Ahoj, dneska po cestě do práce mi problikla kontrolka motoru. Po cestě domů (20km) se už rožla uplně. Nicméně dojel sem domů. Nic zvláštního sem nepozoroval.
Auto sem píchl na diagnostiku a vypisuje chybu P0201-E4 - Chybná funkce obvodu vstřikovače válce 1.
Ještě sem si dodatečně udělal log špatných zápalů a když přepnu na plyn, tak špatné zápaly přestanou naskakovat, takže usuzuji opravdu na chybu vstřikovače benzinu.
Prohlédl sem kabely vedoucí ke všem vstřikovačům a nic nenašel.
Zajímalo by mě:
Má smysl dávat vstřiky na vyčištění?
Koupit rovnou nový vstřik a vyměnit?
Který válec je válec číslo jedna? (při pohledu zepředu na auto).
Díky
Chybná funkce obvodu vstřikovače
- Otomar
- Člen klubu
- Příspěvky: 365
- Registrován: 26.10.2013 10:47
- Bydliště: JMK
Chybná funkce obvodu vstřikovače
Ford Focus 1.6 Ti-VCT/92kW*2015*White
Ford Focus 1.6 Ti-VCT*LPG*2010*Chill
Ford Focus 1.6 *2004*Moondust
Ford Focus 1.6 Ti-VCT*LPG*2010*Chill
Ford Focus 1.6 *2004*Moondust
- Otomar
- Člen klubu
- Příspěvky: 365
- Registrován: 26.10.2013 10:47
- Bydliště: JMK
Re: Chybná funkce obvodu vstřikovače
Pokračování...
Koupil sem jeden vstřikovací ventil. Vyměnil na válci nejblíže rozvodů - to je válec jedna.
> beze změny
Zkusil sem vyměnit první a čtvrtý vstřikovač mezi sebou.
>beze změny
Z toho usuzuji, že vstřikovač špatný nebude.
Tzn že může být špatná řídící jednotka nebo vedení ke vstřiku. Je možné proměřit /propípnout/ vodiče ke vstřiku někde na konektoru blíže k řídící jednotce?
No a pořád platí to, že auto jede na plyn bez problémů a chyba se neprojevuje.
díky za pomoc
Koupil sem jeden vstřikovací ventil. Vyměnil na válci nejblíže rozvodů - to je válec jedna.
> beze změny
Zkusil sem vyměnit první a čtvrtý vstřikovač mezi sebou.
>beze změny
Z toho usuzuji, že vstřikovač špatný nebude.
Tzn že může být špatná řídící jednotka nebo vedení ke vstřiku. Je možné proměřit /propípnout/ vodiče ke vstřiku někde na konektoru blíže k řídící jednotce?
No a pořád platí to, že auto jede na plyn bez problémů a chyba se neprojevuje.
díky za pomoc
Ford Focus 1.6 Ti-VCT/92kW*2015*White
Ford Focus 1.6 Ti-VCT*LPG*2010*Chill
Ford Focus 1.6 *2004*Moondust
Ford Focus 1.6 Ti-VCT*LPG*2010*Chill
Ford Focus 1.6 *2004*Moondust
- jojto
- Nováček
- Příspěvky: 103
- Registrován: 23.03.2017 18:59
Re: Chybná funkce obvodu vstřikovače
Vstrekovač 1 je prepojeny na ECU na pozicii M27 (cierno-biely). Je to pin hned na kraji druhy rad z prava zospodu (pri pohlade spredu na konektor). Merat pin2 na vstreku voci M27. Odpor menej ako ohm.
Premeranie vstreku:
Medzi pinmi 1-2 na vstrekovaci ma byt 11-17ohmov. Na pine 1 vstrekovaca ma byt 12-14,4V.
Premeranie vstreku:
Medzi pinmi 1-2 na vstrekovaci ma byt 11-17ohmov. Na pine 1 vstrekovaca ma byt 12-14,4V.
Focus 1.6i Turnier 74kW 2010 SHDA - Moondust
- Otomar
- Člen klubu
- Příspěvky: 365
- Registrován: 26.10.2013 10:47
- Bydliště: JMK
Re: Chybná funkce obvodu vstřikovače
Tak abych to tu nejak uzavrel. Chyba byla nakonec v ridici jednotce plynu. Odstavovala benzinovy vstrik kdy nemela.
Samotnou jednotku BRC se nepodarilo sehnat, takze sme uprgradovali cely system na novejsi a uz zase jezdime. Stalo to ale balik :-/
Samotnou jednotku BRC se nepodarilo sehnat, takze sme uprgradovali cely system na novejsi a uz zase jezdime. Stalo to ale balik :-/
Ford Focus 1.6 Ti-VCT/92kW*2015*White
Ford Focus 1.6 Ti-VCT*LPG*2010*Chill
Ford Focus 1.6 *2004*Moondust
Ford Focus 1.6 Ti-VCT*LPG*2010*Chill
Ford Focus 1.6 *2004*Moondust
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů