Kryt motoru 1.6l
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8442
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Horní kryt motoru 1,6 74 - pro všechny kterým teče na svíčky
Četl jsi tohle vlákno?
- caval
- .
- Příspěvky: 453
- Registrován: 27.07.2013 23:27
- Bydliště: Štatl
Re: Kryt motoru 1.6l
noo, taky bych se nezlobil. s tim deklem z dieselu to nema nekdo vyzkouseny?
byl :Focus II Hatchback r.v. 2005 1,6 16V Ti-VCT Ghia Naira edition Fokinek
je : ST220 Blue performance
je : ST220 Blue performance
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1070
- Registrován: 27.02.2011 17:19
- Bydliště: Praha
Re: Kryt motoru 1.6l
potvrzuji, že návštěva železářství se v tom případě rozhodně vyplatí
šestihranný šroub M8x15 s podložkou pasuje přesně..Celkem náklady na pojící materiál pod 10 kč
šestihranný šroub M8x15 s podložkou pasuje přesně..Celkem náklady na pojící materiál pod 10 kč
Ford Puma ST-LINE X 125k AT 2021
Byl Ford Focus Zetec S 1.6i, r.v. 2008 po FL, hatchback 5dv, moondust, Trend ++
>>Final Gallery<<
Byl Ford Focus Zetec S 1.6i, r.v. 2008 po FL, hatchback 5dv, moondust, Trend ++
>>Final Gallery<<
- grundyg
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 14.08.2011 13:27
- Bydliště: Praha
Re: Kryt motoru 1.6l
Doporučuju spíš nerez imbus s válcovou hlavou, vypadá to víc cool Ale rozměr fakt sedí.
- spojla1
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 27.10.2013 16:51
Re: Horní kryt motoru 1,6 74 - pro všechny kterým teče na svíčky
Super prace. Objednal jsem kryt za 460,- u Volva a chtel jsem jeste srouby ale cena je 74,- za kus coz jsem nebral a ted cekam az mi zavolaji a namontuju.
Diky za radu.
Diky za radu.
-
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 18.02.2013 16:44
Re: Horní kryt motoru 1,6 74 - pro všechny kterým teče na svíčky
Letos jsem řešil celý rok problém se zatopenýma svíčkama. Nejdřív jsem se tady dočetl o krytu od Volva. Tak jsem koupil kryt v domění že voda na svíčkách je snad z vody od ostřikovačů. V létě v dobách největších veder jsem měl opět celé svíčky pod vodou. Po odsátí bylo jasné že se jedná o červenou chladící kapalinu. Pak jsem tedy zjistil ( opět díky foru) že existují jakési mrazové zátky. Koupil jsem tedy zátky protože ty staré byly opravdu zkorodované a propouštěly. Po výměně zátek jsem po týdnu prohlížel svíčky a ejhle stále vlhko. Řekl jsem si že asi nové zátky netěsní dokonale a proto jsem nechal vysoustružit takové vršky ( jakoby zátku na zátky) které jsem na zátky nasadil a celé utěsnil tmelem. Po týdnu klasická kontrola a klasicky také vlhkost na svíčkách. Nicméně už se začínalo dělat jasno. Zatopený byl jen chlívek vprávo kde je také jakýsi závit na čidlo které můj motor nemá. Levý chlívek se zbývajícíma dvěma svíčkama byl v suchu. Nakonec to vypadá na to že celá tahle patálie vzniká tak že: v místě závitu pro čidlo je na jeho samém konci také zátka. Prostě kdo tam nemá čidlo má ten závit ucpaný což je logické. A v tom závitu ta zátka asi zkorodovala a začla propouštět vodu jako první. Od toho se odvíjelo vše ostatní: Koroze mrazových zátek, jejich proděravění, zkratování svíček atd. Můj závěr zní že vlhkost na svíčkách určitě není z nějaké vody v ostřikovači.Ten kdo tohle bude řešit a bude měnit mrazové zátky ať taky rozhodně utěsní ten závit po čidle .
Ford Focus II 1,6 74kw kombi 2009
- spojla1
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 27.10.2013 16:51
Re: Horní kryt motoru 1,6 74 - pro všechny kterým teče na svíčky
Hotovo a na montovano a porad je pod kódem 30650468 a cena 423,-
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 21.01.2014 18:23
Re: Kryt motoru 1.6l
Tak už mám taky horní kryt motoru (kolem ostřikovačů mi protéká kapalina a při dešti i voda a kapala na svíčky)
Edit 8.4.2014: M8x20 jsou moc dlouhý - jdou na doraz do díry, takže jsou potřeba kratší.
Akorát po oddělání pravé příchytky mi zůstal volný kabel, který se za jízdy klepe a opírá se o kryt:
Vyřešil jsem to přichycením kabelu k oku za motorem - mám to tak nechat nebo pořešit jinak?
PS: Narychlo jsem nesehnal šrouby M8x15, takže jsem koupil M8x20 a s podložkou se mi to bez problémů povedlo přidělat.Edit 8.4.2014: M8x20 jsou moc dlouhý - jdou na doraz do díry, takže jsou potřeba kratší.
Naposledy upravil(a) joohny_cz dne 08.04.2014 22:18, celkem upraveno 1 x.
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Kryt motoru 1.6l
Ja jsem ten kabel mel uchyceny stejne, k tomu oku. Bez problemu.
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 25.04.2015 15:28
Re: Kryt motoru 1.6l
Kryt na motor ford vyrábí, ale stojí zbytečně moc
http://www.european-parts.net/catalog/p ... ts_id/1025
http://www.european-parts.net/catalog/p ... ts_id/1025
- ly-lu
- Junior
- Příspěvky: 346
- Registrován: 16.07.2012 11:52
- Bydliště: Praha - západ
Re: Kryt motoru 1.6l
oživuju diskuzi, hledala jsem pro ti-vct a našla toto ale neumim ani ťuk německy, a po přeložení googlem je to katastrofa
http://www.ford-forum.de/showthread.php ... lgeschaden
http://www.ford-forum.de/showthread.php ... lgeschaden
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 17.08.2014 21:35
- Bydliště: Ostrava
Re: Kryt motoru 1.6l
Zdravím, hlásím že kryt od volva sedí i na 1.4 59kW. Konec utopeným svíčkám Cena 479 s DPH u Sven Cars v Ostravě. Šrouby 8x16 na imbus + podložky asi 15 kč v hornbachu.
Díky Beranovu odkazu, kde ford prodavá kryt rovnou na tři motorizace(1,25 1,4 a 1,6) jsem se odhodlal to koupit a sedi dobře. Rozdíl horní části motoru podle fotek mezi 1,4 a 1,6 je řekl bych nulový. Pokud to tu už někdo psal, tak se omlouvám ale nenarazil jsem na to.
Díky Beranovu odkazu, kde ford prodavá kryt rovnou na tři motorizace(1,25 1,4 a 1,6) jsem se odhodlal to koupit a sedi dobře. Rozdíl horní části motoru podle fotek mezi 1,4 a 1,6 je řekl bych nulový. Pokud to tu už někdo psal, tak se omlouvám ale nenarazil jsem na to.
Focus II, 1.4 16V 59kW, 2005, sublime
- mrazik78
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 11.11.2012 19:19
- Bydliště: Liberec-Vesec Kašparova
Re: Kryt motoru 1.6l
mas to super
- ybuba
- Pokročilý
- Příspěvky: 560
- Registrován: 31.01.2009 00:39
Re: Kryt motoru 1.6l
Ahoj všem, aktuálně řeším stejný problém, auto občas ztratí výkon, jede jakoby na 3 válce, škytá a střílí do výfukového potrubí ...
Kabel na 2. válci uvnitř zoxidovaný, takže nějaká vlhkost. Po pročtení celého vlákna mi vyvstávají dotazy:
1) Pokud nebude problém v mrazových zátkách, odkud se tam ta vlhkost dostane, když je kabel svým provedením utěsněn?
2) Podezření na zátky nemám, ta chladicí kapalina by se musela v nádržce snad ztrácet ne a musel bych občas dolévat? Vůbec jsem ale nezjistil sebemenší pokles hladiny v nádržce!? Jak mohou vůbec ty zátky zreznout, když je chladicí okruh stále plný? Spíše mám podezření na ty ostřikovače nebo voda přes dolní plast pod čelním sklem při dešti, sněhu ...
3) Jsem rozhodnutý jít do toho krytu od Volva, ale někdo psal, že "dokonale těsní". Tím tesněním je myšlena dosedací plocha na rozhraní kryt - vršek motoru, je tam přímo nějaké těsnění nebo je to jen konstatování, že prostě kryt dobře pasuje?
Mám totiž v horní části motoru namontovány LPG vstřiky a myslím si, že budou krytu zavazet. Proto jsem chtěl podle potřeby kryt připevnit nad nimi, tedy přizvednutý pomocí vymezovacích podložek. Má pak smysl ten kryt vůbec montovat, protože to bude sloužit jen jako jakási "stříška", bude to stačit?
Děkuji za rady a názory
Kabel na 2. válci uvnitř zoxidovaný, takže nějaká vlhkost. Po pročtení celého vlákna mi vyvstávají dotazy:
1) Pokud nebude problém v mrazových zátkách, odkud se tam ta vlhkost dostane, když je kabel svým provedením utěsněn?
2) Podezření na zátky nemám, ta chladicí kapalina by se musela v nádržce snad ztrácet ne a musel bych občas dolévat? Vůbec jsem ale nezjistil sebemenší pokles hladiny v nádržce!? Jak mohou vůbec ty zátky zreznout, když je chladicí okruh stále plný? Spíše mám podezření na ty ostřikovače nebo voda přes dolní plast pod čelním sklem při dešti, sněhu ...
3) Jsem rozhodnutý jít do toho krytu od Volva, ale někdo psal, že "dokonale těsní". Tím tesněním je myšlena dosedací plocha na rozhraní kryt - vršek motoru, je tam přímo nějaké těsnění nebo je to jen konstatování, že prostě kryt dobře pasuje?
Mám totiž v horní části motoru namontovány LPG vstřiky a myslím si, že budou krytu zavazet. Proto jsem chtěl podle potřeby kryt připevnit nad nimi, tedy přizvednutý pomocí vymezovacích podložek. Má pak smysl ten kryt vůbec montovat, protože to bude sloužit jen jako jakási "stříška", bude to stačit?
Děkuji za rady a názory
Ford Focus Combi II, 1,6 benzín + LPG (74 kW), 6/2006, Blue Tonic
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů