdá toto mi napsali z FordCZ:
"U vozidla, které je vybaveno pohonem LPG již z výroby, jsou ventily, dříky ventilů a sedla ventilů ošetřená proti propálení." - zjišťoval jsem jestli mám investovat do přimazávání a proto jsem se ptal a tím pádem to dělat nebudu.
Ford FocusII Titanium 2.0 107kw FlexiFuel
můj Ford život:
Probe I, Galaxy I, Galaxy II, Focus II, Mondeo IV, Focus II FL HTB, Focus II FL combi, Focus III
můj Ford život:
Probe I, Galaxy I, Galaxy II, Focus II, Mondeo IV, Focus II FL HTB, Focus II FL combi, Focus III
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 11.02.2013 12:49
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Nevím, jestli už tady o tom někdo nepsal, ale nenašel jsem podobný problém. Mám FF 2.0 s originál LPG. Auto jsem projel při testovací jízdě a vše fungovalo ok. Pak jsem s ním jezdil dva dny doma a diody ukazující stav plynu v nádrži místo svícení blikaly. Když jsem systém restartoval začali po 1-2 minutách blikat znovu. Myslel jsem, že to na plyn normálně jede, protože hlavní kontrolka přepínání plynu a benzínu svítila zeleně, ale pak mi ubýval benzín... Nevím jestli to není těmi vedry, ale nejdřív to šlo normálně.
Nemáte někdo podobnou zkušenost?
P.S. v bazaru mi řekli, že auto odvezou a vyčistí lpg. Pak volali, že nastaili tlak reduktoru na "letní provoz" ale někdo mi říkal, že to je pitomost. Asi jo, protože blikání trvá..
Nemáte někdo podobnou zkušenost?
P.S. v bazaru mi řekli, že auto odvezou a vyčistí lpg. Pak volali, že nastaili tlak reduktoru na "letní provoz" ale někdo mi říkal, že to je pitomost. Asi jo, protože blikání trvá..
-
- Junior
- Příspěvky: 272
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Ahoj, mne blikajú všetky iba keď som na čerpačke, ktorá mi natankuje nezvykle viac LPG ako je bežné. Vtedy mám pocit ako keby bol tlak v nádrži väčší ako obvykle a blikajú. Po pár minútach jazdy to prestane a viac sa neobjaví. Vtedy LPG funguje, pretože počuť LPG vstrekovače
Blikanie ale asi môže signalizovať viacero závad.
Blikanie ale asi môže signalizovať viacero závad.
______________________
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
"letní provoz" to bych rád věděl co to je . já dostal k plynu manuál kde je vysvětlené co které blikání znamenáa od toho se dál odrazit, u originál přestavby nevím ale asi by k tomu taky měla být nějaká chytrá kniha
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů