Zapalovací cívka 1.6 Ti-VCT
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12916
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Zapalovací cívka 1.6 Ti-VCT
Nova cievka nepraskla? Kable a sviecky su na tom ako?
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 607
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Tábor
Re: Zapalovací cívka 1.6 Ti-VCT
Nejezdi za deštěfodera píše:Tak cukání je zpět. S novou cívkou to vydrželo asi 3 měsíce. Příčina musí být jinde. Mám podezření na vodu, začalo to cukat při dešti. V mokru vždycky cuká víc.
Má někdo nápad?
dík
stříkni cívku a kabely silikonovým olejem - odpuzuje vodu. Někde to kostří.
To mi dělávalo UNO když jsem jel za deště za kamionem
Focus 1,6 74kW, kombi black 2010 a od 4/2018 Superb II combi 2,0tdi
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8442
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Zapalovací cívka 1.6 Ti-VCT
fodera: neteče ti na svíčky voda přes ostřiky předního skla?
-
- Nováček
- Příspěvky: 36
- Registrován: 03.08.2010 10:51
Re: Zapalovací cívka 1.6 Ti-VCT
Vodu jsem tam přímo nenašel, ale souvislost tam bude, zkusím ten olej a přemýšlím o tom, že bych si nad svíčkami/cívkou vyrobil nějaký okap
Mondeo combi Titanium 1.6 Ecoboost 2012
S-Max Titanium 2009, 2.0 Duratec, benzin + E85
Ex: FF II 2005/4, 1.6 TiVCT Ghia benzin, kombi
Ex: FF I 1998, 1.6 benzin, hatchback
S-Max Titanium 2009, 2.0 Duratec, benzin + E85
Ex: FF II 2005/4, 1.6 TiVCT Ghia benzin, kombi
Ex: FF I 1998, 1.6 benzin, hatchback
- Mira
- Test driver
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Třebichovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapalovací cívka 1.6 Ti-VCT
Využiju toto vlákno k mému aktuálnímu problému.
Včera mi byla diagnostikována chyba P0304 - Výpadky zapalování 4 válce. Dnes jsem preventivně vyměnil všechny svíčky za nové origo. Problém přetrvává. Podezření padá na kabel či cívku, ale je tu i poznámka Dafika viz. výše a to zanešené vstřikovače Může to mít souvislost? Jezdím na LPG a benzínové vstřikovače moc práce pravda nemají Díky za postřehy ...
Cívku jsem měl venku. Viditelně žádný problém, ale to neznamená, že není vadná ...
Včera mi byla diagnostikována chyba P0304 - Výpadky zapalování 4 válce. Dnes jsem preventivně vyměnil všechny svíčky za nové origo. Problém přetrvává. Podezření padá na kabel či cívku, ale je tu i poznámka Dafika viz. výše a to zanešené vstřikovače Může to mít souvislost? Jezdím na LPG a benzínové vstřikovače moc práce pravda nemají Díky za postřehy ...
Cívku jsem měl venku. Viditelně žádný problém, ale to neznamená, že není vadná ...
- lalinek
- Nováček
- Příspěvky: 151
- Registrován: 30.11.2011 17:26
- Bydliště: Kopřivnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapalovací cívka 1.6 Ti-VCT
Mám podobný problém jako vy. Auto při nízkých otáčkách ( do 1500 ot), většinou 2 - 3 kvalt začne cukat, pak už jede zase normálně. Je to nepravidelné, ať prší nebo ne, ať je zima nebo teplo. Když vyšlápnu plyn a znovu sešlápnu tak už je to O.K. jednou jsou ho ale nechal potrápit a čekal jsem co bude a začla blikat kontrolka motoru ale hned zase zhasla. Jinak žádná závada se neobevuje.
Svíčky jsou ani ne rok staré, origo Ford. Takže půjdu do kabelů a nové cívky.
Já mám tuto viz. obrázek.
Věděli byste někdo kolik stojí nová?Díky. A nebo jestli to stojí za risk a jít do cívky z vraku.
Svíčky jsou ani ne rok staré, origo Ford. Takže půjdu do kabelů a nové cívky.
Já mám tuto viz. obrázek.
Věděli byste někdo kolik stojí nová?Díky. A nebo jestli to stojí za risk a jít do cívky z vraku.
1.6 Ti-VCT 85kw, 2005, Titanium, https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 95&t=30866
-
- Nováček
- Příspěvky: 141
- Registrován: 04.10.2012 22:29
- Bydliště: Znojmo
Re: Zapalovací cívka 1.6 Ti-VCT
Cca 850kc "originál" bosch
Ford Focus II Sport 1.6 Ti-VCT,85 kw, RV 2005, 3dv., Modrá Aquarius
Peugeot 207 1.4 VTi, 70 kw, RV 2008, 5dv., Oranžová Salamanque
VW Caddy 2.0 TDI 4x4, 81 kw, RV 2012, 5dv., modrá Night
Peugeot 207 1.4 VTi, 70 kw, RV 2008, 5dv., Oranžová Salamanque
VW Caddy 2.0 TDI 4x4, 81 kw, RV 2012, 5dv., modrá Night
- lalinek
- Nováček
- Příspěvky: 151
- Registrován: 30.11.2011 17:26
- Bydliště: Kopřivnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapalovací cívka 1.6 Ti-VCT
A kde si ji kupoval? Ja ji dneska poptaval ve Fordu a chcou za ni 2600
1.6 Ti-VCT 85kw, 2005, Titanium, https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 95&t=30866
-
- Nováček
- Příspěvky: 141
- Registrován: 04.10.2012 22:29
- Bydliště: Znojmo
Re: Zapalovací cívka 1.6 Ti-VCT
Proc ve fordu? Kde jsem ji koupil to uz nevim. Našel jsem jeji cislo v katalogu a pak uz jen google.
- lalinek
- Nováček
- Příspěvky: 151
- Registrován: 30.11.2011 17:26
- Bydliště: Kopřivnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapalovací cívka 1.6 Ti-VCT
Tak jsem to dnes riskl a na vrakáči koupil cívku rok výroby 2010 za 500,- vyměnil a zatím v pohodě, žádné cukání, uvidíme časem
1.6 Ti-VCT 85kw, 2005, Titanium, https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 95&t=30866
-
- Nováček
- Příspěvky: 36
- Registrován: 03.08.2010 10:51
Re: Zapalovací cívka 1.6 Ti-VCT
Tak reportuji po delší době řešení závady, nebyl jsem si jist, zda to zase nezačne škubat jako už několikrát předtím, tak jsem raději počkal.
Vyměnil jsem cívku a svíčky, cukání přestalo asi na měsíc, pak znovu to samý. Vyměnil jsem kabely, cukání ještě pokračovalo, ale pak jsem reklamoval cívku, dostal novou, a od té doby (20 000km, půl roku) už to necuklo. Čili celá anabáze nejspíše kvůli kabelům za pár stovek. Zkusil jsem tam po výměně vrátit předchozí cívku, ale cukalo to, takže vadný kabely asi likvidovaly moje předchozí cívky.
Vyměnil jsem cívku a svíčky, cukání přestalo asi na měsíc, pak znovu to samý. Vyměnil jsem kabely, cukání ještě pokračovalo, ale pak jsem reklamoval cívku, dostal novou, a od té doby (20 000km, půl roku) už to necuklo. Čili celá anabáze nejspíše kvůli kabelům za pár stovek. Zkusil jsem tam po výměně vrátit předchozí cívku, ale cukalo to, takže vadný kabely asi likvidovaly moje předchozí cívky.
Mondeo combi Titanium 1.6 Ecoboost 2012
S-Max Titanium 2009, 2.0 Duratec, benzin + E85
Ex: FF II 2005/4, 1.6 TiVCT Ghia benzin, kombi
Ex: FF I 1998, 1.6 benzin, hatchback
S-Max Titanium 2009, 2.0 Duratec, benzin + E85
Ex: FF II 2005/4, 1.6 TiVCT Ghia benzin, kombi
Ex: FF I 1998, 1.6 benzin, hatchback
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 27.04.2014 10:47
Re: Zapalovací cívka 1.6 Ti-VCT
Zdravím,
potýkám se stejným problémem už 2 měsíce s tím rozdílem, že krom cukání (motor jakoby na chvíli vynechá) při jízdě mi motor čas od času prostě zhasne. Poprvé jsem ještě netušil, teď stačí tak na 3 pokusy pohýbat svazkem drátů který vede do cívky. Absolvoval jsem už 3 opravy, přičemž:
auto cukalo, občas se na moment rozvístila oranžová kontrolka motoru, dal jsem do servisu:
1/ Pavlíček v Brně - diagnostika hlásila chybu na cívce - výměna cívky 3800,-
2/ ujel jsem 1000 km a před Vánoci jsem jel domů, auto zůstalo stát po přejetí přejezdu. Odvezli jsme k elektrikáři - opravil izolaci a ukazál mi o který svazek drátů jde..asi nic neproměřoval
3/ opět jsem ujel tak cirka 1000km, auto opět zhaslo. Už jsem věděl co, takže různě jsem pohýbal se svazkem drátů do cívky, auto naskočilo, odjel jsem k tomu samému elektrikáři a ten mi je přepájel. Konkrétně rameno drátů, které uhýbá z toho hlavního nejsilnějšího svazku. Akorát neměl ten konektor do cívky, takže mi to dle svých slov naletoval na přímo.
4/ opět tak 1000 km nic, po sjetí z dálnice a nájezdu do nějaké rozkopané ulice v Brně motor opět zhasl, po dálnici do Brna už občas pocukávalo. Zahýbal jsem, naskočilo a dojel nasraný domů.
Jednou se nám povedlo pohýbat dráty tak, že motor zhasl, ale jinak mi to přijde víceméně náhodné. Máte nějaké tipy co ještě zkusit (v jakém pořadí). Podle toho co jsem v tomto vlákně četl, jsem mohl mít vadné kabely a ty mi mohly zrušit i novou cívku. Teď po opravě (přeletovali mi malý svazek který se odpojuje od toho hlavního nejsilnějšího směrem k cívce) už můžou být teoreticky ok, ale cívka je vadná? Zkusit vyměnit kabely od svíček?
Díky za rady, rád bych v servisu dal přímo tip co chci aby udělali.
Tom
potýkám se stejným problémem už 2 měsíce s tím rozdílem, že krom cukání (motor jakoby na chvíli vynechá) při jízdě mi motor čas od času prostě zhasne. Poprvé jsem ještě netušil, teď stačí tak na 3 pokusy pohýbat svazkem drátů který vede do cívky. Absolvoval jsem už 3 opravy, přičemž:
auto cukalo, občas se na moment rozvístila oranžová kontrolka motoru, dal jsem do servisu:
1/ Pavlíček v Brně - diagnostika hlásila chybu na cívce - výměna cívky 3800,-
2/ ujel jsem 1000 km a před Vánoci jsem jel domů, auto zůstalo stát po přejetí přejezdu. Odvezli jsme k elektrikáři - opravil izolaci a ukazál mi o který svazek drátů jde..asi nic neproměřoval
3/ opět jsem ujel tak cirka 1000km, auto opět zhaslo. Už jsem věděl co, takže různě jsem pohýbal se svazkem drátů do cívky, auto naskočilo, odjel jsem k tomu samému elektrikáři a ten mi je přepájel. Konkrétně rameno drátů, které uhýbá z toho hlavního nejsilnějšího svazku. Akorát neměl ten konektor do cívky, takže mi to dle svých slov naletoval na přímo.
4/ opět tak 1000 km nic, po sjetí z dálnice a nájezdu do nějaké rozkopané ulice v Brně motor opět zhasl, po dálnici do Brna už občas pocukávalo. Zahýbal jsem, naskočilo a dojel nasraný domů.
Jednou se nám povedlo pohýbat dráty tak, že motor zhasl, ale jinak mi to přijde víceméně náhodné. Máte nějaké tipy co ještě zkusit (v jakém pořadí). Podle toho co jsem v tomto vlákně četl, jsem mohl mít vadné kabely a ty mi mohly zrušit i novou cívku. Teď po opravě (přeletovali mi malý svazek který se odpojuje od toho hlavního nejsilnějšího směrem k cívce) už můžou být teoreticky ok, ale cívka je vadná? Zkusit vyměnit kabely od svíček?
Díky za rady, rád bych v servisu dal přímo tip co chci aby udělali.
Tom
FF II Combi 1.6 Ti-VCT, 85kW (2006)
-
- Nováček
- Příspěvky: 36
- Registrován: 03.08.2010 10:51
Re: Zapalovací cívka 1.6 Ti-VCT
Další vývoj závady od poslední zprávy (červen 2014).
Cukání mi opět začalo někdy v lednu 2015. Nejdřív jen tu a tam, pak nárazově "v sériích".
Na začátku února měněny rozvody+pumpa+VCT (ujeto 165 000km), tak jsem po předchozí zkušenosti nechal rovnou vyměnit i zapalovací kabely. Tentokrát to nepomohlo, takže objednány nové svíčky (orig Ford) a cívka (Bosch).
Musí to mít nějakou příčinu, proč se to furt ku**í, nepřišel na to někdo? Nemůže to mít spojitost s napětím, který dává alternátor? Vím, že na FFI mi kvůli tomu praskaly žárovky (vysoké napětí), tak jsem tam dával odpor. U FFII jsem to ještě neměřil.
Cukání mi opět začalo někdy v lednu 2015. Nejdřív jen tu a tam, pak nárazově "v sériích".
Na začátku února měněny rozvody+pumpa+VCT (ujeto 165 000km), tak jsem po předchozí zkušenosti nechal rovnou vyměnit i zapalovací kabely. Tentokrát to nepomohlo, takže objednány nové svíčky (orig Ford) a cívka (Bosch).
Musí to mít nějakou příčinu, proč se to furt ku**í, nepřišel na to někdo? Nemůže to mít spojitost s napětím, který dává alternátor? Vím, že na FFI mi kvůli tomu praskaly žárovky (vysoké napětí), tak jsem tam dával odpor. U FFII jsem to ještě neměřil.
Mondeo combi Titanium 1.6 Ecoboost 2012
S-Max Titanium 2009, 2.0 Duratec, benzin + E85
Ex: FF II 2005/4, 1.6 TiVCT Ghia benzin, kombi
Ex: FF I 1998, 1.6 benzin, hatchback
S-Max Titanium 2009, 2.0 Duratec, benzin + E85
Ex: FF II 2005/4, 1.6 TiVCT Ghia benzin, kombi
Ex: FF I 1998, 1.6 benzin, hatchback
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 27.04.2014 10:47
Re: Zapalovací cívka 1.6 Ti-VCT
Já jsem teď řešil výměnu zatopených svíček a mrazových zátek. Zatékalo mi na ně přes ostřikovače. Určitě se ztratilo cuknutí při prudším přidání plynu, jestli i pocukávání během jízdy zjistím dnes co absolvuji první delší cestu po výměně.
Bohužel jsem (ani v servisu) zatím stále nepřišel na to, proč mi občas motor zhasne :/.
Bohužel jsem (ani v servisu) zatím stále nepřišel na to, proč mi občas motor zhasne :/.
FF II Combi 1.6 Ti-VCT, 85kW (2006)
-
- Nováček
- Příspěvky: 36
- Registrován: 03.08.2010 10:51
Re: Zapalovací cívka 1.6 Ti-VCT
Ještě jsem vypozoroval, že to více/častěji cuká při jízdě do kopce a když se drží zhruba konstantní otáčky.
Motor mi nezhasíná, svíčky suché.
Motor mi nezhasíná, svíčky suché.
Mondeo combi Titanium 1.6 Ecoboost 2012
S-Max Titanium 2009, 2.0 Duratec, benzin + E85
Ex: FF II 2005/4, 1.6 TiVCT Ghia benzin, kombi
Ex: FF I 1998, 1.6 benzin, hatchback
S-Max Titanium 2009, 2.0 Duratec, benzin + E85
Ex: FF II 2005/4, 1.6 TiVCT Ghia benzin, kombi
Ex: FF I 1998, 1.6 benzin, hatchback
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 2 hosti